![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb besloten om mijn series een paar weken op te sparen. Ben nu bezig met QI, daarna nog een paar films en dan kan ik lekker een paar eps achter elkaar kijken van:
Game of Thrones The Walking Dead Fringe Criminal Minds NCIS Dexter The Big Bang Theory Community Californication House Mentalist Supernatural Sanctuary Eureka Crime Scene Investigation Bones Ja, ik weet dat ze niet allemaal begonnen zijn. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
HIMYM
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Was het eindelijk weer eens goed?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik vond m wel weer oke, buiten Teds wekelijkse romance-drama.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Morgen weer Sons ben toch wel benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Iemand die ook nog Blue Mountain State volgt?
Kwam vorige week weer goed uit de startblokken. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Einde van Breaking Bad was echt beklemmend.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inderdaad. Ik vind de verhaallijnen met Barney altijd het best.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prima aflevering. Al vond ik Barney wat geforceerd met zijn "hashtags", maar buiten dat wel weer bijzonder grappige verhaallijn Barney - Lilly - Marshall.
![]() Spoiler
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De laatste twee Breaking Bad episodes waren echt een van de beste serie momenten ooit,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is er iemand die Ted niet onuitstaanbaar vind?
HIMYM Ted, niet Breaking Bad Ted. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die trololol-scene ik Family Guy.
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind Ted prima, maar ze moeten maar eens de verhaallijn mét zijn toekomstige vrouw gaan beginnen. Wordt ook tijd, gezien de leeftijd van zijn kinderen in 2030 gaat het anders af op een "moetje" dat huwelijk.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Get me the best caviar and give it a helicopter-tour around the city. Like that lobster i ordered.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Breaking Bad Ted cracked me up
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het verhaal is natuurlijk alleen hoe hij zijn vrouw ontmoette. Dus ik neem dan aan dat dat in de allerlaatste scene van de serie gebeurt, en dat er niet nog een hele verhaallijn komt waarin die 'moeder' een serieuze rol vertolkt.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
American Dad was ook hilarisch.. "Put your finger in my jet, it's not gay". __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Sowieso is het best wel een douchebag zoals ze in Amerika zeggen. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
![]() Beetje zoals Friends, dat waren opeens ook niet echt Friends meer. Behalve Joey en Phoebe dan. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
).
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eerste aflevering stond zelfs al een paar dagen online. Met Dexter wacht ik ook tot het seizoen (bijna) is afgelopen, dat is echt een serie waarbij het fijn is om alles achter elkaar te kijken.
__________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sjezus, S2E1 van Luther is echt baas
Spannend
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Heel seizoen 2 is baas
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuwste Parks & Rec is echt te grappig
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik lag wat achter met Breaking Bad, dus de afgelopen dagen ben ik een beetje aan het inhalen geslagen. Wat een heerlijk seizoen is dit.
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Die Mandy Patinkin, rare gast is dat eigenlijk, maar wel een erg goede acteur. Zo speelde hij in Criminal Minds aan het begin van die serie maar kwam hij ineens niet meer opdagen. Bleek dat hij niet goed tegen de gruwelijkheden kon die de bad guys uitvraten en dat hij wilde stoppen met de serie. Eerder zat hij in Dead Like Me, een komedie over een meisje wat dood gaat door een WCbril die van een space station terug op aarde komt en landt op haar hoofd. Na haar dood wordt ze een reaper/zielenhaler en werkt ze voor "de dood". Helaas stopte dat na 2 seizoenen en kwam er een tv-movie voor de losse eindjes, alleen had meneer Patinkin daar geen zin in, want het lachen om mensen die dood gingen vond hij toch maar niks. Dus nu speelt hij wederom in een gewelddadige serie, die is over 2 seizoenen dus pleitte. Maar dan kunnen we wel 2 seizoenen genieten van een toffe acteur. __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wow, ik zie in Two and a half men seizoen 2 episode 11 Chelsea en daar heet ze Tina, wtf
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heel veel van die bimbo's uit TaaHM komen vaker terug. Alleen valt het natuurlijk meer op bij diegenen die later een vast rolletje krijgen.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Homeland is tof, en met een fatsoenlijke vrouwelijke hoofdrolspeler. Alleen is ze niet zo geil
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Morgen de eerste ep van (waarschijnlijk) het laatste seizoen van House.
Zonder Cuddy , .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vanavond is de premiere pas, misschien een fake?
Op mijn PT zie ik hem nog niet iig. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dexter S06E01 staat online. Ik kan echt niet wachten met kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Die staat er al een week of 2...
Dexter S06E01 DVDScr x264-NOGRP 2011-09-23 07:12:06 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
House M D S08E01 Twenty Vicodin SCREENER XviD-P2P Ik zie um ook. . Wat suf.Eigenlijk wel blij dat ik dat gemist had, anders had ik weer 3 weken moeten wachten. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Maar het is geen Anna Torv __________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
Denk hoop trouwens niet dat ze die serie 3 seizoenen kunnen rekken... __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Breaking Bad,
.Ik denk dat ik 'm snap, wat er is gebeurd. Mogelijk een dikke spoiler: Spoiler
Of niet? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Pfff.... heerlijke die hoge hartslag weer door BB.
![]() Mijn idee: Spoiler
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Over BB:
Spoiler
|
|