![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voetbal dwepers,
Dit geschenk heeft slechts één doel - het schetsen van een excentriek beeld op dit forum en haar gebruikers. Daar waar deze boom een hiërarchische structuur kent is een bescheiden uitleg onontbeerlijk. Alle gebruikers die zich in de boom bevinden zijn omgordend door een witte weerschijn. Dit kan meerdere betekenissen hebben. Optimisme. Competentie. Aan de onderste takken van mijn Boom Der Wijsheid zijn een aantal stroppen geknoopt. De gebruikers die hier aan hangen hebben zo hun geheel eigen invloed op het forum, herkenbaar gemaakt door een rode gloed. Atrabiliteit. Ignorantie. Langer zullen jullie mij vandaag niet horen, daar waar een foto meer zegt dan duizend woorden. Laatst gewijzigd door denthemen; 26-09-11 om 20:08 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Deze boom zegt het, meer kan ik dus niet zeggen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dank je BSB.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
what the hell
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedankt Egbert.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
wtf
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Del Wonk's Boom Der Wijsheid
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|