|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heb hem besteld icm een Xbox 360..
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Episch kut.. Ik lees het overal en de demo was echt om te janken.
Die fail video's op youtube zijn wel hilarisch. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
KNIFA
![]() Hun enige pre was online en dat was verneukt in 11 ![]() Leuk al die licenties ook, maar heel veel spelers en topspelers hebben geen eigen gezicht. Carrol, Suarez, Hamsik, Vidal, Elia , Hulk, heel napoli behalve Lavezzi. En de lijst gaat eindeloos door Zo'n groot budget en alsnog heel je spel verneuken
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En toch ga ik het kopen
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ben geen gamer, FIFA is het enige spel dat ik regelmatig speel en ook dit jaar koop ik weer de nieuwe editie.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Met sinterklaas komt ie hier, Icm een ps3 voor die kleine aap van me. Ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ga hem ook gewoon halen. Als je een tijdje die demo van 12 speelt begin je ook daar weer aan te wennen. En ik hoop wel dat ze wat kleine foutjes er nog uit halen in de 'echte' versie.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Creation Centre:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ga hem ook kopen hopelijk iets van 50 euro bij de MM
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wanneer komtie eik?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eerste FIFA die op de Mac gaat komen
. Deze ga ik kopen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
donderdag
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hopelijk issie weer 44,- bij de Saturn :p
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Morgen heb ik m wel
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze week maar eens aanschaffen.
Charie waar is dat Creation centre te vinden? __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
quoteje van ander forum
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Klinkt vrij kansloos.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eerste is overstag
Rest zal wel vandaag volgen..
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Waar heb je m gekocht?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bij gamemania 35 euro als je twee games inlevert. Ik heb er nog genoeg liggen waar ik wel vanaf wil.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik moet wachten totdat bol.com hem brengt
![]() Nog mensen die aan Ultimate Team (gaan) doen? __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jij bent echt typisch zo'n gamer die het vooral belangrijk vindt een game die hij niet gaat spelen in de zeik te zetten. Jammer.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Inmiddels al meer mensen hem kunnen kopen? Denk dat ik morgen Rotterdam maar even in ga dan.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Heb m binnen, meteen spelen
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zit dat creation centre ook op de PC versie?
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb de demo nu een aantal keer gespeeld en krijg het al wat meer onder de knie, maar.. Ben ik de enige die haast nooit kan scoren vanuit een voorzet? Ik kop of schiet altijd op de lat, of de doelman maakt een magistrale redding. Scoor alleen maar uit corners en vanuit de rebound.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
V&D Den Haag
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Er is een Fifaversie geweest waar je als je het eenmaal onder de knie had vrijwel altijd scoorde uit een voorzet.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Morgen maar even langslopen dan, de V&D aan de Spuistraat neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
#38 | |
Ik vond de demo eigenlijk heel goed. Ben benieuwd..... Morgen maar ff de stad mijden, want ik heb eerst nog een tentamen donderdag.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik moet waxhten totdat bol.com hem bezorgt
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Das alleen met FIFA hoor, met andere kut spellen kan ik het nog enigzins begrijpen dat mensen het spelen maar bij FIFA ontgaat me dat zelfs
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
/Download aanslingert.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het speelt echt voor geen meter zeg... Pfff
Flink de demo oefenen voor ik het hele spel koop
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Binnenkort dus Groningen en Twente clash... leuk..
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik was paar dagen later was ie plots 199.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hehe,klopt...
Iemand hier die dat ultimate team gaat spelen? Lijkt mij wel vet. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als dat maar niet uit de hand loopt
![]() ADO er ook nog bij dus
|