![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Is een superdag!!!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
Rob Oudkerk Wat een verstand...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pff...Ali B
wat een grafhekel heb ik aan die gast.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die PVDA gemeenteraadslid
. Tofik |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zit klaar.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat doet Erica Terpstra daar op een vervuilde rivier in een roeiboot?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zo die Mariska ziet er leuk uit!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mariska de Haas
.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ingeschakeld
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer dat een intolerante feeks is.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Inderdaad, dat ik dat ooit gedaan heb in mijn studententijd.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben benieuwd of van der Veer zijn woorden gaat intrekken.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Njord of Asopos?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom moet een programma een format hebben om goed te zijn
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dit wordt genot.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Asopos.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vlammen JD en WG!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik hoop het ook, wat een vreselijk mens is dat.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kom maar op.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
ff volgen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Blonde doos
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als ik dat wijf hoor praten krijg ik de behoefte om de beeldenstorm nog eens dunnetjes over te doen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ik vind 'r nu al kut
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
René
__________________ I have faith in Suk |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gijp
Direct al vd Veer dissen.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ah, ik wist niet meer wie Mariska de Haas was, maar nu gaat er weer een lichtje branden. Akelig mens inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dit wordt mooi jongens hihihihi, Johan gaat een vuurwerkje afsteken denk ik zo
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rene haha heerlijk dit man.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nog wachten...
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yes ! Ik ben er klaar voor !
Zar alleen te twijfelen of ik bij VI moest zijn of hier .. hier dus . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Katholieke blonde vrouwen.. ik vind ze eng.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ah, eerst over die zedenzaak. Kan ik nog mooi wat te vreten maken
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wie is die Mariska en wat doet ze?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Rene
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoofdredacteur van het Katholiek Nieuwsblad en een fundamentalistische haatzaaiende katholiek. Ze vindt het ook leuk om poppetjes van foetussen op te sturen naar mensen die een abortus ondergaan hebben.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ze moet geloven wat ze wil, maar ze moet het niet opdringen aan anderen, zeker niet op dergelijk smerige wijze.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Denk het niet, Johan is het met Bertje eens.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gaat denk ik wat tegenvallen
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En het bewijs dat de kerk condooms allang toe had moeten staan.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
We zijn immers een doorgesnoven hooliganforum als we Bert van der Veer mogen geloven.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nou , weet het niet ..
Wel spannend . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Is er wat leuks gebeurd? Ik schakel net in namelijk.
Ik hoop vuurwerk. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Ik had het over de gevestigde orde op TV en een hooligan uitstraling van VI .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Pauw en Witteman #3: een dag zonder Bart Chabot
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|