![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder.
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]()
Laatst gewijzigd door Palmboom; 22-09-11 om 22:47 |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hahaha SCH daar rechts op de screenie.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
(ja, ik ben rancuneus) |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Loves C, R en M
|
laat maar - ik hoor eerst graag hoe generaal er toe komt de fraude van zijn huisbaas te gedogen ...
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Van de andere kant: 23 procent van zijn kiezers vindt dit ook niet kunnen. 77% van 24 zetels is 18,5 zetels, wat overeenkomt met ruim 12 procent van de bevolking. Het is toch geen verrassing dat 12 procent van de bevolking dit normaal gedrag vindt?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Martijn Koolhoven is trouwens op non-actief gesteld. Go Zembla!
Telegraaf schorst sterverslaggever na gelogen verhaal moslimwijk - Internet & Media - VK Gisteren zapte ik trouwens langs PowNews (dat had ik nog nooit gezien, alleen over die ene bekende reporter -Rutger Castricum- gelezen), en ze gingen bij de Telegraaf eens ff een potje lopen klieren. Dat vind ik dan wel weer positief opvallend, het is dus niet zo dat ze bij PowNews alleen op "links" zeiken. Laatst gewijzigd door ErikT; 23-09-11 om 09:03 __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rutger heeft voor Geen Stijl destijds meteen al een treffend filmjpe gemaakt waaruit bleek dat er totaal geen onvrede was onder moslims over die zogenaamde SM studio.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
. En ach.. fraude gedogen.. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten verzetten. En over een jaartje (of anderhalf) wordt er opeens op geheel anonieme wijze het e.e.a. onthuld over valse inschrijvingen. Zo rollen wij.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zie ik dat goed? Ga je eerst profiteren en dan als je weg bent anoniem je maat erbij naaien?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Mijn huisbaas is m'n maat niet.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#14 |
samen met onder meer een vriend van me en Ik dacht dat je hem er bij naaide. Maar de tering, het is wel écht triest zeg. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Want? Welkom in de offline-wereld. __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
NOS Nieuws - Wilders tegen Rutte: doe eens normaal man!
Hij blijft leuk, helemaal omdat Pechtold het als voorbeeld gaf! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hypocrisie heeft een naam gekregen - generaal
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb eigenlijk best zin om dit topicdraadje naar de gemeente Utrecht te sturen
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Mag jij de straatnaam en het huisnummer doorgeven. En de naam van de huisbaas. Veel succes.
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rutte
Laffe vent.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Hypocriet omdat? Ik doe niks fout hoor: sta keurig ingeschreven, betaal mijn huur op tijd, en die enveloppen.. Naar elk studentenhuis worden brieven gestuurd aan mensen die er niet (meer) wonen.
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Door al dit geouwehoer is er dus helemaal niets aangepast of wel?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gebeurt zelden.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Dat ik dat nog mee mag maken: SCH die allochtonen de uitkering afpakt.
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Het onderscheid tussen allochtonen en autochtonen is jouw ding, ik vind het niet interessant of relevant. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is het ook,
Dus ff de feiten... D'66er Pechtold verzint het "islamitische aap" verhaal PVV'er maakt daar "komt de islamitische aap uit de mouw" VVD neemt afstand van de opmerking dat een PVV'er begon over islamitische aap... WTF, welke partij is nou de domste van de drie??? D66 die het voorbeeld maakt? PVV die daar weer een beeldspraak voorbeeld van maakt? VVD die de verkeerde partij ervoor aansprakelijk stelt en daarvan afstand neemt? ![]() (ff los van het "ach, ja wat ach, doe eens normaal man") Wat een gasten zijn het toch! Een echt rariteitenkabinet!!! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ik heb geen uitkering, en hoop dat ik ook nooit een uitkering zal ontvangen. Laat staan dat ik me ooit aan uitkeringsfraude zou bezondigen. Dat mijn huurprijs gunstig is, betekent nog niet dat er een samenhang is met die fraude. Er zijn immers meer mensen die voor driehonderd euro (of minder) geramd zitten. Aannemelijk is het wel, maar aannames zijn niet rechtsgeldig.
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
En dus? Ik vind het stuitend hoe belachelijk men hierop reageert. Erdogan IS een potentaat met twee gezichten. Internationaal profileert hij zich als grote democraat; thuis is hij Berlusconi 2.0, met een vleugje Poetin. Lees Hürriyet, luister naar Turkse intellectuelen (CHP'ers). Een man die zegt dat Bashir niet verantwoordelijk kan zijn voor de genocide in Darfur, omdat een moslim geen genocide kan plegen, de Davidster vergelijkt met het Swastika, en christenen op gemeentelijk niveau laat pesten, is geen knip voor de neus waard. En inderdaad komt er uiteindelijk een 'aap uit de mouw'. Een islamitische inderdaad. Dat is heeeel wat anders dan hem ruwweg voor islamitische aap uitmaken. En ik heb niets met de PVV; zelfs op joop.nl is recentelijk in een artikeltje gewaarschuwd voor Erdogan.
|
|
|
|
|
#33 |
|
Is inderdaad gewoon een kut turk.
Vooral het dikgedrukte stukje is
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tja, we exporteren slechts 6 miljard erheen, dat kunnen Henk en Ingrid nog wel missen
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Zo nee, waarom geef je het dan nu niet aan? |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Voortaan ook geen krokodillentranen laten om Assad en Gaddafi dan, met je Hollandse handelsgeest. En Henk en Ingrid kunnen mijn kont kussen. Domheid straft zichzelf uiteindelijk altijd af: dat is een soort natuurwet.
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wie bedoel je nu met die "domheid"
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
de oppositie gebruikt nu een zin uit het debat, omdat ze in het overige debat niets hebben gehaald
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Deze mensen dus:
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
So what! Daar doelde Pechtold toch ook op??
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
|
Op dit moment die mogelijke fraude aangeven, zou een Pyrrusoverwinning zijn. Ander opvallend puntje van eigen onderzoek: het grote aantal Belgische nummerborden in deze wijk. In de meeste gevallen bevestigd aan bumpers van gloednieuwe BMW's en Audi's. Gissing: zou het soms iets te maken hebben met de befaamde België-route, en verdienen zij kapitalen door in feite (voornamelijk) Marokkanen die niet aan de benodigde criteria voldoen, via een omweg toch aan het gewenste Nederlanderschap te helpen? Vragen, vragen.. __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wat vond jij van het gedrag van Wilders FB?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Waarom is het nu aangeven dan een pyrrusoverwinning? Dat is het toch alleen als je zelf er last hebt als het aangegeven wordt? Hiermee geef je toch aan dat je profiteert van het feit dat het niet aangegeven wordt? |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Die begon er toch mee?
Zie stukje in de link! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #106 Open eens een topic man!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|