Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-09-11, 22:03 Standaard   #1
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

En dan houdt REM er ook nog eens mee op

Oud 21-09-11, 22:04 Standaard   #2
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
[...]

Maar jij wel dat het nu zo niet gaat?
Ik weet het niet, ik weet nu wel dat we dat we nu moeten bezuinigen om de financien weer op orde te krijgen.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:05 Standaard   #3
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Ik weet het niet, ik weet nu wel dat we dat we nu moeten bezuinigen om de financien weer op orde te krijgen.
Daar is toch niemand op tegen?

Oud 21-09-11, 22:05 Standaard   #4
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Maar uiteindelijk willen die mensen gewoon een vaste baan met een redelijk inkomen. Natuurlijk zijn ze gevoelig voor het zondebokdenken van Wilders en is het lekker makkelijk om tegen moslims aan te schoppen, maar er zijn uiteindelijk maar weinigen die de absurde islamhaat van Bosma en Wilders delen. Als Wilders niet gaat leveren (wat dat betreft is het een voordeel dat 1/3e van de PVV-kiezers denkt dat Wilders minister is ) dan keren ze zich van hem af en storten ze zich in de armen van bijvoorbeeld Emile Roemer.
Ik kom er steeds meer achter dat heel veel van die mensen echt geen benul hebben, geen flauw benul, van wat dan ook.

Oud 21-09-11, 22:05 Standaard   #5
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Nee hoor, dat is niet meer dan een economische theorie. Als de eurocrisis echt uit zou breken zelfs een zeer omstreden economische theorie.

Oud 21-09-11, 22:07 Standaard   #6
Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Echt onluisterend hoor, dat je denkt: heb jij ook stemrecht? Dat zou toch heul niet moeten
Je zou eens voor de gein een wandeling moeten maken door Galecop of Jutphaas, in Nieuwegein. Je gelooft je oren en ogen niet, als je een beetje doorvraagt over het wel en wee van Nederland, ten opzichte van de eigen leefstijl. Een valse klaagzang tegenover één grote tevredenheidsvertelling.

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
generaal is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:07 sunglasses   #7
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Als ik zie hoeveel we nog steeds uitgeven aan Defensie.. dan voel ik steeds meer voor een Europese krijgsmacht. Waarbij wij dan bijdragen met waar we sterk in zijn. EOD, blowen en theedrinken met de locals.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:08 Standaard   #8
SuperPalmboom

[...]

Daar is toch niemand op tegen?
Hopelijk niet, alleen s'ommige mensen willen rijken extra gaan belasten. Maar die zeggen dan vrolijk toedeledokie want die hebben toch zat geld om te verhuizen naar het buitenland.
Oud 21-09-11, 22:08 Standaard   #9
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door generaal Bekijk bericht
[...]
Je zou eens voor de gein een wandeling moeten maken door Galecop of Jutphaas, in Nieuwegein. Je gelooft je oren en ogen niet, als je een beetje doorvraagt over het wel en wee van Nederland, ten opzichte van de eigen leefstijl. Een valse klaagzang tegenover één grote tevredenheidsvertelling.
Dat blijkt ook uit onderzoeken, Nederlanders zijn over het algemeen heel tevreden over hun eigen leven maar niet over hoe het met Nederland gaat. Eigenlijk heel vreemd.

Oud 21-09-11, 22:08 big smile   #10
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Als ik zie hoeveel we nog steeds uitgeven aan Defensie.. dan voel ik steeds meer voor een Europese krijgsmacht. Waarbij wij dan bijdragen met waar we sterk in zijn. EOD, blowen en theedrinken met de locals.
En ironisch genoeg zouden we dan misschien nog wel het meeste resultaat halen.

Oud 21-09-11, 22:09 Standaard   #11
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
[...]

En ironisch genoeg zouden we dan misschien nog wel het meeste resultaat halen.
Daarom.
Misschien dat onze luchtmobiele brigade ook mag blijven bestaan. En een deel van de marine.

Oud 21-09-11, 22:10 Standaard   #12
Ik niet!

[...]

Hopelijk niet, alleen s'ommige mensen willen rijken extra gaan belasten. Maar die zeggen dan vrolijk toedeledokie want die hebben toch zat geld om te verhuizen naar het buitenland.
Ik heb nieuws voor je: hogere inkomens worden al extra belast en dat is in vrijwel ieder ander land ook zo.

Oud 21-09-11, 22:11 Standaard   #13
SuperPalmboom

SP wil hogere AOW-leeftijd accepteren
Komen ze ook rijkelijk laat mee wat een partij is het ook

[...]

Ik heb nieuws voor je: hogere inkomens worden al extra belast en dat is in vrijwel ieder ander land ook zo.
Weet ik, maar sommige partijen willen nog extra belastingen
Oud 21-09-11, 22:11 Standaard   #14

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]
De eerste jaren dat ze daar zat was het echt een prima instelling hoor. Maar het wordt alleen maar minder en als je met de werknemers daar gaat praten word je er wel heel triestig van.
Ja, bij de instelling van mijn oma ook. Er zijn in het afgelopen half jaar 2 mensen weggegaan die letterlijk zeiden dat ze het niet meer aan konden zien. Van 3 x per week douchen naar 1 x per week.. Ook in de laatste 5 jaar alle 'extratjes' wegbezuinigd. Kreeg ze eerst nog weleens op warme dagen een waterijsje of met sinterklaas wat snoep. Is er ook tegenwoordig niet meer bij.

Bij de oma van mijn vriendin is het ook bijna een op een hetzelfde. Als ik dat zie hoop ik dat ik nooit in zoiets terecht kom.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:12 Standaard   #15
Ik niet!

[...]
Ik kom er steeds meer achter dat heel veel van die mensen echt geen benul hebben, geen flauw benul, van wat dan ook.
Dat klopt, daarom zijn ze ook zeer ontvankelijk voor de propaganda/onzin die Wilders vertelt. Maar uiteindelijk moet Wilders wel leveren want zijn ridicule Eurabia-theorie zal ze worst wezen als ze hun baan (dreigen te) verliezen en ze hem daar de schuld van geven.

Oud 21-09-11, 22:14 Standaard   #16
Ik niet!

[...]

Weet ik, maar sommige partijen willen nog extra belastingen
Niks mis mee. Ik heb in al die jaren persoonlijk nog niks van de crisis gemerkt, het 52%-tarief mag van mij best vanaf een wat lager bedrag gelden.

Ik heb overigens nog nooit gehoord dat iemand vanwege een belastingverhoging verhuisd is, dat zijn sprookjes. Warren Buffet is dat met me eens.

Oud 21-09-11, 22:14 Standaard   #17
Breuer in Oranje

[...]

Dat klopt, daarom zijn ze ook zeer ontvankelijk voor de propaganda/onzin die Wilders vertelt. Maar uiteindelijk moet Wilders wel leveren want zijn ridicule Eurabia-theorie zal ze worst wezen als ze hun baan (dreigen te) verliezen en ze hem daar de schuld van geven.
Maar die mensen zullen dankzij de retoriek van Wilders gewoon de PvdA de schuld blijven geven. Zoals op GeenStijl ook nogsteeds links de schuld krijgt.

Oud 21-09-11, 22:15 Standaard   #18
Ik niet!

[...]

Maar die mensen zullen dankzij de retoriek van Wilders gewoon de PvdA de schuld blijven geven. Zoals op GeenStijl ook nogsteeds links de schuld krijgt.
Nog wel, maar er komt een dag dat ook voor die mensen duidelijk wordt dat de keizer geen kleren aan heeft. Hopelijk komt die dag op tijd, of wordt er voor die dag eindelijk een cordon sanitaire rondom de PVV ingesteld.

Oud 21-09-11, 22:16 Standaard   #19
Ik niet!

Eigenlijk zou Rutte dat morgen moeten aankondigen en dan als echt minderheidskabinet verder regeren, op de eocnomische thema's bereikt hij dan veel meer dan nu.

Oud 21-09-11, 22:17 Standaard   #20
[...]

Dat blijkt ook uit onderzoeken, Nederlanders zijn over het algemeen heel tevreden over hun eigen leven maar niet over hoe het met Nederland gaat. Eigenlijk heel vreemd.
Het lijkt allemaal te maken te hebben met revoluties, die tegenwoordig (veel) sneller plaatsvinden dan het gemiddelde mensenleven. Het rare is, dat al die veranderingen (internet, social media, verandering van woonplaats en betrekking, het hele tweeverdienersmodel dat bijna mondiaal zal domineren) ook hebben geleid tot een behoefte van mensen aan kortere en vluchtiger mediaberichtgeving.

Processen zijn niet interessant, zolang je personen als schuldigen (ook al is dat sec gezien volstrekt onterecht) aan kunt wijzen. Voor nuance is geen tijd: gepeperde one-liners passen in het tijdsbeeld van snel, gemakkelijk en 'overzichtelijk'. En media leveren conform de behoefte.

In dat opzichte heeft Maarten van Rossem nog steeds honderd procent gelijk: framing en shaming worden door meer mensen gewaardeerd dan nuance en duiding. De hijgerige jacht op hypes van media speelt slechts in op burgers die in hun behoefte aan sensationeel nieuws verworden zijn tot bodemloze vaten.

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
Oud 21-09-11, 22:20 Standaard   #21
SuperPalmboom

[...]

Nog wel, maar er komt een dag dat ook voor die mensen duidelijk wordt dat de keizer geen kleren aan heeft. Hopelijk komt die dag op tijd, of wordt er voor die dag eindelijk een cordon sanitaire rondom de PVV ingesteld.
Typische reactie weer, we kunnen de burgers niet overtuigen van het ongelijk van Wilders. Dan moeten we hem maar negeren.
Dat zou echt het domste zijn wat je kunt doen.
Oud 21-09-11, 22:22 Standaard   #22
Ik niet!

[...]

Typische reactie weer, we kunnen de burgers niet overtuigen van het ongelijk van Wilders. Dan moeten we hem maar negeren. [afbeelding: link]
Dat zou echt het domste zijn wat je kunt doen.
Nee hoor, slechts 1 op de 6 kiezers heeft op Wilders gestemd, 5 op de 6 dus niet, die gijzeling heeft nu wel lang genoeg geduurd. Natuurlijk gaat hij dan huilen en gillen, maar meer dan schreeuwen aan de zijlijn zit er dan niet meer in.

Oud 21-09-11, 22:23 thumb down   #23
Breuer in Oranje

Brr als ik nu delen van dat debat terugkijk, word er een beetje misselijk van. Wilders is echt eng.

Oud 21-09-11, 22:29 Standaard   #24
Ik niet!

Eigenlijk zou Rutte dat morgen moeten aankondigen en dan als echt minderheidskabinet verder regeren, op de eocnomische thema's bereikt hij dan veel meer dan nu.
En de oppositie zou dat van hem moeten eisen: we zijn bereid om met je te praten en je beleid op bepaalde vitale onderdelen, zoals Europa, na onderhandeling te ondersteunen, maar eerst breken met de PVV. Dan kunnen we praten, tot die tijd zoek je het maar uit.

Oud 21-09-11, 22:30 Standaard   #25
SuperPalmboom

[...]

Nee hoor, slechts 1 op de 6 kiezers heeft op Wilders gestemd, 5 op de 6 dus niet, die gijzeling heeft nu wel lang genoeg geduurd. Natuurlijk gaat hij dan huilen en gillen, maar meer dan schreeuwen aan de zijlijn zit er dan niet meer in.
Dan kunnen we de SP ook wel gaan negeren. Wat ik net zo'n erge partij vind.

Brr als ik nu delen van dat debat terugkijk, word er een beetje misselijk van. Wilders is echt eng.
Gedeeltelijk eens, leuk dat hij een referendum over minaretten wil en nog wat islam standpunten heeft. Maar het gaat nu over bezuinigingen en de problemen van Griekenland.
Oud 21-09-11, 22:31 Standaard   #26
Breuer in Oranje

[...]

Maar de SP is wel fatsoenlijk.

Oud 21-09-11, 22:33 Standaard   #27
Ik niet!

[...]

Ik ben bepaald geen SP'er, op heel veel punten ben ik het volstrekt met ze oneens, Roemer vind ik i.t.t. Marijnissen een lichtgewicht (figuurlijk dan ), en in veel opzichten is het een populistische partij, ik zit ook niet op ze te wachten in een regering, maar ze zijn absoluut minder eng dan de PVV.

Oud 21-09-11, 22:34 Standaard   #28
[...]

Maar de SP is wel fatsoenlijk.
Of je nou vijandelijk of 'fatsoenlijk' wordt besmet met ellende: het eindresultaat zal er niet meer of minder vervelend door uitpakken.

Oud 21-09-11, 22:35 Standaard   #29
Ich bin Mario

Ik ben zeker geen SP fan, maar Roemer kan tenminste inhoudelijk en gepast debatteren, reageren. Zonder beledigend te worden.

Oud 21-09-11, 22:36 Standaard   #30
SuperPalmboom

[...]

Ik ben bepaald geen SP'er, op heel veel punten ben ik het volstrekt met ze oneens, Roemer vind ik i.t.t. Marijnissen een lichtgewicht (figuurlijk dan ), en in veel opzichten is het een populistische partij, ik zit ook niet op ze te wachten in een regering, maar ze zijn absoluut minder eng dan de PVV.
Zie je dan toch verkeerd. Wat PVV voor de linkse stemmer is, is SP voor de rechtste stemmers.
Oud 21-09-11, 22:38 Standaard   #31
Ik niet!

[...]

Zie je dan toch verkeerd. Wat PVV voor de linkse stemmer is, is SP voor de rechtste stemmers.
Je kunt de wijze van politiek bedrijven van de SP toch niet vergelijken met die van de PVV? Ja, ze bedrijven beiden populisme, maar de SP blijft binnen de grenzen van het fatsoen. Dat je het inhoudelijk volstrekt met ze oneens bent is een ander verhaal.

Oud 21-09-11, 22:41 no smile   #32

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Idem. Als ik vanavond zo een beetje rondkijk op tv begin ik zwaar onpasselijk te worden. Sterker nog, mijn interesse in politiek en vertrouwen in de mensheid verdwijnt met de minuut dat ik die zwakzinnige hoor.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:41 Standaard   #33

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Als iemand mij of mij collega's en het bedrijf blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond dan doen wij er ook liever geen zaken meer mee. Als iemand mij of mijn vrienden blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond gaan wij er ook niet meer mee om en is diegene ook niet meer welkom. In die zin is het ook niet raar dat als je je zo blijft gedragen er op een gegeven moment mensen geen zaken meer willen doen met wilders en co. Je kan jezelf ook door je gedrag in zo'n cordon sanitaire 'plaatsen'.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:42 big smile   #34
Breuer in Oranje

Het is nu toch wel duidelijk geworden dat CDA/PVV geen gelukkige combinatie is.

Oud 21-09-11, 22:43 Standaard   #35
[...]

Je kunt de wijze van politiek bedrijven van de SP toch niet vergelijken met die van de PVV? Ja, ze bedrijven beiden populisme, maar de SP blijft binnen de grenzen van het fatsoen. Dat je het inhoudelijk volstrekt met ze oneens bent is een ander verhaal.
Qua stijl en toon zijn ze minder onfatsoenlijk dan de PVV, qua inhoud minstens zo eng.

Oud 21-09-11, 22:44 Standaard   #36
Oorspronkelijk geplaatst door pfaf Bekijk bericht
[...]

Idem. Als ik vanavond zo een beetje rondkijk op tv begin ik zwaar onpasselijk te worden. Sterker nog, mijn interesse in politiek en vertrouwen in de mensheid verdwijnt met de minuut dat ik die zwakzinnige hoor.
Was hij maar zwakzinnig. Hij is een slimme marktkoopman die elke week rottend fruit verkoopt aan klanten die het verschil niet meer proeven.

Oud 21-09-11, 22:45 Standaard   #37
Breuer in Oranje

Je krijgt bijna de neiging om bij elke PVV-stemmer langs de deur te gaan en een goed gesprek te houden, misschien dat dat het beste helpt.

Oud 21-09-11, 22:46 no smile   #38

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Als iemand mij of mij collega's en het bedrijf blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond dan doen wij er ook liever geen zaken meer mee. Als iemand mij of mijn vrienden blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond gaan wij er ook niet meer mee om en is diegene ook niet meer welkom. In die zin is het ook niet raar dat als je je zo blijft gedragen er op een gegeven moment mensen geen zaken meer willen doen met wilders en co. Je kan jezelf ook door je gedrag in zo'n cordon sanitaire 'plaatsen'.
Eens. Ik ben erg voor. Negeer die kwal maar gewoon. Ook al levert het hem de volgende keer nog meer stemmen op. Ook al ben je de uiteindelijk de laatste zetel in een moreel dood Nederland. Als je WIlders op deze manier een stem geeft, geef je iedere vorm van fatsoen, cultuur en menselijkheid op.
Oud 21-09-11, 22:48 Standaard   #39
Ik niet!

[...]

Ook al levert het hem de volgende keer nog meer stemmen op.
Dat kan ik dus echt niet begrijpen, hoe kunnen mensen nu aangetrokken worden door dit soort volstrekt onfatsoenlijke gedrag? Het moet ze nu toch wel gaan dagen?

Oud 21-09-11, 22:49 smile   #40

Oorspronkelijk geplaatst door generaal Bekijk bericht
[...]
Was hij maar zwakzinnig. Hij is een slimme marktkoopman die elke week rottend fruit verkoopt aan klanten die het verschil niet meer proeven.
Ik twijfel daar over. Ik ben het soms met je eens, maar ik zie hem soms zo onzinnig praten dat ik niet kan geloven dat hij enige intelligentie bezit en dat alles voor hem door toeval goedgevallen is. Hij maakt niet voor niets al jaren blunder op blunder, maar zolang z'n aanhang nog zwakzinniger is en alleen het woord minaret wil horen, blijft alles lukken, ongeacht het aantal fouten dat hij maakt...
Oud 21-09-11, 22:50 bulb   #41

Je krijgt bijna de neiging om bij elke PVV-stemmer langs de deur te gaan en een goed gesprek te houden, misschien dat dat het beste helpt.
Ik heb er nu enkele gesproken, maar -- ik kan er écht niets aan doen -- geen enkele kon een woord met meer dan drie lettergrepen correct spellen, laat staan een discussie met argumenten voetern...
Oud 21-09-11, 22:52 Standaard   #42
Ik niet!

[...]
Hij maakt niet voor niets al jaren blunder op blunder,
Is dat wel zo? Hij beheerst zijn manier van politiek bedrijven an sich heel erg goed, hij wist lange tijd heel goed wat hij deed, alleen heb ik het idee dat hij de laatste tijd echt door begint te slaan, ook voor een groot deel van zijn kiezers.

Oud 21-09-11, 22:52 Standaard   #43
SuperPalmboom

[...]

Ik twijfel daar over. Ik ben het soms met je eens, maar ik zie hem soms zo onzinnig praten dat ik niet kan geloven dat hij enige intelligentie bezit en dat alles voor hem door toeval goedgevallen is. Hij maakt niet voor niets al jaren blunder op blunder, maar zolang z'n aanhang nog zwakzinniger is en alleen het woord minaret wil horen, blijft alles lukken, ongeacht het aantal fouten dat hij maakt...
Alleen nog maar hoogopgeleiden laten stemmen dan?
Oud 21-09-11, 22:53 no smile   #44

[...]

Dat kan ik dus echt niet begrijpen, hoe kunnen mensen nu aangetrokken worden door dit soort volstrekt onfatsoenlijke gedrag? Het moet ze nu toch wel gaan dagen?
Een paar denigrerende woorden over allochtonen en het is genoeg. Dat ze gelogen zijn, dat alles wat hij ooit beloofd heeft niets waard blijkt, dat ze zelfs vaak intrinsiek tegenstrijdig zijn et cetera et cetera doet er niet toe, zolang die kutmarrokanen maar zwart gemaakt worden.
Oud 21-09-11, 22:53 Standaard   #45
Ik niet!

[...]

Alleen nog maar hoogopgeleiden laten stemmen dan?
Nee, maar een bepaalde basiskennis over politiek en een bepaald niveau aan algemene ontwikkeling zou geen kwaad kunnen. 1 op de 3 PVV-kiezers denkt dat Wilders minister is en weet niet wat het verschil is tussen de regering en het parlement...

Oud 21-09-11, 22:54 Standaard   #46
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik hoop dat men nu eindelijk in gaat zien dat Wilders veel te ver gaat.
Jasper is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 22:54 Standaard   #47
Breuer in Oranje

[...]

Ik heb er nu enkele gesproken, maar -- ik kan er écht niets aan doen -- geen enkele kon een woord met meer dan drie lettergrepen correct spellen, laat staan een discussie met argumenten voetern...
Tsja,.. die mensen hadden voor de PVV veel minder een stem, of tenminste, een veel genuanceerde stem.

Oud 21-09-11, 22:55 Standaard   #48
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Ik hoop dat men nu eindelijk in gaat zien dat Wilders veel te ver gaat.
Denk het niet, hij krijgt er alleen maar meer zetels bij in de peilingen.
Oud 21-09-11, 22:56 Standaard   #49
[...]

Kun je nagaan hoe goed hij het allemaal speelt. Het is allemaal zo bedacht; van het kapsel tot z'n 'bijzondere taalgebruik'. Zelfs toen hij nog doorging voor een fatsoenlijk kamerlid, zorgde hij er voor dat hij prominent in beeld kwam als bijvoorbeeld Van Aartsen of Korthals werd geïnterviewd. Dan dat rare haar: zijn hele omgeving zal hem verteld hebben dat zijn kapsel hem lelijker maakt dan strikt noodzakelijk. Toch heeft hij maling aan dat esthetische gebrek, en vent hij het uit als handelsmerk. Een mix van Winston Churchill, Joseph McCarthy en Avigdor Lieberman.

De hele uitzending is overigens een aanrader.

Oud 21-09-11, 22:56 Standaard   #50
Ik niet!

[...]

Denk het niet, hij krijgt er alleen maar meer zetels bij in de peilingen.
Dat is heel erg, maar op zich nog geen reden om met hem samen te werken of wat dan ook.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site