![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En dan houdt REM er ook nog eens mee op
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Daar is toch niemand op tegen?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee hoor, dat is niet meer dan een economische theorie. Als de eurocrisis echt uit zou breken zelfs een zeer omstreden economische theorie.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Je zou eens voor de gein een wandeling moeten maken door Galecop of Jutphaas, in Nieuwegein. Je gelooft je oren en ogen niet, als je een beetje doorvraagt over het wel en wee van Nederland, ten opzichte van de eigen leefstijl. Een valse klaagzang tegenover één grote tevredenheidsvertelling.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als ik zie hoeveel we nog steeds uitgeven aan Defensie.. dan voel ik steeds meer voor een Europese krijgsmacht. Waarbij wij dan bijdragen met waar we sterk in zijn. EOD, blowen en theedrinken met de locals.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
En ironisch genoeg zouden we dan misschien nog wel het meeste resultaat halen.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Misschien dat onze luchtmobiele brigade ook mag blijven bestaan. En een deel van de marine. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik heb nieuws voor je: hogere inkomens worden al extra belast en dat is in vrijwel ieder ander land ook zo.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
wat een partij is het ook ![]() Weet ik, maar sommige partijen willen nog extra belastingen |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Bij de oma van mijn vriendin is het ook bijna een op een hetzelfde. Als ik dat zie hoop ik dat ik nooit in zoiets terecht kom. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat klopt, daarom zijn ze ook zeer ontvankelijk voor de propaganda/onzin die Wilders vertelt. Maar uiteindelijk moet Wilders wel leveren want zijn ridicule Eurabia-theorie zal ze worst wezen als ze hun baan (dreigen te) verliezen en ze hem daar de schuld van geven.
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ik heb overigens nog nooit gehoord dat iemand vanwege een belastingverhoging verhuisd is, dat zijn sprookjes. Warren Buffet is dat met me eens. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nog wel, maar er komt een dag dat ook voor die mensen duidelijk wordt dat de keizer geen kleren aan heeft. Hopelijk komt die dag op tijd, of wordt er voor die dag eindelijk een cordon sanitaire rondom de PVV ingesteld.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eigenlijk zou Rutte dat morgen moeten aankondigen en dan als echt minderheidskabinet verder regeren, op de eocnomische thema's bereikt hij dan veel meer dan nu.
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Processen zijn niet interessant, zolang je personen als schuldigen (ook al is dat sec gezien volstrekt onterecht) aan kunt wijzen. Voor nuance is geen tijd: gepeperde one-liners passen in het tijdsbeeld van snel, gemakkelijk en 'overzichtelijk'. En media leveren conform de behoefte. In dat opzichte heeft Maarten van Rossem nog steeds honderd procent gelijk: framing en shaming worden door meer mensen gewaardeerd dan nuance en duiding. De hijgerige jacht op hypes van media speelt slechts in op burgers die in hun behoefte aan sensationeel nieuws verworden zijn tot bodemloze vaten. __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Dat zou echt het domste zijn wat je kunt doen. |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Brr als ik nu delen van dat debat terugkijk, word er een beetje misselijk van. Wilders is echt eng.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En de oppositie zou dat van hem moeten eisen: we zijn bereid om met je te praten en je beleid op bepaalde vitale onderdelen, zoals Europa, na onderhandeling te ondersteunen, maar eerst breken met de PVV. Dan kunnen we praten, tot die tijd zoek je het maar uit.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Gedeeltelijk eens, leuk dat hij een referendum over minaretten wil en nog wat islam standpunten heeft. Maar het gaat nu over bezuinigingen en de problemen van Griekenland. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar de SP is wel fatsoenlijk.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
), en in veel opzichten is het een populistische partij, ik zit ook niet op ze te wachten in een regering, maar ze zijn absoluut minder eng dan de PVV.
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Of je nou vijandelijk of 'fatsoenlijk' wordt besmet met ellende: het eindresultaat zal er niet meer of minder vervelend door uitpakken.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ben zeker geen SP fan, maar Roemer kan tenminste inhoudelijk en gepast debatteren, reageren. Zonder beledigend te worden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je kunt de wijze van politiek bedrijven van de SP toch niet vergelijken met die van de PVV? Ja, ze bedrijven beiden populisme, maar de SP blijft binnen de grenzen van het fatsoen. Dat je het inhoudelijk volstrekt met ze oneens bent is een ander verhaal.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Idem. Als ik vanavond zo een beetje rondkijk op tv begin ik zwaar onpasselijk te worden. Sterker nog, mijn interesse in politiek en vertrouwen in de mensheid verdwijnt met de minuut dat ik die zwakzinnige hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Als iemand mij of mij collega's en het bedrijf blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond dan doen wij er ook liever geen zaken meer mee. Als iemand mij of mijn vrienden blijft beledigen of onfatsoenlijk gedrag vertoond gaan wij er ook niet meer mee om en is diegene ook niet meer welkom. In die zin is het ook niet raar dat als je je zo blijft gedragen er op een gegeven moment mensen geen zaken meer willen doen met wilders en co. Je kan jezelf ook door je gedrag in zo'n cordon sanitaire 'plaatsen'.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Het is nu toch wel duidelijk geworden dat CDA/PVV geen gelukkige combinatie is.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Qua stijl en toon zijn ze minder onfatsoenlijk dan de PVV, qua inhoud minstens zo eng.
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Was hij maar zwakzinnig. Hij is een slimme marktkoopman die elke week rottend fruit verkoopt aan klanten die het verschil niet meer proeven.
|
|
|
|
|
#37 |
|
Je krijgt bijna de neiging om bij elke PVV-stemmer langs de deur te gaan en een goed gesprek te houden, misschien dat dat het beste helpt.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat kan ik dus echt niet begrijpen, hoe kunnen mensen nu aangetrokken worden door dit soort volstrekt onfatsoenlijke gedrag? Het moet ze nu toch wel gaan dagen?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik twijfel daar over. Ik ben het soms met je eens, maar ik zie hem soms zo onzinnig praten dat ik niet kan geloven dat hij enige intelligentie bezit en dat alles voor hem door toeval goedgevallen is. Hij maakt niet voor niets al jaren blunder op blunder, maar zolang z'n aanhang nog zwakzinniger is en alleen het woord minaret wil horen, blijft alles lukken, ongeacht het aantal fouten dat hij maakt...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik heb er nu enkele gesproken, maar -- ik kan er écht niets aan doen -- geen enkele kon een woord met meer dan drie lettergrepen correct spellen, laat staan een discussie met argumenten voetern...
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Is dat wel zo? Hij beheerst zijn manier van politiek bedrijven an sich heel erg goed, hij wist lange tijd heel goed wat hij deed, alleen heb ik het idee dat hij de laatste tijd echt door begint te slaan, ook voor een groot deel van zijn kiezers.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Een paar denigrerende woorden over allochtonen en het is genoeg. Dat ze gelogen zijn, dat alles wat hij ooit beloofd heeft niets waard blijkt, dat ze zelfs vaak intrinsiek tegenstrijdig zijn et cetera et cetera doet er niet toe, zolang die kutmarrokanen maar zwart gemaakt worden.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nee, maar een bepaalde basiskennis over politiek en een bepaald niveau aan algemene ontwikkeling zou geen kwaad kunnen. 1 op de 3 PVV-kiezers denkt dat Wilders minister is en weet niet wat het verschil is tussen de regering en het parlement...
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik hoop dat men nu eindelijk in gaat zien dat Wilders veel te ver gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tsja,.. die mensen hadden voor de PVV veel minder een stem, of tenminste, een veel genuanceerde stem.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
|
De hele uitzending is overigens een aanrader. __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat is heel erg, maar op zich nog geen reden om met hem samen te werken of wat dan ook.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #105 Onverdoofd bezuinigen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|