|
|
#1 |
|
Vandaag een combo:
Montfoort - Sparta 2 WKE - FC Den Bosch 2 @ 2.03 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sparta heb je alvast in de pocket
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
vond de odds toch ook best redelijk nog. Maar heb maar een paar euro ingezet
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja, odds voor de beker lijken altijd wel hoog, maar het is altijd een beetje gissen naar opstellingen, belangen, inzet etc bij die profclubs en er zijn toch altijd wel genoeg verrassingen. Neemt niet weg dat Den Bosch je combo wel binnen zou moeten kunnen harken tegen die kampbewoners
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bekervoetbal doe ik nooit meer
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
1 of 2 jaar terug eens 50 euro verloren toen VFB Stuttgart verloor van een 4e klasser
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Die wedstrijd van Ajax bij WHC in 2009 was wel briljant..die was live bij SBO en 12bet en die blijven maar met heerlijke handicaps komen..uitslag 1-14. Echt een paar K mee gepakt toen
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
paar K ?????
serieus? |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja, maar bij mij is het sowieso wat grootschaliger allemaal
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geld maakt geld. maar heb te weinig kapitaal
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, dat sowieso, maar ik ben er al jaren serieus mee bezig, dus dat scheelt veel.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat je eigenlijk gewoon moet doen is een mooie excelsheet fixen en een vast unit-systeem hanteren..dan ben je al een stuk verder.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt
![]() edit: ik weet wel wat een excel-sheet is
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | ||
|||
|
|
|
|
|
#17 |
|
nog ff een gokje vanavond:
Villarreal - Mallorca 1 met een 3-way handicap (0-1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Den Bosch wint in de 93e minuut
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
check
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Combo met paar euro inzet vandaag
Atletico - Gijon 1 Malaga - Bilbao 1 Racing snatander - Real madrid 2 @2.69 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Toch maar paar units op de beker gezet.
Voor vanavond: UNA - Volendam : Volendam -1,5 @ 2.25 Eindhoven -1,5 - Emmen @2,15 En voor morgen: Achilles '29 - Telstar : Telstar -1,5 @2.55 Alles 4/10 en alles bij Tipico |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb 10e op m'n unibet account gezet. Ik ben voorlopig niet van plan om nog wat meer van mijn rekening af te halen, haha.
Dit weekend wordt dan mijn eerste keer... Laatst gewijzigd door buddyb; 22-09-11 om 13:21 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Succes!
Al enig idee waar je geld op gaat zetten? |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat is de gekste bet die jij/jullie ooit hebben geplaatst?
Ik heb namelijk de neiging om 3 euro op een combo van Feyenoord, Twente en VVV @ 185 te zetten...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Niet zoveel inzetten man. Als je maar 10 euro hebt moet je echt met centen gaan spelen, anders ben je binnen de kortste keren blut. Google maar eens op bankroll management.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Met 10 euro is dat bijna niet te doen hoor
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hoe vaak wedden jullie op wedstrijden en hoeveel verdienen jullie dan gemiddeld/hebben jullie al verdiend? En wat was je grootste winst in een keer?
Ben gewoon benieuwd... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik verlies vooral
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laten we het er maar op houden dat dit mijn hoogtepunt was:
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
wtf, zieke combo dude
![]() en ook gewoon 20 euro erop zetten he
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Inderdaad aardige combo
![]() Vandaag denk ik niks. Misschien een live betje op AZ-Groningen ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
livebets in de laatste 5/10 minuten van de wedstrijd is vaak ook erg makkelijk cash pakken
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Waarom is Zwolle favoriet tegen Eindhoven a.s zondag? Odds van 3+ voor Eindhoven vind ik toch wel erg hoog.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wel aardig hoog ja, al lijkt een gelijkspel me het meest logisch. Zwolle speelt momenteel erg goed voetbal, terwijl Eindhoven op de een of andere manier maar blijft winnen, maar goed is het de laatste tijd echt niet..
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik pak dan maar FC Eindhoven (DNB) @2.20!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ajax - Twente
9/10 op Twente - Draw no Bet - @3.65 Liever dat Ajax wint verder, maar zo'n odd kon ik niet laten liggen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
En wie heeft er al wat staan voor vandaag?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ga voor :
Go ahead eagles@2,05 LA Angels-1,5 @2,15 (honkbal) Beide 5/10 |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Heerenveen-Heracles over 3,5 @2 Az-Feyenoord over 3,5 @2,25 Ajax-Twente over 3,5 @2,35 Vitesse -1,5 @2,80 Telstar -1,5 @3 Anderlecht -1,5 @1,95 Alles 4/10 |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Iemand nog aan het live betten op PSV?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Next goal 1.05
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geen value. Na die rode kaart had PSV -3 en later een -2.75 line steeds @ 2. Nu in de rust -2.5 @ 2
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Otelul - benfica 2 @1.50 op Unibet lijkt me een goede bet
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik ga 10/10 op Real -1,5 x Tottenham -1,5 @2,23 bij Tipico.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Een--waarschijnlijk--domme vraag: Wat houdt 10/10 in?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Volgens mij, heel plat, dat hij er vol vertrouwen in heeft en er behoorlijk wat op zet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Paar posts naar boven heb ik het uitgelegd.
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/s...ml#post2887459 __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wedden op sport #13
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|