|
|
#1 |
![]()
Laatst gewijzigd door Boris; 20-09-11 om 17:24 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik heb veel vertrouwen in Rutte
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oh wacht, deze moet naar actueel
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik kots echt op Agnes Jongerius. Die dikke zeug gooit gewoon mijn pensioen de prullenbak in om het eigen gezicht maar te redden. Elke econoom is het er over eens dat dit niet goed is, maar tóch komt het er doorheen
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Naam: Fractie: Spreektijd:
Code:
1. M.J. Cohen PvdA 35 2. S.A. Blok VVD 35 3. E.G.M. Roemer SP 25 4. S. van Haersma Buma CDA 30 5. A. Pechtold D66 25 6. G. Wilders PVV 30 7. J.C.M. Sap GroenLinks 25 8. A. Slob ChristenUnie 20 9. C.G. van der Staaij SGP 15 10. M.L. Thieme PvdD 15 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik vind die Pechtold ook maar een rare, als hem iets gevraagd word is het enige dat hij doet is meteen wijzen naar de andere partijen wat ze allemaal ondanks de beloftes niet gedaan hebben...
Tuurlijk zijn er bepaalde doelstellingen niet of niet helemaal gehaald, maar ik snap zijn manier van communiceren simpelweg niet. __________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Genoeg economen gehoord die dit hard nodig vinden, dacht ik.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Cohen heeft toch het beste verhaal momenteel, vind ik. Ik zou nu weer PvdA stemmen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
En Thieme beschuldigt nu ook de PvdA van gedogen van het kabinet...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
De standpunten en verhalen zijn toch bekend?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nee, want ik heb in mijn leven nog maar zelden PvdA gestemd.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jammer dat VVD en CDA nu te laf zijn om Cohen bij te vallen. Hij steunt het kabinet tegen wil en dank maar wordt in de kou gezet.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Was een beetje onduidelijk inderdaad, bedoel meer dat het ik het verhaal over het pensioen en over de crisis van de PvdA sterk vindt, maar wel weer heel lastig en impopulair. Maar ik houd van de nuance en niet van de gemakkelijke weg. Het was natuurlijk echt veel gemakkelijker geweest om tegen te stemmen en het kabinet een groot probleem te geven, dat doet de PvdA niet. Eigenlijk heel dapper en verantwoordelijk. Maar ze krijgen wel weer de vind van voren, dat hoort er dan maar bij.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ze zijn er als de kippen bij als het om kritiek op de PvdA gaat. Dit plan van hen kan alleen doorgang vinden omdat de PvdA het steunt, ze zouden bij de microfoon kunnen gaan staan om een ander van repliek te dienen of te zeggen dat ze er blij mee zijn.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Juist door geen kritische vragen te stellen, geven ze min of meer aan er tevreden mee te zijn, toch? Daar gaan staan en zeggen dat ze er blij mee zijn, kan natuurlijk niet. Dat weet jij ook wel.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Cohen
Er is een reden dat de PVDA het meeste zetels verliest in peilingen. En dat als oppositie partij
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Huh? Dat kan prima hoor, gebeurt regelmatig. Zou wel zo netjes zijn. Ze drukken zich op een schandalige manier.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tegen wil en dank? Maar toch ook omdat hij graag als nummer 1 gezien wilt worden om te mogen regeren met VVD en CDA?
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Cohen is erg sterk vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mooi dat de PvdA op het terrein van Europa op de lijn zit van de VVD.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hoe dan ook, liever een PVdA die ergens mee eens kan zijn. Dan een SP die overal tegen is en dus nooit gaat regeren
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
SP heeft ook eigen standpunten en zij zien juist wat voor gedrocht de EU is. Één van de hoofdredenen waarom ik ook de volgende keer weer SP ga stemmen.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Je kunt wel op SP gaan stemmen maar die gaan nooit regeren natuurlijk. PVdA moet niets van ze, net als VVD, CDA, D66 en PVV.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat soort chantage ben ik niet van onder de indruk. De PvdA heeft gewoon niet echt een visie. Een groot deel van die partij hangt nog steeds het eurofiele neoliberale mantra aan. Het is toch van de gekke dat een JK de Jager informatie geheim houdt omdat anders markten hysterisch zouden kunnen reageren? 'De markten' gijzelen gewoonweg de democratie. De botte bijl erin en snel graag.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nou ja, het heeft ons economisch goed gedaan. Daarnaast vind ik samenwerking tussen verschillende landen erg mooi om te zien. Die samenwerking maakt ons als Europa sterker. En die samenwerking vind ik noodzakelijk omdat de machtsverhoudingen veranderen. Ikzelf moet niets van de VS hebben en ik merk dat dat in Europa ook steeds meer komt. De BRIC-landen vertrouw ik ook niet en het Midden-Oosten moet ik al helemaal niet. Wij moeten als Europa nu samen een machtsblok vormen. Niet meer als schoothondje achter de VS aanhuppelen, maar daadwerkelijk ónze belangen verdedigen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Dit gezeik van hem begint echt vervelend te worden, alleen maar zeiken op andere partijen.. Het domste wat er kan gebeuren in deze tijd is een kabinet dat omvalt en we weeeeer van voor af aan moeten beginnen. __________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zeker, en dan ziet je weer met het zelfde probleem. Want veel verschuivingen zullen er niet zijn. PVdA en CDA zullen inleveren. SP, D66, VVD en PVV krijgen er wat bij.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Ik denk dat we allemaal hebben kunnen zien dat de afgelopen periode(s) met een links kabinet "De belastingbetaler" handenvol geld heeft gekost...
maar het niveau is wel weer groots
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Welk links kabinet?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Precies...
Los daarvan is Greetje wel de laatste die het recht heeft om zoiets over Cohen te zeggen, hij doet het zelf in veelvoud namelijk. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Wat een bloedje irritante vent zeg die Stef Blok. Die manier van praten, die lichaamstaal.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oh en Pechtold
.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wat een poppenkast is die Tweede Kamer af en toe zeg..
![]() Helaas zijn er steeds minder politici die de inhoud los kunnen zien van persoonlijke vetes of populistische acties. Maar dit ligt ook grotendeels aan de kiezer zelf die zich laat verleiden door zulke goedkope termen en niet over de inhoud nadenkt. __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Zoals de nieuwe website van het koningshuis
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sja bizar verhaal dit he?
Hoe kan je dit nou verantwoorden.... __________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Mijn neef zou het doen voor 500 euro
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ja, alleen voldoet die niet aan de eisen. Dan krijg je weer van die hackverhalen en overheid + ict
(wat vaak ook klopt). Bij aanbestedingen zitten bedrijven vast aan allerlei eisen om mee te mogen doen etc. Daar kan je neef niet aan voldoen.Ongelukkig moment, maar opzich niet raar. Ze hadden beter nog wat langer kunnen wachten daarmee. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #104: APB 2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|