Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 20-09-11, 17:17 Standaard   #1
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Laatst gewijzigd door Boris; 20-09-11 om 17:24
Boris is nu online   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 20-09-11, 17:21 Standaard   #2
Ik heb veel vertrouwen in Rutte .

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
generaal is offline   Met citaat reageren
Oud 20-09-11, 19:36 Standaard   #3
Econoom

Oh wacht, deze moet naar actueel .
Oud 20-09-11, 19:50 Standaard   #4

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik kots echt op Agnes Jongerius. Die dikke zeug gooit gewoon mijn pensioen de prullenbak in om het eigen gezicht maar te redden. Elke econoom is het er over eens dat dit niet goed is, maar tóch komt het er doorheen

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 10:13 Standaard   #5
Econoom

Naam: Fractie: Spreektijd:
Code:
1.  M.J. Cohen                PvdA 35 
2.  S.A. Blok                   VVD 35 
3.  E.G.M. Roemer             SP 25 
4.  S. van Haersma Buma  CDA 30 
5.   A. Pechtold              D66 25 
6.  G. Wilders                 PVV 30 
7.  J.C.M. Sap                GroenLinks 25 
8.   A. Slob                    ChristenUnie 20 
9.  C.G. van der Staaij     SGP 15 
10.  M.L. Thieme             PvdD 15
Oud 21-09-11, 10:24 Standaard   #6
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind die Pechtold ook maar een rare, als hem iets gevraagd word is het enige dat hij doet is meteen wijzen naar de andere partijen wat ze allemaal ondanks de beloftes niet gedaan hebben...
Tuurlijk zijn er bepaalde doelstellingen niet of niet helemaal gehaald, maar ik snap zijn manier van communiceren simpelweg niet.

De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 10:43 Standaard   #7
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
Ik kots echt op Agnes Jongerius. Die dikke zeug gooit gewoon mijn pensioen de prullenbak in om het eigen gezicht maar te redden. Elke econoom is het er over eens dat dit niet goed is, maar tóch komt het er doorheen
Genoeg economen gehoord die dit hard nodig vinden, dacht ik.

Oud 21-09-11, 10:44 Standaard   #8
SCH

Cohen heeft toch het beste verhaal momenteel, vind ik. Ik zou nu weer PvdA stemmen.

Oud 21-09-11, 10:55 emo   #9
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

En Thieme beschuldigt nu ook de PvdA van gedogen van het kabinet...
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 10:56 big smile   #10
Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Cohen heeft toch het beste verhaal momenteel, vind ik. Ik zou nu weer PvdA stemmen.
Hij is de eerste die aan het woord is.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 10:59 Standaard   #11

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat zeg je altijd.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 10:59 Standaard   #12
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
Hij is de eerste die aan het woord is.
De standpunten en verhalen zijn toch bekend?

Oud 21-09-11, 11:00 big smile   #13
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
[...]

Dat zeg je altijd.
Nee, want ik heb in mijn leven nog maar zelden PvdA gestemd.

Oud 21-09-11, 11:00 Standaard   #14
SCH

Jammer dat VVD en CDA nu te laf zijn om Cohen bij te vallen. Hij steunt het kabinet tegen wil en dank maar wordt in de kou gezet.

Oud 21-09-11, 11:02 Standaard   #15
Anima a Lodeiro.

Jammer dat VVD en CDA nu te laf zijn om Cohen bij te vallen. Hij steunt het kabinet tegen wil en dank maar wordt in de kou gezet.
Wat zouden die partijen nu moeten doen dan?
Oud 21-09-11, 11:02 Standaard   #16
[...]

De standpunten en verhalen zijn toch bekend?
IK dacht dat je het tijdens het debat bedoelde.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 11:08 Standaard   #17
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
IK dacht dat je het tijdens het debat bedoelde.
Was een beetje onduidelijk inderdaad, bedoel meer dat het ik het verhaal over het pensioen en over de crisis van de PvdA sterk vindt, maar wel weer heel lastig en impopulair. Maar ik houd van de nuance en niet van de gemakkelijke weg. Het was natuurlijk echt veel gemakkelijker geweest om tegen te stemmen en het kabinet een groot probleem te geven, dat doet de PvdA niet. Eigenlijk heel dapper en verantwoordelijk. Maar ze krijgen wel weer de vind van voren, dat hoort er dan maar bij.

Oud 21-09-11, 11:10 Standaard   #18
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Wat zouden die partijen nu moeten doen dan?
Ze zijn er als de kippen bij als het om kritiek op de PvdA gaat. Dit plan van hen kan alleen doorgang vinden omdat de PvdA het steunt, ze zouden bij de microfoon kunnen gaan staan om een ander van repliek te dienen of te zeggen dat ze er blij mee zijn.

Oud 21-09-11, 11:13 Standaard   #19
Anima a Lodeiro.

[...]

Ze zijn er als de kippen bij als het om kritiek op de PvdA gaat. Dit plan van hen kan alleen doorgang vinden omdat de PvdA het steunt, ze zouden bij de microfoon kunnen gaan staan om een ander van repliek te dienen of te zeggen dat ze er blij mee zijn.
Juist door geen kritische vragen te stellen, geven ze min of meer aan er tevreden mee te zijn, toch? Daar gaan staan en zeggen dat ze er blij mee zijn, kan natuurlijk niet. Dat weet jij ook wel.
Oud 21-09-11, 11:15 Standaard   #20
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Cohen Er is een reden dat de PVDA het meeste zetels verliest in peilingen. En dat als oppositie partij
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 11:16 Standaard   #21
SCH

[...]

Juist door geen kritische vragen te stellen, geven ze min of meer aan er tevreden mee te zijn, toch? Daar gaan staan en zeggen dat ze er blij mee zijn, kan natuurlijk niet. Dat weet jij ook wel.
Huh? Dat kan prima hoor, gebeurt regelmatig. Zou wel zo netjes zijn. Ze drukken zich op een schandalige manier.

Oud 21-09-11, 11:19 Standaard   #22
Ken sent me.....

Tegen wil en dank? Maar toch ook omdat hij graag als nummer 1 gezien wilt worden om te mogen regeren met VVD en CDA?

De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 21-09-11, 11:25 Standaard   #23
Econoom

Cohen is erg sterk vandaag.
Oud 21-09-11, 11:26 thumb up   #24
Anima a Lodeiro.

Mooi dat de PvdA op het terrein van Europa op de lijn zit van de VVD.
Oud 21-09-11, 11:28 Standaard   #25

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi dat de PvdA op het terrein van Europa op de lijn zit van de VVD.
Heel erg slecht juist. Het uitzuigen van 'de arbeider' gaat dan gewoon door. Europa moet kapot.

Oud 21-09-11, 11:28 Standaard   #26
SuperPalmboom

Hoe dan ook, liever een PVdA die ergens mee eens kan zijn. Dan een SP die overal tegen is en dus nooit gaat regeren .
Oud 21-09-11, 11:29 big smile   #27
Anima a Lodeiro.

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Heel erg slecht juist. Het uitzuigen van 'de arbeider' gaat dan gewoon door. Europa moet kapot.
Ik ken je standpunten
Oud 21-09-11, 11:30 Standaard   #28

[...]

Ik ken je standpunten
Ik snap echt niet dat jij zo pro-EU bent. Uiteindelijk is maar een klein clubje beter af.

Oud 21-09-11, 11:31 Standaard   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Hoe dan ook, liever een PVdA die ergens mee eens kan zijn. Dan een SP die overal tegen is en dus nooit gaat regeren .
SP heeft ook eigen standpunten en zij zien juist wat voor gedrocht de EU is. Één van de hoofdredenen waarom ik ook de volgende keer weer SP ga stemmen.

Oud 21-09-11, 11:33 Standaard   #30
SuperPalmboom

[...]

SP heeft ook eigen standpunten en zij zien juist wat voor gedrocht de EU is. Één van de hoofdredenen waarom ik ook de volgende keer weer SP ga stemmen.
Je kunt wel op SP gaan stemmen maar die gaan nooit regeren natuurlijk. PVdA moet niets van ze, net als VVD, CDA, D66 en PVV.
Oud 21-09-11, 11:35 Standaard   #31

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Je kunt wel op SP gaan stemmen maar die gaan nooit regeren natuurlijk. PVdA moet niets van ze, net als VVD, CDA, D66 en PVV.
Dat soort chantage ben ik niet van onder de indruk. De PvdA heeft gewoon niet echt een visie. Een groot deel van die partij hangt nog steeds het eurofiele neoliberale mantra aan. Het is toch van de gekke dat een JK de Jager informatie geheim houdt omdat anders markten hysterisch zouden kunnen reageren? 'De markten' gijzelen gewoonweg de democratie. De botte bijl erin en snel graag.

Oud 21-09-11, 11:36 Standaard   #32
Anima a Lodeiro.

[...]

Ik snap echt niet dat jij zo pro-EU bent. Uiteindelijk is maar een klein clubje beter af.
Nou ja, het heeft ons economisch goed gedaan. Daarnaast vind ik samenwerking tussen verschillende landen erg mooi om te zien. Die samenwerking maakt ons als Europa sterker. En die samenwerking vind ik noodzakelijk omdat de machtsverhoudingen veranderen. Ikzelf moet niets van de VS hebben en ik merk dat dat in Europa ook steeds meer komt. De BRIC-landen vertrouw ik ook niet en het Midden-Oosten moet ik al helemaal niet. Wij moeten als Europa nu samen een machtsblok vormen. Niet meer als schoothondje achter de VS aanhuppelen, maar daadwerkelijk ónze belangen verdedigen.
Oud 21-09-11, 11:37 Standaard   #33
Ken sent me.....

Kettingzaag
Daarna kon Cohen de algemene beschouwingen beginnen, waarin hij premier Mark Rutte omschreef als "een tuinman met een kettingzaag". Rutte snoeit alle sociale voorzieningen in de maatschappij weg, vindt de PvdA'er.

Cohen: "Kinderen die speciale zorg nodig hebben, werknemers in de sociale werkvoorziening, mensen die hun eigen zorg regelen, gewone gezinnen met kinderen, niets wat voor hen van waarde is, is veilig voor de kettingzaag van Rutte."
Een tuinman met een kettingzaag....

Oud 21-09-11, 11:38 Standaard   #34

[...]

Nou ja, het heeft ons economisch goed gedaan. Daarnaast vind ik samenwerking tussen verschillende landen erg mooi om te zien. Die samenwerking maakt ons als Europa sterker. En die samenwerking vind ik noodzakelijk omdat de machtsverhoudingen veranderen. Ikzelf moet niets van de VS hebben en ik merk dat dat in Europa ook steeds meer komt. De BRIC-landen vertrouw ik ook niet en het Midden-Oosten moet ik al helemaal niet. Wij moeten als Europa nu samen een machtsblok vormen. Niet meer als schoothondje achter de VS aanhuppelen, maar daadwerkelijk ónze belangen verdedigen.
Maar dat is de hele grap nou juist. Europa heeft geen eigen leger en eigen bondgenootschap. Pogingen daartoe (bijv. om een Europese defensiesector te promoten) worden zelfs gedwarsboomd door Nederland (vaak tot woede van de Fransen).

Oud 21-09-11, 11:43 Standaard   #35
Ken sent me.....

Cohen: kabinet, ga DEN HAAG - Het land is er mee gediend dat het kabinet zo snel mogelijk opstapt. Dat maakte PvdA-fractievoorzitter Job Cohen woensdag duidelijk tijdens de algemene beschouwingen in de Tweede Kamer.
En dan?
Dit gezeik van hem begint echt vervelend te worden, alleen maar zeiken op andere partijen..
Het domste wat er kan gebeuren in deze tijd is een kabinet dat omvalt en we weeeeer van voor af aan moeten beginnen.

Oud 21-09-11, 12:01 Standaard   #36
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]

En dan?
Dit gezeik van hem begint echt vervelend te worden, alleen maar zeiken op andere partijen..
Het domste wat er kan gebeuren in deze tijd is een kabinet dat omvalt en we weeeeer van voor af aan moeten beginnen.
Zeker, en dan ziet je weer met het zelfde probleem. Want veel verschuivingen zullen er niet zijn. PVdA en CDA zullen inleveren. SP, D66, VVD en PVV krijgen er wat bij.
Oud 21-09-11, 12:21 Standaard   #37
Ken sent me.....

Ik denk dat we allemaal hebben kunnen zien dat de afgelopen periode(s) met een links kabinet "De belastingbetaler" handenvol geld heeft gekost...

maar het niveau is wel weer groots

"Bedrijfspoedel Cohen en kleuter Wilders DEN HAAG - Oppositieleider Job Cohen van de PvdA is woensdag de bedrijfspoedel en Geert Wilders van gedoogpartij PVV de kleuter. De twee maakten elkaar bij de algemene politieke beschouwingen grote verwijten, omdat ze niet de stekker uit het kabinet van premier Mark Rutte trekken.

Wilders viel Cohen aan, omdat de PvdA onder meer het Europese beleid van het kabinet steunt. „Het schoothondje van het kabinet. De bedrijfspoedel van de heer Rutte die af en toe mag keffen, maar 's avonds weer op schoot springt.”

Cohen: „Wilders is de kleuter die zegt: ik wil niet naar school. Ik wil niet. Ik wil niet. Maar zijn moeder zegt van wel en uiteindelijk gaat hij toch.” Volgens de PvdA-leider is de PVV'er de enige „grote gedoger”. „Want u bent het op hoofdlijnen oneens met het kabinet. Maar als ik een motie van wantrouwen indien, steunt u deze niet.”

Oud 21-09-11, 12:25 Standaard   #38

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Welk links kabinet?
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 12:28 big smile   #39
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Welk links kabinet?
Precies...
Los daarvan is Greetje wel de laatste die het recht heeft om zoiets over Cohen te zeggen, hij doet het zelf in veelvoud namelijk. .

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 12:32 emo   #40
I'm Ron fucking Swanson

Wat een bloedje irritante vent zeg die Stef Blok. Die manier van praten, die lichaamstaal.

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Oud 21-09-11, 12:33 hearth   #41
I'm Ron fucking Swanson

Oh en Pechtold .

Oud 21-09-11, 12:33 Standaard   #42
Koning.

Darkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat een poppenkast is die Tweede Kamer af en toe zeg..
Helaas zijn er steeds minder politici die de inhoud los kunnen zien van persoonlijke vetes of populistische acties. Maar dit ligt ook grotendeels aan de kiezer zelf die zich laat verleiden door zulke goedkope termen en niet over de inhoud nadenkt.

Oud 21-09-11, 12:38 Standaard   #43
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala Bekijk bericht
Oh en Pechtold .
D66 mist steun PvdA bij ontwikkelingshulp DEN HAAG - D66-leider Alexander Pechtold is „zwaar teleurgesteld“ dat de PvdA het accepteert dat het kabinet volgend jaar bijna 1 miljard euro bezuinigt op ontwikkelingssamenwerking. Pechtold zei altijd samen met de PvdA de verantwoordelijkheid te hebben gevoeld om ook buiten de grenzen van Nederland en Europa te zorgen dat mensen de kans krijgen „het leven in eigen hand te nemen”.

Daarom begrijpt Pechtold niet dat de PvdA zich neerlegt bij de bezuiniging op ontwikkelingshulp van bijna 1 miljard. In een zogeheten tegenbegroting is D66 er volgens hem in geslaagd „met dezelfde keuzes” bijna de helft daarvan terug te draaien. PvdA-leider Job Cohen ging daar niet op in. „Dit is de keuze die wij hebben gemaakt. Dat gaat ons ook aan het hart. Maar in het licht van de mogelijkheden die wij zagen, hebben we gemeend het zo te moeten doen”, stelde hij.
Sja wat wil je dan als je al zo hard moet bezuinigen, het geld moet mijn inziens zoveel mogelijk binnen de grenzen van Nederlands geinvesteerd worden.

Oud 21-09-11, 12:42 emo   #44

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoals de nieuwe website van het koningshuis

De regering heeft voor dit jaar eenmalig 300.000 euro extra uitgetrokken voor een vernieuwing en uitbreiding van de website van het Koninklijk Huis. Dat blijkt uit de begroting 'De Koning' die donderdag is gepubliceerd.
De website Het Koninklijk Huis is na 6 jaar aan vernieuwing toe. De vervanging kost 160.000 euro. Daarnaast zijn er extra uitgaven van 80.000 euro voor het maken van foto's en video's voor de website. Voorts is 60.000 euro uitgetrokken voor een verbetering van het onderdeel oude video's. Wanneer de nieuwe website te zien is, is niet bekend.
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 12:43 Standaard   #45
Ken sent me.....

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
[...]Zoals de nieuwe website van het koningshuis
Sja bizar verhaal dit he?
Hoe kan je dit nou verantwoorden....

Oud 21-09-11, 12:47 Standaard   #46
Ken sent me.....

www.dumpert.nl - "U bent de bedrijfspoedel"

Wat een toneel!

Oud 21-09-11, 12:49 Standaard   #47
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Mijn neef zou het doen voor 500 euro
behangplakker is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 12:58 Standaard   #48

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker Bekijk bericht
Mijn neef zou het doen voor 500 euro
Ja, alleen voldoet die niet aan de eisen. Dan krijg je weer van die hackverhalen en overheid + ict (wat vaak ook klopt). Bij aanbestedingen zitten bedrijven vast aan allerlei eisen om mee te mogen doen etc. Daar kan je neef niet aan voldoen.

Ongelukkig moment, maar opzich niet raar. Ze hadden beter nog wat langer kunnen wachten daarmee.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 21-09-11, 13:04 Standaard   #49

Bij Stef Blok zijn de gehandicapten wegwerppersoneel. Worden aangeleverd op bestelling en afgevoerd wanneer de werkgever dat wenst

Oud 21-09-11, 13:38 Standaard   #50

Ik bid dat Rutte morgen door de mand valt.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site