![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nee. Dadelijk wel naar de fysio voor m'n heup. Het is echt helemaal naar de klote
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eens met TT
![]() En het is WEEKEND
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoe krijg je zoiets voor elkaar
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ah.. gevonden.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
TT
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zou die brandweerauto zo weer rechtop zetten natuurlijk.
Wat een vraag.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Inderdaad zeg. Sowieso, wat kan mij die shit nou schelen. Het is een brandweerauto, brandweermannen zijn bedoeld om auto's rechtop te zetten. Wat heb ik daar mee te maken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zomer? Het is zomer?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja mijn eigen spuit ff te voorschijn, dit dat, bukake enz...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
wat __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zijn daar beelden van??
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
lol whut
Dan ga je wel diep voor de zaak
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Enne die gozer heet Alberto geen Albert....
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Ben wel benieuwd naar de uitzending, haha. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Staat er in die tekst Stegeman een jaar undercover..
Volgens mij is hij er helemaal niet geweest, zo in je blootje ben je vrij herkenbaar met zijn kop
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Waarom staat ie al online? Of loopt AD weer 8 jaar achter?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dus z'n vrouwelijke collega heeft zich een jaar lang in haar reet laten naaien en Alberto gaat nu de kijkcijfers scoren?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
SBS 6 - Undercover in Nederland - S04 - Programma gemist
De hele aflevering, zonder achterlijke Engelse ondertiteling. __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oh, wacht er zijn nu vragen over gesteld. My bad
.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geil toch?
|
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zin in weekend...
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tering dat wijf gaat ook echt liggen naaien met die gasten
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
"Geintje bananensplit"......
Lig je daar met je creampie en Alberto die lachend achter de gordijnenen vandaan komt __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gijsie op NOS 2
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik wil ook deze fiets.
[IMG] [/IMG]
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mooie sekte toch?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wie passt ff een actiecode voor zo'n Amstel glas?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Stappen op een dinsdag tot 04:30 en dan om 06:30 alweer opstaan om te werken is niet echt een geweldig idee ben ik nu achter. Ik ga zo even prinsheerlijk instorten.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor het behouden van je baan.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #876: Alle homo's zijn homo
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |