|
|
#1 |
|
Verder
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#3 |
Nieuwe aangifte tegen Zorreguieta Hier ben ik heel blij mee. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik snap ergens wel wat je bedoelt maar het klinkt zo rigide. Het is toch juist prima om iets van de cultuur en de taal af te weten als dat helpt in het contact. Je moet toch gewoon dealen met de situatie zoals die is. Als er veel mensen van een bepaalde cultuur en religie wonen, dan verdiep je daar in, dan zorg je dat je wat woorden kent, die het communiceren makkelijker maken. In Friesland is het ook gemakkelijk als je de Friese taal een beetje verstaat, dat werkt gewoon makkelijker. Je wilt toch graag dat de politie zo goed mogelijk functioneert.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik juich het juist toe dat ze iets van de cultuur leren, je houdt toch verschillende culturen in een samenleving. De taal, tsja.. ik zie het probleem niet zo, vooral als het vanuit de politie zelf komt, ben het met S(C)H eens.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja lekker boeiend inderdaad. Sowieso leren die politiemensen dan weer wat, en verrijken ze dus hun leven. Iedereen wint.
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Cohen doet het aardig.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien gaat het wel om al die vrijwillige politie-agenten die we er nu bij krijgen
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ideaal dat Cohen lijstrekker wil blijven. Ze gaan alleen maar meer zetels verliezen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Geef je nog antwoord op de vraag over Wolfson?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ja, gaat Wolfsen nu eindelijk weg?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volgens mij niet, maar volgens Palmboom heeft ie zijn vrouw in elkaar geslagen en nog erger en zo.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Oneens. Kan zo weer sterk terug komen. Snap ook niet dat juist jij dat zegt.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Cohen is de reden waarom de PVDA zo slecht overkomt.
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Cohen is nog steeds mede een reden dat ik PvdA zou stemmen.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wolfsen geeft nu vernietiging van die stukken doe. Kom op zeg, nu moet het gewoon over en uit zijn met Wolfsen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Aangezien er een ruime progressieve meerderheid in de Utrechtse raad is heeft dat verder ook niet echt consequenties, de nieuwe burgemeester zal immers hoogstwaarschijnlijk van D66, GL of de PvdA zijn, niets aan de hand dus. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zijn positie zou niet in gevaar komen volgens twitter account van Utrecht. Bizar.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat gaat de gemeente natuurlijk ook niet zelf op voorhand al aankondigen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Die hetze tegen Wolfson moet maar eens afgelopen zijn, dat jij ook al meedoet aan die hetzerige geenStijl hype valt me tegen. Wij hebben die man gekozen en hij heeft in Utrecht nog steeds veel steun. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hebben jullie een gekozen burgemeester in Utrecht?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja, werd ook al zo moeilijk over gedaan, dit is nou eenmaal een linkse stad, so be it.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nee, eigenlijk niet. Was daar een hoge opkomst voor om die te kiezen?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Allemaal onzin, werkt voor geen meter natuurlijk. Maar als we de burgemeester mogen kiezen, zouden we hem ook moeten kunnen wegsturen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Een burgemeester staat boven de partijen, dus eigenlijk zou dat helemaal geen rol moeten spelen. Maar bij de eerste grote verkiezing was het misschien niet zo handig.
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() ![]() Het bestuurlijke systeem moet worden omgegooid in NL wil je echt goede burgemeesterverkiezingen kunnen houden. Heeft bijvoorbeeld ook met politieke kleur te maken, maar wie neemt de wethouders aan? De 'Raad' of de burgemeester? Politie/brandweer etc etc etc. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik vind burgemeestersverkiezingen onzinnig. Populistisch gedoe.
Ik ken trouwens weinig politici die zo integer zijn als Wolfsen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Lange schorsing nu in Utrecht, kans dat coalitiepartijen voor de motie van wantrouwen stemmen, lijkt aanwezig.
Misschien maar beter, ook voor Wolfsen zelf, maar ik houd er een beetje nare bijsmaak aan over. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Onbegrijpelijk dat juist SCH die lapzwans verdedigd
-normaal doen-
Laatst gewijzigd door Superheld; 09-09-11 om 00:06 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
edit: snelle moderatie, dank u.
Ik vind hem geen lapzwans. Hij was een uitstekend Kamerlid, zelfs een van de beste. Maar hij is onder een slecht gesternte burgemeester geworden. Ging al mis met die malle verkiezing waar hij nooit aan mee had moeten doen. Hij was zo ook wel burgemeester geworden. Daarna is het mis gegaan in de beeldvorming. Je kan wel heel veel roepen Palmboom, maar ik heb zelf bij debatten gezeten in de raad, die over die vermeende censuur gingen. Er bleef niet meer overeind dan dat hij wat onhandig had geopereerd maar er wordt nog altijd gedaan alsof hij persoonlijk een hele oplage heeft vernietigd. In de kwestie met het homostel had veel sneller en duidelijker geopereerd moeten worden. Maar ook daarin schiet de beeldvorming, onder aanvoering van GeenStijl, wel erg door. Alsof homo's niet meer veilig zijn in Utrecht onder deze burgemeester Laatst gewijzigd door SCH; 09-09-11 om 00:12 __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Ik geef aan waarom ik hem geen lapzwans vind. Ik zou het op zich nu wel logisch vinden als ie de eer aan zichzelf houdt. De waarheid doet er in dit soort gevallen niet zoveel meer toe, het gaat om de beeldvorming. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
SCH is de enige Wolfsen-aanhanger die ik ken, eigenlijk. Verder ken ik werkelijk NIEMAND die deze man nog als burgemeester wil.
Een ongelofelijke farce dat deze droplul nog op het pluche zit. Hij heeft overigens nu geen kans meer, bij de volgende tegenslag gaat z'n kop eraf. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Ik ben geen Wolfsen-aanhanger maar vind het gewoon een capabele jurist. Hij zou denk ik eerder een goede senator zijn dan burgemeester. Hij heeft iets Donneriaans, beetje losgezongen van de echte wereld af en toe, en dat is niet handig voor een burgemeester. Maar de dingen die ik allemaal over de man lees, daar lusten de honden geen brood van, en ik snap niet waarom je daaraan mee doet. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik heb niet zo'n problemen met Van Aartsen eigenlijk, het is weliswaar een elitaire snob, maar als je daar doorheen kijkt is het best een aardige vent en hij is geen slechte burgemeester. Tijdens raadsvergaderingen weet hij al die idioten/dat uitschot die/dat hier namens de PVV in de raad zitten/zit aardig onder de duim te houden, dat is een hele prestatie.
Laatst gewijzigd door Plato; 09-09-11 om 17:44 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Over beschadigde politici gesproken, als het CDA verstandig is schuiven ze die Veldhuijzen van Zanten vandaag nog aan de kant. Dat mens snapt echt totaal niet hoe politiek werkt en komt keer op keer in de problemen. Aan zo iemand zie je dat politiek een vak is en je niet zomaar iemand met nul politiek-bestuurlijke ervaring op zo'n positie neer kunt zetten.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Maar hij is er eigenwijs, ik houd ook wel weer van die koppigheid. En ik vraag me af of het de stad nou zoveel oplevert. Behalve dat het Utrechtse journaille gaat dansen op zijn graf, de ratten. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|