Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-09-11, 11:03 Standaard   #1

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Verder
Superheld is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 07-09-11, 11:31 Standaard   #2
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
[...]

Heb jij een haalbare oplossing dan?
Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
Tis heel erg dubbel, het geeft infeite ook aan waar het probleem zit.
De arabieren integreren gewoonweg niet, anders was deze aktie niet nodig geweest. Ik snap niet dat ze het probleem niet aanpakken!
Ze komen met een tegengestelde aktie, de agenten horen dat niet te doen.
Die zouden hun tijd beter kunnen steken in hetgeen ze voor zijn aangenomen, veiligheid en interventies etc (nee ik ben niet een ga boeven vangen typetje).

Desnoods middels sancties de integratie "eisen", of anders eens kijken of het beleid dat ze hanteren wel goed/realistisch is.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 07-09-11, 20:05 thumb up   #3
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Nieuwe aangifte tegen Zorreguieta

Nabestaanden van een slachtoffer van de militaire dictatuur in Argentinië willen dat Jorge Zorreguieta alsnog in Nederland voor de rechter komt. Ze hebben opnieuw bij het Openbaar Ministerie aangifte gedaan tegen de vader van prinses Máxima.

De nabestaanden willen dat Zorreguieta wordt vervolgd voor de verdwijning van tegenstanders van het Videla-regime en voor misdaden tegen de menselijkheid.

Een eerste poging van nabestaanden om Zorreguieta in Nederland voor de rechter te krijgen in 2001 liep spaak bij het gerechtshof. Dat steunde het Openbaar Ministerie in de opvatting dat Nederland niet bevoegd was om Zorreguieta te vervolgen.

Veranderde wetgeving
Hoogleraar Internationaal Humanitair Recht Liesbeth Zegveld is de advocate van de aangevers. Zij stelt dat Nederland als gevolg van veranderde wetgeving nu wel moet vervolgen.

Volgens de nieuwe wetgeving is een verdwijning niet langer een afgesloten delict, maar moet het worden beschouwd als een voortdurend delict zolang de ontvoering niet wordt erkend of geen informatie wordt gegeven over het lot of de verblijfplaats van de verdwenen persoon, aldus Zegveld.

Dat betekent volgens haar dat het OM in Nederland nu wel de bevoegdheid heeft om strafrechtelijk onderzoek te starten naar de verdwijningen tijdens het Videla-regime tussen 1976 en 1983.

Verplicht
"Zorreguieta weigert tot de dag van vandaag te erkennen dat gedwongen verdwijningen onder zijn verantwoordelijkheid hebben plaatsgevonden en hij weigert informatie te geven die de nabestaanden behulpzaam had kunnen zijn in de verwerking van hun leed. Dat maakt dat hij zich tot op de dag van vandaag schuldig maakt aan gedwongen verdwijningen", stelt de advocate.

Bovendien is Nederland volgens Zegveld sinds vorig jaar december verplicht om daadwerkelijk tot strafrechtelijk onderzoek over te gaan, omdat Nederland het Internationaal Verdrag inzake de bescherming van alle personen tegen gedwongen verdwijning heeft ondertekend.

Samuel Slutzky
De aangifte tegen Zorreguieta is gedaan door in Nederland wonende nabestaanden van Samuel Slutzky. Hij werd in 1977 in zijn huis in Argentinië aangehouden en wordt sindsdien vermist. Ook de zoon van oud-Unesco-ambassadeur Maarten Mourik, de man die in 2001 al aangifte heeft gedaan en inmiddels is overleden, heeft de aangifte ondertekend.

Volgens de aangevers is Zorreguieta vanwege familiebanden regelmatig in Nederland en is ook om die reden vervolging geboden.

"De feiten die Zorreguieta worden verweten, zijn bijzonder ernstig. Duizenden mensen zijn in Argentinië, door toedoen van het regime waarvan Zorreguieta actief lid was en waarmee hij zich vereenzelvigde, verdwenen. Familie en vrienden dragen niet alleen nog steeds het verlies van hun dierbaren, maar verkeren ook nog altijd in martelende onzekerheid over hun precieze lot", aldus Zegveld.

Hier ben ik heel blij mee.

Oud 07-09-11, 20:11 Standaard   #4
SCH

[...]
Ik snap ergens wel wat je bedoelt maar het klinkt zo rigide. Het is toch juist prima om iets van de cultuur en de taal af te weten als dat helpt in het contact. Je moet toch gewoon dealen met de situatie zoals die is. Als er veel mensen van een bepaalde cultuur en religie wonen, dan verdiep je daar in, dan zorg je dat je wat woorden kent, die het communiceren makkelijker maken. In Friesland is het ook gemakkelijk als je de Friese taal een beetje verstaat, dat werkt gewoon makkelijker. Je wilt toch graag dat de politie zo goed mogelijk functioneert.

Oud 07-09-11, 20:34 Standaard   #5
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik juich het juist toe dat ze iets van de cultuur leren, je houdt toch verschillende culturen in een samenleving. De taal, tsja.. ik zie het probleem niet zo, vooral als het vanuit de politie zelf komt, ben het met S(C)H eens.

Oud 07-09-11, 21:26 Standaard   #6

ErikT's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja lekker boeiend inderdaad. Sowieso leren die politiemensen dan weer wat, en verrijken ze dus hun leven. Iedereen wint.

Oud 07-09-11, 21:51 Standaard   #7
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Cohen doet het aardig.

Oud 07-09-11, 22:09 Standaard   #8
SCH

Misschien gaat het wel om al die vrijwillige politie-agenten die we er nu bij krijgen

Oud 07-09-11, 22:43 emo   #9

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Misschien gaat het wel om al die vrijwillige politie-agenten die we er nu bij krijgen
Dat is trouwens wel een achterlijk idee ja

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 07-09-11, 22:51 thumb up   #10
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ideaal dat Cohen lijstrekker wil blijven. Ze gaan alleen maar meer zetels verliezen
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 10:04 Standaard   #11
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Ideaal dat Cohen lijstrekker wil blijven. Ze gaan alleen maar meer zetels verliezen
Geef je nog antwoord op de vraag over Wolfson?

Oud 08-09-11, 10:05 thumb up   #12
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ja, gaat Wolfsen nu eindelijk weg?

Oud 08-09-11, 10:07 surprise   #13
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
Ja, gaat Wolfsen nu eindelijk weg?
Volgens mij niet, maar volgens Palmboom heeft ie zijn vrouw in elkaar geslagen en nog erger en zo.

Oud 08-09-11, 12:40 Standaard   #14

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

PvdA is gewoon verleden tijd. Op weg naar de opheffing. Cohen was gisteren ook weer zwak bezig.

Oud 08-09-11, 13:22 Standaard   #15
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
PvdA is gewoon verleden tijd. Op weg naar de opheffing. Cohen was gisteren ook weer zwak bezig.
Oneens. Kan zo weer sterk terug komen. Snap ook niet dat juist jij dat zegt.

Oud 08-09-11, 13:28 Standaard   #16
Ken sent me.....

Cohen is de reden waarom de PVDA zo slecht overkomt.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
Oud 08-09-11, 13:34 Standaard   #17
SCH

Cohen is de reden waarom de PVDA zo slecht overkomt.
Cohen is nog steeds mede een reden dat ik PvdA zou stemmen.

Oud 08-09-11, 15:01 Standaard   #18
Ken sent me.....

D66 wil opheldering over bloeddonatie homo's

DEN HAAG - D66 vraagt opheldering aan het kabinet over de uitsluiting van homo's bij bloeddonatie. Sanquin, de organisatie die over de bloedvoorziening in Nederland gaat, hanteert dit verbod al jaren. Donderdag werd bekend dat het verbod voor homo's op bloeddonorschap in Groot-Brittannië waarschijnlijk wordt ingetrokken. D66 wil dat Nederland de Britten snel volgt.

D66-Tweede Kamerlid Pia Dijkstra verwijst naar een uitspraak van de Europese Commissie die de uitsluiting van de homo's eerder veroordeelde.

Sanquin weert mannen die seks met elkaar hebben, omdat de kans op hiv- en soa-besmettingen (geslachtsziekten) bij deze groep groter zou zijn. Via de bloeddonatie zouden de besmettingen kunnen worden doorgegeven.

Volgens D66 moet bij de uitsluiting niet uitsluitend naar de groep worden gekeken, maar naar het gedrag van het individu. Homo's worden nu als groep uitgesloten. Daarmee worden monogame homoseksuelen volgens Dijkstra gediscrimineerd. „Terwijl hetero's met veel wisselende seksuele contacten wel bloed mogen geven.”

Sanquin roept de Britten op goed te monitoren of de beleidswijziging leidt tot meer besmettingen van het donorbloed.
Opheffen idd

Oud 08-09-11, 18:39 Standaard   #19
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Wolfsen geeft nu vernietiging van die stukken doe. Kom op zeg, nu moet het gewoon over en uit zijn met Wolfsen.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 20:03 Standaard   #20

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Boris Bekijk bericht
Wolfsen geeft nu vernietiging van die stukken doe. Kom op zeg, nu moet het gewoon over en uit zijn met Wolfsen.
Voor de ramptoeristen, de raadsvergadering is live te volgen via: Gemeenteraad
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 20:48 Standaard   #21
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Als hij verstandig is dan trekt hij zijn conclusies.

Aangezien er een ruime progressieve meerderheid in de Utrechtse raad is heeft dat verder ook niet echt consequenties, de nieuwe burgemeester zal immers hoogstwaarschijnlijk van D66, GL of de PvdA zijn, niets aan de hand dus.

Oud 08-09-11, 20:54 Standaard   #22
SuperPalmboom

[...]

Volgens mij niet, maar volgens Palmboom heeft ie zijn vrouw in elkaar geslagen en nog erger en zo.
Dat zei ik niet. Ik vind het erger wat die Wolfsen doet in zijn functie als burgemeester. En hij blijft gewoon zitten en doet of er niets aan de hand is
Oud 08-09-11, 20:55 Standaard   #23

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn positie zou niet in gevaar komen volgens twitter account van Utrecht. Bizar.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 20:57 Standaard   #24
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht
Zijn positie zou niet in gevaar komen volgens twitter account van Utrecht. Bizar.
Dat gaat de gemeente natuurlijk ook niet zelf op voorhand al aankondigen.

Oud 08-09-11, 22:27 Standaard   #25
SCH

Hij blijft

Die hetze tegen Wolfson moet maar eens afgelopen zijn, dat jij ook al meedoet aan die hetzerige geenStijl hype valt me tegen.
Wij hebben die man gekozen en hij heeft in Utrecht nog steeds veel steun.

Oud 08-09-11, 22:30 Standaard   #26
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Als hij verstandig is dan trekt hij zijn conclusies.

Aangezien er een ruime progressieve meerderheid in de Utrechtse raad is heeft dat verder ook niet echt consequenties, de nieuwe burgemeester zal immers hoogstwaarschijnlijk van D66, GL of de PvdA zijn, niets aan de hand dus.
Hallo, hij is wel de eerste gekozen burgemeeester van een grote stad. Dat wilden ze zo graag. Die kan je niet zomaar wegsturen. Hij wordt ook niet snel weggestuurd, de coalitie laat hem niet vallen. Ik vind het serieus allemaal enorm gehyped. Wolfsen is een prima vent, je zal maar met zo'n Van Aartsen opgescheept zitten.

Oud 08-09-11, 22:30 Standaard   #27

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Hebben jullie een gekozen burgemeester in Utrecht?

Oud 08-09-11, 22:34 Standaard   #28
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk Bekijk bericht
Keuze was toen geloof ik wel tussen twee PvdA'ers...
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 22:35 Standaard   #29
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Keuze was toen geloof ik wel tussen twee PvdA'ers...
Ja, werd ook al zo moeilijk over gedaan, dit is nou eenmaal een linkse stad, so be it.

Oud 08-09-11, 22:38 Standaard   #30
SCH

Ja Jaloers?

Oud 08-09-11, 22:42 Standaard   #31

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ja Jaloers?
Nee, eigenlijk niet. Was daar een hoge opkomst voor om die te kiezen?

Oud 08-09-11, 22:49 Standaard   #32
SCH

[...]
Nee, eigenlijk niet. Was daar een hoge opkomst voor om die te kiezen?
Moet ik opzoeken. Was het niet gekoppeld aan een andere verkiezing? We hebben ook al eens een referendum gehad.

Allemaal onzin, werkt voor geen meter natuurlijk. Maar als we de burgemeester mogen kiezen, zouden we hem ook moeten kunnen wegsturen.

Oud 08-09-11, 22:52 Standaard   #33

Strooper's Voetbal Forum schermafbeelding

In het najaar van 2007 stelde Wolfsen zich verkiesbaar voor het ambt van burgemeester van Utrecht. In een referendum op 10 oktober 2007 kreeg hij ruim 72 procent van de stemmen, waarmee hij zijn partijgenoot Ralph Pans versloeg. Vanwege een minimale opkomst van negen procent werd de uitslag ongeldig verklaard.[4][5] Op 11 oktober 2007 werd Wolfsen door de gemeenteraad van Utrecht alsnog voorgedragen als nieuwe burgemeester. Op 2 januari 2008 werd hij als burgemeester geïnstalleerd. Zijn plaats in de Tweede Kamer werd ingenomen door Jan Boelhouwer.
Aldus Wikipedia.

Oud 08-09-11, 22:52 Standaard   #34
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ja, werd ook al zo moeilijk over gedaan, dit is nou eenmaal een linkse stad, so be it.
Maar ook een progressieve stad, toch? Dus wellicht een D66'er of GL'er had niet misstaan. Al weet ik niet of er toen echt fatsoenlijke kandidaten waren uit die partijen.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 22:53 Standaard   #35
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Maar ook een progressieve stad, toch? Dus wellicht een D66'er of GL'er had niet misstaan. Al weet ik niet of er toen echt fatsoenlijke kandidaten waren uit die partijen.
Een burgemeester staat boven de partijen, dus eigenlijk zou dat helemaal geen rol moeten spelen. Maar bij de eerste grote verkiezing was het misschien niet zo handig.

Oud 08-09-11, 23:28 Standaard   #36
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Het bestuurlijke systeem moet worden omgegooid in NL wil je echt goede burgemeesterverkiezingen kunnen houden. Heeft bijvoorbeeld ook met politieke kleur te maken, maar wie neemt de wethouders aan? De 'Raad' of de burgemeester? Politie/brandweer etc etc etc.
Boris is nu online   Met citaat reageren
Oud 08-09-11, 23:42 Standaard   #37
SCH

Ik vind burgemeestersverkiezingen onzinnig. Populistisch gedoe.

Ik ken trouwens weinig politici die zo integer zijn als Wolfsen.

Oud 08-09-11, 23:48 Standaard   #38
SCH

Lange schorsing nu in Utrecht, kans dat coalitiepartijen voor de motie van wantrouwen stemmen, lijkt aanwezig.

Misschien maar beter, ook voor Wolfsen zelf, maar ik houd er een beetje nare bijsmaak aan over.

Oud 09-09-11, 00:00 Standaard   #39
SuperPalmboom

Onbegrijpelijk dat juist SCH die lapzwans verdedigd -normaal doen-

Laatst gewijzigd door Superheld; 09-09-11 om 00:06
Oud 09-09-11, 00:08 thumb down   #40
SCH

edit: snelle moderatie, dank u.

Ik vind hem geen lapzwans. Hij was een uitstekend Kamerlid, zelfs een van de beste. Maar hij is onder een slecht gesternte burgemeester geworden. Ging al mis met die malle verkiezing waar hij nooit aan mee had moeten doen. Hij was zo ook wel burgemeester geworden.

Daarna is het mis gegaan in de beeldvorming. Je kan wel heel veel roepen Palmboom, maar ik heb zelf bij debatten gezeten in de raad, die over die vermeende censuur gingen. Er bleef niet meer overeind dan dat hij wat onhandig had geopereerd maar er wordt nog altijd gedaan alsof hij persoonlijk een hele oplage heeft vernietigd.

In de kwestie met het homostel had veel sneller en duidelijker geopereerd moeten worden. Maar ook daarin schiet de beeldvorming, onder aanvoering van GeenStijl, wel erg door. Alsof homo's niet meer veilig zijn in Utrecht onder deze burgemeester

Laatst gewijzigd door SCH; 09-09-11 om 00:12

Oud 09-09-11, 00:10 Standaard   #41
SuperPalmboom

- reactie op edit -
Nee het ook gewoon kunnen blijven staan. Ik geef alleen maar aan waarom ik het niet kan bevatten dat jij het voor hem op neemt.
Oud 09-09-11, 00:26 Standaard   #42
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Nee het ook gewoon kunnen blijven staan. Ik geef alleen maar aan waarom ik het niet kan bevatten dat jij het voor hem op neemt.
Nee dat gaf je niet aan, je stelt dat het goed zou zijn als ik weggepest zou worden, dat noem ik geen uitleg.

Ik geef aan waarom ik hem geen lapzwans vind. Ik zou het op zich nu wel logisch vinden als ie de eer aan zichzelf houdt. De waarheid doet er in dit soort gevallen niet zoveel meer toe, het gaat om de beeldvorming.

Oud 09-09-11, 08:37 Standaard   #43

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

edit: snelle moderatie, dank u.

Ik vind hem geen lapzwans. Hij was een uitstekend Kamerlid, zelfs een van de beste. Maar hij is onder een slecht gesternte burgemeester geworden. Ging al mis met die malle verkiezing waar hij nooit aan mee had moeten doen. Hij was zo ook wel burgemeester geworden.

Daarna is het mis gegaan in de beeldvorming. Je kan wel heel veel roepen Palmboom, maar ik heb zelf bij debatten gezeten in de raad, die over die vermeende censuur gingen. Er bleef niet meer overeind dan dat hij wat onhandig had geopereerd maar er wordt nog altijd gedaan alsof hij persoonlijk een hele oplage heeft vernietigd.

In de kwestie met het homostel had veel sneller en duidelijker geopereerd moeten worden. Maar ook daarin schiet de beeldvorming, onder aanvoering van GeenStijl, wel erg door. Alsof homo's niet meer veilig zijn in Utrecht onder deze burgemeester
Met dank aan het medialandschap dat grosso modo anti-PvdA is. Ik kocht vandaag bij de Kiosk maar weer eens de Volkskrant, maar wat is dat een spreekbuis van de regering geworden zeg. Onvoorstelbaar.

Oud 09-09-11, 09:19 Standaard   #44
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

SCH is de enige Wolfsen-aanhanger die ik ken, eigenlijk. Verder ken ik werkelijk NIEMAND die deze man nog als burgemeester wil.

Een ongelofelijke farce dat deze droplul nog op het pluche zit. Hij heeft overigens nu geen kans meer, bij de volgende tegenslag gaat z'n kop eraf.

Oud 09-09-11, 10:13 Standaard   #45
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus Bekijk bericht
SCH is de enige Wolfsen-aanhanger die ik ken, eigenlijk. Verder ken ik werkelijk NIEMAND die deze man nog als burgemeester wil.

Een ongelofelijke farce dat deze droplul nog op het pluche zit. Hij heeft overigens nu geen kans meer, bij de volgende tegenslag gaat z'n kop eraf.
Ach, jij schrijft ook weer van die zinnen met grote woorden, droplul en zijn kop. Dat lijkt ook het enige waar mensen in geinteresseerd zijn. Dat iemands kop er af gaat. In plaats van dat mensen echt begaan zouden zijn met anderen en zich druk zouden maken om elkaar in plaats van te doen alsof dat homostel hen zo enorm aan het hart gaat.

Ik ben geen Wolfsen-aanhanger maar vind het gewoon een capabele jurist. Hij zou denk ik eerder een goede senator zijn dan burgemeester. Hij heeft iets Donneriaans, beetje losgezongen van de echte wereld af en toe, en dat is niet handig voor een burgemeester.

Maar de dingen die ik allemaal over de man lees, daar lusten de honden geen brood van, en ik snap niet waarom je daaraan mee doet.

Oud 09-09-11, 17:41 Standaard   #46
Ik niet!

[...]

Wolfsen is een prima vent, je zal maar met zo'n Van Aartsen opgescheept zitten.
Ik heb niet zo'n problemen met Van Aartsen eigenlijk, het is weliswaar een elitaire snob, maar als je daar doorheen kijkt is het best een aardige vent en hij is geen slechte burgemeester. Tijdens raadsvergaderingen weet hij al die idioten/dat uitschot die/dat hier namens de PVV in de raad zitten/zit aardig onder de duim te houden, dat is een hele prestatie.

Laatst gewijzigd door Plato; 09-09-11 om 17:44

Oud 09-09-11, 18:00 Standaard   #47
[...]

Ach, jij schrijft ook weer van die zinnen met grote woorden, droplul en zijn kop. Dat lijkt ook het enige waar mensen in geinteresseerd zijn. Dat iemands kop er af gaat. In plaats van dat mensen echt begaan zouden zijn met anderen en zich druk zouden maken om elkaar in plaats van te doen alsof dat homostel hen zo enorm aan het hart gaat.

Ik ben geen Wolfsen-aanhanger maar vind het gewoon een capabele jurist. Hij zou denk ik eerder een goede senator zijn dan burgemeester. Hij heeft iets Donneriaans, beetje losgezongen van de echte wereld af en toe, en dat is niet handig voor een burgemeester.

Maar de dingen die ik allemaal over de man lees, daar lusten de honden geen brood van, en ik snap niet waarom je daaraan mee doet.
Maar je bent het er dus wel over eens dat Wolfsen beter op zou kunnen stappen als burgemeester?

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
generaal is offline   Met citaat reageren
Oud 09-09-11, 18:08 Standaard   #48
Ik niet!

Over beschadigde politici gesproken, als het CDA verstandig is schuiven ze die Veldhuijzen van Zanten vandaag nog aan de kant. Dat mens snapt echt totaal niet hoe politiek werkt en komt keer op keer in de problemen. Aan zo iemand zie je dat politiek een vak is en je niet zomaar iemand met nul politiek-bestuurlijke ervaring op zo'n positie neer kunt zetten.

Oud 09-09-11, 18:12 Standaard   #49
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door generaal Bekijk bericht
[...]
Maar je bent het er dus wel over eens dat Wolfsen beter op zou kunnen stappen als burgemeester?
Op een gegeven moment moet je misschien wel vaststellen dat het door alle publiciteit en gedoe er om heen, verstandiger is. Dat je te beschadigd bent, waar het ook door komt.

Maar hij is er eigenwijs, ik houd ook wel weer van die koppigheid.

En ik vraag me af of het de stad nou zoveel oplevert. Behalve dat het Utrechtse journaille gaat dansen op zijn graf, de ratten.

Oud 09-09-11, 18:13 Standaard   #50
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Ik heb niet zo'n problemen met Van Aartsen eigenlijk, het is weliswaar een elitaire snob, maar als je daar doorheen kijkt is het best een aardige vent en hij is geen slechte burgemeester. Tijdens raadsvergaderingen weet hij al die idioten/dat uitschot die/dat hier namens de PVV in de raad zitten/zit aardig onder de duim te houden, dat is een hele prestatie.
Mee eens, vandaar de smiley.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site