|
|
#1 |
|
Hallo mensen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Is pas volgende week, zie niets op tvgids.nl.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat is toch geen echt programma he?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hai
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
hoerrrrr
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
haaaaaai
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jawel. Zie nu ook dat het volgende week pas komt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Blijft leuk.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Joow joow
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik zou echt zo hard dat mens gaan slaan he!
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die vrouw die er zo grappig op gaat staan aan het eind heeft niet eens gezien wat er gebeurde..
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tering.. komt er een pakketje van de H&M.
Heb je dat gisteren besteld? vraag ik aan mijn vriendin. "Nee, 3 weken geleden, heel normaal bij de H&M" En dat noemt zich een onlineshop.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Morge.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
vvdfv
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 01-09-11 om 15:08 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zondag eerste training van het seizoen, spannend
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wie ben jij tijdens het seizoen? Ik begon als C. Ronaldo maar ik mocht geen vrije trappen meer nemen van mijn teammaten dus probeer ik net zo te zijn als Pique.
Althans dat is mijn doelstelling voor dit seizoen in de verdediging.... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
De katoen moet nog geplukt worden enzo
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hij is Sjoerd Hamburger, hoopt dat 'ie later net zo goed ligt bij de vrouwen als Sjoerd.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die grap met die snelwegschutter moet wel de meest herhaalde grap ooit zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
En ik coach, niet zelf trainen
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jij bent zo'n mannetje dat voorin zit met een megafoon aan te moedigen?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee, maar ik ken genoeg vrouwen die op hem zitten te soppen en heb ooit een scharrel gehad die het met hem had gedaan...en daar heel trots op was.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Niet geblesseerd raken hé, aan je stembanden of zo
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hij wordt ook wel "de capo" genoemd!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pff zin in weekend.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hoe komt het toch dat mensen die in een klein achterlijk dorp in limburg wonen er zelf ook vaak achterlijk uitzien?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik gedraag me tenminste erg fatsoenlijk.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Was vandaag in het plaatsje Neck. Naam van de plaatselijke tennisvereniging: Neckslag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kun je mooi karten, in Sjwaame.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Baquba malakas
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|