![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
OP
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
. Als het moet, kan het wel, maar dan geen luxe.
Laatst gewijzigd door RayMania; 22-08-11 om 16:28 |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Qua boodschappen zit ik denk ik wel onder de €150 per maand
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zou het kunnen ja.. maar dan is het wel heel lafjes allemaal. Al doe ik het nu met 2 personen ook gemiddeld voor 300/350 per maand. (dan reken ik de rookverslaving van de vriendin niet mee)
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lezen
1 week. Dus 5 dagen ongeveer.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Qua boodschappen ben ik denk ik 450 euro per maand kwijt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
150 p/m?
4 kratjes bier p/m is al 40 Euro
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik snap niet hoe mensen zoveel geld uitgeven aan boodschappen
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
geld
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vooral als je een huis hebt gaat het snel met benodigdheden. En boodschappen is meer dan alleen ee pakje hagelslag he
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
ik wel, anders zit ik zonder
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Met alle respect, maar nu betaalt je moeder (?) alles. Ik denk dat je niet echt een idee hebt wat er allemaal bijkomt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Maar als je al (veel) werkt is dat zo anders. Hoef je jezelf 'ineens' niet meer in te houden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Alleen boodschappen, ja hoor. Maar ik woon ook met twee anderen en we eten bijna altijd samen. Per keer ben je dus 12 euro kwijt ofzo, en dat om de drie dagen ongeveer.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En je plopkoeken ingrediënten
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rumille zit nu te zweten achter zijn PC
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Of ik lach jullie allemaal uit met jullie te dure levensstijl of ik word bloednerveus en ga snel een baantje zoeken. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Klopt daarom kan ik nu ook echt niet meer terug naar het 'stufi en heel iets werken leven', dan kom ik echt geld tekort.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Succes met zuinig zijn of een baantje zoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik begrijp het alleen niet als ik een moeder weer zie zuchten als ze 180 euro aftikt bij de Albert Heijn, terwijl ze genoeg producten in de kar heeft liggen die
1. overbodig zijn 2. of stukken goedkoper te halen zijn bij de Lidl/Aldi aan de overkant en net zo goed zijn. Wij doen 70% van de boodschappen bij de Aldi en bepaalde producten (groente/fruit meestal) bij de Albert Heijn. Scheelt al een slok op een borrel. Sowieso scheelt wekelijks boodschappen doen ipv dagelijks al een hoop geld ben ik achter.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee tuurlijk niet. Aan allerlei onzin dingen; bier, sigaretten en nog meer bier.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik snap niet dat je niet nu snel nog een baan hebt genomen nu je weet dat je gaat verhuizen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Rumille, je moet sowieso gaan werken. Ten eerste omdat je dan wat aan je CV doet, ten tweede omdat je dan gewoon wat ruimer in de financiele middelen zit en ten derde omdat je dan een keer van die computer vandaan komt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dikke zak aardappelen kopen bij een boer, hele week gehaktballen. etc. maar op een gegeven moment wil je ook lekker leven. Maar als student is het anders natuurlijk |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kan makkelijk
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gewoon een baantje zoeken. Want stel je red het nu allemaal met je vasten lasten, dan is er nooit geld vrij voor nieuwe schoenen/kleding/keertje naar Ajax/treinkaartje ergens naar toe/etc.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja het kan wel ja, maar dan moet ik mijn levenstijl aanpassen en daar heb ik geen zin in.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Cadeautje voor z'n Sziget-gevalletje.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Uberhaupt ergens naar toe gaan zit er niet in van 150 per maand..
200 per maand vrij te besteden is wat je krijgt als je in de schuldsanering zit.. (50 per week meen ik) Maar daar moet je dan ook alles van doen. (vaste lasten e.d. zijn dan al voor gezorgd) __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik ga zo ook maar eens boodschappen doen. Lekker aan de Hertog Stroopwafel ijs
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Overigens zal ik mijn uitgaven hier maar niet vermelden.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Jezus, dan kun je dus echt alleen maar droge pasta vreten en water drinken.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik was trouwens sowieso wel van plan een baantje te zoeken, want ik wil voor 2012 een goede nieuwe game-pc hebben.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #867: Op kamers, leuk!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|