![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Het gaat weer lekker op fok! en geenstijl, steeds minder mag het opgefokte volksdeel dat nog wel een mening op internet durft te verkondigen dat vrijelijk doen.
Dit bleek nadat het onderwerp modereren, notes, bans, ineens de laatste tijd op diverse clubs aan bod kwam. Leve internet, whatsapp, sms'en enz. Het overkomt steeds meer lieden, van student, tot ondernemer, van timmerman tot kantoorpik.Toen ging ik zoeken en vond hier op het forum een topic over moderators op dat soort sites zoals geenstijl en fok, uit 2009 al weer! En sinds 2009 is het modereren erger geworden , ook op andere websites met forums. Om het minste krijg je op je flikker of wordt een lange tekst weggejorist. Daarbij is dit het voetbal forum, niet een klokkenluiersite zoals dat http://fokdasgeenstijl.wordpress.com dit wel lijkt te zijn. fokdasgeenstijl voor gebande en genote users op diverse websites met god-macht gevoelens Dus wie net als ik wil klagen over over-moderatie, dan weet je waar het kan. Laatst gewijzigd door all4allwin; 18-08-11 om 14:59 Reden: iets meer uitleg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ibtl
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, hier in de SC.
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mods ban hem, heeft hij tenminste al zijn eerste verhaal te pakken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik snap het niet, wat wil je ermee bereiken? "Ja mods zijn stom!"
En dan? __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben jij familie van Koekebakker?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wij zijn na de onafhankelijkheidsrel van september 2009 een zelfstandig forum geworden, maar waren vroeger voor het merendeel inwoners van Fok! Destijds is een gewaardeerd leider van onze VBL-regio door de president ontslagen, toen kwam het volk in opstand en na een korte maar hevige strijd zijn we vertrokken en heersen we hier.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha dat is ook wat ik dacht
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb de OP drie keer gelezen maar snap er niets van
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
|
En is het hier vrijer? leerden jullie er van? Of zal dit forum ook ooit op de klokkenluider site komen? (Lijkt me niet, denk te weinig leden, onderwerp is ook maar sport, een te gekke hobby)
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | ||
) die de boel af en toe een beetje bijsturen en aan de andere kant natuurlijk het klootjesvolk.
Ook hebben wij geleerd elkaar met respect te behandelen, iets waar het op het andere forum nog wel eens aan ontbrak! Maar sindsdien is dit eigenlijk het voorbeeld van hoe het wel moet. Elke avond gezelligheid. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|||
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
|
Wij leven hier in volledige harmonie met elkaar. Vergelijk het met een vredig dorpje, natuurlijk zijn er soms wel eens meningsverschillen, maar waar vind je die niet? De kans is kleiner naarmate men zich bij 1 onderwerp houdt, zeker als het het verbroederende sport is.
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Spam Alert!!!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Doe mij wat van dat spul dat je hebt gebruikt!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Welk topic vond je eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Ik heb gelijk een positieve note op die site gezet:
fok da’s geenstijl, modereren, bannen, noten, weggeJorist worden. « fokdasgeenstijl voor gebande en genote users op diverse websites met god-macht gevoelens |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Episch topic, noemen ze dit toch?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mijn topic
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zijn de timmermannen nu gvd ook al aan de beurt?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Ja. Mijn buurjongen is timmerman.
Hij schrijft nogal recht voor zijn raap maar weet wel waarover. Komt er zo een Joop moderator met totale onzin aan, dus timmerman zegt dit en dat en zus en zo, met bronnen/links, maar sluit af met komma, klojo. Moderator staat dus voor aap, en hop timmerman een ban voor een week of 2. Reden: komma, klojo, op de inhoud ging de mod. maar niet in verder. Dat verhaal komt dit weekeinde op die site zegt ie. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dont fuck with timmermannen, zeg ik je
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Allllright
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik vind ook dat er een nationale dag van de timmerman moet komen, dit om alle timmermannen te eren die dit land hebben opgebouwd na de oorlog en alle hedendaagse timmermannen die schijt hebben aan de recessie maar gewoon door timmeren.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ai zeg, een ban op Joop of GeenStijl. Volgens mij ben je dan ook wel erg triest, want wat daar geschreven wordt, dat is meestal vrij heftig. Dus als je gebanned wordt ''weggejorist'' dan doe je het ook wel een beetje zelf.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rudy's broer heeft de weg naar het forum gevonden
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
Wij spreken die persoon daar op aan, en indien hij zijn excuses aanbiedt zeggen we allemaal lachend 'zand erover '. En dan is het weer goed. In onze optiek ook de manier hoe het zou moeten.
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mooi topic dit.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wat Silenus zegt, dit is net een smurfendorpje.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja dit dus.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ah, een klokkenluider. Het is een ondankbare taak, maar iemand moet het doen.
Ik zie ons forum een beetje als Angola. Zij hebben ook een harde strijd moeten leveren (tegen de Portugezen ) om onafhankelijkheid te verscharen. Dit soort taferelen zijn ons ook niet vreemd:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Zo zijn wij, lekker een biertje drinken na een potje knokken. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
hou je ook van voetbal?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wat heeft voetbal hier nou weer mee te maken?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat zou jij er van vinden als Weebl de nieuwe mod wordt?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|