|
|
#2 |
|
croissantjes
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heb ik al, lekker kaas croissants, vanavond geen idee, geloof dat we sushi gaan halen
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
400ml melk met brinta om 09:00
ga nu 250ml magere kwark naar binnen faxen __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vanavond home made Lasagna...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ok nog eens de vraag. Wie heeft tips om van een pot bolognese saus wat extra lekkers te maken...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
omdat het me dan teveel tijd kost, ik heb nog een pot suas staan, en zo weet ik zeker dat de basis smaak er al is
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tomaten blokjes erdoor, uitje, eventueel wat knoflook, paprika scheutje rode wijn en basilicum, misschien wat kaas erover strooien als je wilt.
Maar de volgende keer lekker zelf maken, veel minder vet en veel lekkerder! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
gisteren dikke ciabatta met kipschnitzel, uitjes, champignons, champiognsaus en rucola gegeten
![]() voor vanavond en morgen een grote bak bami gekocht met wat aanmaak satesaus __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
heeft gedroogde basilicum wel effect? of moet het verse zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Voor verpakte Bami! Niet mijn ding, Die ciabatta....top!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lekkerder inderdaad zelf gemaakt, maar heb er nu ff geen zin meer in. Volgende week hopelijk wat meer creativiteit.
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 17-08-11 om 12:06 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rucola is de shit.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vanavond pizza, ben ik niet zo'n fan van
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gekke vraag en je voelt hem al aankomen denk ik ?
Waarom ............................................. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb een vergadering, we gaan pziza bestellen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Neem jij pasta??
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
toch maar ff een pot met verse basilicum gekocht
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
?
Of een plant, of een pot! Plant=Vers Pot=droog Kan beide, wat ook een tip is om een goede "italiaanse" smaak te geven is oregano. helemaal de max als je zelf pizza's maakt... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
ik bedoel een pot met een plant erin
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik doe heel vaak gedroogde oregano over de pizza, ben er gek op
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
top... denk erom dat je die blaadjes erop doet net voordat je gaat eten, ander is de smaak zo goed als weg. Ik doe die blaadjes trouwens ook tussen een boterham met kaas/tomaat.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
ow, niet fijnsnijden en erdoor bij het opwarmen?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kan maar ik vind het lekkerder om het "koud" op je warme saus te doen.
Smoelt ook meteen goed! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
eigenlijk had ik er ook gewoon wat groene pesto door kunnen roeren natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Pesto, parmezaanse kaas, en rucola erdoor en klaar ben je! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#32 |
![]() = de bom! & maakt nagenoeg elk gerecht lekkerder
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
en pijnboom pitten?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
paprika en de ui eerst aanfruiten of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Zonder gebakken pijnboompitten mis je de smaak!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
jazeker! Met een beetje olijfolie gaat het mooiste. Kan je vlak voor je de saus erbij doet ff 1 a 2 teentjes knoflook erbij doen.
Niet te vroeg anders is ie bitter als je knoflook te lang bakt __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
ok tanx mensen, gaat helemaal goed komen. Laat vanaaf wel weten hoe het was
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aardappelpuree, Sperziebonen, Gehaktbal.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
zelfgemaakte patat, gegrilde tomaat en vis.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik weet niet hoeveel mensen er mee gaan eten!
Anyway, succes Durq! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lasagne van gister.
Dat is .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
alleen Riro en Ricky
|
|
|