![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
op
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
=op!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk dat als je voor hem zit, er niet zo heel veel zal gebeuren. Als je achter hem zit daarentegen, schuift hij denk ik zo over je heen.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Maar Berlijn man, iedereen die daar nog niet geweest is, MOET daar naartoe. De sfeer die daar hangt is niet te beschrijven. Het is er zo verschrikkelijk vrij allemaal en er gebeurt niks vervelends. En verder daar in een hostel gezeten met alleen maar leuke / lekker chicks. Dus dat was 5 dagen feest en in 5 nachten heb ik 20 uur geslapen ofzo. De andere steden waren ook wel mooi, maar konden hier echt niet aan tippen. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dat overheerlijke bier. Drink ik. Met veel plezier. Bopbopbopbopbopbopbopbop.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klufje.
Ga naar Berlijn, Club Magnet in de Warschauerstrasse. NU. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
20% krijgen omdat je zegt:
[...]dat de Forum-SS zeer snel ter plaatse zal zijn. __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Terecht. Sisgeluiden, dat doe je gewoon niet.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bij PSV denken ze daar anders over
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ben meer van de techo, minimal en housefeestjes doorgaans, Briets. Maar ben in september wel weer in Berlijn, vrienden bezoeken.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
.Maar wie weet. Ik laat je na mijn weekje Berlijn wel weten of het er van gekomen is. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() "Vechtpartijen, steekpartijen" Die kerel komt uit fucking Dokkum !
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wehehe, Breach maat van Jorien
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
dat wordt weer mooie tv
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Als ik in Amerika ben, durf ik te wedden dat ik vet veel respect ga krijgen. En dat ik t ook ga maken daar, als hiphopper.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
"The streets in Dokkum are really hard"
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat wordt echt een bazenprogramma. Moet tzt een eigen topic krijgen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
RTL 5 is helemaal over op pauper tv
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Je kent duidelijk het straatleven van Dokkum nog niet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mensen die het thuglife in Dokkum niet op waarde schatten
.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
"Straatcultuur is best heftig". En dan een tractor. Raap me op, bazenprogramma
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dokkum, murder capital of the world
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
"Life on the streets of Dokkum is really tough."
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
West-Friesland is in Noord-Holland
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Inderdaad. Hij zit zelfs elke avond aan de Big Americans.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zo maar eens koken.
Prei, champignon en kip uit de wok met daarbij gekruide aardappelschijfjes |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En daarna op een pizzabodem en in de oven?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
huh, ja...hoe anders?
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Friggles is 16 en drinkt liever breezers.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|