|
|
#2 |
|
Je maagdenvlies?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
HEB IK HEM ALSNOG GEMAAKT
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets zou zijn
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wel een beetje blij als je ook net anderhalve week fulltime werkt om al weken door de midden te breken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Haha
!Goed dat ik hem niet op je facebook had gemaakt? Hoeveel likes zou ik gehad hebben? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ik wil ook op d'r FB kunnen loeren
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hans Zimmer is een baas
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hans Zimmer is een keuning
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heeft Priscilla ook een FB?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ok, over wiens FB zullen we het nu gaan hebben..
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jasza met zijn gekke foto's.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ben vrij vandaag, whoopdiedoo!
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() Zou hij zijn jasje aanhebben, wat denk jij? Kan het niet zien. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Incest-SC.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Oja dat is nog wel spang op de havo denk.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Niks veranderd hier
![]() FB dit, dat, zus, zo... |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Alsof je dat ooit al deed.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Heerlijk weer eens een dagje ouderwets kinderachtig doen op het forum, was lang geleden. Jammer dat het zo rustig is hier...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja, en toen heeft hij nog een bruine tong gehaald.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 | |
.
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tvpo
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha nee dat was een geintje van dat stoken. Maar sinds een of andere meet zag hij haar wel zitten. En hij heeft het nog wel bij haar geprobeerd nadat het uit was.. Maar toen een blauwtje gelopen. Zo heb ik het destijds vernoemen. Dus toen heb ik het bij wijze van een geintje een beetje aangedikt.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WZV SC 857] Krak!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |