![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vakantie jeujj.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hoer a
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
jeeeeeeeeeeeeeeeeeejj
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik ben nog nooit zo vaak verliefd geweest volgens mij, wat een chicks waren er in Rimini
![]() Zowel nederlands als italiaanse __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deze vakantie niet weggeweest, elke week festival is ook chill (weer zit niet echt mee helaas). Wil in december voor een maand, anderhalve maand op pad. Ben afgelopen jaar ook in die periode op vakantie geweest (Mexico/Belize) en dat is mij heel erg goed bevallen.
Mijn opties zijn: Reis door Azie (Thailand, Maleisie, Vietnam, Cambodja, Filipijnen etc.) India Indonesie Jamaica Eilandenreis Fiji, Samao etc. Iemand ervaringen met reizen in deze regio's? En eventueel tips? __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Knikkerkonig nog tips voor Berlijn behalve dingen die in de standaard boekjes e.d. staan? Of iemand anders die er is geweest.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
The bird
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dit weekend een weekendje weg naar Zandvoort, kutweer
![]() In november Edin -fucking-burgh
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Oke chill man! Ja hoor veel goede verhalen over Sumatra. Zelf ben ik (denk ik) erg gecharmeerd van Jamaica. Ben op Belize geweest, en dat is ook een land met veel rastafari en daar heb ik het echt uitstekend naar mijn zin gehad
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Zijn hier mensen bekend met Trondheim? Leuke stad en voor hoeveel dagen?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En dan gewoon je Britse buren de schuld geven
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eindelijk een keer Mont Saint-Michel, Sainte-Mère-Église, Omaha Beach, Utah Beach, Arromanches en Pointe du Hoc bezocht.
Volgende week nog Londen en ergens dit jaar de planning om twee weekenden ergens naar het noorden te gaan (Kopenhagen, Stockholm oid). |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
centerparcs is bijna altijd wel chill
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Vond Sumatra icm Java achteraf wel genoeg, Bali heeft weliswaar een heel andere cultuur maar dat extreme toerisme gaat ten koste van de chillheidsfactor. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jaren geleden met mijn ouders. Het is erg mooi gelegen aan de Trondheimfjord en het is een mooie oude stad, maar niet zo groot. Ik weet niet of er voldoende te doen is voor een echte citytrip en het zal ongetwijfeld stervensduur zijn, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nog mensen met tips voor Berlijn,Praag of Bratislava behalve de standaard dingen?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nu ff niet met de auto gaan
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
Scherp.Plannen om met 3 man volgend jaar te backpacken door Zweden nemen ook steeds duidelijkere vormen aan. Dit jaar al een week gedaan in Frankrijk en dat beviel toen erg goed. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
En ga stappen in Club Magnet. Wat een tent
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Als je wel van lopen houdt, dan zijn de gratis wandeltochten in Berlijn en Praag ook aan te raden. Vooral jongeren die daaraan meedoen en je komt langs de meeste belangrijkste plaatsen in de steden en de gids vertelt je van alles over de geschiedenis van de stad en van de gebouwen die je allemaal ziet. Het hangt vast ook een beetje van de gids af hoe mooi zo'n wandeltocht is, maar wij hadden drie keer een goede gids, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. De gratis wandeltocht in Berlijn begint bij de Starbucks die bij de Brandenburger Tor in de buurt zit, die in Praag begint op het oude stadsplein, in de buurt van de kerk. In beide steden is het dezelfde organisatie, de websites zijn «Home of the Famous Berlin Free Tour with some of the best independent guides in the business» (Berlijn) en «Home of the Famous Prague Free Tour with some of the best guides in Europe» (Praag). Je moet alleen even zorgen dat je dus de Free Walking Tour doet. Als je nog wat tijd en geld over hebt, dan zijn de Alternative City Tour (Berlijn) en de Castle Tour (Praag) ook aan te raden. In Berlijn zijn we ook naar het Jüdisches Museum geweest, maar dat viel tegen. Ook de Gedächtniskirche viel tegen, omdat dat ding vanwege restauratie helemaal was ingepakt. Volgens mij kun je daar overdag op bepaalde tijdstippen nog wel naar binnen, maar daar moet je dan dus wel even van tevoren naar kijken. Anders sta je dus net als ons voor een gesloten ingepakte kerk. Over vervoer in de stad: in Berlijn hebben we bijna alleen maar de metro gebruikt, ideaal was dat. De stad is vrij groot (uitgerekt), dus om alles met de voet te doen, daarvoor zijn de afstanden vaak iets te groot. In Praag lukte dat wel, daar zitten de belangrijke dingen wat dichter bij elkaar. Alleen naar de Petrin-heuvel kun je beter de tram gebruiken. Vanaf de Petrin-heuvel (je kunt daar in een uitkijktoren) heb je een heel mooi uitzicht over de stad en de Petrin-heuvel zelf was ook wel mooi. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik vond het culturele in Berlijn sowieso wat tegenvallen. Daarentegen de sfeer in die stad
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vond het zelf te alternatief eigenlijk. Ben er vorig jaar een paar dagen met school geweest, maar er liep toch wel erg veel alternatief volk rond. Ik voelde me er niet echt veilig, eigenlijk. Maar goed, er zijn zoveel mensen positief over, dat ik het nog wel een keer een kans ga geven.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Altes en neues museum zijn echt fantastisch, er is ook een of ander kaartje waarmee je bijna alle musea kunt bezoeken. Gewoon te koop bij de musea zelf, altijd je studentenpas meenemen als je student bent natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dit. Al accepteren ze een OV-kaart vaak ook wel, maar niet altijd van harte.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Bedankt voor de overige tips! __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Iemand met wat verstand van de grotere steden dichtbij NL? Dortmund/Duisburg/Keulen die hoek een beetje? Wil ff paar daagjes weg maar geen zin om ver te gaan dus dan maar om de hoek in Duitsland maar nog een die eruit springt of gewoon ergens heen gaan en maar zien
|
|
|
|
|
|
#39 | |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#41 | ||
en dan een andere keer die ander. Nog ekte bazentips voor daar?
|||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Breach, ik ga nog een paar dagen naar Antwerpen. Wat moet ik daar zoal doen?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sowieso een dagje uittrekken voor de Antwerpse Zoo en friet eten bij No1. Moet je maar even googlen waar die precies zit.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Ik was gisteren toevallig voor een bruiloft in Düsseldorf en heb van te voren nog even door de stad gewandeld en het is inderdaad leuk genoeg voor een kort tripje. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
![]() Düsseldorf it is, even kieken. __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Rijnoever wel in de zomer in de winter is het wat minder. De Köningsallee is ook leuk om even te zitten zeker als je van mooie auto's houd
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Je wordt alleen wel gek van die Duitse steden en die milieu stickers
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik doe het al jaren zonder en nog nooit een bekeuring gehad. Ook niet toen ik een boete wegens fout parkeren kreeg. Verder als je hem in een parkeergarage is de kans helemaal klein. Overigens in bijna alle steden in NRW zijn alle zones vrij en van wat ik begreep als geen sticker hebt zien ze je als categorie D auto en als alle zones vrij maakt dat dus niks uit.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Londen was tof, super stad, ben fan van de underground
.Enorm veel gezien in 3 dagen, ontzettend veel gelopen. |
|