Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-08-11, 12:41 rainbow   #1
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Vakantie jeujj.

Oud 09-08-11, 12:54 Standaard   #2

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

hoer a
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 13:02 Standaard   #3

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

jeeeeeeeeeeeeeeeeeejj

Exit Huistra
d_b01 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 13:03 hearth   #4

Ik ben nog nooit zo vaak verliefd geweest volgens mij, wat een chicks waren er in Rimini
Zowel nederlands als italiaanse

Exit Huistra
Oud 09-08-11, 13:17 Standaard   #5

Charie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door d_b01 Bekijk bericht
Ik ben nog nooit zo vaak verliefd geweest volgens mij, wat een chicks waren er in Rimini
En wie is de gelukkige?
Charie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 22:00 Standaard   #6

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Deze vakantie niet weggeweest, elke week festival is ook chill (weer zit niet echt mee helaas). Wil in december voor een maand, anderhalve maand op pad. Ben afgelopen jaar ook in die periode op vakantie geweest (Mexico/Belize) en dat is mij heel erg goed bevallen.

Mijn opties zijn:

Reis door Azie (Thailand, Maleisie, Vietnam, Cambodja, Filipijnen etc.)
India
Indonesie
Jamaica
Eilandenreis Fiji, Samao etc.

Iemand ervaringen met reizen in deze regio's? En eventueel tips?

Oud 09-08-11, 23:31 Standaard   #7
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door d_b01 Bekijk bericht
Dat is toch geen liefde
Friggles is nu online   Met citaat reageren
Oud 09-08-11, 23:33 Standaard   #8
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Knikkerkonig nog tips voor Berlijn behalve dingen die in de standaard boekjes e.d. staan? Of iemand anders die er is geweest.

Oud 09-08-11, 23:37 Standaard   #9
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

The bird
Friggles is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-08-11, 13:44 Standaard   #10
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit weekend een weekendje weg naar Zandvoort, kutweer

In november Edin -fucking-burgh
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-11, 13:45 Standaard   #11
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Zandvoort, ga je daar doen dan?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 10-08-11, 13:54 big smile   #12
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Zandvoort, ga je daar doen dan?
Centreparc huisje kapot maken met 8 man
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 11-08-11, 20:49 Standaard   #13
Genot

Ricky's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Babbatuur Bekijk bericht
Deze vakantie niet weggeweest, elke week festival is ook chill (weer zit niet echt mee helaas). Wil in december voor een maand, anderhalve maand op pad. Ben afgelopen jaar ook in die periode op vakantie geweest (Mexico/Belize) en dat is mij heel erg goed bevallen.

Mijn opties zijn:

Reis door Azie (Thailand, Maleisie, Vietnam, Cambodja, Filipijnen etc.)
India
Indonesie
Jamaica
Eilandenreis Fiji, Samao etc.

Iemand ervaringen met reizen in deze regio's? En eventueel tips?
Indonesie is natuurlijk een ekt bazenland met overal lekker eten. Zelf een tocht gedaan door stukken van Sumatra/Java/Bali dikke prima. Geen idee hoe het weer is in die tijd van het jaar trouwens ik zou niet in een regenseizoen ergens op vakantie gaan.

Oud 12-08-11, 22:14 Standaard   #14

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Bekijk bericht
[...]

Indonesie is natuurlijk een ekt bazenland met overal lekker eten. Zelf een tocht gedaan door stukken van Sumatra/Java/Bali dikke prima. Geen idee hoe het weer is in die tijd van het jaar trouwens ik zou niet in een regenseizoen ergens op vakantie gaan.
Oke chill man! Ja hoor veel goede verhalen over Sumatra. Zelf ben ik (denk ik) erg gecharmeerd van Jamaica. Ben op Belize geweest, en dat is ook een land met veel rastafari en daar heb ik het echt uitstekend naar mijn zin gehad

Oud 12-08-11, 22:28 Standaard   #15
Zijn hier mensen bekend met Trondheim? Leuke stad en voor hoeveel dagen?
kevin6188 is offline   Met citaat reageren
Oud 12-08-11, 23:19 Standaard   #16
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TR Bekijk bericht
[...]
Centreparc huisje kapot maken met 8 man
En dan gewoon je Britse buren de schuld geven

Oud 12-08-11, 23:23 Standaard   #17
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Eindelijk een keer Mont Saint-Michel, Sainte-Mère-Église, Omaha Beach, Utah Beach, Arromanches en Pointe du Hoc bezocht.
Volgende week nog Londen en ergens dit jaar de planning om twee weekenden ergens naar het noorden te gaan (Kopenhagen, Stockholm oid).
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 12-08-11, 23:28 Standaard   #18

centerparcs is bijna altijd wel chill

Exit Huistra
Oud 12-08-11, 23:40 Standaard   #19
Genot

Oorspronkelijk geplaatst door Babbatuur Bekijk bericht
[...]

Oke chill man! Ja hoor veel goede verhalen over Sumatra. Zelf ben ik (denk ik) erg gecharmeerd van Jamaica. Ben op Belize geweest, en dat is ook een land met veel rastafari en daar heb ik het echt uitstekend naar mijn zin gehad
Ach ja, het is ook maar net waar je van houdt natuurlijk. Denk dat Jamaica wel een goede keuze is dan inderdaad al kun je je prima vermaken op iedere bestemming die je noemde. Nog tijd genoeg om andere plekken te ontdekken ja.

Vond Sumatra icm Java achteraf wel genoeg, Bali heeft weliswaar een heel andere cultuur maar dat extreme toerisme gaat ten koste van de chillheidsfactor.
Ricky is nu online   Met citaat reageren
Oud 13-08-11, 10:39 Standaard   #20
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door kevin6188 Bekijk bericht
Zijn hier mensen bekend met Trondheim? Leuke stad en voor hoeveel dagen?
Jaren geleden met mijn ouders. Het is erg mooi gelegen aan de Trondheimfjord en het is een mooie oude stad, maar niet zo groot. Ik weet niet of er voldoende te doen is voor een echte citytrip en het zal ongetwijfeld stervensduur zijn, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat.

Oud 13-08-11, 15:20 Standaard   #21
Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
[...]

Jaren geleden met mijn ouders. Het is erg mooi gelegen aan de Trondheimfjord en het is een mooie oude stad, maar niet zo groot. Ik weet niet of er voldoende te doen is voor een echte citytrip en het zal ongetwijfeld stervensduur zijn, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat.
Zal een of twee dagen worden als het doorgaat. Thanks!
Oud 20-08-11, 01:02 Standaard   #22
Redactie

Nog mensen met tips voor Berlijn,Praag of Bratislava behalve de standaard dingen?

Oud 20-08-11, 09:12 Standaard   #23
Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
Nog mensen met tips voor Berlijn,Praag of Bratislava behalve de standaard dingen?
Geen idee of het standaard is, maar in Bratislava heb je een grote brug. Niet te missen. Als je over die brug de stad uitloopt, kom je uit bij een soort terras met ligbedden en alles. Daar hebben wij toen een tijdje gezeten. Best ok.
Oud 20-08-11, 11:34 Standaard   #24
Cool Daddy

Nog mensen met tips voor Berlijn behalve de standaard dingen?
Nu ff niet met de auto gaan

Oud 20-08-11, 11:37 Standaard   #25

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Scherp.

Plannen om met 3 man volgend jaar te backpacken door Zweden nemen ook steeds duidelijkere vormen aan. Dit jaar al een week gedaan in Frankrijk en dat beviel toen erg goed.

Oud 20-08-11, 11:44 Standaard   #26
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
[...]

Nu ff niet met de auto gaan
Haha ja dat is een goeie. Heb er gelukkig geen last van.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-08-11, 11:51 Standaard   #27

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog mensen met tips voor Berlijn, behalve de standaard dingen?
Berliner Dom. Voor 6 euro kun je je daar prima vermaken.

En ga stappen in Club Magnet. Wat een tent

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 20-08-11, 12:23 Standaard   #28
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog mensen met tips voor Berlijn, Praag behalve de standaard dingen?
Ik weet niet hoe lang je er zit, maar als je genoeg tijd hebt, zou ik ook een middag vrijmaken voor Potsdam als je in Berlijn zit. Is volgens mij ongeveer drie kwartier met de trein vanuit Berlijn en je kunt er gewoon komen met een ABC-kaartje (zie je wel op de machines staan). De afstanden in Potsdam zijn wel groot. We hebben die dag in Potsdam wel ongelooflijk veel gelopen, dus als je daar niet van houdt, dan is dat af te raden. Of je moet een fiets huren en meenemen in de trein, dat kan ook nog.

Als je wel van lopen houdt, dan zijn de gratis wandeltochten in Berlijn en Praag ook aan te raden. Vooral jongeren die daaraan meedoen en je komt langs de meeste belangrijkste plaatsen in de steden en de gids vertelt je van alles over de geschiedenis van de stad en van de gebouwen die je allemaal ziet.

Het hangt vast ook een beetje van de gids af hoe mooi zo'n wandeltocht is, maar wij hadden drie keer een goede gids, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

De gratis wandeltocht in Berlijn begint bij de Starbucks die bij de Brandenburger Tor in de buurt zit, die in Praag begint op het oude stadsplein, in de buurt van de kerk.

In beide steden is het dezelfde organisatie, de websites zijn «Home of the Famous Berlin Free Tour with some of the best independent guides in the business» (Berlijn) en «Home of the Famous Prague Free Tour with some of the best guides in Europe» (Praag). Je moet alleen even zorgen dat je dus de Free Walking Tour doet. Als je nog wat tijd en geld over hebt, dan zijn de Alternative City Tour (Berlijn) en de Castle Tour (Praag) ook aan te raden.

In Berlijn zijn we ook naar het Jüdisches Museum geweest, maar dat viel tegen. Ook de Gedächtniskirche viel tegen, omdat dat ding vanwege restauratie helemaal was ingepakt. Volgens mij kun je daar overdag op bepaalde tijdstippen nog wel naar binnen, maar daar moet je dan dus wel even van tevoren naar kijken. Anders sta je dus net als ons voor een gesloten ingepakte kerk.

Over vervoer in de stad: in Berlijn hebben we bijna alleen maar de metro gebruikt, ideaal was dat. De stad is vrij groot (uitgerekt), dus om alles met de voet te doen, daarvoor zijn de afstanden vaak iets te groot. In Praag lukte dat wel, daar zitten de belangrijke dingen wat dichter bij elkaar. Alleen naar de Petrin-heuvel kun je beter de tram gebruiken. Vanaf de Petrin-heuvel (je kunt daar in een uitkijktoren) heb je een heel mooi uitzicht over de stad en de Petrin-heuvel zelf was ook wel mooi.
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 20-08-11, 12:29 Standaard   #29

Ik vond het culturele in Berlijn sowieso wat tegenvallen. Daarentegen de sfeer in die stad

Oud 20-08-11, 12:31 Standaard   #30
Dnarbys

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
Daarentegen de sfeer in die stad
Geweldig inderdaad. Hartstikke losjes, heel erg vrij, maar nooit dat er ook maar ergens spanning ofzo was. Wel de meest vrije stad waar ik ooit ben geweest volgens mij.
Oud 20-08-11, 12:36 Standaard   #31
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond het culturele in Berlijn sowieso wat tegenvallen. Daarentegen de sfeer in die stad
Ik vond het zelf te alternatief eigenlijk. Ben er vorig jaar een paar dagen met school geweest, maar er liep toch wel erg veel alternatief volk rond. Ik voelde me er niet echt veilig, eigenlijk. Maar goed, er zijn zoveel mensen positief over, dat ik het nog wel een keer een kans ga geven.
El Cid is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-08-11, 12:38 Standaard   #32
Dnarbys

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]Ik voelde me er niet echt veilig, eigenlijk.
Ha, apart. Ik heb me nog nooit ergens veiliger gevoeld dan in Berlijn .
Oud 20-08-11, 12:48 Standaard   #33
Genot

Altes en neues museum zijn echt fantastisch, er is ook een of ander kaartje waarmee je bijna alle musea kunt bezoeken. Gewoon te koop bij de musea zelf, altijd je studentenpas meenemen als je student bent natuurlijk.
Ricky is nu online   Met citaat reageren
Oud 20-08-11, 12:50 Standaard   #34
Dnarbys

Altes en neues museum zijn echt fantastisch, er is ook een of ander kaartje waarmee je bijna alle musea kunt bezoeken. Gewoon te koop bij de musea zelf, altijd je studentenpas meenemen als je student bent natuurlijk.
Dit. Al accepteren ze een OV-kaart vaak ook wel, maar niet altijd van harte.
Oud 20-08-11, 14:11 Standaard   #35

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
[...]Geweldig inderdaad. Hartstikke losjes, heel erg vrij, maar nooit dat er ook maar ergens spanning ofzo was. Wel de meest vrije stad waar ik ooit ben geweest volgens mij.
Ik heb me er ook geen seconde onveilig gevoeld. Zelfs niet toen ik met een chick mee was gegaan en daarna mijn vrienden niet meer kon vinden en dit betekende dat ik zo'n acht kilometer terugvaar m'n hotel moest lopen. Hetgeen ik natuurlijk niet kon vinden

Oud 21-08-11, 11:27 Standaard   #36
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
[...]Ik weet niet hoe lang je er zit, maar als je genoeg tijd hebt, zou ik ook een middag vrijmaken voor Potsdam als je in Berlijn zit. Is volgens mij ongeveer drie kwartier met de trein vanuit Berlijn en je kunt er gewoon komen met een ABC-kaartje (zie je wel op de machines staan). De afstanden in Potsdam zijn wel groot. We hebben die dag in Potsdam wel ongelooflijk veel gelopen, dus als je daar niet van houdt, dan is dat af te raden. Of je moet een fiets huren en meenemen in de trein, dat kan ook nog.

Als je wel van lopen houdt, dan zijn de gratis wandeltochten in Berlijn en Praag ook aan te raden. Vooral jongeren die daaraan meedoen en je komt langs de meeste belangrijkste plaatsen in de steden en de gids vertelt je van alles over de geschiedenis van de stad en van de gebouwen die je allemaal ziet.

Het hangt vast ook een beetje van de gids af hoe mooi zo'n wandeltocht is, maar wij hadden drie keer een goede gids, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

De gratis wandeltocht in Berlijn begint bij de Starbucks die bij de Brandenburger Tor in de buurt zit, die in Praag begint op het oude stadsplein, in de buurt van de kerk.

In beide steden is het dezelfde organisatie, de websites zijn «Home of the Famous Berlin Free Tour with some of the best independent guides in the business» (Berlijn) en «Home of the Famous Prague Free Tour with some of the best guides in Europe» (Praag). Je moet alleen even zorgen dat je dus de Free Walking Tour doet. Als je nog wat tijd en geld over hebt, dan zijn de Alternative City Tour (Berlijn) en de Castle Tour (Praag) ook aan te raden.

In Berlijn zijn we ook naar het Jüdisches Museum geweest, maar dat viel tegen. Ook de Gedächtniskirche viel tegen, omdat dat ding vanwege restauratie helemaal was ingepakt. Volgens mij kun je daar overdag op bepaalde tijdstippen nog wel naar binnen, maar daar moet je dan dus wel even van tevoren naar kijken. Anders sta je dus net als ons voor een gesloten ingepakte kerk.

Over vervoer in de stad: in Berlijn hebben we bijna alleen maar de metro gebruikt, ideaal was dat. De stad is vrij groot (uitgerekt), dus om alles met de voet te doen, daarvoor zijn de afstanden vaak iets te groot. In Praag lukte dat wel, daar zitten de belangrijke dingen wat dichter bij elkaar. Alleen naar de Petrin-heuvel kun je beter de tram gebruiken. Vanaf de Petrin-heuvel (je kunt daar in een uitkijktoren) heb je een heel mooi uitzicht over de stad en de Petrin-heuvel zelf was ook wel mooi.
Berlijn zit ik ongeveer 10 volle dagen dus ik heb wel tijd genoeg. Was al eens eerder met school in Berlijn geweest en toen ben ik ook in Potsdam geweest dus dat wil ik nu zeker ook nog wel meepakken.

Bedankt voor de overige tips!

Oud 21-08-11, 11:29 thumb up   #37
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Blawh is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-08-11, 20:41 Standaard   #38
Genot

Iemand met wat verstand van de grotere steden dichtbij NL? Dortmund/Duisburg/Keulen die hoek een beetje? Wil ff paar daagjes weg maar geen zin om ver te gaan dus dan maar om de hoek in Duitsland maar nog een die eruit springt of gewoon ergens heen gaan en maar zien

Oud 21-08-11, 20:49 thumb up   #39

Iemand met wat verstand van de grotere steden dichtbij NL? Dortmund/Duisburg/Keulen die hoek een beetje? Wil ff paar daagjes weg maar geen zin om ver te gaan dus dan maar om de hoek in Duitsland maar nog een die eruit springt of gewoon ergens heen gaan en maar zien
Hamburg. Dat is voor jou volgens mij 2,5 uur rijden ofzo. En echt een fantastische stad. Verder is Antwerpen en ook Gent erg leuk, maar minder dan Hamburg als je het mij vraagt.

Oud 21-08-11, 20:49 Standaard   #40
Ik niet!

Duisburg is vreselijk, Köln is wel leuk, Düsseldorf is ook best leuk voor een paar dagen.

Oud 21-08-11, 20:50 Standaard   #41
Genot

[...]

Hamburg. Dat is voor jou volgens mij 2,5 uur rijden ofzo. En echt een fantastische stad. Verder is Antwerpen en ook Gent erg leuk, maar minder dan Hamburg als je het mij vraagt.
Ik woon in Arnhem he, vandaar een beetje die hoek met Dortmund enzo. Richting Belgie kan ook maarja ik ben al eens door Belgen genaaid toen ze zeiden "vandaag eten we patatten" en ik vol verwachting naar de eettafel stormde om te worden teleurgesteld met gekookte aardappels.

[...]

Duisburg is vreselijk, Köln is wel leuk, Düsseldorf is ook best leuk voor een paar dagen.
Oke, pak ik wel gewoon een van die twee welke het beste uitkomt en dan een andere keer die ander. Nog ekte bazentips voor daar?

Oud 21-08-11, 20:54 Standaard   #42
Breach, ik ga nog een paar dagen naar Antwerpen. Wat moet ik daar zoal doen?
Gordon Shumway is nu online   Met citaat reageren
Oud 21-08-11, 20:56 Standaard   #43
Redactie

[...]

Ik woon in Arnhem he, vandaar een beetje die hoek met Dortmund enzo. Richting Belgie kan ook maarja ik ben al eens door Belgen genaaid toen ze zeiden "vandaag eten we patatten" en ik vol verwachting naar de eettafel stormde om te worden teleurgesteld met gekookte aardappels.

Oke, pak ik wel gewoon een van die twee welke het beste uitkomt en dan een andere keer die ander. Nog ekte bazentips voor daar?
Mijn voorkeur gaat dan uit naar Düsseldorf. Vooral vanwege de gezellige altstadt. Qua bezienswaardigheden niet superveel maar wel leuk voor een kort tripje.
Oud 21-08-11, 21:00 thumb up   #44

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Shumway Bekijk bericht
Breach, ik ga nog een paar dagen naar Antwerpen. Wat moet ik daar zoal doen?
Sowieso een dagje uittrekken voor de Antwerpse Zoo en friet eten bij No1. Moet je maar even googlen waar die precies zit.

Oud 21-08-11, 21:00 Standaard   #45
Ik niet!

[...]

Mijn voorkeur gaat dan uit naar Düsseldorf. Vooral vanwege de gezellige altstadt. Qua bezienswaardigheden niet superveel maar wel leuk voor een kort tripje.
De Rijnoever is leuk en in de Altstadt stikt het werkelijk van de kroegen.

Ik was gisteren toevallig voor een bruiloft in Düsseldorf en heb van te voren nog even door de stad gewandeld en het is inderdaad leuk genoeg voor een kort tripje.

Oud 21-08-11, 21:02 Standaard   #46
Genot

[...]

Sowieso een dagje uittrekken voor de Antwerpse Zoo en friet eten bij No1. Moet je maar even googlen waar die precies zit.
En zo'n biki burger halen

Düsseldorf it is, even kieken.

Oud 21-08-11, 21:11 Standaard   #47
Redactie

[...]

De Rijnoever is leuk en in de Altstadt stikt het werkelijk van de kroegen.

Ik was gisteren toevallig voor een bruiloft in Düsseldorf en heb van te voren nog even door de stad gewandeld en het is inderdaad leuk genoeg voor een kort tripje.
Rijnoever wel in de zomer in de winter is het wat minder. De Köningsallee is ook leuk om even te zitten zeker als je van mooie auto's houd
Oud 21-08-11, 21:23 Standaard   #48
Cool Daddy

Je wordt alleen wel gek van die Duitse steden en die milieu stickers

Oud 21-08-11, 21:30 Standaard   #49
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
Je wordt alleen wel gek van die Duitse steden en die milieu stickers
Ik doe het al jaren zonder en nog nooit een bekeuring gehad. Ook niet toen ik een boete wegens fout parkeren kreeg. Verder als je hem in een parkeergarage is de kans helemaal klein. Overigens in bijna alle steden in NRW zijn alle zones vrij en van wat ik begreep als geen sticker hebt zien ze je als categorie D auto en als alle zones vrij maakt dat dus niks uit.
Oud 22-08-11, 11:58 Standaard   #50
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Londen was tof, super stad, ben fan van de underground .
Enorm veel gezien in 3 dagen, ontzettend veel gelopen.
RayMania is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site