![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
bazenvoedsel
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ah.. Dat zingen ze vanavond in de Gelredome!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oude wijven die geen windmolens in hun omgeving willen maar 's avonds wel stroom nodig hebben voor de vibrator in hun kut
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
bron?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
EenVandaag maar al afgelopen
edit; je bedoelt natuurlijk het stopcontact
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ze mutte in het Gelredome gewoon Genot zingen
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vanavond maar eens een rustig en ritme herstellend avondje houden.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik not,
hij not, wij notten, ik heb genot! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb nog ergens een oud hotmail account (ja
) liggen, en gisterenavond kreeg ik plots de boodschap dat het wachtwoord te vaak foutief ingevoerd zou zijn. Vervolgens werkte het vanmorgen wel weer, en vanaf mijn mobiel ook, maar nu zegt 'ie plots steeds weer dat het password fout is. Weeeeird.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gebeurt wel vaker als de AIVD je monitort.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Michael Lamey
ouwe baas
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tip: mensen die regelmatig in US bestellen. Dollar is vandaag al keihard gekelderd door de schuld en het conflict tussen democraten en republikeinen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heb je daar ook een mooi bericht over? Kan zo niets vinden.
|
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Deze week doen dus, want die deal komt er waarschijnlijk wel en dan wordt de blik van de financiële markten weer op de euro gericht.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
20th anniversary release van Nirvana's Nevermind
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Maar even iets nutteloos op dealextreme bestellen dan
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat doet de koers nu dan?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
1,4507
Maar ik vraag me af in hoeverre dat nu up to date is. Grote kans dat morgenochtend lager is. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1.451
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
valuta gadget op de desktop
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Valuta | Het Financieele Dagblad Dit zegt RT te zijn.. __________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Xe.com/ucc
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
homo's
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
net 2 naakte buurvrouwen gezien, links en rechts van het dakterras. Wie biedt meer
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Net 1000 naakte buurvrouwen gezien, voor, achter, links, rechts in de omliggende tuinen.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
2u terug slaapthee genomen
normaal kan ik om 22u al in slaap vallen, nu nog geen moment moe geweest
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
waarom wil je zo graag slapen?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ruilen ze van woning (slaapkamer) over het dakterras dan?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
omdat ik er vroeg uit moet en niet weer een dag scriptie-tijd wil verneuken door compleet gaar te zijn
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Slapen, nog 3 daagjes werken
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ook weer thuis. HELEMAAL NIETS IN VAAAASSSLUIII
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
hallo
413 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
413 |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Yo, yo, yo! One to the three to three to four to the six to the nine! Representin' the ABQ! Whaddup biatch?! Leave it at the tone.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Clough komt ook net uit de kroeg rollen zo te zien.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik ruik een whiskey walm inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jullie moeders komen net uit de kroeg rollen.
OOOOHHHHHH. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #851 Never Wok Alone
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|