|
|
#1 |
|
Verder
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Grootste spree killer in historie trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spree killer - Wikipedia, the free encyclopedia
Engelse term, die Zuid Koreaan in Amerika bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
2shared - download 2083+-+A+European+Declaration+of+Independence.docx
Hij heeft gewoon een heel logboek bijgehouden. Check o.a. bladzijde 1470.
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Met open verbazing dat document doorgelezen, ongelooflijk. Ben er stil van.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat bestaan er toch zieke, zieke mensen...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Video van meneer de terrorist:
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Bizar leesvoer hoor.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ziek.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die gast heeft een heel manifest geschreven hoe hij te werk is gegaan. Een soort handleiding voor future terrorists...
Bizar. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ook goed leesvoer voor terrorisme bestrijding experts.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#20 | ||
Edit:nog meer
|
|||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als ik 't zo doorblader, vraag ik me af of er de komende maanden nog meer van dit soort acties zullen plaats vinden...
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik vraag me af hoe groot de groep mensen met dezelfde zieke denkbeelden is.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Veel groter dan we denken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
90+ inmiddels.
On-ge-fucking-loof-lijk. Het bizarre is nog dat die PVVers de moord op kinderen goedkeuren. Op KINDEREN. Een gemiddelde Moslimterrorist heeft nog meer "fatsoen". Echt, van mij mogen die stuk voor stuk een terminale ziekte krijgen. Dat soort mensen zijn dat zelf ook voor een normale maatschappij. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Zijn plan was overigens om de Europese versie van Bin Laden te worden, hij had hier 3m voor nodig maar bleef steken op 500.000. Dat hij toch nog zo'n groot bedrag van donateurs heeft ontvangen is ook erg freaky....
En het klopt inderdaad, Bin Laden heeft geen bommen zelf geplaatst en dat is precies wat hij ook wilde maar doordat hij dat bedrag van 2.5m niet rond kreeg was dit optie B....
Laatst gewijzigd door Mike; 24-07-11 om 01:58 |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ziekelijk,.. en mensen die dit goedkeuren. Tsja, wat moet ik daar van zeggen, dat die stemrecht hebben
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wat mij angstig maakt is dat intelligentie niet gelijk zegt dat jij op een sociale vlak wel de juiste beslissingen neemt . Integendeel .
De historie heeft juist bewezen dat juist de intellectuelen en intelligente mensen in staat zijn tot de allerergste gruweldaden die je maar voor kunt stellen , terwijl je zou verwachten dan minder bedeelden in de wereld die gruweldaden zouden begaan . Intelligentie is juist meer een gevaarlijk wapen geworden , want dat zijn de mensen die aan de macht komen en ook deze jongen heeft alles tot in de puntjes voorbereid en daar heb je middellen en intelligentie voor nodig . Hij heeft ze beide gehad . Wat kan ik zeggen over deze terreurdaad ? Eigenlijk niets , want dit viel niet af te stoppen en zal ook in de toekomst niet af te stoppen zijn en dus heeft discussieren hierover geen enkele zin . Die jongen was niet bekend bij de politie en had slechts een denkwijze en die heeft die op internet geplaatst zonder dat er bedreigingen waren aan bepaalde adressen en dus kan de overheid niets doen . Het is heel simpel : Hij is een rechtsextremistische gek , zoals je ook gekke Islamistische fundamentalisten hebt en daar is niets aan te doen . Hoop wel dat die in zijn cel wegrot of dat die een paar keer in zijn .. .. wordt gepakt . Keer je vijand de andere wang toe ? Pffffffff, dat is niet mijn wereld en ik heb mijn eigen rechten . Als je slecht bent als mens moet je boeten voor je daden , want goeie mensen hebben geleden door jouw toedoen . Het leven is niet zo moeilijk ... niet voor mij . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik heb dat boekwerk ook even een half uur doorgebladerd uit nieuwsgierigheid, ziek. Maar ergens helpen we hem dus wel met het verwezenlijken van zijn doel. Stel dat het 20 miljoen keer word gelezen, de kans dat er 20 man zijn denkbeelden overneemt waarvan er misschien een aantal tot hetzelfde iets in staat is, is dan best wel aanwezig.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat is te makkelijk en ik weet ook niet of ze gestoord zijn, het zijn in ieder geval zeker niet "toevallig PVV'ers". Het zijn mensen die zeer fanatiek geloven in hun rechtsextremistische, welhaast fascistische ideologie en haat tegen de islam en links maakt daar een essentieel onderdeel van uit. Politieke leiders als Wilders,Kjærsgaard, Marine Le Pen en De Winter voeden en verergeren die haat. Je ziet hier in Nederland ook hoe Wilders voortdurend tekeer gaat tegen dat "afschuwelijke links" en de PvdA in het bijzonder. Je kunt dat niet los zien van deze moord want het is niets anders dan een politieke massamoord op sociaaldemocratische jongeren die uitgevoerd is door een extreemrechtse fanaticus. Laten we er dus niet omheen draaien: er ligt een gevaar bij het gedachtegoed en misschien nog wel meer bij de wijze van politiek bedrijvben van dit soort politieke bewegingen. Ze zouden na deze gebeurtenis eens goed na moeten gaan denken of ze hun toon niet moeten matigen en hun hetze tegen links niet eens zouden moeten beëindigen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Precies, zo waren er ook moslims die al feestend de straat op gingen na de aanslagen in New York, dat wil nog niet zeggen dat dan ineens alle aanhangers van de Islam zo zijn.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Natuurlijk wordt die door bepaalde politieke stromingen en media gevoerd, het slaat nergens op om dat ongemotiveerd met
af te doen.
Laatst gewijzigd door Plato; 24-07-11 om 10:09 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Waar het om gaat is dat deze daden uitgevoerd zijn in naam van een bepaalde ideologie. 9/11 in naam van de islam, 22/7 in naam van het rechtsextremisme. Uiteraard maakt dat niet alle moslims schuldig aan 9/11 en het overgrote deel van de moslims heeft die daden ook afgekeurd, zoals ook het overgrote deel van de aanhang van extreemrechtse partijen dit afkeurt. Het is echter wel gebeurd in naam van hun ideologie en dus moeten ze zeer kritisch gaan bekijken waar het nu misgegaan is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
21 jaar lijkt dus de maximum straf.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Links heeft er al voor gezorgd dat Pim Fortuyn de dood is ingejaagd die moeten dus vooral hun mondje houden.
21 jaar maximum straf
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Omdat het waarschijnlijk hier om een éénmansactie gaat. __________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Omdat het één man was kan het niet politiek gemotiveerd zijn?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ook als er 85 linkse jongeren vermoord zijn door een rechtsextremist?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat een idioten, ze zijn net zo extremistisch en fout als wat ze zeggen te bestrijden.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
gatverdamme, wat een misselijk makende posts daar.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inderdaad, maar ze illustreren voor een deel wat ik wil zeggen. De haat tegen links/andersdenkenden zit er bij bepaalde delen van de aanhang van Wilders en zijn buitenlandse equivalenten zo diep in dat er geen normaal, redelijk debat meer mogelijk is. Dat zal een klein deel van zijn aanhang zijn, en een nog veel kleiner deel zal in staat zijn om acties als in Noorwegen te ondernemen, maar het is een feit dat een deel van zijn achterban zo denkt. Daarom moet er daar een discussie over gevoerd worden en moet er door de leiders van deze bewegingen kritisch gekeken worden hoe ze dit op kunnen lossen, ze dragen hier een grote verantwoordelijkheid in.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Dat zijn allemaal trolls, toch?
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Dan wil je de discussie voeren omdat een paar eikels gebruik misbruik maken van deze vorm van vrijheid ? Het is tenenkrommend om te lezen maar die hele discussie die je wil voeren heeft absoluut geen zin. De volgende keer is er een zieke geest die vanuit het links extremisme een aanslag pleegt. En dan zijn er altijd wel wat aanhangers zijn die dat goedkeuren
||
|
|
|
|
|
#48 |
Blijft een vorm van vrijheid van meningsuiting, hoe walgelijk en misselijkmakend als deze is. Dat geldt dan dus ook voor radicale moslims, homohaters en pedofielen. Je bent dus ook voor de vrijheid van die lui van Martijn om een vereniging te vormen?
Het gaat niet om de vrijheid van meningsuiting. Het is tenenkrommend om te lezen maar die hele discussie die je wil voeren heeft absoluut geen zin. Dus maar onder het tapijt schuiven en doen alsof er niks aan de hand is? Kom op zeg, er is een politieke massamoord gepleegd door een aanhanger van een bepaalde politieke stroming, daar moet over gediscussieerd worden, zoals er na 9/11 ook een discussie op gang gekomen is over de radicale islam. De volgende keer is er een zieke geest die vanuit het links extremisme een aanslag pleegt. Maar dat is nu niet gebeurd en ik denk niet dat je zomaar kunt stellen dat het een zieke geest was. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zijn manifest wat doorlezend was het juist een bijzonder slimme en goed doordachte actie, iemand met verstand en niet een zieke geest.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Aanslagen in Oslo #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|