|
|
#1 |
![]() ![]()
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vast de Fransen die boos zijn om de zeges van Hagen en Hushovd.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
"Massive explosion in Oslo, I hear near office of magazine caught up in Mohammed cartoon row."
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stor eksplosjon i Oslo sentrum - Norge - NRK Nyheter
Korte samenvatting: 8 gewonden, gebouw en kantoor van de premier Jens Stoltenberg was het doelwit. NRK meldt dat de premier gewond is ("Jens Stoltenberg er skadet"), NTB (Noors nieuwsagentschap) en CNN melden dat ie veilig is ("NTB melder at Statsminister Jens Stoltenberg skal være i sikkerhet"). |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tweede explosie, lees ik?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wordt ook nog niet echt bevestigd...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geen 2e explosie.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Waar lees je dat? De grote Noorse media melden nog niets namelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Twitter, leek me redelijk betrouwbaar account.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ja, dat van mij was gericht op BoerBert eigenlijk
. Of was er ook een betrouwbaar account dat die tweede explosie meldde?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
NOS Nieuws - Live - Journaal 24
Extra journaal 5 minuten |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Extra journaal op Ned 2.
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Extra journaal op Ned 2.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Extra Journaal zo op Nederland 2.
Oh, dat wisten jullie al .
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Neuh, zat op twee andere fora te kijken en daar werd het drie of vier keer gemeld. Maar ik kom ook niet echt een bevestiging tegen ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ha, slomerikken
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
WAT een journaal zeg
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Ah, meerdere explosies tegelijkertijd dus:
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Meerdere bommen tegelijk is een kenmerk van Al Qaida
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar moeten we dat zien als een paar bommen dicht bij elkaar, of verschillende plekken/straten?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zijn wat foto's waarop minimaal een dode te zien is.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Schokkende foto's
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Account not Activated
|
Is een aanslag al zeker dan?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nee, maar als er explosies op meerdere plekken waren dan is dat wel waarschijnlijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spoiler
Kunnen als schokkend worden ervaren. 2 doden dus. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Account not Activated
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kunnen die foto's anders geplaatst worden? Alleen een link ofzo. Staat wel schokkend bij, maar denk dat er veel mensen automatisch op klikken. Ik wel in ieder geval.. Had het liever niet gezien eigenlijk.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fixed.
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Top.
Wel kutnieuws zeg.. Premier ook gewond zag ik, dan bereiken ze hun doel nog ook met de aanslag. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Als je die beelden van dat plein ziet is het wel wonderbaarlijk dat er nog "maar" officieel één dode is.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ook volgens de Noorse krant Dagbladet gaat het om een bomaanslag, uitgevoerd met een auto waaruit meerdere bommen zouden zijn ontploft. De politie bevestigt tegenover de krant Aftenposten dat er nog twee bommen gezocht worden.
De aanslag zou zijn gericht tegen het Ministerie van Olie en Energie. De krant Dagbladet sprak met een vader die door zijn gewonde dochter werd gebeld. "Ze zei me dat ze amper kon ademen omdat er stuk glas vast zat in haar keel", aldus Ashang Afshar over zijn 16-jarige dochter Amosha. Holy fuck....Je zal maar zo'n telefoontje krijgen van je dochter. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Verdomme wat een bom moet dit zijn geweest
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Meerdere doden dus volgens NOS.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja je ziet sowieso al 2 doden op de foto's hierboven gepost.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Meerdere doden wordt nu ook bevestigd door de Noorse politie. Er komt een persconferentie om 17.30 uur.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
NRK: Shockwave of #Oslo blast disabled fire station doors; fire trucks had to ram them out. (via @mpoppel)
Moet een aardige knal geweest zijn dus... |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Damn, dat was een goeie bom
__________________ In Kenny we trust..! |
|