|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Unreal. An entire block has exploded! Huge explosion rocks Os... on Twitpic
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oei, daar liep ik een jaar geleden nog. Dat is inderdaad goed mis gegaan. Hopen dat het meevalt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Voorlopig alleen zwaargewonden meldt die Noorse website. Kan me bijna niet voorstellen dat het niet erger is. Het is in de buurt van de Karl Johan-straat, de drukste straat daar in die stad.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben naar heerlijke muziek aan het luisteren.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ziet er flink verkeerd uit
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wehkamp is ideaal, daar kun je gewoon aangeven om het tussen 18:00 en 21:00 te verzorgen (wel 2,=), maar dan kun je het tenminste zelf aannemen. Heb namelijk niet echt de behoefte dat mijn buurmeisje met een bestelde voorbinddildo gaat spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De premier zelf is niet geraakt aldus CNN.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() En ik laat mijn speeltjes juist bezorgen bij mijn buurmeisje. Heb al voor 800 euro besteld, maar ze maakt dat pakketje nooit open
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat lijkt mij geen goed plan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sla ik me net toch een lekkere Raki achter over zeg.
![]()
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat was een beste bom daar in Oslo
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Delft
![]() Kutstad. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lekker nummertje in de OP hoor.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bijna op vakantie.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Staat het weekend voor de deur, ben je al half uitgeput.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() Dit beest loopt er hier rond. Fucking chick magnet. Onwijs schattige hond ook, alleen hij kauwt echt overal op, ik word er gek van, haha. Volgens mij heeft 'ie al 1 van m'n schoenen verneukt, want daar is nu een stuk uit bij de hiel.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
snel eten en dan weer werken
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eet je ook elke dag dezelfde Pizza DurQ, of varieer je daar wél in?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
overigens eet ik niet elke dag pizza
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Toch wel minimaal drie keer per week?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
max 2 keer. Ben vaak laat thuis, en heb een hekel aan om laat alles aan de kant te hebben
![]() maar doe er altijd wel veel vers spul op. dus gezond is het wel. Gezonder dan 6 x per week gekookte aardappelen
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Overigens was het geen straf dat het pakketje bij de overburen was bezorgd . Ik stond in de winkel, zag een buurmeisje lopen die ik eigenlijk alleen van gezicht ken, meer niet. Ik vertel niet teveel details anders weet Darkie gelijk wie ik bedoel . Ze is iig een snoepje en niet van Nederlandse afkomst . Maar zij sprak me dus aan dat mijn pakketje bij haar thuis lag. Beetje geluld enzo en afgesproken dat ik vanavond ff langs zou komen om dat pakje te komen ophalen. Ik er dus net langsgegaan. Hele huis gezien van binnen, half uur staan praten en ze vroeg of ik vanavond ook nog naar de zomerfeesten ging. Dat zei ze alsof ze het hoopte, maar dat kan ook komen omdat ik gewoon een harde leuter in m'n broek had zitten en smolt van d'r toontje. Meteen maar afgesproken dat als we elkaar zien ik d'r trakteer op witte wijn (ze lustte geen bier). Dus nu ff alles op alles zetten dat ik en een maat naar Nijmegen gaan vanavond .
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
En maar zeiken op die postbodes. Zijn gewoon stiekeme cupido's.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Go for it Nashje!!! Laat ons weten hoe het is afgelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
er is een amsterdammer dood
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Maar ik leef nog.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
BBQ van vriendin vergeten
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Goeie vriendin zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hij had gewoon geen zin
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mwoah. Zit in 't vriendengroepje, weinig contact mee verder.
Kwamen ook maar 3 andere mensen, de rest was weg
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC#849: WEEKEND
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|