![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
En verder.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Haha ja die vrouw met 3 tieten. Geniaal dat weet ook direct iedereen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waarom in Godsnaam een remake van Total Recall.
Die drietiettige (wat een woord. ) vrouw is een stukje filmgeschiedenis, daar hoort niet aan getoornd te worden.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Als ik dit lijstje zie dan word ik daar ook niet vrolijk van;
50 Upcoming Movie Remakes (Yep, 50!) | NextMovie |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Waarom Colin Farrell? Echt, waarom...
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Staan wel wat interessante titels die al uit hadden moeten zijn, waarvan ik uberhaupt niet wist dat er een remake kwam..
Battle Royale bijv. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb liever dat ze eens ophouden met Japanse/Aziatische films te remaken. Maar ja, al die Amerikanen houden niet van ondertitelingen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gaat Aranofsky nog Robocop doen of was 'ie afgehaakt?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Gaan ze nou echt Commando remaken? Dat is echt zo'n typische jaren '80 film.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Eergister I spit on your grave gezien, WTF.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Origineel of remake?
Heerlijke meid in de remake (origineel nog niet gezien)
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Woohoooo
![]() ow... wacht even ![]() ![]() Dit leek mij ook niets, maar als ik dat einde zie ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gisterenavond Animal Kingdom (2010) - MovieMeter.nl gezien, dat was wel de grootste tegenvaller van het jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Phillip K Dick verfilming die we kennen van Blade Runner, Total Recall, Minority Report etc __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fascinerend, maar de trailer geeft echt al veel te veel weg van het verhaal. Grappig om die gozer van The Big Bang Theory in een film te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Saw III (2006) - MovieMeter.nl gezien, ik ben helemaal geen liefhebber van het genre maar hij was wel weer sterk. Hoe op het eind alle puzzelstukjes in elkaar vallen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
I Saw The Devil net gezien. Heel vet, maar wel wat teveel toevalligheden op super te zijn...
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Net Super gezien. Aparte film.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zonet Hackers zitten kijken op MGM channel. Blijft een coole film, al is het voor het jeugdsentiment.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Deze trailer (film) neemt wel een grappige wending
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
overduidelijke parodie toch? En via FB krijg ik ook veel GoT shizzle door van Comic con. Vandaar dat ik dat dacht
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dit is een comedy die plaats heeft bij een stel real life WOW nerds. Daar moet wel een officiele afkorting voor zijn, maar die weet ik zo niet. LARPing. Live action role playing twee trailers over docu's daar over Spoiler
||
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Ziet er wel grappig uit
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Edit: Dat eind stukje van die trailer trouwens, Lightning Bolt
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jongeeeeeeee der zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer fantasy boeken dan GoT. dat jij nou niet verder komt dan dat, wil niet zeggen dat dat specifieke GoT elementen zijn...
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
dit was zoooo obvious dude
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Alleen dat orgaan eten misschien, maar het lijkt me sterk dat GoT de eerste ooit is die dat doen...
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik zag zelfs de midget
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
in het echt zijn er vast ook midgets die LARPen
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
vast. Wel erg toevallig gek
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hoezo. Die man moet toch ook zijn geld verdienen?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
forumleden die het uit principe niet met mij eens willen zijn
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dus elke film waar die dwerg in zit in een parodie op GoT?
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jonguuuuh.
Dat LARPen is al 30/40 jaar fantasy boeken en games naspelen (of burgeroorlogen etc). Dat heeft niets specifiek met GoT te maken.... __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|