![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Een stijlvolle danser idd
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik wist wel dat er een mobiele versie was, maar met mijn brakke telefoon duurde het serieus tien minuten voordat de normale site geladen was. Vervolgens op "Mobiel" in de balk klikken en een kwartier verder kan ik normaal en snel surfen. Maar door één fuckin' letter is mijn leven verrijkt
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Komende twee dagen genieten van de tour.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Noobs
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Als je eenmaal dat "mobiele versie" aanklikt dan onthoudt hij dat toch?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Haha niets teveel gezegd wat een eindbazen die vent met al dat schaamhaar op z'n kop wat een held
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
de tijd van mijn leven.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zit ik hier op het senioren digibeten forum ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
"Moet je een klap in je nek hebben ofzo mongool"
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wel jammer dat jullie nou het geheim van aankomende week verpesten. We kunnen ook fatsoenlijk mobiel.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Godverdomme. 3e oplaadkabel van mijn Macbook Pro die het begeeft in 2 jaar tijd. Weer 80euro. Hoe kan dat...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Omdat Apple.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Die Apple's onthouden wel die mobiele sites o genot
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik ga slapen, morgen weer in een rustige trein. Van mij mag iedereen lekker op vakantie blijven
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Niks mis met Apple, maar die kabels... krijg er de schijt van.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bekenden die om kwart voor 1 nog bellen omdat ze in een echtscheiding zitten en hebben gehoord dat ik rechten studeer..
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja, ik vind dat niet meer dan normaal. Maar bij die van mij gaat dat schijnbaar niet.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Altijd leuk die die papier-rompslomp als immigrant. Zit nu voor een kantoor te wachten wat om 7 uur open gaat om de massa voor te zijn.
Beetje zoals op de blauwburgwal in Amsterdam. .
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Morgen!
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Een goeie morgen gewenst SuikerBrood :: Ik heb nu te weinig tijd , maar zou graag willen weten hoe je bij je usersnaam komt .
Alles heeft een reden , maar misschien heb jij die niet en is het maar gewoon een naam die geen betekenis heeft . Hoe kom je dan bij zoiets ? Moet werken .. doeg , klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Ik hou van suikerbrood
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
hi
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ochtend
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En thuis, nu slapen en de wekker om 2 uur gezet voor de moeder der alle touretappes.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die ga ik missen godver nou ja, radio tour genot opzetten
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Om 7 uur al aan het werk zijn
. Beter komen ze dit keer wel met vuurwerk in de tour.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lekker handig..
Gister begon het keihard te regenen om half 6, dus toen heb ik de fiets binnen gezet en ben ik door een collega afgezet thuis. Sta ik vanochtend in de schuur mezelf af te vragen waar m'n fiets is om me dan te bedenken dat die natuurlijk nog op het werk stond. Toen dus maar gaan lopen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En kan wederom niets doen.. Gaat lekker zo.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoe is de reactie in Servie op de vangst van de laatste oorlogsmisdadiger? En vind jij dat ze bij de EU moeten komen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Behalve dat je bij andere merken zo'n kabel voor een tientje ergens online kan kopen omdat alles erin past.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jaaaaalaaaaaaaaa laalalalalalalaaa!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik kan niet stoppen met het laten van bierscheten vandaag.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
goedemorge
n __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het regent hier echt non-stop sinds gisteravond.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat kan helemaal niet! In Tsjechie was toch alles beter?!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Twee keer in Praag geweest en twee keer kutweer gehad. Volgens mij kan de zon daar helemaal niet schijnen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sparta Praag - Ajax in 2006 was echt niet te harden zo koud en dan sta je naar een ongelofelijke pot baggervoetbal te kijken zonder goals.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zonder kansen zelfs. Ik weet er echt niks meer van.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC#848: waar twee man ontdekken dat WZV ook mobiel kan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|