![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
op
Laatst gewijzigd door Hendril; 16-07-11 om 19:04 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
KnikkerKoning dit is wat voor jou!
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een tempo
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Joden weer aan het ballen
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
1700 uur, wat een kuttijd voor een oefenwedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat is best lang idd
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
De hele dag al naar Westlife luisteren
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Denk dat ik vandaag mijn waterpijp maar weer een aan ga steken.... al weer te lang geleden
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gewoon voor beide bedrijven aangenomen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lekker luxe toch. Kan je kiezen!
![]() Gefeliciteerd in ieder geval __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gefeliciteerd! Je gaat ze nu gewoon allebei afwijzen?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Thanks. Man oh man, wat ben ik doodmoe. Afgelopen dagen superactief geweest. Gisteren ook met 11 Ajax-hoolies op stap, hehe
Dalijk even een siesta doen van 2 uur.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik heb zin in een groot Grieks feest.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben er ook weer, was toch wel best warm in Rome
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Friettopic gemist
![]() En heb je pics van haar Jasper? ![]() Die kwam ik tegen, weet niet of ze het is
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
3rd rock from the sun weekend op CC
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dalijk en dinsdag de oefenwedstrijden van PSV kijken maar ik zet me cash nu al op Twente
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tof. Vandaag gebeld voor twee dj gigs. Terras draaien wederom en de andere is een uur op het bordes van de Grote Markt.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik heb binnenkort misschien ook iets in een discotheek, eerste echte keer draaien zou dat zijn. Hoop dat het wel doorgaat.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oh, en mijn Jordans zijn binnen. Blij
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heb jij een frituur Bagayba?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
In snap het ook niet ...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Geile tt.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hey. Een zingende hoop vet
![]() __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volgens mij is die KK best wel een beetje ...
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Aanvoerder
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Riro
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik het een patatuur. En geen kaassoufflé in huis.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Juist een toffe serie man
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
WTF is hilarisch juist man.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Het is weer een heerlijke zomer in Nederland zeg
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Je zal maar op Extrema staan nu
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het heet niet voor niets extrema outdoor
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gefeli aanvoerder.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vrienden die er heen gingen zijn al weer thuis
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik denk niet dat ik ooit een slechtere film heb gezien dan Disaster Movie nu op RTL5.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa. Wilde mijn frituur net z'n laatste ererondje geven maar opeens knalde kei hard alle stoppen eruit en vlogen de vonken in het rond! Hij gaat wel naar de hemel met een knal!
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
zit er niet gewoon kortsluiting in het snoer?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nee, de knop draaide niet normaal meer. Ik wilde ff loempia's maken maar ik kon dus niet zien op hoeveel graden die stond omdat die steeds doordraait/stopt. Hij knalde er opeens kei hard uit dus denk dat het niet goed zat!
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #846: Josefine Öqvist
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |