![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Teletekst is aangepast
Laatst gewijzigd door Hendril; 13-07-11 om 10:33 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ola! ¿Que tal?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spanjolen deugen niet.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Om 13:00 een interview voor een baan die m'n tweede keus is. Helemaal geen zin in.
Ik vind solliciteren echt vermoeiend en telkens weer dezelfde lulverhalen ophangen. Bah.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superheld
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Is die jongen ook een keer eerder, net werd-ie afgetroefd door Maxpower.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die hebben ze van zichzelf al.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heuj.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nationale flauwe grappendag vandaag?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waarom denken ICT-lui toch altijd dat anderen gelijk complete digibeten zijn
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hm ja daar zit wel wat in eigenlijk
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, of dat je er vanuit gaat dat het geen digibeet is en je bent 80 dingen aan het proberen omdat ze zeggen dat hun beeldscherm niet werkt. Dan weet je gewoon dat je voortaan gewoon moet beginnen met: "Zit de stekker wel in het stopcontact?".
De goeden lijden onder de slechten.... __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zo toch maar eens vragen wie die potentiële koper van mijn huis is. Zou zomaar de nieuwe trainer van Feyenoord kunnen zijn
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
wat een vreselijk kut weer ben ik wakker geworden in de herfst
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zomer is zwaar overschat
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wut wit? Heb ik een nieuwe verblijfplaats wat alleen voor studenten is zit er in de brievenbus een pensioenbroef bestemd voor mevrouw D. Teering.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
De moeder van Vinke?
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Premiejagers kijken
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Die vent ziet alle premies binnen 5 secondes, behalve Macbeth
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Er zijn serieus mensen in NL die Bierhaalder van de achternaam heten
413 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Eerste interview van de week gehad. Dit was ook een definitief interview en pas over een week een positieve of negatieve uitslag. Ging wel heel goed. Deze en die van vorige week zijn veruit de beste interviews die ik ook gehad heb. Maar goed, morgen nog een interview en die laten vrijdag al weten of ik ben aangenomen. Dalijk kan ik ook eens een keer iemand afwijzen voor een baan. ![]() Snikheet op straat hier trouwens. De tyfus. Laatst gewijzigd door Aanvoerder; 13-07-11 om 14:47 |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik heb gewoon het licht aan hier
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
![]() Hij is in de pocket! Weer een seizoen lang genieten van slecht voetbal met goedkoop bier!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nice
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dus ze leren: als iemand u iets vraagt, geeft u naast het antwoord ook alle begeleidende informatie die de vraagsteller toch geen ene zak boeit?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Klopt omdat ze er vanuit gaan dat mensen behoefte hebben aan informatie, wat in de praktijk dus zelden het geval is. Maat van mij is exact hetzelfde daarin, alleen heeft hij na een paar weken al snel begrepen dat het niemand iets uit maakt en ze alleen een werkende PC willen
Laatst gewijzigd door Mike; 13-07-11 om 16:31 |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Dat dat dan doorgetrokken wordt in de 'echte' wereld is niet zo gek. Maar jij hebt toch ook wel een opleiding gedaan? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
.Maar goed, ik merk dat het vaak enkel bij ICT'ers is. Dan constateer ik een probleem, leg dat bij iemand neer en als het opgelost is krijg ik een uitgebreid antwoord wat er mis was. Dat interesseert me helemaal niets. Van andere mensen krijg ik een antwoord: opgelost. Mooi, dan kunnen we weer verder. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Verder ligt het er volgens mij ook aan dat sommige dingen voor mensen zo verschrikkelijk voor vanzelfsprekend worden aangenomen, dat men denkt dat het een simpel klusje is, terwijl dat niet zo was. Iets waar ik ook heel vaak tegenaan loop bij het maken van apps. Dat men zegt dat iets toch simpel is, maar dat ze niet beseffen dat er een heel proces aan vooraf gaat om iets voor elkaar te krijgen. Of misschien is het simpelweg proberen om waardering te krijgen voor je werk ![]() Maar dit wat je zegt ontkracht natuurlijk wel de stelling dat ICT'ers asociale nerds zijn die niet kunnen communiceren. Want blijkbaar hebben ze genoeg te vertellen en zijn het niet de stille jongetjes die altijd maar hun mond houden met hun lange haar en bandshirtjes aan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Inderdaad, er is altijd wel wat 'mis' met die gasten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zo meteen eindelijk aan het Tsjechische bier. Tuk bij een Amerikaanse vriend en die gast wil het WK voetbal voor vrouwen, halve finale Frankrijk - USA kijken. Ach, slechts een excuus natuurlijk om aan de zuip te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik word altijd een beetje moordlustig van dat vrouwen'voetbal'.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #844: [S]Viva Espana[/S] België
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|