![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Go.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Radio aan staan?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes sir.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dit is ook wel een nat (doch lekker) nummertje.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
I just call...
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Homo's.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
eitje bakken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Eitje bevruchten.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goodmeurning.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die aanrijding van Nicolai is toch gewoon een hoax?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Iemand nog belang bij een jaar abonnement VI voor 50 euro's
iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Genot
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
We moesten blijkbaar weer de dingen beter laten
![]() http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/i...gen-beter.html __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
de kwaliteit is zeer goed. En de website is het bevorderen van hun producten aan deze dag, dus ze hebben zeer goede prijs en grote korting nu. Deze website verkopen ook Moncler jas en ga zo maar door. Ik hoop dat je een goede shopping humeur! Groeten! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nico, had je mijn vraag nog gezien?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
jooo
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zitten alweer op de helft.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
"Nico, mag ik je foto?",
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Redactie
|
heeeej alles kits achter de rits?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De Speld is echt geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Jongen, deze dan
![]()
||
|
|
|
|
|
#28 | |
, .Wat een site. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Redactie
|
nerd humor
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Whehe wat is jouw humor rudy?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Redactie
|
mijn tumor?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
duidelijk
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
He ouwe vloerenleggert, hoe gaan we dat doen over paar weken?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik ben echt net Breach. Erger me er kapot aan dat ik geen berichtjes terugkrijg in een korte tijdspanne.
Laatst gewijzigd door Tomasso; 06-07-11 om 13:53 __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
En het is niet eens een vrouw.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
In de 'relatie' blijkbaar dus wel.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Je ergert je er aan. Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
.
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Even uitbrakken op de bank vandaag.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Watje.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
een Est
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Al lang niet gezien zeg
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
De Speld staat ook altijd op woensdag of donderdag in de Pers, maar dan ergens op een middenpagina tussen de serieuze stukken; hoe vaak ik wel niet een artikel drie keer heb moeten lezen 's ochtends voordat ik doorhad dat het een grap was, echt zo kut
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
vitesse