![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
It giet oan.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
Laat het nu net zo zijn dat dankzij de rechterkant de 'zesjescultuur' (wat dat ook moge zijn) wordt aangevallen. In de ratrace van hun tel je dan niet mee en ben je een tweederangs sukkel. Uitblinken is onmogelijk zeg je, terwijl dat in deze maatschappij nu net steeds meer wordt geëist, gevraagd en gewaardeerd. Dat is nu net ook deels mijn bezwaar met deze kabinetsplannen. Natuurlijk ben ik er niet op tegen dat excellentie wordt ondersteund maar de manier waarop het wordt doorgevoerd selecteert straks op inkomen en de juiste connecties (zoals de verplichte sollicitatiebrief met referenties). Daaraan zou ik o.a. nog willen toevoegen dat men te nauw kijkt naar economisch rendement. Wetenschappelijk onderzoek moet van hen praktijkgerichter worden (ipv fundamenteel of met het algemeen nut op het oog); hetzelfde geldt voor het stimuleren van excellentie. Voor dit kabinet telt alleen excelleren in economische zin. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik vermaak me weer opperbest op GeenStijl/PowNed,.. links wordt nu echt alles verweten.
Ben benieuwd wanneer de eerste bruinhemden van GeenStijl links de schuld geven van zure melk. __________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik wou dat ik wat meer wiskunde genen had
. Zeker mooi vak . Zegt diegene die straks het alleen over plusjes en minnetjes gaat hebben .
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nu bij 1Vandaag een demonstratie van Engel Modderman en co in Winschoten: de laatsten der communisten
.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het zijn VCP'ers en NCPN'ers.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
CPN of communistische ideologie steunen is wat anders dan communistische regimes steunen maar goed. Volgens mij bestaat de CPN al heel lang niet meer en gaat het om nieuwe initiatieven op dat gebied, die echt wel weten wat er in Praag is gebeurd.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is prima.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het zijn niet echt nieuwe initiatieven, maar de laatsten die nog in de oude leer geloven, een beetje net zoals de ODESSA ook nog steeds aanhangers schijnt te hebben.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Iemand het interview met Maxime Verhagen in het Volkskrant Magazine gelezen?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Is het interessant?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bizar, is een beter woord.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Lastig uit te leggen, de manier waarop het hele gesprek plaats vond. De Volkskrant heeft er vandaag nog 2 columns en een ingezonden brief over, veel mensen hebben zich enorm verbaasd. Voor een deel over zijn uitspraken, dat 'niemand zich nog in Nederland herkent' en 'dat mensen graag willen dat we weer normaal gaan doen' maar die onzin ligt in het verlengde van wat hij eerder al zei. Opvallend is vooral zijn aanval op Koppejan en Ferrier die hij verwijt zich tegen Coruz te hebben gekeerd, die was immers moslim en was wel voor samenwerking met de PVV en hun opstelling was verraad aan Coruz en daar moest hij van huilen enz. enz.
En dat hij 2 adviseurs bij het interview heeft zitten, die steeds ingrijpen, terwijl hij ook nog allemaal aandachtspunten en beleidslijnen en oneliners op een A4 tje heeft staan. Echt een merkwaardig interview, mocht je er nog aan kunnen komen, een aanradertje. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
column 'De tranen van Verhagen' - Nazmiye Oral - VK
samenvattinkje Welingelichte Kringen - Maxime Verhagen: ‘Ik ben een open boek, ik zal nooit iemand achter zijn rug onderuit trappen' nog een samenvattende column 2011 July 4 Archive at Hettie Spills The Beans __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Nazmiye Oral is toch die knappe verschijning die Fortuyn ooit interviewde? Dit stukje vind ik niet zo sterk geschreven, al is Verhagen natuurlijk wel een rasopportunist.
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volgens de Televaag wordt Piet Hein Donner de onderkoning van NL ofwel de vice-president van de raad van State.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja, dat hing al een tijdje in de lucht. OSN.
Wie gaat hem opvolgen? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wel ingelichte kringen noemt Mirjam Sterk....
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Inderdaad, Mirjam Sterk, maar een stoelendansje ligt ook nog wel voor de hand.
Sterk zou wel echt een gotspe zijn, een van de matigste kamerleden, maar wel een roeptoeter van verhagen natuurlijk. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ander gerucht: Leers naar Biza en Mirjam Sterk naar post van integratie en immigratie
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Het FD komt nu met CvdK(in Brabant) Wim vd Donk naar BiZa.
Oh en Roland v Vliet van de PVV stopt in de provinciale staten van Limboland. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Die Donk is wel een grappig kereltje al zou je hem eerder bij de VVD plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Politieke tranfergeruchten op een voetbalforum, nice
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nou kabinet wil minder TKleden(van 150 naar 100). Het is de vraag of zelfs de eerste lezing door de eerste kamer komt. Christelijke partijen staan daar niet om te springen. Wellicht krijgen ze Jan Nagel mee. Daarnaast een tweede lezing lijkt mij helemaal ver weg.
We hebben al een van de kleinste parlementen van de wereld. Hoeft niet nog kleiner. Daarnaast kan ik nog beginnen over Dualiteit etc .
Laatst gewijzigd door Boris; 08-07-11 om 16:32 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik vind dat echt zo'n populistische onzinmaatregel, wat zijn daar nou de argumenten voor eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zijlstra heeft spijt van de BTW-maatregel
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
1. Als de ministieries moeten inkrimpen moeten de kamers dat ook. 2. In 1956 ging het met 100 man ook goed af
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Het gaat er ook nooit van komen, eerst moeten de TK en de EK akkoord gaan, dan komen er verkiezingen en dan moeten beide Kamers met een 2/3e meerderheid ermee instemmen. Gaat nooit gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee, denk het ook niet, maar kan ook weinig argumenten bedenken. En die redenen die Boris opsomt, zijn stom idd.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sinds wanneer zijn heeft dit kabinet argumenten nodig alvorens een besluit te nemen?
|
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wat praat die Jan-Kees de Jager als een achterlijke idioot zeg.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hij doet net alsof die tegen kinderen praat
Wat een afgang, de tering. Verder moet die gelijk stoppen met geld geven.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
PVV'er Beertema stopt als statenlid
. Nummer zoveel.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
'Alle coffeeshops moeten dicht' Werkelijk niet te geloven, de gedachte dat je het kunt beëindigen alleen al, maar die opmerking dat een verbod ertoe leidt dat er een eind komt aan drugsgerelateerde criminaliteit is ronduit absurd. Of Çörüz is echt dom en naïef en heeft een gigantisch gebrek aan historische kennis, of hij probeert op smerige wijze in te spelen op bepaalde "law-and-order-sentimenten" bij Henk en Ingrid. Ik weet niet wat erger is. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Had je kunnen verwachten. Maar het was al vrij snel duidelijk dat dit kabinet erger is dan een kwaadaardige tumor. Benieuwd wat de volgende stap is
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het is inderdaad een giftig mengsel van christenfundamentalisten, fascisten en conservatieven, maar ik blijf me er toch iedere keer weer over verbazen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kwamen er trouwens niet afgelopen jaar of zelfs dit jaar nog 2 VVD'ers met het voorstel om alle drugs legaal te maken na een rapport? Meen me zoiets nog te herinneren (en daarom hoop ik ook dat dit voorstel er nooit doorkomt).
Ook herinner ik me dat volgens mij jij vorig jaar al zei dat de wietpas een excuus is om later softdrugs helemaal te verbieden, wat heel goed gezien was
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
`Wij vinden drugs gewoon troep´, en ze namen nog een jenevertje.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #102 Haags kwaliteitsdrama
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |