|
|
#1 |
|
Die geen nieuw topic openen
.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Check Nederland 3
. Gangster die op tv aangeeft dat hij een ripdeal voor dik 2 ton gaat doen .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elwood, schiet de volgende keer eens op met een nieuw topic openen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Man o man, ik schiet hierdoor echt bijna uit mijn slof
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik schiet toch wel vol van dit mooie topic
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Oy, oy, oy.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Schot in de roos Robbie.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Schotland
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vliegende schotel?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat is echt 1 van de meest bizarre sites die ik ooit ben tegengekomen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
hoi
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
hallo
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heuj
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hoi. Slapen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jim Bakkum
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
ov-chipkaart Scheur van een centimeter in de magneetstrip en hij werkt nog perfect
413 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
It's friday, friday, gotta get down on friday!
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Oy oy oy
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
FUN FUN FUN
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Worden we gvd alweer gerickrolled bij het foute uur.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nog even printen, inleveren en dan vakantie. Maar 3 uur geslapen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ok ik werk nu thuis omdat mijn pc afgeleverd zou kunnen worden. Maar hij staat al sinds gisteravond in sorteercentrum van tnt/postnl.. Enige kans dat die vandaag dan nog komt?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja, vanochtend worden de printers/pallets gesorteerd en vanmiddag bezorgd. (Kan best toch?)
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goedemorgen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
FOK!
! Helemaal in Comic Sans .
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
is dat vandaag weer ja?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het ziet er best grappig uit. Krijg weer flashbacks naar de tijd dat ik werkstukken in Comic Cans maakte, inclusief zo'n cursieve regenboog-titel in Word.
|
|
|
|
|
|
#37 | |
.
||
|
|
|
|
|
#38 |
![]() .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Mijn eerste 20 werkstukken hebben er precies zo uitgezien
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
![]() ![]() Echt ongelofelijk dat je dat gewoon met een doodserieus gezicht inleverde, in deze combinaties.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik gebruikte die met die regenboogkleuren :$
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik had meestal die blauwe slinger
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hoe zouden ze dat tegenwoordig doen.. Nog steeds zo?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Tegenwoordig niet meer nu lever ik professionele rapporten in, zonder spelfouten. Het is toch niet te geloven
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Jij zit nog in groep 8 / eerste klas middelbare school?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik vrees van wel.
|