Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30-06-11, 20:17 Standaard   #1

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet?
Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht,
maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken,
maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.
Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Laatst gewijzigd door Tjeuke; 30-06-11 om 20:19

Oud 30-06-11, 20:18 Standaard   #2
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Pff ik kan op het moment echt de zin niet opbrengen om te spelen, maar ik wil wel. Klinkt vrij vaag, maar toch is het zo.

Oud 30-06-11, 20:25 Standaard   #3
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

African Warriors ook present! Van de NFD Coastal Division naar de Orange CAF Champions League!

Oud 30-06-11, 20:26 Standaard   #4
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik nog steeds de eigen carriere; NAC Breda, Cardiff City, Tottenham Hotspur, Atletico Madrid. Volgend seizoen is Messi transfervrij, als Barca 'm niet gaat verlengen. .

Oud 30-06-11, 20:53 Standaard   #5
Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
Pff ik kan op het moment echt de zin niet opbrengen om te spelen, maar ik wil wel. Klinkt vrij vaag, maar toch is het zo.
Herkenbaar
El Presidente is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-06-11, 21:19 Standaard   #6
Blue Square South -> Premier League

Tweede kampioenschap op rij met Farnborough is inmiddels binnen, en met de League Cup heb ik ook voor het eerst in deze carrière een beker gewonnen. Finale werd gewonnen van Man Utd, wat mij dan wel weer uit de FA Cup knikkerde. Verder wederom kwartfinale CL gehaald, op uitdoelpunten uitgeschakeld door het Bayern Munchen van Andries Jonker

Revelatie dit seizoen was toch wel Simon Morgan, spits die ik voor 3M overnam van Man Utd en die er, ondanks dat hij geen basisplaats had, toch maar even ruim 20 inschoot. Nu als het kan de verdediging wat versterken, of misschien een nieuwe linksbenige rechtsbuiten halen, maar als ik voor geen van beide posities een echt goede speler kan halen blijft het bij wat talenten denk ik.
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 30-06-11, 21:24 Standaard   #7

Oorspronkelijk geplaatst door DemonCleaner Bekijk bericht
Blue Square South -> Premier League

Tweede kampioenschap op rij met Farnborough is inmiddels binnen, en met de League Cup heb ik ook voor het eerst in deze carrière een beker gewonnen. Finale werd gewonnen van Man Utd, wat mij dan wel weer uit de FA Cup knikkerde. Verder wederom kwartfinale CL gehaald, op uitdoelpunten uitgeschakeld door het Bayern Munchen van Andries Jonker

Revelatie dit seizoen was toch wel Simon Morgan, spits die ik voor 3M overnam van Man Utd en die er, ondanks dat hij geen basisplaats had, toch maar even ruim 20 inschoot. Nu als het kan de verdediging wat versterken, of misschien een nieuwe linksbenige rechtsbuiten halen, maar als ik voor geen van beide posities een echt goede speler kan halen blijft het bij wat talenten denk ik.
Welk seizoen in Premier League en welk seizoen nu?

Oud 30-06-11, 21:38 sunglasses   #8

rijmpappie's Voetbal Forum schermafbeelding

Begonnen met GRC Groningen in de Zondage 2e Klasse K. Heel nieuwe elftal; Bas Roorda, El Idrissi , Rafaela, Marunanaya etc. bij elkaar gehaald. Win alles met gemak. Op naar de 1e Klasse dan maar!
rijmpappie is offline   Met citaat reageren
Oud 30-06-11, 21:48 Standaard   #9
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
[...]

Welk seizoen in Premier League en welk seizoen nu?
2015/16 was mn eerste in de PL, nu zit ik in juni 2019. Steeds meteen gepromoveerd dus. Zijn vaak wel aardige transfervrije spelers beschikbaar, daar kom je tot aan League One heel ver mee, dat jaar is het meer een kwestie van vier hele goeie spelers huren Althans zo ging het bij mij, daarvoor wilden de betere spelers die voor verhuur beschikbaar waren nooit komen. In het Championship kun je vervolgens weer veel met transfervrije spelers, en eenmaal in de PL heb je altijd wel geld om wat leuks te doen.
Oud 30-06-11, 21:57 Standaard   #10

[...]

2015/16 was mn eerste in de PL, nu zit ik in juni 2019. Steeds meteen gepromoveerd dus. Zijn vaak wel aardige transfervrije spelers beschikbaar, daar kom je tot aan League One heel ver mee, dat jaar is het meer een kwestie van vier hele goeie spelers huren Althans zo ging het bij mij, daarvoor wilden de betere spelers die voor verhuur beschikbaar waren nooit komen. In het Championship kun je vervolgens weer veel met transfervrije spelers, en eenmaal in de PL heb je altijd wel geld om wat leuks te doen.
Vind ik toch knap. Ik heb 3 seizoenen in League 1 gehangen en nu al het 3e seizoen in de Championship. Scheelt wel dat ik geen spelers huur... Via play offs gepromoveerd of rechtstreeks?

Ik vind het wel heel leuk om te doen, had het nog niet eerder gedaan. Echter kost het veel tijd en inzicht en ik denk niet dat ik het de komende tijd nog een keer kan opbrengen. Ga liever met deze door tot een kampioenschap en Champions League!

Oud 30-06-11, 22:05 Standaard   #11
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
[...]

Vind ik toch knap. Ik heb 3 seizoenen in League 1 gehangen en nu al het 3e seizoen in de Championship. Scheelt wel dat ik geen spelers huur... Via play offs gepromoveerd of rechtstreeks?

Ik vind het wel heel leuk om te doen, had het nog niet eerder gedaan. Echter kost het veel tijd en inzicht en ik denk niet dat ik het de komende tijd nog een keer kan opbrengen. Ga liever met deze door tot een kampioenschap en Champions League!
Allemaal rechtstreekse promoties. Ik vond het ergens soms wel jammer dat ik niet een jaartje extra League One of Championship had. Je promoveert dan ook met hele rare spelers naar de PL. Ik had er bijvoorbeeld nog eentje bij die ik in het eerste seizoen had gekocht van een non-league club. Helaas liep zijn contract af, anders had ik hem er denk ik wel bij gehouden, had ie in alle 6 de hoogste afdelingen gespeeld

Ik moet ook wel zeggen dat ik een paar keer geluk heb gehad in de beker, een keer Newcastle en een keer Man City geloot. Dat is meteen een half miljoen binnen, erg veel voor zo'n klein clubje. Ga je wel met 5-0 op je bek, maar goed, het is prima cashen. Het leuke vind ik vooral die transfervrije spelers uitpluizen, ik heb er bijvoorbeeld een stuk of 5 gehad die bij Man Utd in de jeugd afvielen. Tot de PL ook maar voor drie spelers geld betaald: 1k voor een keeper toen ik er echt geen gratis kon krijgen, 1.5k voor die non-league speler die ik tot de PL had en 100k voor iemand die nu nog een basisplaats heeft en international is.
Oud 30-06-11, 22:14 Standaard   #12

[...]

Allemaal rechtstreekse promoties. Ik vond het ergens soms wel jammer dat ik niet een jaartje extra League One of Championship had. Je promoveert dan ook met hele rare spelers naar de PL. Ik had er bijvoorbeeld nog eentje bij die ik in het eerste seizoen had gekocht van een non-league club. Helaas liep zijn contract af, anders had ik hem er denk ik wel bij gehouden, had ie in alle 6 de hoogste afdelingen gespeeld

Ik moet ook wel zeggen dat ik een paar keer geluk heb gehad in de beker, een keer Newcastle en een keer Man City geloot. Dat is meteen een half miljoen binnen, erg veel voor zo'n klein clubje. Ga je wel met 5-0 op je bek, maar goed, het is prima cashen. Het leuke vind ik vooral die transfervrije spelers uitpluizen, ik heb er bijvoorbeeld een stuk of 5 gehad die bij Man Utd in de jeugd afvielen. Tot de PL ook maar voor drie spelers geld betaald: 1k voor een keeper toen ik er echt geen gratis kon krijgen, 1.5k voor die non-league speler die ik tot de PL had en 100k voor iemand die nu nog een basisplaats heeft en international is.
Dat is voor mij inderdaad ook de grote uitdaging. Haalde Madeira gratis op en verkocht hem 2 seizoenen later voor 2,6 miljoen, later voor 7 miljoen weer verkocht door hun. Zo nog enkele wat mindere transfers. Ik doe ook alles met jeugdspelers, speel ooit met 20 spelers onder de 23 jaar, kun je financeel wel heel hoog mee komen. Bekers speel ik altijd met het 2e elftal.

Vanaf het begin van het spel was Lynch al gehuurd met een optie tot koop. Echter liep ook z'n contract af en heb ik hem binnen gehaald na het 1e seizoen Blue Square Premier en speelt nu in het 3e seizoen Championship nog in de basis! 600k waard en begeert door alle topclubs in de Championship! Echt een mooie uitdaging!

Oud 01-07-11, 19:23 Standaard   #13
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Hallo. Is het mogelijk om via de amateurs (bijvoorbeeld via Spakenburg) te promoveren naar de Eredivisie (via Jupiler natuurlijk)?
RayMania is nu online   Met citaat reageren
Oud 01-07-11, 19:24 Standaard   #14
Kluf

Met de juiste database wel. Volgens mij heeft sjimmie die.

Oud 01-07-11, 22:24 Standaard   #15
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

2e plaats inmiddels, net achter Livorno.

Was mijn eerste verliespot dit seizoen, in de competitie dan.
In de beker ging ik er met 4-3 uit bij Genoa.

Hoop toch wel minstens 2e te worden dit seizoen nu het zo lang goed is gegaan.

Oud 01-07-11, 23:10 Standaard   #16
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
Hallo. Is het mogelijk om via de amateurs (bijvoorbeeld via Spakenburg) te promoveren naar de Eredivisie (via Jupiler natuurlijk)?
Ja, moet je ff in het Man Utd downloads forum kijken. Kan gewoon met de Man Utd Data Update.

Oud 02-07-11, 11:12 thumb down   #17
11 tegen 11, bal is rond

Na weer een seizoen klaar met Almere City nog steeds geen nieuw stadion, heb ik nu de hoop erop opgegeven .

Laatst gewijzigd door Otis.; 02-07-11 om 11:18

Oud 02-07-11, 12:01 Standaard   #18
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
Hier staat een update met Hoofdklasse + Topklasse erin Ray:

[Nieuw][Update] MU Data Update (Wintereditie)(10/3/2011) - Managers United Forum
Vincent is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-07-11, 14:25 arrow   #19
11 tegen 11, bal is rond

Ik ga dat denk ik ook maar eens proberen, in de amateurs. Met AFC.

Oud 02-07-11, 14:28 big smile   #20

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Ik ga dat denk ik ook maar eens proberen, in de amateurs. Met AFC.
AFC bah, vriendje van jack jij?

Oud 02-07-11, 14:29 Standaard   #21
Doe de groeten aan L. Brink, wat een voetballer
Oud 02-07-11, 14:33 big smile   #22
11 tegen 11, bal is rond

Oorspronkelijk geplaatst door JaszaAFCA Bekijk bericht
[...]

AFC bah, vriendje van jack jij?
Ik ben helemaal niet voor Ajax, AFC is en blijft mijn club.

Oud 02-07-11, 16:01 Standaard   #23
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

3 maart 2025:
44 Eredivisiewedstrijden op rij gewonnen, sinds 1.8.2021 niet meer verloren.

#winning

Oud 02-07-11, 16:08 Standaard   #24
Ik moet ook zeggen dat je een leuk tactiekje in elkaar hebt gezet. Wat voor spelers zet je op links en rechtsbuiten?
Oud 02-07-11, 16:09 emo   #25

Huniddity's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille Bekijk bericht
3 maart 2025:
44 Eredivisiewedstrijden op rij gewonnen, sinds 1.8.2021 niet meer verloren.

#winning
leuke save
Huniddity is nu online   Met citaat reageren
Oud 02-07-11, 16:17 Standaard   #26
Assassino!

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
Ik moet ook zeggen dat je een leuk tactiekje in elkaar hebt gezet. Wat voor spelers zet je op links en rechtsbuiten?
Hoge dribbling is belangrijk, aangezien ze vaak aan de zijkant langs de man moeten dribbelen. First Touch moet ook wel redelijk zijn en Passing en Technique. Alle aspecten van snelheid moeten aanwezig zijn, ook de stamina zodat ik in het laatste kwartier zonodig nog wat kan forceren. De mentale aspecten zijn doorsnee; Flair, Teamwork, Creativity.

Oud 02-07-11, 16:19 big smile   #27
11 tegen 11, bal is rond

Ik vind het altijd zo kut om van een game zoals met Almere City waarmee ik de beste club van de wereld ben over te stappen naar een club die nog wel eens verliest, of zelfs in de middenmoot of lager eindigt.

Oud 02-07-11, 16:22 emo   #28
11 tegen 11, bal is rond

Crashdump na een wedstrijdje of 5 met AFC . Wtf.

Oud 02-07-11, 16:38 bulb   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Crashdump na een wedstrijdje of 5 met AFC . Wtf.
Iedere week automatisch laten saven in een nieuw savebestand
Oud 02-07-11, 16:43 Standaard   #30
Doe meestal per maand en 3 verschillende bestanden. Per week vind ik toch wat overdreven.
Oud 02-07-11, 16:50 Standaard   #31
Assassino!

Ik doe elke wedstrijd een save. Bij mij crasht ie namelijk vooral (als ie crasht) als ik op Continue wil drukken in het post-match-scherm. Dus dan hoef ik alleen de wedstrijd over te spelen .

Oud 02-07-11, 16:57 emo   #32

Ik doe elke wedstrijd een save. Bij mij crasht ie namelijk vooral (als ie crasht) als ik op Continue wil drukken in het post-match-scherm. Dus dan hoef ik alleen de wedstrijd over te spelen .
Jaja valsspelertje, enkel crashen net nadat je een wedstrijd hebt gespeeld
Oud 02-07-11, 16:59 sunglasses   #33
11 tegen 11, bal is rond

Gebeurt altijd als je verliest zeker?

Oud 02-07-11, 17:03 big smile   #34
Assassino!

Jullie hebben me door

Oud 02-07-11, 19:23 Standaard   #35
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben weer nieuw potje begonnen, eerste sinds tijden , met Liverpool. Die Carroll verziekt alle tactieken helaas, kan maar 1 ding en dat is koppen
Net 1-3 verloren tegen Chelsea, was net zoals in het echt, stond 1-1 toen zo'n typische Lampard goal schot was 3x van richting veranderd zo het hoekje in. Daarna nog tegen een vieze counter opgelopen in de laatste minuten, gelukkig gaat het in Europa wat beter.

edit: Kom ik opeens in een poule voor de Europa League met Dortmund, Lille en Zenit Eerste wedstrijd dik op de broek van Dortmund, mijn team is echt te traag.

Laatst gewijzigd door kabonk; 02-07-11 om 22:48

Oud 03-07-11, 16:16 Standaard   #36
Ultrajectum

En na 3 seizoenen onder mijn leiding is Salernitana weer terug in de Serie A.

Veel gelijke spelen, maar zoals je ziet was ik niet het enige team dat daar last van had.

Eens kijken of ik in de Serie A mee kan komen, met hopelijk wel wat versterkingen erbij.

Oud 03-07-11, 16:29 Standaard   #37
11 tegen 11, bal is rond

Netjes man .

Ik sta voorlopig op een 14e plaats . Moet nog oppassen ook.

Oud 03-07-11, 18:26 Standaard   #38
Ultrajectum

Zomerstop is alweer bijna voorbij, en heb Marco Amelia (GK van Genoa), Mohamed Sissoko (DMC van Juventus), en Yartey (AM RLC van Benfica) transfervrij opgepikt.

Ook leek het me leuk om als Palermo e.d. een Argentijns talent te halen, dus heb ik 2,2 miljoen betaald voor:

Verder nog een zooitje huurlingen erbij voor de breedte, en op naar handhaving op zijn minst.
Eerste wedstrijd thuis tegen Lazio, ben benieuwd.

Oud 03-07-11, 20:10 Standaard   #39

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is trouwens het raarste wat jullie in het spel gezien hebben?

Mijn keeper ging vanmiddag vol langs een terugspeelbal .
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 03-07-11, 20:21 Standaard   #40
Crazy in de put

Okay, nu ga ik echt een game beginnen. En doorzetten.
Oud 03-07-11, 21:17 big smile   #41
11 tegen 11, bal is rond

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht

Mijn 40-jarige linksbuiten die langs de flank dribbelt, omvalt terwijl er geen tegenstander in de buurt is, opstaat en weer verder dribbelt .

Oud 03-07-11, 21:20 Standaard   #42
Assassino!

Speler die in een duel geblesseerd raakt, behandeld moet worden voor 2-3 minuten en het spel dat die gehele 2-3 minuten in dat Pitch View blijft totdat de speler weer terug is, zodat de scheids een gele kaart kan uitdelen .

Oud 04-07-11, 01:37 thumb up   #43
Assassino!

102 uit 34.

Oud 04-07-11, 08:48 Standaard   #44
Kluf

102 uit 34.
En nog raakt de lol er niet van af? Competitie moet dan toch oersaai worden. Of ervaar jij dat niet zo?

Oud 04-07-11, 09:24 Standaard   #45
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Superheld Bekijk bericht

Corner die weggekopt werd bij de eerste paal richting middenlijn, de tegenspeler die bij de middenlijn stond neemt de bal aan en schiet tot mijn verbazing op doel en de bal vliegt het doel in. Pas in de herhaling zag ik dat mijn keeper het een goed idee vond om nadat de bal weggekopt was in volle sprint richting cornervlag te rennen en het doel leeg te laten

Oud 04-07-11, 14:28 Standaard   #46
Assassino!

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

En nog raakt de lol er niet van af? Competitie moet dan toch oersaai worden. Of ervaar jij dat niet zo?
Jawel, maar ik zoek dan gewoon nieuwe dingen. M'n spits heeft bijvoorbeeld nog geen 50 goals in 1 competitie gescoord, kijken of ik 102 punten kan halen met minder dan 10 tegendoelpunten, nog eens een volledig seizoen ongeslagen (dus ook CL, want daar verlies ik nog wel eens een KO wedstrijd). Tuurlijk wordt 't saaier, maar ach, FM 2011 komt er bijna aan.

Oud 04-07-11, 15:15 Standaard   #47
Kluf

Oke. Ik heb er ook wel respect voor dat je het zo lang kan volhouden, maar bij zelf is de lol er vaak al van af wanneer ik een pak 'm beet Brighton naar de CL heb geloodsd, .
Clough is nu online   Met citaat reageren
Oud 04-07-11, 16:26 wink   #48
Assassino!

Ajax he

Oud 04-07-11, 16:37 Standaard   #49
Ultrajectum

5 wedstrijden gespeeld in de Serie A, 4 keer dik verloren, 1 keer gewonnen.

Zit te twijfelen of ik iets aan mijn tactiek ga doen, dat was in de Serie C1/A en de Serie B nml. nogal aanvallend...

Aan de andere kant, waarom zou het nu ineens niet meer werken ? Ja de tegenstanders zijn sterker uiteraard, maar zou een counter tactiek met directere passing dan ook voor betere resultaten zorgen ?

Dillemas van een manager...

Oud 04-07-11, 17:57 Standaard   #50
Crazy in de put

Geloodsd .
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site