![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Volg de Tour bij RTL 7
De Tour de France rolt deze zomer elke avond de huiskamer binnen met de RTL 7-talkshow 'Tour du Jour'. Van 1 tot en met 24 juli ontvangt presentator Wilfred Genee dagelijks bekende gasten op het Amsterdamse Westergasterrein om vanaf 20.30 tot 22.00 uur de laatste etappe te bespreken. Hiervoor schuiven (ervarings)deskundigen zoals Gert Jacobs, Danny Nelissen, Steven Rooks, Jeroen Blijlevens, Leo van Vliet en Michael Boogerd aan. Maar ook BN'ers met affiniteit met de wielersport zijn van harte welkom in deze zomerse setting. Vanuit Frankrijk komen reportages van Erik Dijkstra en Marcel Maijer over zowel het harde nieuws als de karakteristieke achtergronden van de Tour. En in een periode dat de voetbaltransfers in volle gang zijn, geeft Johan Derksen updates hierover. Met het publiek en livemuziek wordt de zomeravondsfeer verder omlijst.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben benieuwd. Past precies tussen de samenvatting + avondetappe.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Puur vanwege het aanvangstijdstip voor mij al een prima alternatief voor de avondetappe.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Iedere dag 1,5 uur lijkt me wat veel van het goede, maar ik ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Leuk
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik kijk vooral uit wanneer Johan langs komt. Die gaat Wilfred helemaal afzagen en natuurlijk weer eens voetbal nieuws, dat mis ik wel hoor, slaaf als ik ben.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat mij betreft is dat juist een doodsteek voor zo'n programma. Gewoon weer VI promotie, "nieuwtjes" die je overal al 30x hebt gelezen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sceptisch, maar laat me graag verrassen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1,5 uur, dat is al een stukje minder dan de 2,5 uur die ze eerst willen benutten
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik denk dat het juist verfrissend werkt. Vooral omdat het niet de hele tijd is. Ik vind het sowieso gewoon heel vermakelijk die twee, en ook een beetje slap lullen over voetbal is altijd goed.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Niet een knop om het aanbod te bepalen. Ik ben geen fan van de reguliere VI en wat voor sfeertje daaromheen zit dus ik zal ook geen fan zijn van hoe zij de wielersport benaderen. In de TV gids hier zegt Genee dat ze het minder "nostalgisch" en met meer "tempo" en "humor" gaan benaderen. Dan ben ik dus al sceptisch. Recept voor pure pulptelevisie.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Commerciele TV op RTL7 - welk verwachtingspatroon kan je hebben? Laagdrempelig, goedkoop, vol marketing en geouwehoer. Als je weet dat je dat niets vindt, hoef je er niet heen te zappen. Als je wel gaat kijken en je vindt het een van de viergenoemde dingen, dan ga je alleen maar kijken om dan te kunnen zeggen: "zie je wel!!! commerciele satans-tv voor het plebs die je alleen maar willen hersenspoelen". Prima, kijk dan niet. Doe je tv uit of zap naar de NTR.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vanavond ff het voordeel van de twijfel geven
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oh ja, het is vanavond.
Nou ben benieuwd. Zitten best leuke ideeėn bij. Interviews met oa Jakhals kunnen best vermakelijk worden. En de gasten zijn ook prima. Wellicht dat het zonder Gijp en af en toe Derksen ook wat serieuzer wordt. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ga het wel af en toe kijken denk ik, alleen Johan Derksen had er van mij niet bij hoeven zitten. De echte wielergasten (Boogerd, Nelissen, Lubberding (Rooks toch ook?)) en Erik Dijkstra maken me dan weer wat enthousiaster.
Vive Le Vélo (de Belgische Avondetappe) is toch ook rond dit tijdstip? Was het vorig jaar wel volgens mij. Dat wil ik eigenlijk ook kijken
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tour 2011 (vive le velo) is om 22.10
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ah, dan valt dat dus deels tegelijk met De Avondetappe, jammer. Eentje opnemen dus.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als je wil kan je de helev avond tourprogramma's kijken dus.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Begonnen
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
versta er geen zek ven
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Op het moment dat ze de gasten hebben voorgesteld is het 22u
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nelissen
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
inhoudelijk stelde VI eigenlijk niks voor, we zaten er enkel voor de grappen. En Genee (
) zijn moppentrommel begint nu al aardig leeg te raken
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gert is wel een held
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wel leuk die oude beelden.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die hem niet kunnen verstaan...
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wtf Dries Roelvink zit aan de bar
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik zag hem voordat die het zei
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dries Roelvink
![]() Nu al de doodsteek van het programma... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hahaha. Waar is Johan als je hem nodig hebt. Dries
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dries Roelvink
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ah de keurslager is er ook
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
en een rondemiss
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ben je zo lekker, heb je zo'n stem
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gert
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Wel jammer dat ze niet zoveel gasten hebben uitgenodigd
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dries, Hulzebosch. Het nivo begint huizenhoog.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Valt zeker niet tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ze hebben een waardig vervanger gevonden voor de van de Gijprol
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wie is die kale Robin?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Zijn er ook nog 2 vaste tafelheren of krijg je iedere dag een ander kwartet te zien?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
RTL7 Tour du Jour - Wilfred en Johan volgen de Tour!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|