![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Moet toch wat..
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mij lijkt me die kraag niet echt mooi.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Eindelijk lag die vandaag toch in de winkel. 3x is scheepsrecht __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Morgen even halen
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]() Maandag pas binnen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat zwem/korte broeken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Niet precies deze, wel deze kleur. Andere velgen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Game of Thrones seizoen 2. Al heet het nu natuurlijk anders
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw thuisshirt Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Verdomd lelijk inderdaad.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik verveelde me en ik had nog geen blauwe polo..
]
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Plaatje werkt niet.
zo ![]()
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Beetje FCDB stijl he. FC Hugo Den Bosch.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Volgende week tentamen, moest toch wel even het boek hebben. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eindelijk.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
250 incl. Mooie prijs dacht ik wel.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Euro.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat is wel een goede prijs ja, dollar zou een absolute steal zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zeker. Bod heeft lang op 250 dollar gestaan, totdat iemand roet in het eten gooide. Ach vind het nog steeds een mooie deal en was best bereid wat neer te leggen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja, schoenen zijn uitgekomen in 2007 en zijn best lastig te vinden nu.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kaartjes voor Fortuna Düsseldorf - PAOK en voor NAC - Olympiakos.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
normaal neem je daar iemand voor mee?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
nee, niet sportieve uitlaat.
velgen zijn overigens van Abarth
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Geen Giovanni rims?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ah, je hebt vroeger ook eens MTV gekeken?
![]() maar nee, Abarth is de huis-tuner van Fiat he
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pimp my ride je weet.
|
|
|
|
|
|
#45 |
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Een baby setje?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jammer van het lelijke shirt (hoewel dat een persoonlijke mening is), maar ik vind die pakjes wel altijd tof
|
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Het leuke hiervan is ook dat je het gewoon bewaart als hij eruit gegroeid is om bijvoorbeeld in te lijsten en later in zijn kamer te hangen. __________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
En over een jaar of 16 hangt gewoon de hele Barcelona-kledinglijn in zijn kast voordat hij gaat debuteren in Camp Nou. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat is jouw laatste aankoop #4
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|