![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 | |
|
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
Zeg ik ergens dat Senna niet controversieel was dan? Ik vraag je alleen of je Prost een goede verliezer vond en of je met droge ogen kunt beweren dan Senna écht schuld had aan de crash in Japan?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Wat hij vervolgens een jaar later flikte sloeg echt alles. |
||
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Over de crash een jaar later valt inderdaad te discussiëren. Over die in 1989 absoluut niet. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#255 | |
|
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Over dat Franse vriendje gesproken: Ballestere ging daar helemaal niet over. Formeel althans. Informeel werkt dat natuurlijk anders, dat hoef je mij niet te vertellen maar formeel was dat niet zijn bevoegdheid.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Gewoon een race-incident... Kijk nou eens waar Prost instuurt, als Senna daar niet was geweest had 'ie de bocht afgesneden!
Wat heb jij eigenlijk met Fransen? Want iedere keer als er iemand iets als kutfransen oid post sta je op je achterste poten, maar partijdige Honda-Jappen is wel ok. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
Prost was een gentlemen, dat spreekt mij aan. Zo zie ik coureurs graag. |
||
|
|
|
|
|
#259 |
|
Ik heb het inderdaad niet zo op Fransen
.Maar goed, ook al was Prost geen Fransman, dan had ik het nog een slechte verliezer gevonden en alles behalve een gentleman. Echt, je kunt veel van de man zeggen, maar een gentleman?! __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#260 |
![]() Sorry hoor maar dat slaat nergens op, hij deed er echt alles aan om te winnen (zelfde geldt voor Senna en Schumacher), daar is overigens niets mis mee. Beter dan al die 13-in-een-dozijn, door en door mediagetrainde suffe quote machines van tegenwoordig. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Was hij dan zo agressief als Schumacher op de baan? Dat hij iedereen eraf ramde als het moest?
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Dit ook. Hoewel ik Prost altijd maar een vervelend mannetje heb gevonden, zou ik hem maar wat graag nu weer in het rijdersveld hebben.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Euh? Je beschuldigt Senna daarvan, maar wil echt niet zien dat Prost dat in '89 ook gewoon deed?
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Snap dat continue gezeik op Fransen echt niet. Als een Italiaanse coureur of Ferrari iets flikt dan is het toch ook niet gelijk van 'typisch achterbakse Italianen', terwijl dat wel het stereotype is? |
||
|
|
|
|
|
#265 | |
.
||
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Natuurlijk deed hij naast de baan alles om te winnen maar het was zoals gezegd geen Schumacher. Het lijkt er eerder op dat Senna een slechte verliezer was met zijn gejank over politieke spelletjes en 'geld', daarbij overduidelijk doelend op Prost. "Karten was puur racen blablablabla, geen politiek blablablabla, geen geld blablablabla". |
||
|
|
|
|
|
#267 |
|
Kom op Koekie, een andere mening hebben is prima, maar nogmaals: als Prost zo een bocht in had gestuurd zonder Senna naast hem, had hij de bocht afgesneden.
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Prost gaf dat toe, dat hij eerder instuurde. Maar Senna had wrs. de bocht sowieso niet gehouden.
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Waarom de maar erachter? Prost geeft dus toe dat hij Senna heeft willen raken. Dat Senna de bocht niet had gehouden heeft daar niets mee te maken.
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Maar evengoed zijn we het er over eens dat het allemaal geen lieverdjes waren en dat we ze eigenlijk allemaal nu terug in de sport zouden willen zien
.
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Raikonen keert terug in de F1
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Heuuuyy mijn favoriet, al verwacht ik niet dat ie daar potten kan breken.
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Dit had ik nog niet meegekregen:
|
||
|
|
|
|
|
#275 |
|
Wat zijn de bolides (vooral de Ferrari) dit jaar lelijk met die getrapte neuzen. Alleen de McLaren ziet er nog prima uit.
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ze maken al jaren een lachertje van de sport. Eerst het geluid verknald, daarna die belachelijke achtervleugels en nu die voorvleugel. En dan ook nog eens steeds die trieste jaarlijkse wijzigingen aan de reglementen.......... DRS is echt een ongelofelijk drama bijvoorbeeld.
Tien jaar geleden was het gewoon simpel en geweldig. Misschien ben ik niet objectief over die tijd als Schumacher-fan en had de rest hetzelfde als ik nu heb bij Vettel overigens, maar dat heb ik toen nooit echt zo ervaren. En ja, de eerste driekwartier van de kwalificatie was toen niet echt boeiend, maar volgens mij werd dat desondanks massaal bekeken.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
![]() Het is dat er nu veel goede coureurs zijn maar anders was er echt geen bal meer aan. Nu heb je echt 3 teams wat voor het kampioenschap strijden. Hopelijk heeft Red Bull dit seizoen een terugval, dan gaat Vettel echt in de problemen komen. Dan ga je ook een andere Vettel zien wat meer fouten gaat maken. |
||
|
|
|
|
|
#278 | |
|
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik vond het vorig jaar best leuk. Ik vind Vettel dan ook een topper dan is het makkelijk te verdragen.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
We gaan weer beginnen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Heb er wel weer zin in. Hopelijk weer een beetje strijd en spanning en Schumacher ergens voorin.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Helaas is het wel vroeg dit weekend...
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Genot, let's Vettel en Kimi
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
deze week mijn persoonlijk favortiete circuit in f1 2011. Mercedes lijkt erg snel te zijn in de trainingen kijken of ze er dit jaar wel bijkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Balen dat niet alles meer op BBC is godver
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Sowieso altijd zo hinderlijk dat je de eerste drie races al gauw mist eigenlijk. Alle drie onmogelijk vroeg voor de Europezen.. Vroeger kon ik dan nog wel de uitslag geheim houden tot de herhaling van 14:00... maar tegenwoordig is dat onmogelijk natuurlijk. + Eredivisievoetbal is altijd rond dezelfde tijd.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
||
|
|
|
|
|
#289 |
|
Vroeger ging ik voor de seizoensstart in Australië nog mijn bed uit, maar daar begin ik tegenwoordig niet meer aan. Jammer, want het is een prachtige race en toch de seizoensopening.
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Ferrari
Schumacher. Red bull. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Iemand die me kan uitleggen wat ze nou fout doen bij Ferrari? Is de auto zoveel slechter dan de rest van de top?
|
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Dat vraagt iedereen zich al jaren af, El Cid.
Ze hebben geloof ik meer budget dan de 3 teams die onder ze zitten bij elkaar (of 2, veel meer iig). Niemand weet waar het aan ligt .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
McLaren.
__________________ A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Vorig jaar blown diffuser, daarvoor f-duct, daarvoor dubbelstack diffuser. Ferrari is iet merr zo vooruit strevend. maar goed Massa is natuurlijk al lang aan vervanging toe en Alonso was nog wel bij de eerste 6-7 gekomen. Reed namelijk op een setje gebruikte softs
Het zegt allemaal ook nog heel weinig zo'n kwalificatie het gaat om de race snelheid met volle tank en hoe goed er met de banden om gegaan wordt. |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Ik ben er voor wakker gebleven
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#297 |
. Vrees voor een simpele 1-2 voor McClaren.
|
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Schumacher goeie start
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
Het begint goed
|
|
|