Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28-11-11, 16:58 Standaard   #251

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Mwoah. Ook zonder die documentaire vond ik dat al. Of wil je zeggen dat Prost wel een goede verliezer was dan? En durf je met droge ogen te beweren dat Senna écht schuld had aan de crash in Japan? Jij als conspiracy man kan er toch niet om heen dat het enigszins de wenkbrauwen doet fronsen...
Senna was ook niet bepaald oncontroversieel. Je zou zelfs kunnen zeggen dat hij begonnen is met Prost te fucken. Maar dat laat de documentaire weg.

(Verdwijnt na registratie)
Oud 28-11-11, 17:05 Standaard   #252
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Zeg ik ergens dat Senna niet controversieel was dan? Ik vraag je alleen of je Prost een goede verliezer vond en of je met droge ogen kunt beweren dan Senna écht schuld had aan de crash in Japan?

Oud 28-11-11, 17:11 Standaard   #253

Zeg ik ergens dat Senna niet controversieel was dan? Ik vraag je alleen of je Prost een goede verliezer vond en of je met droge ogen kunt beweren dan Senna écht schuld had aan de crash in Japan?
Senna werd DSQ omdat hij de chicane af sneed.

Wat hij vervolgens een jaar later flikte sloeg echt alles.

Oud 28-11-11, 17:27 Standaard   #254
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Senna werd DSQ omdat hij de chicane af sneed.

Wat hij vervolgens een jaar later flikte sloeg echt alles.
Maar had Senna nou schuld aan die crash of niet?! Nu al drie keer gevraagd, maar je geeft steeds geen antwoord op die vraag. Prost rijdt Senna van de baan af, ziet tot zijn grote schrik dat Senna door kan en gaat als een klein kind bij zijn Franse vriendje huilen die hem DSQ voor een futiliteit...

Over de crash een jaar later valt inderdaad te discussiëren. Over die in 1989 absoluut niet.

Oud 28-11-11, 17:57 Standaard   #255

[...]

Maar had Senna nou schuld aan die crash of niet?! Nu al drie keer gevraagd, maar je geeft steeds geen antwoord op die vraag. Prost rijdt Senna van de baan af, ziet tot zijn grote schrik dat Senna door kan en gaat als een klein kind bij zijn Franse vriendje huilen die hem DSQ voor een futiliteit...

Over de crash een jaar later valt inderdaad te discussiëren. Over die in 1989 absoluut niet.
Dat is gewoon een race-incident. Het was trouwens ook controversieel dat die partijdige Honda-Jappen (Senna stond persoonlijk onder contract bij Honda; Honda had/heeft ook een betrekking in de racebaan) de kar van Senna opeens gingen aanduwen; dat mag helemaal niet. En het mag ook niet dat je een chicane af snijdt.

Oud 28-11-11, 17:58 Standaard   #256

Over dat Franse vriendje gesproken: Ballestere ging daar helemaal niet over. Formeel althans. Informeel werkt dat natuurlijk anders, dat hoef je mij niet te vertellen maar formeel was dat niet zijn bevoegdheid.

Oud 28-11-11, 17:59 Standaard   #257
AFCA

Gewoon een race-incident... Kijk nou eens waar Prost instuurt, als Senna daar niet was geweest had 'ie de bocht afgesneden!

Wat heb jij eigenlijk met Fransen? Want iedere keer als er iemand iets als kutfransen oid post sta je op je achterste poten, maar partijdige Honda-Jappen is wel ok.

Oud 28-11-11, 19:59 Standaard   #258

Gewoon een race-incident... Kijk nou eens waar Prost instuurt, als Senna daar niet was geweest had 'ie de bocht afgesneden!

Wat heb jij eigenlijk met Fransen? Want iedere keer als er iemand iets als kutfransen oid post sta je op je achterste poten, maar partijdige Honda-Jappen is wel ok.
Ik heb er niks mee maar ook niks tegen. Dat is het verschil met de meesten hier. Jij betrekte gelijk zijn nationaliteit erbij.

Prost was een gentlemen, dat spreekt mij aan. Zo zie ik coureurs graag.

Oud 28-11-11, 20:09 Standaard   #259
AFCA

Ik heb het inderdaad niet zo op Fransen .

Maar goed, ook al was Prost geen Fransman, dan had ik het nog een slechte verliezer gevonden en alles behalve een gentleman. Echt, je kunt veel van de man zeggen, maar een gentleman?!

Oud 28-11-11, 20:18 Standaard   #260
66-68-71-87

kabonk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Prost was een gentlemen

Sorry hoor maar dat slaat nergens op, hij deed er echt alles aan om te winnen (zelfde geldt voor Senna en Schumacher), daar is overigens niets mis mee. Beter dan al die 13-in-een-dozijn, door en door mediagetrainde suffe quote machines van tegenwoordig.

Oud 28-11-11, 20:21 Standaard   #261

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

Sorry hoor maar dat slaat nergens op, hij deed er echt alles aan om te winnen (zelfde geldt voor Senna en Schumacher), daar is overigens niets mis mee. Beter dan al die 13-in-een-dozijn, door en door mediagetrainde suffe quote machines van tegenwoordig.
Was hij dan zo agressief als Schumacher op de baan? Dat hij iedereen eraf ramde als het moest?

Oud 28-11-11, 20:21 Standaard   #262
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door kabonk Bekijk bericht
[...]

Dit ook. Hoewel ik Prost altijd maar een vervelend mannetje heb gevonden, zou ik hem maar wat graag nu weer in het rijdersveld hebben.

Oud 28-11-11, 20:22 Standaard   #263
AFCA

[...]

Was hij dan zo agressief als Schumacher op de baan? Dat hij iedereen eraf ramde als het moest?
Euh? Je beschuldigt Senna daarvan, maar wil echt niet zien dat Prost dat in '89 ook gewoon deed?

Oud 28-11-11, 20:22 Standaard   #264

Ik heb het inderdaad niet zo op Fransen .

Maar goed, ook al was Prost geen Fransman, dan had ik het nog een slechte verliezer gevonden en alles behalve een gentleman. Echt, je kunt veel van de man zeggen, maar een gentleman?!
Ja, in zijn presentatie was het een gentleman.

Snap dat continue gezeik op Fransen echt niet. Als een Italiaanse coureur of Ferrari iets flikt dan is het toch ook niet gelijk van 'typisch achterbakse Italianen', terwijl dat wel het stereotype is?

Oud 28-11-11, 20:24 big smile   #265
AFCA

[...]

Ja, in zijn presentatie was het een gentleman.

Snap dat continue gezeik op Fransen echt niet. Als een Italiaanse coureur of Ferrari iets flikt dan is het toch ook niet gelijk van 'typisch achterbakse Italianen', terwijl dat wel het stereotype is?
Oh jawel hoor. Italianen zijn gluiperds. Portugezen deugen niet. Duitsers zijn dik. Nederlanders .

Oud 28-11-11, 20:28 Standaard   #266

[...]

Euh? Je beschuldigt Senna daarvan, maar wil echt niet zien dat Prost dat in '89 ook gewoon deed?
Nee, hij deed dat niet. Dat was althans niet zo duidelijk als Schumacher-Villeneuve.

Natuurlijk deed hij naast de baan alles om te winnen maar het was zoals gezegd geen Schumacher.

Het lijkt er eerder op dat Senna een slechte verliezer was met zijn gejank over politieke spelletjes en 'geld', daarbij overduidelijk doelend op Prost. "Karten was puur racen blablablabla, geen politiek blablablabla, geen geld blablablabla".

Oud 28-11-11, 20:33 Standaard   #267
AFCA

Kom op Koekie, een andere mening hebben is prima, maar nogmaals: als Prost zo een bocht in had gestuurd zonder Senna naast hem, had hij de bocht afgesneden.

Oud 28-11-11, 20:41 Standaard   #268

Kom op Koekie, een andere mening hebben is prima, maar nogmaals: als Prost zo een bocht in had gestuurd zonder Senna naast hem, had hij de bocht afgesneden.
Prost gaf dat toe, dat hij eerder instuurde. Maar Senna had wrs. de bocht sowieso niet gehouden.

Oud 28-11-11, 20:45 Standaard   #269
AFCA

[...]

Prost gaf dat toe, dat hij eerder instuurde. Maar Senna had wrs. de bocht sowieso niet gehouden.
Waarom de maar erachter? Prost geeft dus toe dat hij Senna heeft willen raken. Dat Senna de bocht niet had gehouden heeft daar niets mee te maken.

Oud 28-11-11, 21:00 Standaard   #270
AFCA

Maar evengoed zijn we het er over eens dat het allemaal geen lieverdjes waren en dat we ze eigenlijk allemaal nu terug in de sport zouden willen zien .

Oud 29-11-11, 09:16 Standaard   #271
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Raikonen keert terug in de F1
Marioow is offline   Met citaat reageren
Oud 29-11-11, 09:23 Standaard   #272
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Heuuuyy mijn favoriet, al verwacht ik niet dat ie daar potten kan breken.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-01-12, 19:08 thumb up   #273
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 14-01-12, 02:09 Standaard   #274
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit had ik nog niet meegekregen:

Kubica breekt scheenbeen bij val in Italië
Uitgegeven: 11 januari 2012 19:21
Laatst gewijzigd: 11 januari 2012 19:47

AMSTERDAM - Robert Kubica heeft waarschijnlijk zijn scheenbeen gebroken nadat hij uitgleed op een gladde weg vlakbij zijn huis in het Italiaanse Pietrasanta.

© ANPDe Poolse Formule 1-coureur die nog altijd revalideert van een zware crash begin 2011 tijdens de Rally van Andora, is afgevoerd naar het ziekenhuis.

Ondanks dat er nog geen officiële verklaring is uitgegeven, gaat men er vanuit dat Kubica net als bij dat ongeluk zijn rechterbeen gebroken heeft.

De verwachting was dat Kubica de start van het komende Formule 1-seizoen hoe dan ook zou moeten missen, maar de nieuwe verwondingen werpen hem nog verder terug in zijn herstel.

Lotus waar hij voor zou gaan rijden trok inmiddels Kimi Räikkönen aan als diens vervanger.

Ferrari
Eerder op de dag verwierp Ferrari de suggestie dat de renstal van plan is Kubica later dit jaar te testen.

"Het is een geweldige coureur die heel ernstig gewond is geraakt en er alles aan doet om zijn oude leven weer op te pakken. Voordat we gaan nadenken over wat al dan niet kan, moeten we eerst afwachten hoe dat verloopt", zei teambaas Stefano Domenicali.
Wat een pechvogel
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-12, 19:14 thumb down   #275

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Wat zijn de bolides (vooral de Ferrari) dit jaar lelijk met die getrapte neuzen. Alleen de McLaren ziet er nog prima uit.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-12, 20:23 thumb down   #276
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze maken al jaren een lachertje van de sport. Eerst het geluid verknald, daarna die belachelijke achtervleugels en nu die voorvleugel. En dan ook nog eens steeds die trieste jaarlijkse wijzigingen aan de reglementen.......... DRS is echt een ongelofelijk drama bijvoorbeeld.

Tien jaar geleden was het gewoon simpel en geweldig. Misschien ben ik niet objectief over die tijd als Schumacher-fan en had de rest hetzelfde als ik nu heb bij Vettel overigens, maar dat heb ik toen nooit echt zo ervaren. En ja, de eerste driekwartier van de kwalificatie was toen niet echt boeiend, maar volgens mij werd dat desondanks massaal bekeken..

Oud 05-03-12, 22:58 Standaard   #277

appelflap's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN Bekijk bericht
Ze maken al jaren een lachertje van de sport. Eerst het geluid verknald, daarna die belachelijke achtervleugels en nu die voorvleugel. En dan ook nog eens steeds die trieste jaarlijkse wijzigingen aan de reglementen.......... DRS is echt een ongelofelijk drama bijvoorbeeld.

Tien jaar geleden was het gewoon simpel en geweldig. Misschien ben ik niet objectief over die tijd als Schumacher-fan en had de rest hetzelfde als ik nu heb bij Vettel overigens, maar dat heb ik toen nooit echt zo ervaren. En ja, de eerste driekwartier van de kwalificatie was toen niet echt boeiend, maar volgens mij werd dat desondanks massaal bekeken..
Klopt, gaat echt nergens over. Dat hele DRS + KERS zo snel mogelijk afschaffen, terug naar V8 motoren. En die neus, te lelijk voor woorden
Het is dat er nu veel goede coureurs zijn maar anders was er echt geen bal meer aan. Nu heb je echt 3 teams wat voor het kampioenschap strijden. Hopelijk heeft Red Bull dit seizoen een terugval, dan gaat Vettel echt in de problemen komen. Dan ga je ook een andere Vettel zien wat meer fouten gaat maken.
appelflap is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-12, 23:08 big smile   #278

Boeman's Voetbal Forum schermafbeelding

Kwalificatie is zo lang als ik mij kan herinneren al saai geweest, ik welk formaat dan ook. Maar toch weer kijken elke keer
Boeman is offline   Met citaat reageren
Oud 05-03-12, 23:10 Standaard   #279
EAYS

Ik vond het vorig jaar best leuk. Ik vind Vettel dan ook een topper dan is het makkelijk te verdragen.
Oud 15-03-12, 10:52 thumb up   #280
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

We gaan weer beginnen

Oud 15-03-12, 17:30 thumb up   #281

Heb er wel weer zin in. Hopelijk weer een beetje strijd en spanning en Schumacher ergens voorin.

Oud 15-03-12, 17:34 Standaard   #282
Theo, pak 'm terug

Helaas is het wel vroeg dit weekend...

Oud 16-03-12, 10:46 Standaard   #283
EAYS

Genot, let's Vettel en Kimi
Oud 16-03-12, 22:06 Standaard   #284
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

deze week mijn persoonlijk favortiete circuit in f1 2011. Mercedes lijkt erg snel te zijn in de trainingen kijken of ze er dit jaar wel bijkomen.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 16-03-12, 22:11 Standaard   #285
EAYS

Balen dat niet alles meer op BBC is godver
Oud 16-03-12, 22:38 Standaard   #286
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Dos37 Bekijk bericht
Balen dat niet alles meer op BBC is godver
jep zonde, al is dat allemaal wel heel erg pro McClaren daar moet je doorheen luisteren.
Oud 16-03-12, 23:56 Standaard   #287

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
Helaas is het wel vroeg dit weekend...
Sowieso altijd zo hinderlijk dat je de eerste drie races al gauw mist eigenlijk. Alle drie onmogelijk vroeg voor de Europezen.. Vroeger kon ik dan nog wel de uitslag geheim houden tot de herhaling van 14:00... maar tegenwoordig is dat onmogelijk natuurlijk. + Eredivisievoetbal is altijd rond dezelfde tijd.

Oud 17-03-12, 00:31 Standaard   #288
Theo, pak 'm terug

[...]

Sowieso altijd zo hinderlijk dat je de eerste drie races al gauw mist eigenlijk. Alle drie onmogelijk vroeg voor de Europezen.. Vroeger kon ik dan nog wel de uitslag geheim houden tot de herhaling van 14:00... maar tegenwoordig is dat onmogelijk natuurlijk. + Eredivisievoetbal is altijd rond dezelfde tijd.
Social media en dergelijke maken het wel extra kut ja.

Oud 17-03-12, 10:18 Standaard   #289

Cheiron's Voetbal Forum schermafbeelding

Vroeger ging ik voor de seizoensstart in Australië nog mijn bed uit, maar daar begin ik tegenwoordig niet meer aan. Jammer, want het is een prachtige race en toch de seizoensopening.
Cheiron is offline   Met citaat reageren
Oud 17-03-12, 12:35 Standaard   #290

Ferrari

Schumacher.
Red bull.

Oud 17-03-12, 13:19 Standaard   #291
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Iemand die me kan uitleggen wat ze nou fout doen bij Ferrari? Is de auto zoveel slechter dan de rest van de top?
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 17-03-12, 13:35 big smile   #292
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat vraagt iedereen zich al jaren af, El Cid.
Ze hebben geloof ik meer budget dan de 3 teams die onder ze zitten bij elkaar (of 2, veel meer iig). Niemand weet waar het aan ligt .

The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world..
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 17-03-12, 15:33 Standaard   #293
Wat moet ik hier neerzett

NoizEkick's Voetbal Forum schermafbeelding

McLaren.

Oud 17-03-12, 16:02 Standaard   #294
SuperPalmboom

Vorig jaar blown diffuser, daarvoor f-duct, daarvoor dubbelstack diffuser. Ferrari is iet merr zo vooruit strevend. maar goed Massa is natuurlijk al lang aan vervanging toe en Alonso was nog wel bij de eerste 6-7 gekomen. Reed namelijk op een setje gebruikte softs

Het zegt allemaal ook nog heel weinig zo'n kwalificatie het gaat om de race snelheid met volle tank en hoe goed er met de banden om gegaan wordt.
Oud 17-03-12, 16:49 thumb up   #295

Radegast's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
Iemand die me kan uitleggen wat ze nou fout doen bij Ferrari? Is de auto zoveel slechter dan de rest van de top?
Er werken teveel Italianen aan die auto.
Radegast is offline   Met citaat reageren
Oud 18-03-12, 06:58 Standaard   #296
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben er voor wakker gebleven

Oud 18-03-12, 07:02 Standaard   #297
SuperPalmboom

. Vrees voor een simpele 1-2 voor McClaren.
Oud 18-03-12, 07:04 Standaard   #298
Hup Holland!

tong80's Voetbal Forum schermafbeelding

Schumacher goeie start

Oud 18-03-12, 07:10 Standaard   #299
SuperPalmboom

Het begint goed
Oud 18-03-12, 07:25 Standaard   #300
SuperPalmboom

Alnso supper stop pakt Rosberg in de pits.
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site