![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
IHVH
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
eej.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dit is trouwens het eerste SC topic dat ik open
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee, die is echt om uit te kotsen inmiddels.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is wel groot hoor.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hij begint het inderdaad iets te overdrijven de laatste tijd.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat doet Linda de Mol al 30 jaar
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jeroen komt gewoon te vaak op tv.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
joooo
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoi.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Twijfel of ik morgen naar de dancetour in Breda ga...
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Oeh! Vanavond Bertje Vis met stoffe jongens op NL1!
Daar heb ik zo om moeten lachen tijdens die show
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb een hekel aan Bert Visscher
...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Je vindt m leuk of je haat hem. Volgens mij is er niets tussenin.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kung Fu Panda op SBS
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb dus nog nooit moeten lachen om Visscher
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Maar het zou volgens mij wel droog zijn morgen en 19 graadjes. Is in principe wel prima. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja, maar voorgaande jaren was het vaak 25+ dan gaan er vaak toch meer mensen. Zeker als het morgen een beetje bewolkt is. Maar ik hoef er niet zo nodig meer heen, druk en niet mijn muziek.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Maar ik weet het nog niet. Muziek is op zich wel grappig, kan alles wel waarderen. Ik denk er nog even over na, want die garagerekening hakte er ook wel aardig in
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Komt nog bij dat ik wel even moet informeren hoe men er heen wil gaan. Geen zin om te rijden en eigenlijk geen zin om met het OV te gaan
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wel prima te lopen vanaf station, parkeren (afhankelijk van de tijd natuurlijk) kan nog weleens een ramp zijn met zulke feesten.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
![]() Maar goed.. komt er dus op neer dat er genoeg dingen zijn om over te twijfelen. En het feit dat jij er niet bent, werkt natuurlijk ook mee
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Elbow
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
En daarna?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]() Ook al een keer hier in het centrum gezien. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Liveshows
![]() x-factor
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Inderdaad ja.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Inderdaad ja inderdaad.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Straks naar Zorro....tja
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik wil ook zo'n paaltje voor de deur.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik durf wel aan dat er meer users van hier zijn die graag een paaltje hebben
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Heb je al een vak gekozen waar de koe moet schijten?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jullie nog een chickie gescoord op de slingerweg?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|