Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10-06-11, 00:38 hearth   #1
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh man, wat heb ik zin in defqon. Lekker aan het eind van deze tentamenperiode. Met zo'n 150 man in totaal (niet dat ik ze allemaal ken)... helemaal los

Laatst gewijzigd door Kopbal; 10-06-11 om 00:41

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 10-06-11, 00:40 Standaard   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Bier
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 00:40 Standaard   #3
CodeMonkey

Gitaarsnaar's Voetbal Forum schermafbeelding

in Rio heb je ook kekke parties.

Oud 10-06-11, 00:45 Standaard   #4

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Oh man, wat heb ik zin in defqon. Lekker aan het eind van deze tentamenperiode. Met zo'n 150 man in totaal (niet dat ik ze allemaal ken)... helemaal los
Allemaal kakkies? kan een leuke bende worden
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 00:45 smile   #5

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

@Kopbal: FoD had ruim 15.000 bezoekers, geen heel klein festival dus. En natuurlijk is Extrema met 30.000 bezoekers groter, maar daarom is de organisatie nog wel enigzins te vergelijken. Voor elke 2 muntkramen die je op Extrema hebt, heb je er op FoD 1. Het idee blijft hetzelfde natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Ritmo; 10-06-11 om 00:48
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 00:47 Standaard   #6

Maar waarom moet je ook pinnen? naar elk feest neem je toch genoeg cash mee.
Klaphark is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 00:48 Standaard   #7
...

Oorspronkelijk geplaatst door Klaphark Bekijk bericht
[...]

Allemaal kakkies? kan een leuke bende worden
Nee, allemaal Nijmegen en eromheen

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo Bekijk bericht
@Kopbal: FoD had ruim 15.000 bezoekers, geen heel klein festival dus.
Ook niet zo groot als extrema natuurlijk. Vaak zie je bij dat soort middelgrote relatief onbekende festivals toch nog veel organisatieprobleempjes. Weet verder ook niet hoeveel jaar dat festival al bestaat.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 10-06-11, 00:49 Standaard   #8

Maar waarom moet je ook pinnen? naar elk feest neem je toch genoeg cash mee.
Uh nee, ik nooit. Pinnen.
Oud 10-06-11, 00:54 Standaard   #9

[...]
Ook niet zo groot als extrema natuurlijk.
Nee, maar zoals ik al zei: het idee blijft hetzelfde. Alleen alles wat je op FoD doet, moet je op Extrema 2 keer doen.
Vaak zie je bij dat soort middelgrote relatief onbekende festivals toch nog veel organisatieprobleempjes. Weet verder ook niet hoeveel jaar dat festival al bestaat.
Is idd nog wat onbekend. Bestaat nu voor 3 jaar, en tot nu toe elk jaar verdubbeld in aantal bezoekers, van 5000 in het eerste jaar naar 15.000 in het derde jaar. Omdat je hier in de hele omgeving (en dan echt van Zwolle tot Groningen) echt verder totaal niets aan dance-feesten hebt denk ik dat ze nog wel door kunnen groeien tot het niveau/naamsbekendheid van Emporium en wie weet nog verder. Organisatieprobleempjes hebben ze er verrassend snel uitgekregen in die paar jaar, op de muntjes na dus.

Voor een impressie.

Laatst gewijzigd door Ritmo; 10-06-11 om 00:57
Oud 10-06-11, 00:55 Standaard   #10

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Festivalseizoen
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 00:57 Standaard   #11
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zeg altijd maar; hoe groter hoe minder het wordt. Dankzij de mensen, de drukte, de locatie en de sfeer
Elwood1988 is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 01:01 Standaard   #12

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
Ik zeg altijd maar; hoe groter hoe minder het wordt. Dankzij de mensen, de drukte, de locatie en de sfeer
Vind ik niet per definitie.
Oud 10-06-11, 01:12 big smile   #13
...

Groter betekent wel altijd meer klootjesvolk, komt de sfeer nooit echt ten goede. Gasten die één keer in het jaar naar een festival gaan om een beetje gezien te worden.

Merk je ook wel bij Emporium, eerste jaren waren eigenlijk het beste. Sowieso trekt house nogal veel van dat soort publiek aan.

Oud 10-06-11, 01:22 Standaard   #14

Ach, het heeft ook voordelen. Het is nogal generaliserend, maar alleen Ground Zero/Defqon-volk vind ik persoonlijk ook niets. Vind de variatie van trance, techno, house, hardstyle-publiek nou juist wel leuk. Bovendien bestaat dat 'dagjesvolk' vooral uit lekkere dames, dus dat is leuk decor op een feestje.

Al met al heb ik liever dat de dance-feesten als Emporium steeds beter bezocht worden, dan dat dat FOK!-volk 'de macht' in Nederland overneemt en Pinkpop of Arrow Rock ofzo weer populair wordt.

Laatst gewijzigd door Ritmo; 10-06-11 om 01:24
Oud 10-06-11, 01:33 Standaard   #15
...

Ach, ook op defqon heb je gewoon techo, trance en zelfs wat house hoor. Sowieso met 50.000 bezoekers kan je nooit echt spreken over een eentonig publiek. Al is het vooral gericht op de wat hardere stijlen, eens. Gound-zero 1 keer geweest, nooit meer. Daar liep wel wat vager volk rond ja

En volgens mij worden juist de dance-festivals enorm goed bezocht in vergelijking met 6-7 jaar geleden toen ik voor het eerst naar dat soort feesten ging.

Zal alleen nooit zo snel opgepakt worden door de landelijke media omdat het toch een bepaalde stempel blijft houden. Tot aan complete gemeenten die moeilijk doen om zo'n 'pillenfeest' in hun achtertuin, terwijl een festival als lowlands algemeen geaccepteerd is en daar misschien wel meer wordt gebruikt Jammer, maar helaas.

Oud 10-06-11, 01:41 Standaard   #16

Ach, ook op defqon heb je gewoon techo, trance en zelfs wat house hoor. Sowieso met 50.000 bezoekers kan je nooit echt spreken over een eentonig publiek. Al is het vooral gericht op de wat hardere stijlen, eens. Gound-zero 1 keer geweest, nooit meer. Daar liep wel wat vager volk rond ja

En volgens mij worden juist de dance-festivals enorm goed bezocht in vergelijking met 6-7 jaar geleden toen ik voor het eerst naar dat soort feesten ging.
Ja, dat bedoel ik ook. Al was m'n eerste grote feest, in 2004 geloof ik (Dance Valley) ook al ontzettend druk.
Zal alleen nooit zo snel opgepakt worden door de landelijke media omdat het toch een bepaalde stempel blijft houden. Tot aan complete gemeenten die moeilijk doen om zo'n 'pillenfeest' in hun achtertuin, terwijl een festival als lowlands algemeen geaccepteerd is en daar misschien wel meer wordt gebruikt Jammer, maar helaas.
Zo waar. Hoe LL en PP je ook jaarlijks dagen tot wekenlang door de strot worden geduwt door 40-jarige besnorde Volvo-rijdende journalisten/redactieleden van tv-programma's en kranten, omdat het zo cultureel verantwoord zou zijn. En dan de populairiteit van b.v. Mystery Land (dat nog wel groter is dan Pinkpop) volledig negeren of wegzetten als klein feestje voor lowlifes die alleen maar pillen slikken Terwijl zoals jij zegt evenveel drugsgebruik is op dancefeesten als op Pinkpop. Maar als daar 300 man wordt opgepakt melden ze dat niet eens, als er op Extrema 10 worden opgepakt staat het in de headlines.
Oud 10-06-11, 01:46 Standaard   #17
Orgulloso

Weebl's Voetbal Forum schermafbeelding

Zo'n zin in Pinkpop

Oud 10-06-11, 01:50 thumb up   #18

Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
Zo'n zin in Pinkpop
Ow ja, en voor de duidelijkheid: en ik gun jou (en anderen die gaan) een geweldig feest op Pinkpop. Dat het alleen zo door je strot gedouwt wordt als niet-liefhebber en het zo opgehemelt wordt ten opzichte van andere festivals door elke 40-plusser op TV/radio/krant stoort me nogal.
Oud 10-06-11, 01:57 Standaard   #19
Orgulloso

[...]
Ow ja, en voor de duidelijkheid: en ik gun jou (en anderen die gaan) een geweldig feest op Pinkpop.
Gelukkig maar

Oud 10-06-11, 02:00 Standaard   #20

Babbatuur's Voetbal Forum schermafbeelding

Morgen On and On in de Undercurrent en zondag chillen bij Lazy Sunday

Oud 10-06-11, 09:22 thumb up   #21
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Over twee weken Arctic Monkeys

Laatst gewijzigd door BoerBert; 10-06-11 om 14:51

Oud 10-06-11, 11:10 Standaard   #22
AFCADO

Valange's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Bier
Valange is nu online   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 12:01 thumb down   #23
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik baal er wel van dat ik niet naar DefQon ga dit jaar.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 12:05 Standaard   #24
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Samen met een paar maten hebben we besloten dat je eens in je leven een x op de Zwarte Cross geweest moet zijn.

Dit jaar is het zover. Het zal mij benieuwen.

Ik besef dat ik vanaf nu niet meer serieus genomen zal worden op dit forum.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 12:06 Standaard   #25
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Zo'n zin in Pinkpop
Morgen om 7 uur verzamelen, 7.30 uur aanwezig. 8.00 staat de tent op. 8.30 alles ingericht (2 partytenten dit keer), en om 8.45 het eerste biertje en broodje knakworst.

Oud 10-06-11, 12:06 Standaard   #26

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Ik baal er wel van dat ik niet naar DefQon ga dit jaar.
Waarom ga je niet?

Oud 10-06-11, 12:12 Standaard   #27
AFCA

[...]

Waarom ga je niet?
Had weinig geld, niet meer in Almere, veel mensen die dit jaar naar Awakenings gaan ipv DefQon en ik ben jarig die dag en heb daar al andere plannen voor en ook nog 2 super belangrijke tentamens de maandag erop. Maar hoe dichter bij het komt hoe jammerder ik het eigenlijk vind, aangezien het normaal ieder jaar vaste prik is.

Oud 10-06-11, 12:18 angry   #28

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Samen met een paar maten hebben we besloten dat je eens in je leven een x op de Zwarte Cross geweest moet zijn.

Dit jaar is het zover. Het zal mij benieuwen.

Ik besef dat ik vanaf nu niet meer serieus genomen zal worden op dit forum.
Nico, ban hem!
Oud 10-06-11, 12:20 emo   #29

[...]
Had weinig geld, niet meer in Almere, veel mensen die dit jaar naar Awakenings gaan ipv DefQon en ik ben jarig die dag en heb daar al andere plannen voor en ook nog 2 super belangrijke tentamens de maandag erop. Maar hoe dichter bij het komt hoe jammerder ik het eigenlijk vind, aangezien het normaal ieder jaar vaste prik is.
Ach, jij wordt ook een jaartje ouder. Volgend jaar ben je wellicht nog verstandiger geworden, en ga je naar Awakenings

Oud 10-06-11, 12:29 Standaard   #30
Orgulloso

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen Bekijk bericht
[...]

Morgen om 7 uur verzamelen, 7.30 uur aanwezig. 8.00 staat de tent op. 8.30 alles ingericht (2 partytenten dit keer), en om 8.45 het eerste biertje en broodje knakworst.
zo vroeg ben ik er niet

Oud 10-06-11, 12:29 Standaard   #31
AFCA

[...]

Ach, jij wordt ook een jaartje ouder. Volgend jaar ben je wellicht nog verstandiger geworden, en ga je naar Awakenings
Kleine kans . Heb daar echt weinig mee.

Oud 10-06-11, 12:32 Standaard   #32
DiFontaine

[...]

zo vroeg ben ik er niet
Wel camping? En hoe laat ben je er?

Oud 10-06-11, 12:33 Standaard   #33

[...]
Kleine kans . Heb daar echt weinig mee.
Is wel een redelijke standaard ontwikkeling, van hardstyle, oldschool, hardcore richting hardtechno en dan techno Sommige slaan door en gaan naar minimal

Oud 10-06-11, 12:41 Standaard   #34
Orgulloso

[...]

Wel camping? En hoe laat ben je er?
Ja wel camping. We hopen camping B te pakken, geloof ik.

We gaan met een groepje van zes, waarvan er twee of drie al eerder zijn geweest. Voor mij wordt het mn eerste keer.

Maar hoe laat we precies gaan weet ik zo niet. Er moeten mensen uit Arnhem, Nijmegen en Aalten komen dus wellicht gaan we aanvankelijk apart.

Oud 10-06-11, 12:47 Standaard   #35
DiFontaine

Misschien zie ik je wel op camping B. Zou niet te laat komen eigenlijk, aangezien het redelijk snel volloopt. En camping C en D zijn fokking ver lopen ...

iig veel plezier alvast!

Oud 10-06-11, 13:12 Standaard   #36
Orgulloso

Ja dat C en D ver lopen was werd me al verteld. Maar we gaan niet te laat hoor.

Jij ook veel plezier iig.

Oud 10-06-11, 14:33 Standaard   #37

[...]
Ow ja, en voor de duidelijkheid: en ik gun jou (en anderen die gaan) een geweldig feest op Pinkpop. Dat het alleen zo door je strot gedouwt wordt als niet-liefhebber en het zo opgehemelt wordt ten opzichte van andere festivals door elke 40-plusser op TV/radio/krant stoort me nogal.
Pinkpop vind ik ook een stuk minder dan Lowlands bijv. (hoewel de hype daar de laatste jaren van het gaan om het gaan ook erg groot wordt). Vind het wel erg leuk altijd om op tv beelden te zien dit weekend. Zouden ze vaker moeten doen want volgens mij gebeurt dat nu alleen maar bij Pinkpop, Sensation en Lowlands.

Oud 10-06-11, 14:57 Standaard   #38

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
[...]

Pinkpop vind ik ook een stuk minder dan Lowlands bijv. (hoewel de hype daar de laatste jaren van het gaan om het gaan ook erg groot wordt). Vind het wel erg leuk altijd om op tv beelden te zien dit weekend. Zouden ze vaker moeten doen want volgens mij gebeurt dat nu alleen maar bij Pinkpop, Sensation en Lowlands.
Dat laatste valt gelukkig mee, sinds enkele jaren zendt BNN (2 uurtjes) Extrema Outdoor, Mystery Land, Armin Only en Solar uit. Wat dat betreft klaag ik niet, maar buiten BNN wordt het volledig genegeerd terwijl elke presentator klaarkomt op Lowlands en Pinkpop. Niet zo gek ook, want de meeste niet-BNN presentators zijn de 40 al ruim gepasseerd.
Oud 10-06-11, 15:09 Standaard   #39

[...]
Dat laatste valt gelukkig mee, sinds enkele jaren zendt BNN (2 uurtjes) Extrema Outdoor, Mystery Land, Armin Only en Solar uit. Wat dat betreft klaag ik niet, maar buiten BNN wordt het volledig genegeerd terwijl elke presentator klaarkomt op Lowlands en Pinkpop. Niet zo gek ook, want de meeste niet-BNN presentators zijn de 40 al ruim gepasseerd.

BNN heeft wel vaak ook toffe repo's over festivals in het buitenland bij 3opreis. Ik snap ook wel dat er veel aandacht voor PP en LL is, want het zijn de 2 grootste en meerdaagse festivals van NL. Verder krijgen PP en LL ook buiten 3fm en Bnn/Vpro om ook amper aandacht helaas. Gemiste kans van de publieke omroep net als het feit dat er geen enkel programma op de publieke omroep over films en gamen is(!).

Oud 10-06-11, 15:17 Standaard   #40
DiFontaine

Wilde net zeggen, buiten 3fm/VPRO is de aandacht voor Pinkpop echt minimaal hoor.

Oud 10-06-11, 15:18 Standaard   #41

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
[...]

BNN heeft wel vaak ook toffe repo's over festivals in het buitenland bij 3opreis.
Klopt ja, Burning Man toen vond ik erg interessant.
Sowieso erg leuk programma. Al wil ik altijd meteen overal heen na die beelden.
Ik snap ook wel dat er veel aandacht voor PP en LL is, want het zijn de 2 grootste en meerdaagse festivals van NL. Verder krijgen PP en LL ook buiten 3fm en Bnn/Vpro om ook amper aandacht helaas. Gemiste kans van de publieke omroep net als het feit dat er geen enkel programma op de publieke omroep over films en gamen is(!).
Niet de twee grootste meer denk ik, wel de grootste meerdaagse ja.

PP en LL krijgen ook van de VARA, de kranten en op b.v. Radio 2 zeer veel aandacht. Sites als nu.nl hebben nu alweer een heel PP-dossier.
Oud 10-06-11, 15:23 Standaard   #42
DiFontaine

PP en LL krijgen ook van de VARA, de kranten en op b.v. Radio 2 zeer veel aandacht. Sites als nu.nl hebben nu alweer een heel PP-dossier.
Kennelijk is daar gewoon meer vraag naar dan naar festivals van andere genres.

Niet zo gek ook natuurlijk, gezien de artiesten die op PP en LL staan tov de dance festivals. Die zijn bij het grote publiek niet zo bekend.

Oud 10-06-11, 15:29 smile   #43

[...]

Kennelijk is daar gewoon meer vraag naar dan naar festivals van andere genres.
De bezoekcijfers zeggen anders. Ik denk dat het hem vooral zit in het feit dat de gemiddelde redacteur geen 24 meer is.

Niet zo gek ook natuurlijk, gezien de artiesten die op PP en LL staan tov de dance festivals. Die zijn bij het grote publiek niet zo bekend.
Armin v. Buuren is zo'n beetje bekender dan de gezamelijke hele line-up van LL. Voor Tiesto geldt hetzelfde.

En ik denk je En festivals als Sensation en Extrema zijn overgewaaid naar meer dan 20 landen. Van Extrema Noorwegen tot Sensation Sydney. Buiten de NL grenzen kent bijna niemand LL of PP. Ik denk dus dat je (net als de oudjes bij de media doen) het nogal onderschat. Kan ik je ook niet kwalijk nemen als je er zelf niet in geinteresseerd bent, want o.a. de kranten doen alsof Lowlands hét festival van Europa is.
Oud 10-06-11, 15:32 Standaard   #44

BNN gaat voor mainstream-festivals en gaan nooit echt underground. Wat ik ook ergerlijk vind is dat er veel te veel interviews zijn waar ik juist geinteresseerd ben in de beelden van het daadwerkelijke festival.

On wordt hem niet vanavond, gemeente Amsterdam heeft het verplaatst naar de Westerunie en met 5 uur ingekort. Blij dat ik nog geen kaartje had aangeschaft

Oud 10-06-11, 15:36 smile   #45
Baas-Jan Huntelaar-fan

[...]De bezoekcijfers zeggen anders. Ik denk dat het hem vooral zit in het feit dat de gemiddelde redacteur geen 24 meer is.

Armin v. Buuren is zo'n beetje bekender dan de gezamelijke hele line-up van LL..
LL heeft dan ook wel weer een kut line-up dit jaar. Bekender dan Coldplay, Kings of Leon en Foo Fighters is hij iig niet.

Oud 10-06-11, 15:38 Standaard   #46

Oorspronkelijk geplaatst door Babbatuur Bekijk bericht
BNN gaat voor mainstream-festivals en gaan nooit echt underground. Wat ik ook ergerlijk vind is dat er veel te veel interviews zijn waar ik juist geinteresseerd ben in de beelden van het daadwerkelijke festival.

On wordt hem niet vanavond, gemeente Amsterdam heeft het verplaatst naar de Westerunie en met 5 uur ingekort. Blij dat ik nog geen kaartje had aangeschaft
Eens, die interviews mogen wel iets korter.
Oud 10-06-11, 15:42 Standaard   #47

Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert Bekijk bericht
[...]

LL heeft dan ook wel weer een kut line-up dit jaar. Bekender dan Coldplay, Kings of Leon en Foo Fighters is hij iig niet.
Dat is wel zo, maar PP heeft dan ook wel een extreem dure line-up dit jaar. Overigens is ie (in Nederland) zeker wel bekender dan de Foo Fighters en Kings of Leon. In elk geval heeft ie meer fans.
Oud 10-06-11, 15:44 thumb up   #48

Erasmus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Extrema. Ga bijna nooit naar van die grote feesten. Wat kan ik verwachten qua sfeer en publiek? Muziek is van alles wat heb ik begrepen.
Erasmus is offline   Met citaat reageren
Oud 10-06-11, 15:47 Standaard   #49
Baas-Jan Huntelaar-fan

[...]
In elk geval heeft ie meer fans.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd (in het geval van Kings of Leon). Ik vraag mij sowieso af hoeveel mensen nou echt fan zijn van een dj.

Oud 10-06-11, 15:48 Standaard   #50

Oorspronkelijk geplaatst door Erasmus Bekijk bericht
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Extrema. Ga bijna nooit naar van die grote feesten. Wat kan ik verwachten qua sfeer en publiek? Muziek is van alles wat heb ik begrepen.
Extrema is een van de enige festivals/feesten waar ik in Nederland nog nooit ben geweest. Vind kaartje vrij prijzig en ken weinig mensen daar in de regio die eventueel mee zouden willen gaan.. op zich best een toffe line-up als ik het zo bekijk. Ben een keer naar Extrema's Fabolous in Brabanthallen geweest en dat was vrij matig eigenlijk, maar een toffe stage en veel vervelende gasten..

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site