![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Kaarten Rebirth gehaald. Misschien nog Reverze @ Antwerpen.
Defqon kaartverkoop begint op de dag van Rebirth hoorde ik?? ![]()
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Helemaal mee eens! Al vind ik Odeur de clochard ook goed hoor...maar Live cd´s in het algemeen, tsja...altijd goed! Heb je ze ooit live gehoord?!
Laatst gewijzigd door liza; 10-02-12 om 15:11 |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
2x ja. Odeur de Clochard vind ik maar zozo, Live @ Panama vind ik echt briljant.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Ja, en het is ook nog eens geschiedenis...want panama is binnenkort denk ik niet meer.
Club Panama ten onder na slepende strijd - AMSTERDAM CENTRUM - PAROOL |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Binnenkort met een mannetje of 20 van de voetbal naar ASOT 550. Zin aan.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Nog lui naar Hardbass?
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Geen kaartje kunnen bemachtigen. En later ook aftaaiers in de groep. Heb al wel fotos gezien en zag er weer netjes uit. Ben je wel geweest?
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Hardbass... zeker van die lekkere hardcore herrie die daar gedraaid wordt
? Zo te zien aan dit filmpje...Laatst gewijzigd door liza; 13-02-12 om 16:39 |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
Hardbass was matig, niet echt leuke sfeer, muziek was niet super net zoals het geluid. 2010 was beter. Nu op naar Rebirth
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
PSV Eindhoven!
|
jep, beter ga je naar een goed techno feestje
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Hard Bass was een leuk feestje, alleen abnormaal druk. Maar ik had al snel in de gaten dat je het beste in het midden kon staan tussen de 2 grote camera plaatsen. Daar liep namelijk bijna niemand en kon je gewoon los gaan
![]() Sfeer was in het midden niet zo goed, maar goed ik vermaak me wel met mijn eigen vriendengroep. |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
. Alleen maar van belang bij die mainstream prut uit de laatste 2/3 jaar. Het enige wat er toe doet is een goede Wobble .Over dubstep gesproken donderdag nog even Boy Kid Cloud meepakken in het LVC. __________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#264 |
|
Nou, ik vind dat wel leuk
. Ik mag toch een eigen muziekmening hebben . Ik ga graag naar de feestjes in de Paradiso van The Firm. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Dubstep vind ik af en toe een plaatje wel chill, maar niet de hele tijd. en owja Liza, Hardbass: ![]() __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Gaan er mensen nog naar Sziget 2012? Ik zit te twijfelen, de helft van de groep van vorig jaar gaat waarschijnlijk niet, de andere helft wel.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Decibel is het enige echte feest
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
PSV Eindhoven!
|
I
Techno dat is pas een mooi feestje
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ben ook nog nooit naar een techno feest geweest. maar ik vind altijd van alles wat wel leuk, maar zou nooit naar een feest ervan gaan want dat duurt me te lang. behalve Hardstyle uiteraard. House vind ik ook chill maar dan alleen maar in de stad tijdens uitgaan want daar kan 't niet anders
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Was afgelopen jaar het vetste feestje idd....
Eerstvolgende feestje na carnaval wordt Pussy Lounge in de xX en dan de week erop MoH in de Brabanthallen ![]() Dan als afsluiter van de binnenfeestjes Loudness in het Klokgebouw en dan is het al weer tijd voor de buitenfeestjes
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
Loudness is zwaar vet! Maasilo vond ik altijd een brute lokatie. Vroeger was OSM hier nog wel groot, maar ook niet meer. Fantasy Island en Freshtival zijn 2 leuke festivals hier.
||
|
|
|
|
|
#274 |
|
PSV Eindhoven!
|
I
Techno . Paul Kalkbrenner . Mijn eerste techno feestjes. Geweldig , it's all in the name.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#275 | |
Maassilo is een dikke locatie idd maar Klokgebouw ook en een thuiswedstrijd ![]() Fantasy Island ga ik waarschijnlijk ook een kijkje nemen dit jaar... __________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ik woon al jaren niet meer in Brabant.
Op I Techno is ook niet alleen maar techno. Naam dekt niet meer de lading.
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Binnenkort naar Kassabian
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Hardbass was een geslaagd feestje. Nu nog even kijken of er nog kaartjes te krijgen zijn voor Loudness en dan op naar Rebirth
.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Mundial, Awakenings Festival, Sziget. Dat is de planning voor het festivalseizoen tot nu toe.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
PSV Eindhoven!
|
paaspop, awakenings festival en lowlands
daarnaast nog wat lokale feestjes (voor de mensen uit eindhoven en omgeving; so what, fywfe, brabant openair enz) misschien ook nog solar maar dat moet ik even kijken met geld. Want ga ook nog 10 dagen turkije. |
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Ik pak hopelijk ook Tomorrowland, Defqon, Qontinent mee en Decibel zowiezo met onze hele groep. Vast uitje elk jaar, mooi hotel afgehuurd en met de bus heen en weer. Kaartjes voor Rebirth en Intents al binnen. Duur zomertje zo .Zit alleen over in welk festival ik meerdaags ga pakken. Defqon nog nooit geweest, maar lijkt me nu wel erg mooi die 2 dagen. Alleen jammer dat m'n meisje dan net voor dr tentamen week zit... Tomorrowland word denk ik 3 dagen, maar als ik dat zo las enorm prijzig. (172,5 excl fee) Twijfel twijfel twijfel . Hoe zit het hier trouwens met de hulpmiddeltjes? Iedereen op de drank of wat er af en toe wel eens wat gesnoept / gesnatst?
Laatst gewijzigd door Voltreffer; 20-02-12 om 13:27 |
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Het was in de Sand. Was daar nog nooit geweest maar vond het een prima locatie. Heb vooral boven gestaan bij de early hardcore, waar echt alle oude knallers voorbij kwamen, maar ook beneden bij de early hardstyle was het gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Pak je scantraxx niet Voltreffer?
Ik doe alleen aan drank. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Mwa, wil graag een keer HMH pakken, maar als je ziet welke artiesten wss komen... Weer headhunterz, d-block ,wildstylz e.d. zeker wel tof maar dan liever naar Loudness. Wachten op een toffe xQ denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Keer met Pandemonium in the Sand geweest, op zich wel prima locatie ja. HMH vind ik nog fijner, topfeestjes gehad daar.
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
|
Heb weekend kaarten vor Amsterdam Open Air, is dat wat?
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Nah..
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
|
Ligt eraan van wat voor muziek je houdt, het is een beetje too much girlslovedjs house + mtv als je het mij vraagt. Vorig jaar wel super lekker weer en een overdose aan chicks dus dat is dan wel weer prima te doen
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Meteen ff aftermovie gekeken idd veel lekkere chicks maar niet mijn muziek.. Valt dan denk ik wel te compenseren ![]() Staat er als reactie onder: Ik zie geen negers, en dit is toch in de bijlmer
Laatst gewijzigd door Ubenst; 21-02-12 om 22:01 __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#293 |
|
Hee, ninjapirate, ga je nog naar APK Garageloods?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
Ik twijfel nog to be honest. Iets te ruig bezig geweest de afgelopen maanden dus even normaal weekend vermaak zou geen slecht idee zijn. Het enige probleem is dat het elke donderdagavond weer begint te kriebelen
![]() Jij nog leuke feestjes meegepakt afgelopen tijd? |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Hehe, ok.
Redelijk rustig aan gedaan na oud en nieuw eigenlijk. Laatst naar LET geweest in Trouw. Daarvoor nog een avondje Studio 80. Niet veel spannends dus, maar wel leuk gehad. Op APK ga ik weer even al mijn kruit verschieten. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Voltreffer, 31 maart is er weer een soortgelijk feestje in The Sand: Retro Maniacs, The Sand (Amsterdam) · 31 maart 2012 · evenement · partyflock. Misschien wat voor die vriend van je.
|
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Tickets Awakenings Festival in de pocket
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
PSV Eindhoven!
|
Oh, die verkoop is vandaag begonnen. Weet iemand of die tickets hard gaan? Ik wil er wel heen, maar mijn vrienden twijfelen.
|
|
|
|
|
#299 |
|
Line-up is wel echt episch, en Awfs gaat altijd hard uitverkocht. Aan de andere kant wordt het elk jaar groter
![]() Maar geen idee hoe snel het nu zal gaan, zou in ieder geval niet 2 maanden wachten. Ze geven wel altijd aan dat het bijna uitverkocht raakt. __________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
PSV Eindhoven!
|
?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Feestjes, partijen en concerten #2: Festivalseizoen van start.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|