Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 07-06-11, 11:39 Standaard   #1
Blucerchiato

tukkeRoel's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet?
Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht,
maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken,
maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.
Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Oud 07-06-11, 11:40 Standaard   #2
Blucerchiato

Hier dus verder

Oud 07-06-11, 11:42 big smile   #3
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Na een tijdje kan je met elke club wel zo'n enorm transferbudget krijgen. Ook met Almere City zit ik nu boven de 100 miljoen transferbudget, maar ik heb al een vrijwel perfect team.

Oud 07-06-11, 11:50 Standaard   #4

Ceesinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Daar heb je gelijk in, maar ik ben het meestal na een paar seizoenen wel zat.
Ben niet iemand die tot 2020 ofso door kan gaan, terwijl me dat toch wel eens leuk lijkt.

Oud 07-06-11, 11:56 Standaard   #5
11 tegen 11, bal is rond

Ik doe het ook bijna nooit, dit is volgens mij de eerste keer dat 't me lukt.

Oud 07-06-11, 11:58 Standaard   #6
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

In mijn pentagon challenge zat ik ergens in seizoen 2027 ofzo.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 07-06-11, 12:13 Standaard   #7
Blucerchiato

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Ik doe het ook bijna nooit, dit is volgens mij de eerste keer dat 't me lukt.
Dit dus... Maar ik vind het opleiden van Regens echt vet

Oud 07-06-11, 12:13 Standaard   #8

Dat lijkt me wel moeilijk met onthouden hoe goed een speler nou is, omdat het natuurlijk allemaal regens zijn

Oud 07-06-11, 12:18 Standaard   #9
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik haak meestal na een seizoen of vier, vijf wel af. Al ga ik in die game met die maat van me nog erg goed. Denk dat we die nog wel even volhouden. Gisteren nog weer even gespeeld, ik zit sinds winterstop van 2014/2015 bij Atletico Madrid, hij nog bij PSV. Ik heb Atletico vanaf plaats dertien omhoog gewerkt naar plaats 3, met nu nog 14 duels te gaan. In de Europa League heb ik AZ opzij gezet, dus op naar de volgende ronde. Mijn maatje staat met PSV eenzaam bovenaan in de Eredivisie met nu al een doelsaldo van +59. Hij won gisterenavond met 10 - 0 van mede Eredivisionist FC Eindhoven, . In de Champions League speelt hij tegen Sporting .

Donderdag denk ik weer verder, .

Oud 07-06-11, 12:19 Standaard   #10
Fear the Beard!

Bij gebrek aan andere nuttige dingen ga ik vandaag weer vol gas met mijn Hajduk game.
Oud 07-06-11, 12:21 Standaard   #11

Mijn seizoen met Dinamo zit er nu ook op. Beker en Competitie gewonnen met 2 vingers in mijn neus. Nu zorgen dat ik mijn team sterker kan maken voor de CL!

Oud 07-06-11, 12:32 Standaard   #12

Een extra team Europa in! Dat is altijd lekker om te horen. Nu alleen hopen dat ze er ook nog iets van bakken.

Oud 07-06-11, 12:52 Standaard   #13

Nog goed onbekende spelers bij Dinamo, Ceesinho?

Oud 07-06-11, 14:23 Standaard   #14

Hier mijn team in het begin van het 2e seizoen. Ben alleen nog op zoek naar een linksback ofso.

Oud 07-06-11, 16:13 angry   #15

Priko's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb sinds FM09 echt heel veel moeite met het maken van een redelijke (eenvoudige!) tactiek en daarom ben ik net bijna teruggestapt naar fm08 maar die is wel erg oud inmiddels. Waarom is FM zo moeilijk geworden!

Oud 07-06-11, 16:18 Standaard   #16
Kluf

Sinds FM2008 bestaat de 'supertactiek' niet meer, naar mijn idee. Je moet gewoon zorgen dat je via match preperation minstens twee en het liefst drie tactieken traint, zodat je het team kan instellen op een wedstrijd tegen FC Aranikutta uit Albanie, FC Groningen of FC Barcelona.

Oud 07-06-11, 16:22 Standaard   #17

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

De 4-3-3 (de 4-1-2-2-1 variant) werkt bij mij altijd wel erg goed moet ik zeggen. Maar maak dan vaak ook een verdedigende variant inderdaad.
Superheld is nu online   Met citaat reageren
Oud 07-06-11, 16:27 Standaard   #18

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Sinds FM2008 bestaat de 'supertactiek' niet meer, naar mijn idee. Je moet gewoon zorgen dat je via match preperation minstens twee en het liefst drie tactieken traint, zodat je het team kan instellen op een wedstrijd tegen FC Aranikutta uit Albanie, FC Groningen of FC Barcelona.
Dat is misschien het probleem. In FM2008 werkte mijn eigen tactiek altijd wel redelijk. Met Europese subtopper presteerde ik naar behoren en met LLM-teams deed ik het altijd erg goed totdat ik de landelijke subtop terecht kwam. Nu kom ik er eigenlijk met een simpele tactiek die daar op lijkt (Counter - Directe Passing) amper meer uit. Ik ben bang dat mijn tactiek niet diepgaand genoeg is aangezien ik niet veel verder ga dan verdedigers een verdedigende mentaliteit geven, vleugelspelers veel voorzetten laten geven en aan backs korte mandekking toewijzen. En dan pas ik mijn tactiek ook nog niet eens aan aan de tegenstander.

Ik ben wel kampioen geworden met Cambuur met een aangepaste tactiek van internet () waar ik mijn eigen visie op heb losgelaten, en dus waarschijnlijk de tactiek heb gedowngrade, maar dit voelt totaal niet als mijn prestatie.

Ben nu begonnen in de Spaanse derde divisie en ik ga het toch maar weer proberen. Vier wedstrijden gespeeld 7 punten en ik lig uit de beker dus misschien is het tijd voor een eigen tactiek in een aanvallende en verdedigende variant! Het enige nadeel is dat ik het liefst bezig ben met het verbeteren en ontwikkelen van mijn team en minder met de pers en de tactiek. Iets wat elk jaar wel een stuk belangrijker wordt.

Oud 07-06-11, 16:30 Standaard   #19
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik speel eigenlijk altijd zo:

Met het blok van 3 in het midden waar de DMC closing down hoog heeft. De fullbacks staan automatic. De rest spreekt voor zich. En dan het liefst met Standard-Control maar als het een slecht team is Rigid-Counter. Bij Control staat de passing short, bij Counter direct.

Ik pas me echt nooit aan aan de tegenstander, waarschijnlijk gewoon lui Maar het werkt wel lekker. Vooral met een laag team op de counter met een beest van een Targetman (groot/sterk/kopsterk) behaal ik altijd zeer verrassende resultaten.

Edit: En als ik weinig kansen creëer zet ik in teaminstructions "Exploit the Flanks" aan. Met goede crossing op je wingers kopt je targetman er altijd wel 1 in.

Laatst gewijzigd door Juk; 07-06-11 om 16:32

Oud 07-06-11, 16:32 Standaard   #20
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Priko Bekijk bericht
[...]

Dat is misschien het probleem. In FM2008 werkte mijn eigen tactiek altijd wel redelijk. Met Europese subtopper presteerde ik naar behoren en met LLM-teams deed ik het altijd erg goed totdat ik de landelijke subtop terecht kwam. Nu kom ik er eigenlijk met een simpele tactiek die daar op lijkt (Counter - Directe Passing) amper meer uit. Ik ben bang dat mijn tactiek niet diepgaand genoeg is aangezien ik niet veel verder ga dan verdedigers een verdedigende mentaliteit geven, vleugelspelers veel voorzetten laten geven en aan backs korte mandekking toewijzen. En dan pas ik mijn tactiek ook nog niet eens aan aan de tegenstander.

Ik ben wel kampioen geworden met Cambuur met een aangepaste tactiek van internet () waar ik mijn eigen visie op heb losgelaten, en dus waarschijnlijk de tactiek heb gedowngrade, maar dit voelt totaal niet als mijn prestatie.

Ben nu begonnen in de Spaanse derde divisie en ik ga het toch maar weer proberen. Vier wedstrijden gespeeld 7 punten en ik lig uit de beker dus misschien is het tijd voor een eigen tactiek in een aanvallende en verdedigende variant! Het enige nadeel is dat ik het liefst bezig ben met het verbeteren en ontwikkelen van mijn team en minder met de pers en de tactiek. Iets wat elk jaar wel een stuk belangrijker wordt.
Neem de spelersrollen een keer door en je zult zien dat het maken van een logische tactiek eigenlijk makkelijker is geworden. Speel je bijvoorbeeld met 1 spits en twee wingers die allen in een 'attack' rol staan, dan durf ik je op een briefje te geven dat je veel te weinig bruikbare voorzetten krijgt. Zet je dan de spits op Target Man, support, je wingers op Inside Foward, Support en Winger Support met daarachter nog ergens een aanvallende playmaker.. Gaat het al een stuk beter. Is maar een voorbeeld. Neem wat tactical guides door, dan is het wel je eigen prestatie. .

Oud 07-06-11, 16:35 Standaard   #21
Kluf

En kijk goed naar je basic team instructions. Zorg dat dat wat je instelt een beetje matcht bij elkaar (dus bijvoorbeeld een aanvallende tactiek met veel roaming en een vloeiende mentaliteit). Dan kom je al een heel eind.

Oud 07-06-11, 16:47 Standaard   #22

[...]

Neem de spelersrollen een keer door en je zult zien dat het maken van een logische tactiek eigenlijk makkelijker is geworden. Speel je bijvoorbeeld met 1 spits en twee wingers die allen in een 'attack' rol staan, dan durf ik je op een briefje te geven dat je veel te weinig bruikbare voorzetten krijgt. Zet je dan de spits op Target Man, support, je wingers op Inside Foward, Support en Winger Support met daarachter nog ergens een aanvallende playmaker.. Gaat het al een stuk beter. Is maar een voorbeeld. Neem wat tactical guides door, dan is het wel je eigen prestatie. .
Zal meer op de huidige rollen letten ja, bedankt! De overstap van FM08 - FM11 is toch groter dan ik dacht en misschien is het niet heel handig om alles te converteren naar klassiek.

Oud 07-06-11, 17:00 Standaard   #23
JLS

JLS's Voetbal Forum schermafbeelding

Morgen ook maar weer eens aan een game beginnen. FM 2011 heeft me nog niet echt kunnen bekoren...

Oud 07-06-11, 17:02 Standaard   #24
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Vanavond weer even wat potjes spelen met CS Sedan.

Hopelijk kan ik bij de eerste drie eindigen en gelijk naar Ligue 1, al zal dat nog best lastig worden aangezien er geloof ik een stuk of 10-12 teams zijn die maar een paar punten van de nr. 3 positie staan, nogal brede ''top'' in die Ligue 2.

Oud 07-06-11, 17:41 Standaard   #25
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

1e Seizoen domineerde ik met Ajax, dik kampioen en zelfs halve finale CL gehaald, net verloren van Barcelona.. 2e Seizoen loopt het echter allemaal een stuk minder, terwijl ik niemand verkocht heb..

Oud 07-06-11, 19:45 Standaard   #26

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Eerste seizoen met AFC Wimbeldon als 3 geeindigt in de Blue Square Bet Premier. Via Luton en Rushden in de kwalificaties promotie afgedwongen naar de npower League 2. Geen financiele mogelijkheden en een leegloop van de selectie, word wederom een moeilijk jaar! Uiteindelijke doel is Premier League!

Oud 07-06-11, 20:11 Standaard   #27
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb ook wel moeite met die nieuwe tactieken, zeker omdat ik FM10 min of meer had overgeslagen. Maar het begint langzaam een beetje te dagen allemaal, maar weliswaar met horten en stoten.

Oud 07-06-11, 20:59 Standaard   #28
Ik vind tactiek nu vooral een kwestie van de juiste rol bij je (belangrijkste) spelers zoeken. Of naarmate je team beter wordt, de ideale speler bij een bepaalde rol. Het is wmb wel een stuk intuïtiever nu, met die roles en shouts, alleen het gevaarlijke is dat sommige dingen niet helemaal zijn zoals je verwacht. Bij een wingback bijvoorbeeld verwacht ik niet veel throughballs en soms crosses, maar andersom.

Toch blijft het altijd de vraag hoe veel invloed het allemaal heeft. Als ik dan een vriend van me doodleuk met Modric en VdVaart centraal op het middenveld in een 4-2-4 zie spelen met Spurs, en nog kampioen worden ook, vraag ik me weleens af waarom ik uberhaupt tactieken maak
DemonCleaner is offline   Met citaat reageren
Oud 08-06-11, 08:50 Standaard   #29
Ultrajectum

Sta inmiddels 2e in Ligue 2 na 26 wedstrijden met CS Sedan, al zegt dat nog altijd niet heel veel omdat er zo'n 8 teams nog in mijn nek hijgen qua punten.

Oud 08-06-11, 10:22 Standaard   #30

Ik ben door de groepsronde van de cl gekomen met Dinamo

Oud 08-06-11, 12:23 Standaard   #31
Fear the Beard!

Netjes, wat was je poule?
Ben inmiddels al bijna klaar met seizoen 2 en ga weer kampioen worden.

De CL heb ik wel behaald al was dat wel via een lange route.
Ronde 1 was makkelijk tegen de kampioen van Macedonië (Renova), 3-0 gewonnen en 2-2 uit.
Daarna kwam eigenlijk al gelijk de moeilijke tegenstander, Celtic, die ik nog kende van het vorige seizoen EL.
De eerste wedstrijd uit 1-1 (Met mijn doelpunt in d e88e minuut van held Vukusic ) en thuis met alle moeite Celtic op 0-0 gehouden en ik was dus door op uitdoelpunten. Ik dacht, yes, de CL groepsfase is gehaald. Niets was minder waar. Nu moest ik nog tegen Legia uit Polen in de allerlaatste voorronde. Thuis was ik veel beter maar speelde ik 1-1 gelijk. Kut uitgangspostitie dus. De uitwedstrijd was echt compleet anders. Ik werd weggespeeld maar ze konden gelukkig niet scoren. Toen maakte ik uit een hoekschop 0-1 en daarna kregen de Polen ook nog een rode kaart. Dit heb ik prima uitgevoetbald en CL groepsfase was een feit.

In de poule kwam ik bij Arsenal, O. Marseille en Udinese.
Ben verrassend boven Udinese geëindigd maar de rest was echt een duidelijke maatje te groot. Toen mocht ik doorstromen naar de EL en toen kwam Man City op mijn pad.
2 kansloze nederlagen werden dat

Mijn beste aankopen zijn: Bruno Mezenga en Jiri Kladrubsky

Wat trouwens fijn is in Kroatië: Binnen 2 jaar zijn buitenlandse spelers geen buitenlander meer.
Oud 08-06-11, 16:15 Standaard   #32

Ben net weer even verder gegaan met mijn ajax game.
Zit in seizoen 2 en in de competitie win ik nu best wel makkelijk, maar dan krijg ik opeens dit nieuws.
Gaat vanaf nu denk wat lastiger worden

Oud 08-06-11, 16:24 Standaard   #33
Ultrajectum

Oorspronkelijk geplaatst door Ceesinho Bekijk bericht
[afbeelding: link]
Ik kan echt niet wennen aan die Nederlandse taal.

Oud 08-06-11, 18:10 Standaard   #34

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

1e seizoen:

Alleen 1 middenvelder erbij gehaald die vooral op de bank zit nu, media prediction was 9e.

Oud 08-06-11, 22:42 Standaard   #35

Mijn tactiek lijkt redelijk te werken!

Mijn spitsen doen het heerlijk en ik heb ook nog de kans op de play-offs, toch fijn als je spitsen hebt met 30(18), 14(18) en 17(15)! En dan heb ik ook nog eens Alaves met 4-0 en 0-3 uit de kwartfinale van de federatiebeker gestoten.

Oud 08-06-11, 23:38 Standaard   #36
Kluf

Hebben de tips geholpen? .

Oud 08-06-11, 23:58 Standaard   #37

Hebben de tips geholpen? .
Denk het wel! Heb aan de hand van logische spelersrollen een tactiek gemaakt en die vervolgens naar klassiek omgegooid en aan mijn persoonlijke speelstijl aangepast. Heb het dit keer alleen iets anders gedaan en het loopt wel aardig. Competitie net niet genoeg voor een play-off plek maar sta inmiddels wel in de finale van de Segunda Div. B-beker dus dat is altijd leuk! Ik vraag me alleen af of het normaal is als 73% van je goals door je spitsen worden gemaakt maar ik ga maar even niks aanpassen.

En het winnen met eigen tactiek die nergens op gebaseerd is dan met een tactiek die op een andere tactiek gebaseerd is is toch veel fijner!

Oud 09-06-11, 00:34 Standaard   #38

De eerste finalewedstrijd met 3-0 gewonnen van de nr. 3 in mijn competitie dus hopelijk is de return een formaliteit! Ben erg blij als ik win want ik heb inmiddels 11 doordeweeks wedstrijden gespeeld voor deze prijs. Het wordt bijna zwaarder dan een seizoen CL op deze manier.

Update: de return met 1-1 gelijk gespeeld dus de eerste prijs voor CE L'Hospitalet is een feit!

Laatst gewijzigd door Priko; 09-06-11 om 01:03

Oud 09-06-11, 01:52 Standaard   #39

En het gaat zelfs nog beter! Door een fantastische eindsprint, we zijn in topvorm, uiteindelijk zelfs als 2e geëindigd. Nu wachten de zware play-offs want ik moet met 12 andere clubs en 2 afgevallen kampioenen gaan strijden om 2 promotieplaatsen.

Laatst gewijzigd door Priko; 09-06-11 om 01:55

Oud 09-06-11, 08:49 Standaard   #40
Kluf

Ik sta in de netwerkgame met Atletico Madrid in de halve finale Europa League, maar heb uit al verloren van Manchester United. Wordt lastig om de finale nog te halen.. .

Ondertussen nog steeds derde in de Primera Division, nog een wedstrijd of zes te gaan. Programma sinds twee duels geleden:

Villarreal (uit)
Man United (uit)
Barcelona (thuis)
Man United (thuis)
Valencia (uit)

.

Oud 09-06-11, 09:10 Standaard   #41
11 tegen 11, bal is rond

Ik sta in de netwerkgame met Atletico Madrid in de halve finale Europa League, maar heb uit al verloren van Manchester United. Wordt lastig om de finale nog te halen.. .

Ondertussen nog steeds derde in de Primera Division, nog een wedstrijd of zes te gaan. Programma sinds twee duels geleden:

Villarreal (uit)
Man United (uit)
Barcelona (thuis)
Man United (thuis)
Valencia (uit)

.
! Nouja, derde in de Primera Division is toch wel prima met Atletico.

Ik heb t een beetje gehad met Almere City . Alles winnen verveelt na een tijdje, ook met Almere. Na een reeks van 8-1 tegen Groningen, 0-6 in Utrecht en 11-0 tegen Sparta is 't nou wel mooi geweest, . Jammer dat die Andorra-database telkens crashdumps gaf. Toch eens kijken voor een andere database, en anders maar een leuk clubje in Italie ofzo doen.

Oud 09-06-11, 11:23 thumb up   #42
Kluf

Kom toch ook lekker naar Kroatie, Otis! Slechts 16 tegenstanders in de competitie, 30 wedstrijden per seizoen dus. Buitenlanders die na 2 jaar een Kroatisch paspoort krijgen. Drie voorrondes spelen voordat je de CL in mag, maar wel veel potentie. Genieten met een grote G en L!

Oud 09-06-11, 11:26 big smile   #43
11 tegen 11, bal is rond

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat al eens heb geprobeerd een tijd geleden . Met Rijeka uiteraard omdat Sergio Zijler daar speelt. Die punten die je opnoemt bevielen me wel, maar ik zag na een tijdje door de bomen het bos niet meer omdat iedereen Vrsjakic, Prisciminic enzo heet en daar irriteerde ik me aan .

Oud 09-06-11, 11:27 Standaard   #44
Fear the Beard!

Kom toch ook lekker naar Kroatie, Otis! Slechts 16 tegenstanders in de competitie, 30 wedstrijden per seizoen dus. Buitenlanders die na 2 jaar een Kroatisch paspoort krijgen. Drie voorrondes spelen voordat je de CL in mag, maar wel veel potentie. Genieten met een grote G en L!
Ik moet zeggen: Kroatië bevalt mij super goed.
Oud 09-06-11, 11:28 emo   #45
Fear the Beard!

Lol, ik ga nu het 3e seizoen in en ineens bestaat de competitie nog maar uit 12 clubs
Oud 09-06-11, 11:33 thumb up   #46
11 tegen 11, bal is rond

Misschien dat ik wel zo'n cultclubje ergens in de Conference neem ofzo, Engeland heb ik nog nooit een lange game gehad.

Oud 09-06-11, 11:47 Standaard   #47
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
Lol, ik ga nu het 3e seizoen in en ineens bestaat de competitie nog maar uit 12 clubs
Haha, hoe dat zo? Ik vind sowieso dat er vrij veel degradanten zijn..

Vanavond ga ik seizoen 1 met Dinamo maar eens proberen af te maken. Bevalt mij tot nu toe ook erg goed.

Oud 09-06-11, 12:10 big smile   #48
11 tegen 11, bal is rond

Zijn die competities onder de League Two een beetje leuk?

Oud 09-06-11, 12:12 Standaard   #49
Ultrajectum

Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Zijn die competities onder de League Two een beetje leuk?
Zeker, wel veel wedstrijden.

Oud 09-06-11, 12:16 Standaard   #50
Vooral lange seizoenen, daarom begin ik er eigenlijk nooit aan Ben bezig met Porto, even kijken of ik ze net zo kan laten spelen als in het echie. Selectie is iig prima, aankopen zijn 1e seizoen niet echt nodig.
El Presidente is nu online   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site