![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Afscheidstopic #1 Wie wordt de volgende? Afscheidstopic, Roly.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wie was de laatste "nieuwe"?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo, stel je voor dat je nieuw bent zeg.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moeilijk voor te stellen he
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hoi mensen, ik ben nieuw hier.
WZV Forum Naam: Damsco Leeftijd: 26 Woonplaats: Amsterdam Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Barcelona Favoriete Speler binnenland: Assaidi Favoriete speler buitenland: Messi Grootste ergernis:kan er niet echt 1 bedenken maar die zijn er wel Hier gekomen via: Google |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Damsko kennen we al hier.....
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hey Damsko, je broertje is gearriveerd.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nou, dit is een andere damsco...represent amsterdam west to the fullest.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ok! Welkom Damsco!
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bos en Lommer present hier! Jij?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Damsko en damsco, dat wordt nog makkelijk
.Welkom verder! __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
jawel hoor, bos en lommer represent die eckte straatvoetbal sfeer.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nog aan Ajacied
Ik hoopte op RBC Roosendaal fans, die hebben toch niks meer te doen. __________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Welkom damsko, euhm... damsco
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Rijpgracht
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jezus represent bos en fuckin lommer.
Niet eens een neefje van Vurnon uit de Bijlmer. Zonde. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
WZV Forum Naam: Dribbelaar.
Leeftijd: 18, September 19. Woonplaats: Zeist. Favoriete Club binnenland: Ajax (Eredivisie) & AGOVV (Jupiler League). Favoriete Club Buitenland: Geen maar heb wel zo men voorkeuren. Favoriete Speler binnenland: Vertonghen. ![]() Favoriete speler buitenland: Ibrahimovic & Messi. Grootste ergernis: Aanstellerij van sommige trainers & spelers. Hier gekomen via: Google dacht ik. Mijn webblog: Wageningen - FC (Fc Wageningen). Laatst gewijzigd door Dribbelaar; 21-06-11 om 18:04 __________________ Tegen het moderne voetbal. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Welkom Dribbelaar.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
agovv forum!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Mooie herinderingen
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
AGOVV
Mooi man! De club met de mooiste business club in NL: Een tent
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Ja haha! Een amateuristisch geheel is het wel. Maar dat vind ik juist het mooie eraan. Die hoofdtribune is pure football cullture. Ze wilde vorig seizoen achter het goal, waar geen tribune staat, een skyboxtribune bouwen. Niets van terecht gekomen helaas.. Vroeg of laat degradeert het clubje of gaan ze failliet, tot die tijd bezoek ik zo'n 3 wedstrijden per seizoen. Ik heb Mertens, Leeuwin, Bokila & Chadli daar zien voetballen, talentjes joh.. zonde dat Ajax Mertens en/of Chadli niet heeft opgepikt. __________________ Tegen het moderne voetbal. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jeuj eindelijk weer een Juup supportert erbij.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De Wageningse Berg... wie is er niet geweest?
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik ben er nooit tijdens een wedstrijd geweest. Maar op men 12e/13e begon ik interesse te krijgen in dat vervallen stadion. Het had iets magisch vond ik. Ik zag toen een reportage bij man bijt hond. Op internet toen wat dingen opgezocht en een webblog begonnen, die houd ik zo nu en dan nog wel eens bij. Leuk is het als ik er dan reacties op krijg van oud spelers en supporters.
Heb ook wel eens mailtjes gehad, van mensen die met mij de club weer wilde heroprichten en weer op de Berg wilde gaan spelen. Of vragen over statistieken, oud spelers, rondleidingen etc.
__________________ Tegen het moderne voetbal. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
-nergens voor nodig-
Laatst gewijzigd door Superheld; 21-06-11 om 21:17 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Effe terug scrollen kerel, ik ben ook Ajacied..
Laatst gewijzigd door Superheld; 21-06-11 om 21:17 __________________ Tegen het moderne voetbal. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Laatst gewijzigd door Superheld; 21-06-11 om 21:18 __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
-nergens voor nodig-
Laatst gewijzigd door Superheld; 21-06-11 om 21:24 |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kan ik eens doen, ben momenteel wel een beetje druk. Misschien dit weekend.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
zijn er ook al AGOVV haters op dit forum?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Welkom, Dribbelaar!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Welkom Dribbelaar.
Hij bezoekt bijna evenveel duels van AGOVV per seizoen als ik, en wordt hier meteen een supporter genoemd?!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
In jou ogen ben je alleen supporter als je een seizoenskaart hebt?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jouw dribbel, jouw...
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Oeps, de 'w' vergeten. Normaal schrijf ik die er wel achter hoor. Maak je maar geen zorgen.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hoe kun je die nou vergeten? Hij staat in je avatar jong!
![]() Welkom. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|