![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het Glazen Huis komt dit jaar in Leiden. Voor volgend jaar is de lokatie ook al vast toegewezen, dan wordt het Enschede.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enskede
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leiden, allemaal balletjes die dronken irritant komen doen. Enschede versta je weer niemand.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Op d'n trekker noar t huus
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enschede is ook vooral een studentenstad, dus je krijgt een beetje hetzelfde gedoe als in Eindhoven.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Welke steden zijn eigenlijk afgevallen , Kerkrade en verder ?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Oss, Sittard
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
oh allemaal een beetje diezelfde hoek.
Zal wel te ver weg zijn. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Leiden
Erg leuk!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leiden is geen zak aan.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enschede
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik weet niet of ik er blij mee ben, dat gezeik in de tuin.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
GeenStijl : 3FM's Glazen Huis slopen? Het kan juridisch |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat vind jij van de actie van GS Bliksem?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het was een hoax ( GeenStijl : Boycot GeenStijl vanwege anti-3FM-tirade! ) maar ik vind de teksten wel correct hoor. Ik heb zelf weinig tot niets met goede doelen (eigenlijk een beetje de discussie bij KvdB van de week met Peter r De Vries), maar vind gesponsorde acties altijd evenementen met vies smaakje. Geven bedrijven omdat ze het goede doel willen steunen of omdat ze voor het oog van de natie in beeld komen met kijk ons eens sociaal en gul zijn.
Aan de andere kant je zeggen, dat er op een andere manier wellicht minder geld gegenereert wordt, maar er is naar mijn mening ook niets mis om al het geld dat geinvesteerd moet worden om het mogelijk te kunnen maken direct te storten naar het Rode Kruis. Waarom zouden kinderen in Afrika belangrijker zijn dan kinderen in Azie? Of waarom zou je preventie van aids boven preventie van malaria moeten stellen? Ik heb er verder geen last van of moeite mee, maar er zit wel wat in de achterliggende gedachte van de kritiek van GS. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb niet het idee dat dat er bij GS achter zit, die willen gewoon een beetje zieken en de boel verkloten. Als ze nou echt een discussie aanzwengelden.
En was het echt een hoax of hebben ze dat er later van gemaakt? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heb je dat stuk wel gelezen? Dat lijkt me toch aardig een discussie aanzwengelen? Ze geven in ieder geval een flink aantal argumenten waarom ze er zo over denken.....
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
En ik snap weinig van mensen die zeggen: "Ik heb niets met goede doelen". Maar dat zal aan mij liggen. Vraag me wel af of die mensen wel geholpen willen worden met de nieuwste kankeronderzoeken e.d. die toch echt mede mogelijk zijn door goede doelen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#21 | ||
. Dat is niet terugkrabbelen, dat is gewoon een manier van veel aandacht genereren en een discussie opstarten. Misschien niet de jouwe, maar het werkt vaker wel dan niet.Lees dat stuk eens en reageer dan wat er fout aan is? Persoonlijk zie ik daar weinig verkeerds in.
|
|||
|
|
|
|
|
#22 | ||
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
De 3 dj's zijn net bekend gemaakt:
- Timur - Gerard Ekdom - Coen Swijnenberg |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gerard
Coen viel me best mee de vorige keer en Timur ken ik niet goed, maar op de radio vind ik 'm wel geinig.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Timur
![]() Coen vind ik niet zo heel boeiend eigenlijk. Jammer dat Sander het niet meer doet (toch?) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die heeft het toch maar 1 x gedaan?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ja, maar hij wilde er toch ook niet meer in ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sander vond het te zwaar inderdaad (hij gaf zelf aan dat hij al in paniek raakt als hij een keer een maaltijd over slaat
). Wel jammer, hopelijk doet hij wel weer de Klusjesmannen ![]() Verder wel een mooi trio, al had ik liever Veenstra ipv Coen gehad, al had je dan misschien teveel een Ekstra Weekend-sfeer gekregen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sander klapt dicht wanneer hij alleen achter de knoppen zit, technisch onvermogen
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
2 BNN dj's, opvallend?
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Maar goed, het Glazen Huis is nog nooit zo dichtbij geweest, dus dikke kans dat ik effe een keertje ga kijken. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Timur niet zo'n fan van. Coen is best ok, Gerard hoort er gewoon in.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
In 't Glazen Huis is 't natuurlijk ook wel anders dan normaal op de radio.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Iedereen had gehoopt op Gerard en Michiel denk ik, maarja.
Ook had ik Frank Dane wel eens willen zien, maar die zit niet echt prime-time dus niet echt een grote naam. __________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Timur is een mongol, Coen is tof en Ekdom is een baas.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kan Ekdom zijn "Living Doll" kunstje weer gaan doen voor veel geld.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens mij zijn er ook veel mensen die er niet op hopen maar er gewoon niet zoveel van vinden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gerard en Michiel was leuk geweest, maar had inderdaad wel voor een soort Ekstra Weekend zesdaagse gezorgd.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Timur
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
This one's for Mama Appelsap
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Coen moet alleen altijd zo lang op gang komen. Zijn eerste 2 dagen zijn altijd enorm suf, daarna is hij wel tof.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
De zanger van snow patrol sluit het glazen huis zondag
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Is dat zondag al
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik volg het Glazen Huis vanaf het begin . Ook toen het eigenlijk helemaal niet op TV kwam .
Als het begint zal ik zeker vaker langs deze topic komen en ik verheug er ontzettend op .. zoals elk jaar . Duurt gelukkig niet zo lang meer .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat een gare slaapgasten tot nu toe.. Britt (die domme blonde) en Irene Moors.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Het Glazen Huis wordt sowieso steeds minder, helemaal sinds Rob, Gerard en Michiel in het huis hebben gezeten. Dat was voor mij echt de gaafste editie. Maar sindsdien is het vooral herhaling en geregisseerder geworden imo.
Het blijft wel mooie radio hoor, maar ik snap best dat ze in België een pauze inlassen na dit jaar. Maar in Nederland kijken ze teveel naar de luistercijfers. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Glazen Huis 2011 in Leiden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|