![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Verder.
Aanvoerder, weet je misschien hoe het origineel heet van dat Hardcore Salsa? Hoe kan ik de TT aanpassen? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heerlijk zo'n vakantie.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tijd voor bier.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
De Engelse en Ierse pubs zijn vrij leeg, City Hall heeft vaak wel leuke DJ's, maar is vaak ook maar voor de helft open, In Casa heeft sinds de Liquid Feesten in 2001 ofzo niets behoorlijks meer georganiseerd en is gewoon kutpubliek vaak, Odessa is veel te klein en a-relax vol, Mas-Y-Mas is minder vol maar nog steeds te druk en ook maar matig volk, d'UB en MalleBabbe ging ik toen ik 17 was nog wel eens heen, maar wil ik niet meer dood gevonden worden, Hut van Ome Henne is weer teveel alto en ook te vol (fucking Poule-tafel in de weg), Nexus vroeger was altijd wel vermakelijk, hoewel ik daar vaak makkelijk ruzie kreeg en ook veel te druk, tegenwoordig Next, wel ruimer, ok publiek maar beneden nog steeds te vol, Olo Rosso is niet mijn ding, ben er ook de laatste keer uitgetrapt omdat we aan het sexen waren @ WC, Hifi is grappig, maar klein en te studentikoos, Roebels is wel grappig maar ook te klein en te vol, Einstein, tsja, niet echt iets waar ik heenga om te stappen, verder veel rare, suffe kroegjes en de openingstijden/sluitingstijden word je ook niet vrolijk van. De avond is al afgelopen voor je goed en wel begonnen bent.
Nee, Leiden kom ik nu eerder vanwege gemakzucht (dichtbij) dan voor een spetterende avond. ![]() 2. In je MyAT of AT dubbelklikken op de TT |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Haha wat een kutmuziek de vorige SC.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pff, dat ik het nog een x met jou eens zou zijn over muziek..
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
En ik loop je maar te fucken elke x joh Alhoewel ik je voorkeur voor klassieke muziek wel grappig vind.
||
|
|
|
|
|
#9 | |
.
||
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Sodeknetter trouwens .
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb het licht gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() Ik ben niet doorgedraaid. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leg uit.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
CAUSE BABY THERE AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH AINT NO VALLEY LOW ENOUGH AINT NO RIVER WIDE ENOUGH TO KEEPING ME FROM GETTING TO YOU BABY! __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoi!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mogge
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heuj!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Grijs
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Morgen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
aiaiai!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Brabant al zat Nico?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
but you won't do the same for me
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
de loonslaven zijn er alweer
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Goedemorgen
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mogguh Leo Rek Kut.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
goedemorgen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Je zou je hond er vanaf schoppen he.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hi.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vodafone.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hooooiiii
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zo weer naar Nieuwegein
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Riroooootje
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kan de klok niet nog een keertje een uur vooruit???
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Klopt dit???
Wisten jullie dit al? Informatie die zeer nuttig is en waarbij men zich kan afvragen waarom de verkopers dat niet zeggen! Toets op uw GSM: * # 06 # (dus: sterretje, hekje, nul, zes, hekje) en bij het laatste hekje verschijnt het serienummer van uw mobiele telefoon op uw scherm. Deze code is uniek. Noteer deze code en noteer die zorgvuldig (bijvoorbeeld in een map op u computer of in uw agenda) Als iemand uw GSM steelt, telefoneert u naar uw operator en geeft deze code door. Uw telefoon kan dan volledig geblokkeerd worden, zelfs als de dief de simkaart verandert. U zult er waarschijnlijk uw GSM niet mee terugkrijgen, maar U bent er dan wel zeker van, dat de dief met Uw GSM niets meer kan aanvangen. Zend deze boodschap door aan zoveel mogelijke personen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, en als je dit bericht naar 50 mensen doorstuurt krijg je een nieuwe MP3-speler want Bill Gates geeft al z'n geld weg!
|
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Indd ja, the fuck.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #727 Feestjes en takkeherrie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|