|
|
#1 |
|
verder
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik had trauma's van zo'n film met heksen met van die grote neuzen. (no pun intented, Lex Immers disclaimer). Die was mijn zus een keer aan het kijken en ik keek mee met mijn 6 jaar
Ik denk dat het deze was. The Witches (1990) - IMDb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ook van de trollen van Paulus de Boskabouter, die waren zó misplaatst in een kinderserie... Enfin, flims..
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
geniaal
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik mik loreland met Karbonkel, daar moesten meisjes uit mijn klas altijd bij janken
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Even kijken of ik nog een leuk filmpje kan vinden voor vannacht, heb de laatste weken eigenlijk al te veel films gezien
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Morgen ga ik Tron kijken
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Net The Mummy voor de 15e keer gekeken
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
![]()
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Unstoppable. Ik vond hem vet
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb films als The Exorcist ook op veel te jonge leeftijd gezien. Ongeveer groep 6 ofzo, dan is hij best freaky.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Ik was 10/11 toen ik, samen met mijn evenzo oude broer, Nightmare on Elmstreet keek bij een vriend van ons...slapen ho maar
"mogen we echt niet wat langer opblijven vanavond?"
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
M'n zus had De Lift gehuurd toen ik een jaar of 6 was. Ik ben nooit zo bang geweest van een film als bij de scene waar die dude met z'n hoofd vast zit tussen de deuren van de lift en onthoofd wordt.
Nu zie ik heel duidelijk dat het een pop was
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Misschien kan iemand mij hier mee helpen. Als kind ben ik zwaar getraumatiseerd geraakt van een horrorfilm waar insecten in zaten (soort grote kakkerlakken of zo) die een heet onderlijf hadden waarmee ze iemand konden verbranden.
Uiteraard deden ze dat in grote groepen, waardoor er flink wat mensen werden vermoord. Iemand enig idee welke film dit is, heb echt alles geprobeerd op Google sinds het bestaat. Zonder succes helaas. Anno 2011 schrik ik nog steeds als ik een kakkerlak zie. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gister een stukje van deze film gezien:
Limitless (2011) - IMDb Ben gestopt met kijken omdat ik hem zo vet vond dat ik wil wachten op een goeie versie, die Veetle stream was niet echt goed. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Infested (Video 1993) - IMDb |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
Heb op elk mogelijke term gezocht, nooit wat gevonden. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heel vet inderdaad
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
JAAAAAAAAAAAAAAA DAT IS UM!! DAT IS UM!!!
.Eindelijk verlost van dit vraag of het nou een film was of een droom. Dank je. .Nu weet ik iig waar mijn "angst" voor kakkerlakken vandaan komt. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Haha geniaal. Jarenlang op zoek naar die film en dan heet ie gewoon Bug
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Maar het was echt 25 jaar geleden of zo dat ik um zag. Wist alleen nog kakkerlakken en iets met hitte. Dan is het lastig zoeken. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
kakkerlakken?
Was het dan niet die DVD van Feyenoord? |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
![]() Maar you're more than welcome Dagglala Ik had zelf ff voor je gegoogled op "horror films with bugs fire" en daar stond die dan. Tijdens het zien van de trailer was ik er helemaal van overtuigd dat ik goed zat. Ik kan me jouw angst in ieder geval goed voorstellen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Verander film in movie en bug in insects (ik wist niet zeker meer wat voor insecten het waren..) en je krijgt een heel ander resultatenlijstje.
Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. En zelfs nu ik 30 ben heb ik nog steeds zoiets van ! als ik de trailer zie .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
lol. Herkenbaar Daglala. Arachnafobia was bij mij de film die mijn spinnenangst aanwakkerde. Mijn vriendin snapt er ook niks van, ik heb weinig tot geen angst voor andere beestjes, maar spinnen gruwel ik van. Nog net niet categorietje gillende keukenvrouw
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Whehe, dat heb ik dus ook. Alleen met kakkerlakken, de rest is krantje pakken en dood meppen.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Ken Jeong! ![]() Ik heb net The Loved Ones bekeken, gave film! Heel anders dan ik had verwacht! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tron: Legacy
![]() En wat een soundtracks... Daft Punk
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Film dag.
Begonnen met High Plains Drifter. Clint Eastwood is altijd goed
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Had een tijdje geleden de dvd van The American gekregen bij de Volkskrant, is dat een beetje een leuke film? Zit er over te denken deze later te gaan kijken.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Despicable me gezien. geweldig
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Prima film. Relatief langzaam, maar mooie beelden en verhaal
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Ik had hetzelfde idee over die film. Velen vinden hem slaapverwekkend. Ik vond hem dus wel geslaagd ja. Zeer mooie beelden inderdaad, leuk verhaal en die Italiaanse meid
![]()
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Braindead nog gezien gister. Meeste ranzige romance film ooit
![]() 28 days later vrijdag al gezien. Mooie film __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Die is vet ja, 28 Days Later. Braindead kan ik me weinig van herinneren, maar vond m toendertijd ook wel erg tof
Ik heb gisteravond Body of Lies bekeken, ook een coole film. Dat soort films kijk ik graag naar. Naast wederom een goede rol van Dicaprio was ik erg onder de indruk van Mark Strong in zijn rol, evenals hoe Crowe zijn rol had neergezet. Maar alle lof voor mij naar meneer Strong, hij liet mij echt geloven dat hij een niet-Westerse man was. Sterke film.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Crowe is echt een dikke klootzak in die film.
In die categorie heb ook nog green zone en syriana ofzo met Clooney __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Ja echt he
Ik moet Syriana nog steeds bekijken, maar thanks for the tip! The Green Zone vond ik ook erg tof ja! Als iemand meer titels heeft die mee kunnen met dit soort films, please let me know
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
en A life less ordinary trouwens, originele comedy
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
The Three Musketeers - Movie Trailers - iTunes
![]() Jammer.... had er erg naar uitgekeken maar nu ik dit zo zie.... The three Musketeers meet The Matrix meets Pirates of the Caribbean..tja, Paul Anderson.. Ik haal de oude versie uit 1993 maar weer eens uit het stof, die vond ik echt zo leuk! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gister Shawshank Redemption nog maar een keer gekeken
Was maar €0,99 bij UPC on demand.Blijft een prachtige film.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|