Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 21-02-11, 15:10 Standaard   #1

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

hier verder
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 21-02-11, 15:11 thumb up   #2

Inval na onderbetaling Polen

21 februari 2011

Bij een schoonmaakbedrijf in Rotterdam is vorige week de administratie in beslag genomen op verdenking van onder meer onderbetaling van Poolse werknemers. De inbeslagname volgde op een aantal nachtelijke controles op dertien locaties in het land.

Zo bleken de Poolse werknemers zeven nachten per week schoonmaakwerk te verrichten en kregen daar te weinig voor betaald. Ze werkten ongeveer 70 uur in de week voor vier tot vijf euro netto per uur.

Verder wordt gekeken of de werknemers zijn uitgebuit. In één geval waren de werknemers gehuisvest in een te krappe woning en daar moesten ze ook nog eens 250 euro in de maand voor betalen.

Het bedrijf heeft zich mogelijk ook nog schuldig gemaakt aan uitkeringsfraude. Twee andere werknemers, die niet uit Polen afkomstig zijn, bleken een uitkering te krijgen, naast hun normale loon.

Bij de actie tegen het schoonmaakbedrijf zijn de Arbeidsinspectie, Belastingdienst, UWV en de politie betrokken
Gelukkig dat dit nog wordt aangepakt in dit land. Voor zolang de inspectievakanties nog niet zijn ingevoerd.
Oud 21-02-11, 15:15 thumb up   #3
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Nog even over dat "ik ben de facto geen ambtenaar".

Dat mag dan zo zijn, in beginsel is het begrip staatshoer nog wel het minst van toepassing op ambtenaren in vaste dienst. Het begrip staatshoer, jezelf laten inhuren door de staat, is veel meer van toepassing op andersoortige dienstverleners voor de overheid. Verder is het wel grappig dat de VVD zoveel mogelijk wil verzelfstandigen, liberaliseren en aanbesteden zodat in toekomst praktisch niemand meer zich "de facto" ambtenaar mag noemen... En of dat nou zo'n goede zaak is... Ik waag het te betwijfelen.
Deze verdient wel een plaats in het nieuwe topic dacht ik zo.

Oud 21-02-11, 15:16 no smile   #4
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

TT

Oud 21-02-11, 15:30 Standaard   #5

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
TT
vanwaar je PI?
Oud 21-02-11, 15:54 thumb up   #6
Goed topic.

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
generaal is offline   Met citaat reageren
Oud 21-02-11, 15:56 Standaard   #7
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Slecht topic.

Oud 21-02-11, 17:54 Standaard   #8
SCH

[...]

vanwaar je PI?
per ongeluk

Oud 21-02-11, 23:36 Standaard   #9

Die oude Jan Nagel had een verdomd goed punt over de HRA moet ik zeggen. Huis van 3 ton en dan een hypotheek van een miljoen als minister
Oud 22-02-11, 08:58 Standaard   #10
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vond Nagel nogal zuur en wrokkig overkomen en ik heb ook het idee dat het hem vooral ter emerdere eer en glorie van Jan Nagel te doen is.

Oud 22-02-11, 10:58 Standaard   #11
SCH

Nagel is eigenlijk de zwakke schakel in die partij, de rest is best aardig en enthousiast. Ze hadden beter Krol naar voren kunnen schuiven.

Oud 22-02-11, 15:39 Standaard   #12

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

SINT ANNAPAROCHIE - Staatssecretaris Henk Bleker heeft maandagavond CDA-harten gestolen door een complete toespraak in het Grunnegs te houden in het Bildtse Sint Annaparochie. Bleker kwam tot die keuze, nadat hem was gevraagd of hij Fries verstond. Dat was geen probleem, dan sprak hij wel Grunnegs. Wie gedacht had, dat hij een grapjes maakte had het mis. Bleker veranderde hele avond niet meer van taal.

bron: Leeuwarder Courant

Hulde.
MaxPower is nu online   Met citaat reageren
Oud 22-02-11, 16:12 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ik vond Nagel nogal zuur en wrokkig overkomen en ik heb ook het idee dat het hem vooral ter emerdere eer en glorie van Jan Nagel te doen is.
Zijn houding en opmerking richting Jansma dat er iemand moet zijn om het licht bij de PvdA uit te doen waren inderdaad nogal chagrijnig. Echter, die opmerking was erg scherp en snijdt gewoon hout. Ik mis dat veel te vaak bij de VARA. Nee, in de plaats daarvan ontkent een Witteman verbouwereerd tegenover Sonja Barend dat hij tot het linkse kamp behoort en zie je bij hen steeds dezelfde (rechtse) gasten en 'deskundigen' (zoals die Frits Wester).
Oud 22-02-11, 16:25 Standaard   #14
Melanie Schultz .

It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve.
Oud 22-02-11, 16:33 Standaard   #15

Melanie Schultz Kaktrut
Oud 22-02-11, 16:37 thumb up   #16
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door generaal Bekijk bericht
Melanie Schultz .

Oud 22-02-11, 16:38 arrow   #17
Ik niet!

Bovenstaande berichten graag toelichten, aan een hele reeks van dit soort posts, zowel positief als negatief, hebben we niet veel.

Oud 22-02-11, 16:44 Standaard   #18
SuperPalmboom

Kijk het filmpje van Pauw en Witteman: "Nagel over de campagne van zijn 50Plus-partij"

Laatst gewijzigd door Palmboom; 22-02-11 om 16:47

Oud 22-02-11, 16:58 Standaard   #19

Die Schultz is gewoon heel erg bekakt en komt nog verwaand over ook. Maar mijn afkeer komt vooral van haar 'affaires' met Schiphol vandaan. Wat ze als commissaris en als staatssecretaris heeft gedaan is niet fraai.
Oud 22-02-11, 18:13 Standaard   #20
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Piet Hein Donner heeft een hypotheek van 1.062.000 euro DEN HAAG - Lijsttrekker van 50Plus, Jan Nagel, die over de hoge hypotheeklasten van onze ministers 'klaagde', blijkt er zelf ook wat van te kunnen. Quote publiceerde vandaag een overzicht van de hypotheken van onze ministers.

Nagel klaagde in het actualiteitenprogramma Paul en Witteman over de torenhoge hypotheken van ministers Piet Hein Donner (1.062.000 euro) en Ivo Opstelten (1.293.273 euro). Ook sprak Nagel minister Melanie Schultz van Haegen aan, omdat zij een hypotheek heeft afgesloten van 610.545 euro.

Nagel vond dat premier Mark Rutte goed bezig was met twee relatief lage afgesloten hypotheken van een totaal bedrag van 90.528,50 euro, terwijl de lijsttrekker zelf vorig jaar maart nog een hypotheek van 278.865 euro op zijn Hilversumse huis afsloot, meldt Quotenet.nl. Nu het nog kan, want zijn partij is tegen dit soort aftrekoptimalisatie, legde hij hij uit.

1. Minister van Veiligheid en Justitie, Ivo Opstelten; 1.293.273 euro. 2. Minister van Binnenlandse Zaken, Piet-Hein Donner; 1.062.000 euro. 3. Minister van Volksgezondheid, Edith Schippers; 825.000 euro. 4. Minister van Immigratie en Asiel, Gerd Leers; 820.000 euro. 5. Minister van Infrastructuur en Milieu, Melanie Schultz van Haegen; 610.545 euro. 6. Minister van OCW, Marja van Bijsterveldt; 515.000 euro. 7. Minister van Financiën, Jan Kees de Jager; 450.000 euro. 8. Minister van Buitenlandse Zaken, Uri Rosenthal; 350.000 euro. 9. Minister van Defensie, Hans Hillen; 173.000 euro. Minister President, Mark Rutte; 90.528,50.

Oud 22-02-11, 18:17 Standaard   #21
SCH

Wat is er met Schultz?

Oud 22-02-11, 18:21 Standaard   #22
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Hendril Bekijk bericht
[...]
Ik vond het nogal goedkoop van Nagel. De ministers doen niets illegaal en dus hoef je ze er niet op te veroordelen. Ik geloof ook niet dat hun private situatie de reden is waarom ze de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden.

Oud 22-02-11, 18:36 Standaard   #23

[...]

Ik vond het nogal goedkoop van Nagel. De ministers doen niets illegaal en dus hoef je ze er niet op te veroordelen. Ik geloof ook niet dat hun private situatie de reden is waarom ze de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden.
Het illustreert uitstekend dat de HRA daar niet voor bedoeld is. Ministers maken overduidelijk misbruik van een regeling. Ongetwijfeld hebben ze deze riante hypotheken kunnen verkrijgen vanwege hun politieke connecties. Ik ben benieuwd waar ze dit voor hebben gebruikt. Als ze het gebruiken om bedrijfjes of investeringsvehikels op te zetten dan is het ronduit schandelijk want dan hebben ze hun positie misbruikt om gesubsidieerd geld los te peuteren waar anderen de volle rente over moeten betalen (want die kunnen niet een hypotheek van drie tot vier keer de waarde van het huis nemen om hun lucratieve hobbys te bekostigen).
Oud 22-02-11, 19:46 Standaard   #24
Ik niet!

[...]
(want die kunnen niet een hypotheek van drie tot vier keer de waarde van het huis nemen om hun lucratieve hobbys te bekostigen).
Ik denk ook niet dat die hypotheken drie of vier keer de waarde van het huis hebben. In het geval van Donner denk ik dat de hypotheek aardig in de buurt ligt van de aankoopprijs (ik weet in welke straat hij woont en dat is nou eenmaal een zeer dure straat).

Oud 22-02-11, 19:51 Standaard   #25

[...]

Ik denk ook niet dat die hypotheken drie of vier keer de waarde van het huis hebben. In het geval van Donner denk ik dat de hypotheek aardig in de buurt ligt van de aankoopprijs (ik weet in welke straat hij woont en dat is nou eenmaal een zeer dure straat).
Oké maar die Schultz zei dat zij 15 jaar geleden een huis had gekocht. Nu heeft zij een hypotheek van drie keer dat huis. In 15 jaar tijd zijn de huizenprijzen toch niet zo extreem gestegen? En Jan met de Pet wordt toch gewoon vierkant uitgelachen als hij op de bank komt?
Oud 22-02-11, 20:01 Standaard   #26
Ik niet!

[...]

Oké maar die Schultz zei dat zij 15 jaar geleden een huis had gekocht. Nu heeft zij een hypotheek van drie keer dat huis. In 15 jaar tijd zijn de huizenprijzen toch niet zo extreem gestegen? En Jan met de Pet wordt toch gewoon vierkant uitgelachen als hij op de bank komt?
Ik weet het niet precies, ook Jan met de Pet kan een hypotheek op zijn overwaarde krijgen. Of de huizen in prijs verdrievoudigd zijn weet ik niet, maar fors gestegen zijn ze wel.

Oud 22-02-11, 20:11 Standaard   #27

[...]

Ik weet het niet precies, ook Jan met de Pet kan een hypotheek op zijn overwaarde krijgen. Of de huizen in prijs verdrievoudigd zijn weet ik niet, maar fors gestegen zijn ze wel.
Die overwaarde is sowieso gevaarlijk (althans, dat zeggen de mensen die er verstand van hebben) maar volgens mij is dit gemaximeerd op 120% oid? Bij wijze van gentlemens agreement?
Oud 22-02-11, 20:12 Standaard   #28
Ik niet!

[...]

Die overwaarde is sowieso gevaarlijk (althans, dat zeggen de mensen die er verstand van hebben) maar volgens mij is dit gemaximeerd op 120% oid? Bij wijze van gentlemens agreement?
Ik weet het niet precies. Ik zou het zelf ook niet doen, maar het is op zich niet verboden.

Oud 24-02-11, 12:46 thumb down   #29

Pas boete bij 139 km/u op hogesnelheidswegen
Op de snelwegen waar straks 130 kilometer per uur mag worden gereden krijgen hardrijders pas een boete bij 139 kilometer per uur. Dat meldt het OM.

(Novum) - Op de snelwegen waar straks 130 kilometer per uur mag worden gereden krijgen hardrijders pas een boete bij 139 kilometer per uur. De meldt het Openbaar Ministerie donderdag.

De politie hanteert bij snelheidscontroles een foutmarge en bekeurt vanaf 4 kilometer per uur te hard. Daarnaast vindt een meetcorrectie plaats van drie procent, waardoor hardrijders bij een maximumsnelheid van 130 nog eens 5 kilometer per uur speling krijgen.

De bestuurder krijgt dan een bon voor een snelheid van 134 kilometer per uur. De boete voor 4 kilometer te hard rijden op de snelweg is negentien euro. Op wegen waar 120 mag worden gereden wordt in de praktijk bekeurd vanaf 128 kilometer per uur.

Op 1 maart start een experiment met 130 kilometer per uur op de A7 over de Afsluitdijk. Vanaf 1 mei volgen meer wegen waar 130 mag worden gereden.
Oud VVD plannetje wordt werkelijkheid
Oud 24-02-11, 12:47 Standaard   #30
Ik niet!

Direct terugdraaien zodra de kans daar is, niet alleen omdat het een onzinnig plan is, maar ook omdat het een soort van ijkpunt voor de VVD lijkt te zijn.

Oud 24-02-11, 12:51 Standaard   #31

Direct terugdraaien zodra de kans daar is, niet alleen omdat het een onzinnig plan is, maar ook omdat het een soort van ijkpunt voor de VVD lijkt te zijn.
De VVD kwam ooit met het idee om overschrijdingen tot 10 km per uur niet te beboeten. Ik vind dat zo hypocriet. Normaal gesproken willen ze zo tough mogelijk zijn en hebben ze geen enkele mededogen als je een vastgestelde grens overschrijdt ("regels zijn regels") maar in dit geval is de verheerlijking van de auto zo zwaargevend dat blijkbaar alles mag. Wat is het volgende? De belasting oplichten tot 100000 euro is toegestaan?
Oud 24-02-11, 12:59 Standaard   #32
Ik niet!

[...]

De VVD kwam ooit met het idee om overschrijdingen tot 10 km per uur niet te beboeten. Ik vind dat zo hypocriet.
Natuurlijk, maar dat is de VVD (en de meeste andere partijen evenmin) niet vreemd.

Oud 24-02-11, 14:02 surprise   #33
SCH

Lekkere rel rond Bleker, Verhagen en Wilders weer. CDA zit in de wurggreep. Kansloos.

Oud 24-02-11, 14:03 Standaard   #34
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Lekkere rel rond Bleker, Verhagen en Wilders weer. CDA zit in de wurggreep. Kansloos.
Welke rel?

Oud 24-02-11, 14:58 Standaard   #35
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

De krakers van het gisterochtend ontruimde pand in Groningen krijgen van de rechter geen schadevergoeding. Ook mogen ze niet terugkeren in het pand. Dat bepaalde de kortgedingrechter vandaag.

De krakers stapten gisteren een paar uur na de ontruiming naar de rechter omdat ze zich slachtoffer voelen van een "overval" door de Mobiele Eenheid. Later op de dag zou er een kort geding dienen over de betreffende kraakactie en daarom eisten de krakers een schadevergoeding van duizend euro per persoon. Tevens wilden ze terugkeren naar hun woning.

De rechter zei dat de ontruiming inderdaad als onrechtmatig kan worden gezien omdat er nog een kort geding aan zat te komen, maar dat betekent niet dat de krakers terug mogen. Volgens de rechter zou namelijk uit het kort geding zijn gebleken dat de eigenaar van het pand alle recht had om de krakers eruit te zetten.

De krakers van het gisterochtend ontruimde pand in Groningen krijgen van de rechter geen schadevergoeding. Ook mogen ze niet terugkeren in het pand. Dat bepaalde de kortgedingrechter vandaag.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 24-02-11, 15:47 Standaard   #36
SCH

[...]

Welke rel?
Bleker: ik moet niets van de PVV hebben
»
Henk Bleker
ANP Toegevoegd: donderdag 24 feb 2011, 10:49
Update: donderdag 24 feb 2011, 13:04

CDA-staatssecretaris Bleker van Landbouw zegt dat hij "niets moet hebben van de PVV" en dat hij "walgt" van hun hoofddoekjesverbod. Hij uitte deze kritiek op een campagnebijeenkomst in Markelo.

Bleker zei begrip te hebben voor CDA-leden die problemen hebben met de partij van Geert Wilders. "Dat snap ik ook. Ik moest niets van de PVV hebben en moet nog steeds niets van de PVV hebben", aldus Bleker.

Bleker was als waarnemend CDA-voorzitter nauw betrokken bij de totstandkoming van het minderheidskabinet van VVD en CDA, dat gedoogsteun krijgt van de PVV.

Gestrekt been
De staatssecretaris is niet te spreken over het PVV-plan om zogenoemde tuigdorpen op te richten voor asocialen. "Als ik de partijvoorzitter was, was ik er even met gestrekte been ingegaan. Tuigdorpen... alleen het woord al. Ik werp het verre van me", aldus Bleker. "Het idee om mensen af te schrijven is in strijd met elke vorm van fatsoen. Ook dat hoofddoekjesgedoe, aangekaart door de PVV, daar walg ik van."

Spijt
Inmiddels heeft Bleker - op verzoek van vicepremier Verhagen - zijn excuus aangeboden. Wilders belde vanmorgen ontstemd naar Verhagen, die vervolgens met Bleker contact opnam. Wilders laat per sms weten: "Hij heeft me gebeld en spijt betuigd dat hij over PVV-standpunten had moeten spreken ipv over PVV."

Oud 24-02-11, 15:51 emo   #37

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

"Hij heeft me gebeld en spijt betuigd dat hij over PVV-standpunten had moeten spreken ipv over PVV."

Wat is het verschil?
Erwtensoep is nu online   Met citaat reageren
Oud 24-02-11, 18:49 Standaard   #38

VARA verwijdert PVV-cartoon na bedreigingen
De VARA heeft de cartoon waarin de door de PVV voorgestelde tuigdorpen op de korrel worden genomen van de site joop.nl verwijderd. Dit na ernstige bedreigingen.

(Novum) - De VARA heeft de omstreden cartoon waarin de door de PVV voorgestelde tuigdorpen op de korrel worden genomen van de website joop.nl verwijderd. Daartoe is besloten na ernstige bedreigingen die medewerkers van de omroep binnenkregen. Dat meldt de VARA donderdag.

De spotprent van Adriaan Soeterbroek waarin een verband wordt gelegd tussen tuigdorpen en concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog stond sinds 11 februari online. Geert Wilders was woedend en liet weten dat PVV'ers alle VARA-programma's zouden mijden zolang de tekening niet verwijderd was. De VARA weigerde de cartoon weg te halen van de site, omdat dit volgens de omroep onder de vrijheid van meningsuiting valt, waarover Wilders zelf doorgaans hoog opgeeft.

Door de ernstige bedreigingen komt de VARA nu op het eerdere besluit terug. "Als journalistieke organisatie tillen we zwaar aan de vrijheid van meningsuiting.", laat het omroepbestuur weten. "Bedreigingen mogen geen invloed hebben op het beleid en de journalistieke afwegingen. Er kunnen zich echter situaties voordoen waarin het veiligheidsgevoel van medewerkers dermate wordt aangetast, dat ze niet meer op een goede manier hun werk kunnen doen. Dat laatste heeft bij deze concrete situatie in onze afweging de doorslag gegeven." De VARA heeft aangifte gedaan van de bedreigingen.

Geert Wilders zegt het 'verschrikkelijk' te vinden dat medewerkers van de VARA zijn bedreigd. "Niemand verdient bedreigingen ook de VARA niet", laat hij in een reactie weten. "Ik betreur en verafschuw dat zeer. Ik weet wat bedreigingen met iemand kunnen doen." De PVV-leider had liever gezien dat de cartoons verwijderd zouden worden om andere redenen, 'maar in ieder geval niet vanwege bedreigingen'.

Directeur Ronny Naftaniel van het Centrum Informatie en Documentatie Israel (CIDI) heeft forse kritiek op de VARA. "Het terugtrekken onder bedreiging is laf", twittert hij. "De VARA had zelf zo wijs moeten zijn de cartoon over de tuigdorpen niet te plaatsen."
Jammer... Wilders lacht natuurlijk stiekem in zijn vuistje. Toekomstig zelfcensuur in zijn voordeel zal het resultaat zijn. Ik vertrouw Wilders voor geen cent.
Oud 24-02-11, 19:04 no smile   #39
Ik niet!

[...]

Jammer... Wilders lacht natuurlijk stiekem in zijn vuistje. Toekomstig zelfcensuur in zijn voordeel zal het resultaat zijn. Ik vertrouw Wilders voor geen cent.
Weer een stapje verder inderdaad.

Ik vind ook dat de VARA niet toe had moeten geven, al zullen de bedreigingen wel een zeer serieus karakter hebben.

Oud 24-02-11, 19:31 Standaard   #40

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Net zapte ik even langs Man bijt hond. De domheid van de mensen op straat weer, ongelooflijk.
Ze gingen allemaal niet stemmen trouwens. "Niet op dat gajes uit Den Haag". En "doet Geert niet mee dan?".

Spoiler
Daarna moest men provincies tekenen op een kaart van Nederland. Echt, de domheid... niet te geloven.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 24-02-11, 19:48 Standaard   #41

Tizitl's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij provincies als Gelderland en Overijssel vrees ik dat het bij mij er ook wel eens behoorlijk naast zou kunnen zitten
Tizitl is offline   Met citaat reageren
Oud 24-02-11, 19:56 Standaard   #42

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Net zapte ik even langs Man bijt hond. De domheid van de mensen op straat weer, ongelooflijk.
Ze gingen allemaal niet stemmen trouwens. "Niet op dat gajes uit Den Haag". En "doet Geert niet mee dan?".

Spoiler
Daarna moest men provincies tekenen op een kaart van Nederland. Echt, de domheid... niet te geloven.
De PvdA had met haar fikken van het onderwijs af moeten blijven. Simpel.

Hoewel andere politieke partijen ook boter op hun hoofd hebben zitten
Oud 24-02-11, 19:57 Standaard   #43

Ik lees dit:
De VARA heeft aangifte gedaan van de bedreigingen.
Hopelijk is dit nu een prioriteit voor de politie.
Oud 24-02-11, 20:11 Standaard   #44
Ik niet!

[...]Ik lees dit:

Hopelijk is dit nu een prioriteit voor de politie.
Dat neem ik wel aan, ik wacht op de ondubbelzinnige veroordeling van de bedreigingen door Rutte, Opstelten en Verhagen en uiteraard als eerste door Geert Wilders.

Oud 24-02-11, 20:31 Standaard   #45
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
[...]
Prima weer, krakers moeten nooit in het gelijk gesteld worden als het gaat om ordinaire inpikkerij.
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 24-02-11, 23:29 Standaard   #46

Liever krakers dan speculatief boevengespuis met hun knokploegjes.
Oud 24-02-11, 23:34 Standaard   #47
Ik haat krakers.

Oud 24-02-11, 23:37 Standaard   #48

Ik haat speculanten
Oud 25-02-11, 01:09 Standaard   #49
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik haat speculanten
Speculanten lopen risico's en mogen dus geld verdienen.

Werkloze langharige krakers doen niks, dus krijgen ze ook niks.

Doeg.
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-11, 10:09 Standaard   #50

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
[...]

Speculanten lopen risico's en mogen dus geld verdienen.

Werkloze langharige krakers doen niks, dus krijgen ze ook niks.

Doeg.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site