![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
hier verder
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
TT
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Goed topic.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slecht topic.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die oude Jan Nagel had een verdomd goed punt over de HRA moet ik zeggen. Huis van 3 ton en dan een hypotheek van een miljoen als minister
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik vond Nagel nogal zuur en wrokkig overkomen en ik heb ook het idee dat het hem vooral ter emerdere eer en glorie van Jan Nagel te doen is.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nagel is eigenlijk de zwakke schakel in die partij, de rest is best aardig en enthousiast. Ze hadden beter Krol naar voren kunnen schuiven.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zijn houding en opmerking richting Jansma dat er iemand moet zijn om het licht bij de PvdA uit te doen waren inderdaad nogal chagrijnig. Echter, die opmerking was erg scherp en snijdt gewoon hout. Ik mis dat veel te vaak bij de VARA. Nee, in de plaats daarvan ontkent een Witteman verbouwereerd tegenover Sonja Barend dat hij tot het linkse kamp behoort en zie je bij hen steeds dezelfde (rechtse) gasten en 'deskundigen' (zoals die Frits Wester).
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Melanie Schultz
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Melanie Schultz
Kaktrut
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bovenstaande berichten graag toelichten, aan een hele reeks van dit soort posts, zowel positief als negatief, hebben we niet veel.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kijk het filmpje van Pauw en Witteman: "Nagel over de campagne van zijn 50Plus-partij"
Laatst gewijzigd door Palmboom; 22-02-11 om 16:47 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die Schultz is gewoon heel erg bekakt en komt nog verwaand over ook. Maar mijn afkeer komt vooral van haar 'affaires' met Schiphol vandaan. Wat ze als commissaris en als staatssecretaris heeft gedaan is niet fraai.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat is er met Schultz?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik vond het nogal goedkoop van Nagel. De ministers doen niets illegaal en dus hoef je ze er niet op te veroordelen. Ik geloof ook niet dat hun private situatie de reden is waarom ze de hypotheekrenteaftrek volledig in stand houden.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het illustreert uitstekend dat de HRA daar niet voor bedoeld is. Ministers maken overduidelijk misbruik van een regeling. Ongetwijfeld hebben ze deze riante hypotheken kunnen verkrijgen vanwege hun politieke connecties. Ik ben benieuwd waar ze dit voor hebben gebruikt. Als ze het gebruiken om bedrijfjes of investeringsvehikels op te zetten dan is het ronduit schandelijk want dan hebben ze hun positie misbruikt om gesubsidieerd geld los te peuteren waar anderen de volle rente over moeten betalen (want die kunnen niet een hypotheek van drie tot vier keer de waarde van het huis nemen om hun lucratieve hobbys te bekostigen).
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik denk ook niet dat die hypotheken drie of vier keer de waarde van het huis hebben. In het geval van Donner denk ik dat de hypotheek aardig in de buurt ligt van de aankoopprijs (ik weet in welke straat hij woont en dat is nou eenmaal een zeer dure straat).
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Oké maar die Schultz zei dat zij 15 jaar geleden een huis had gekocht. Nu heeft zij een hypotheek van drie keer dat huis. In 15 jaar tijd zijn de huizenprijzen toch niet zo extreem gestegen? En Jan met de Pet wordt toch gewoon vierkant uitgelachen als hij op de bank komt?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die overwaarde is sowieso gevaarlijk (althans, dat zeggen de mensen die er verstand van hebben) maar volgens mij is dit gemaximeerd op 120% oid? Bij wijze van gentlemens agreement?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik weet het niet precies. Ik zou het zelf ook niet doen, maar het is op zich niet verboden.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Direct terugdraaien zodra de kans daar is, niet alleen omdat het een onzinnig plan is, maar ook omdat het een soort van ijkpunt voor de VVD lijkt te zijn.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De VVD kwam ooit met het idee om overschrijdingen tot 10 km per uur niet te beboeten. Ik vind dat zo hypocriet. Normaal gesproken willen ze zo tough mogelijk zijn en hebben ze geen enkele mededogen als je een vastgestelde grens overschrijdt ("regels zijn regels") maar in dit geval is de verheerlijking van de auto zo zwaargevend dat blijkbaar alles mag. Wat is het volgende? De belasting oplichten tot 100000 euro is toegestaan?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Natuurlijk, maar dat is de VVD (en de meeste andere partijen evenmin) niet vreemd.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lekkere rel rond Bleker, Verhagen en Wilders weer. CDA zit in de wurggreep. Kansloos.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Welke rel?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#36 |
Bleker: ik moet niets van de PVV hebben __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
"Hij heeft me gebeld en spijt betuigd dat hij over PVV-standpunten had moeten spreken ipv over PVV."
Wat is het verschil? |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Ik vind ook dat de VARA niet toe had moeten geven, al zullen de bedreigingen wel een zeer serieus karakter hebben. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Net zapte ik even langs Man bijt hond. De domheid van de mensen op straat weer, ongelooflijk.
Ze gingen allemaal niet stemmen trouwens. "Niet op dat gajes uit Den Haag". En "doet Geert niet mee dan?". Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bij provincies als Gelderland en Overijssel vrees ik dat het bij mij er ook wel eens behoorlijk naast zou kunnen zitten
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Hoewel andere politieke partijen ook boter op hun hoofd hebben zitten |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Ik lees dit:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat neem ik wel aan, ik wacht op de ondubbelzinnige veroordeling van de bedreigingen door Rutte, Opstelten en Verhagen en uiteraard als eerste door Geert Wilders.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Liever krakers dan speculatief boevengespuis met hun knokploegjes.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Ik haat krakers.
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik haat speculanten
|
|
|
|