![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Heb er niets mee.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TT
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eens.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Amai.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
TT, behalve als je uit HAI land komt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kut, dacht dat er vandaag voetbal op TV was...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Braquba
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spaanse beker: Atletico - Real, maar volgens mij niet op de NL tv...
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
WZV-Carnaval-meet!
M'n pa wordt over 4 dagen 81, maar iedere keer als we over z'n verjaardag beginnen, dan wil hij het er niet over hebben omdat hij denkt dat hij het misschien niet haalt. Denk dat 2011 zo goed als zeker het eindpunt is. Morgen ook een gesprek met een sociaal medewerker om te praten over hoe het na z'n overlijden verder moet. Zit er niet echt op te wachten. Moest net wel aan een leuke anekdote denken over m'n pa. Toen Aanvoerder nog een Aanvoerdertje was en m'n pa z'n 60e verjaardag vierde, had ik een verjaardagskaart gemaakt voor hem waar ik 60 keer HOERA! op had geschreven met groooote letters. Maar ik kwam op het lumineuze idee om telkens 1 letter tegelijk te pennen. Dus eerst 60 keer de H, dan 60 keer de O u.s.w. Nu komt het... (hihi, je voelt 'm al aankomen ) Op de voorkant en aan de binnenkant was alles koek en ei, alleen was ik de achterkant vergeten af te maken waardoor er 15 keer met grote letters HOER stond.
Laatst gewijzigd door Aanvoerder; 20-01-11 om 20:05 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
zoooow
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Zometeen kibbeling
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik wil jullie deze verse minimal/ tech-house/ techno mix niet onthouden:
SeelenTamTam by Vin Agre on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free Best prettig. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bwehehehehe
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
OP
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wheheheheh
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
whehe
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Haha hij is goed
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Even verse champignonnetjes pakken voor in de Italiaanse tomatensoep.
Vraag me alleen nog af of het qua smaak wel samengaat met kleine mozzarellaatjes.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Snert
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Heerlijk
Een echte Superheld post.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Matig, de rechter-Shift-toets is naar de klote. Heb dit toetsenbord pas net een jaar. Erg matig. Dan maar m'n oude bazentoetsenbord uit de kast halen. Heeft dan wel geen oplichtend toetsenbord, maar een overkill aan praktische knoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
hoi
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kan ik hier een potje zeiken?
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Lees je wel eens een post die langer dan 3 regels is?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wel weer even wennen hoor, een toetsenbord zonder verlichte toesten. Alsof je telkens in het donker zit te turen terwijl je een lichtje verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nog even The Big Bang Theory meepakken dan trainen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
heheh regel 1 ook gewoon... Nou ja het is nog vroeg... Was je vader begin 50 toen hij jou kreeg Aanvoerder. Das een beste leeftijd.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Weet iemand hoe het zit met UPC. Als je nu een decoder krijgt voor het standaard digitale pakket. Dus ook zonder opneem mogelijkheden en zonder HD. Zit er dan tegenwoordig HDMI op?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Doe ik een keertje belangstellend...
|