![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Bobby Farrell de laatste dus.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halve Nederlander natuurlijk, geboren op Aruba. Maar wat een held ![]() Popmuziek heeft veel aan hem te danken, en voetbalstadions ook. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik zet opnieuw in op Dries van Agt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dood in een hotelkamer in St. Petersburg, wat een rockster
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jordy van Loon.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Euhm, Mart Smeets.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De eerste van 2011, ben benieuwd. Nu overlijden is een beetje zielig, je komt niet meer in de jaaroverzichten en ook niet in die van volgend jaar.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
André van Duin...
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb wel gemerkt dat het steeds iemand is die we niet verwachten. Moet dus even iemand bedenken waarvan ik het totaal niet zou verwachten...
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Evander Sno
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Johnny Kraaijkamp Sr.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Fleur Agema misschien, als de PVV in de peilingen zakt, moet iemand zich opofferen en een tereuraanslagen faken
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik geef de twijfelachtige voorkeur ook aan de Hamas opa.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ineens willen al die rechtsmensen dat 1 van onze meest rechtse premiers ever snel dood gaat
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ben geen rechtse stemmer en ik wil ook niet dat hij dood gaat (het maakt me ook weinig uit als het wel gebeurt overigens), maar mijn kopje lauw geworden thee zegt dat dit gaat gebeuren.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hij wordt begin februari 80 dus ik zou er ook niet heel droevig over zijn.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Thomas Berge, ik las net dat hij ineens gelovig geworden is, meestal doen mensen dat als ze ernstig ziek zijn en de dood in de ogen kijken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Henny Huisman
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Tekenen we voor! Al zie ik juist hem wel de honderd halen..
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tineke Schouten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Henk Hofland vrees ik.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Afgelopen week Simon weer eens gekeken, dus ik ga voor Cees Geel.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Liever niet, want dan krijgen we opeens allemaal van de memorial programma's en wordt ze populair omdat ze 'te jong gestorven is'. Laten we haar maar compleet vergeten zodat ze eenzaam sterft op de respectabele leeftijd van pak 'm beet 86.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik vind die reclames met Tineke best grappig. Doe dan Gordon of die Rutger of Ruben Nicolai maar.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gordon
![]() De rest hoeft niet, mag wel. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gordon die nu helemaal in de Here God is?
![]() Ben ik toch veel leuker?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
En Gordon heeft gewoon heerlijke humor. En dat eeuwige zeiken. Heerlijk
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
De echte SCH bestaat niet, dat is een mythe
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Halsema, manisch depressief. Vandaar ook dat ze gestopt is met de politiek
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Coen Moulijn
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Shit, een radiocollega zou de hele week met hem op gaan trekken toevallig om een radioportret te maken.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hanna Kraan is vandaag overleden, jeugdboekenschrijfster
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Alsof iemand die kent
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nooit van heurt
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Staat gewoon op 101, dus ze is niet een of andere vage bewoonster van ons land.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die boeken van haar werden bij ons in de klas (groep drie of vier volgens mij) voorgelezen. Zal rond 1993/1994 geweest zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
101?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Welke BN-er gaat hierna? Deel II
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|