Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 27-01-12, 16:18 Standaard   #201

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap de politie wel. Het is zwaar werk dat boetes uitdelen dan heb je geen zin om koperdieven te arresteren.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 27-01-12, 16:18 Standaard   #202
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door De KnikkerKoning Bekijk bericht
[...]

Wat ze gisteren lieten zien niet toch?
Ik heb dat filmpje dat hier gepost is afgekeken, daarin worden de boeven gearresteerd en naar een busje geleid.
Dat het niet allemaal in het tempo en op de manier gebeurt, die de reporter wil, lijkt me bijzaak.

Is dit de excuus-marokkaan, deze verslaggever?

Oud 27-01-12, 16:54 Standaard   #203

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap de ophef ook niet zo. Dit is weer de gebruikelijke knip- en plakjournalistiek van Pownews. Conclusie is volgens mij gewoon dat de politie die aan het begin van het filmpje aanwezig is, die gasten aan het einde van het filmpje afvoert..

Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<<
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 27-01-12, 16:56 thumb up   #204
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is al de hele week bezig met de koperdieven en het shell-gebouw, eergisteren was er ook nog een reportage. Hij doet het wel goed en leuk, vraagt goed door, goede reportages. Beter dan Daan iig. En gebruikelijke knip en plakjournalistiek? Je ziet toch wat er gebeurd en in welke volgorde? . Daar kan je weinig aan knippen en plakken wat die agent zegt hoor.

Scoops hebben ze wel minder inderdaad; die Buma hebben ze flink achteraan gezeten, maar dat was al via GeenStijl al jaren. Vind het nieuwe tijdstip ook heel arelaxt.

Oud 27-01-12, 17:01 Standaard   #205
CHAMPIONS OF EUROPE

mcyodogg's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat hijgerige doorvragen is prima bij die lui in het gebouw en in mindere mate de politie die daar ook maar hun werk staan te doen, maar waarom ie als zo'n konijn V/d Laan staat te interviewen? Misschien was de coke nog niet uitgewerkt.
mcyodogg is offline   Met citaat reageren
Oud 27-01-12, 17:18 emo   #206
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Ik heb dat filmpje dat hier gepost is afgekeken, daarin worden de boeven gearresteerd en naar een busje geleid.
Dan heb ik dat gemist

Oud 27-01-12, 17:25 Standaard   #207
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
Hij is al de hele week bezig met de koperdieven en het shell-gebouw, eergisteren was er ook nog een reportage. Hij doet het wel goed en leuk, vraagt goed door, goede reportages. Beter dan Daan iig. En gebruikelijke knip en plakjournalistiek? Je ziet toch wat er gebeurd en in welke volgorde? . Daar kan je weinig aan knippen en plakken wat die agent zegt hoor.
.
Huuuuuh, Bliksempie toch. Zo naief ben jij heul niet, jij weet alles van manipualtie en beeldvorming

Maar welk punt wordt hier dan preceis gemaakt volgens jou?

Oud 27-01-12, 17:39 big smile   #208

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Hehe wat grappig. Al een paar maand vind ik PowNews steeds minder vervelend en irritant worden en af en toe kijk ik het zelfs best met plezier. Dat stukje van gisteren deed me ineens weer denken aan het oude Pownews. Irritant stuk.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 27-01-12, 17:39 Standaard   #209
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Dat het niet allemaal in het tempo en op de manier gebeurt, die de reporter wil, lijkt me bijzaak.

Is dit de excuus-marokkaan, deze verslaggever?
Wat die lui nog in dat pand deden snapt niemand, die hadden natuurlijk allang gevlogen kunnen zijn. Die lakse houding van 'neem maar contact op met de communicatie afdeling' is natuurlijk een beetje lomp.

Oud 27-01-12, 17:43 big smile   #210

Oorspronkelijk geplaatst door pfaf Bekijk bericht
Hehe wat grappig. Al een paar maand vind ik PowNews steeds minder vervelend en irritant worden en af en toe kijk ik het zelfs best met plezier. Dat stukje van gisteren deed me ineens weer denken aan het oude Pownews. Irritant stuk.
Ooit zijn vinden wij elkaar nog baas

Oud 27-01-12, 17:54 sunglasses   #211

Oorspronkelijk geplaatst door Breach Bekijk bericht
[...]

Ooit zijn vinden wij elkaar nog baas
Tuurlijk, je durfde het echter nooit te onderkennen.
Oud 27-01-12, 18:28 Standaard   #212
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Wat die lui nog in dat pand deden snapt niemand, die hadden natuurlijk allang gevlogen kunnen zijn. Die lakse houding van 'neem maar contact op met de communicatie afdeling' is natuurlijk een beetje lomp.
Mwah, als er iemand zo opgefokt op je afkomt, en meteen roept "hey pipo, doe us wat man". Het ziet er allemaal natuurlijk grappig uit maar je kunt dit precies zo maken als je wilt.

Oud 27-01-12, 20:30 Standaard   #213
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Mwah, als er iemand zo opgefokt op je afkomt, en meteen roept "hey pipo, doe us wat man". Het ziet er allemaal natuurlijk grappig uit maar je kunt dit precies zo maken als je wilt.
Dat die verslaggever "opgefokt" komt aanrennen is natuurlijk logisch, hij werd een minuut daarvoor aangevallen door 3 dieven, dan zou ik ook vol adrenaline zitten. En je ziet toch de aarzelende reactie van de politie. daar wordt niet in geknipt, dat gedeelte dan.

Maar verder zijn ze inderdaad niet zo hard uit de hoek gekomen als ze zelf wilden, twee keer per week met eigen nieuws komen is niet bepaald gelukt. Maar goed, dat had ik ook niet verwacht. Verder kijk ik er wel met plezier naar, duivenmeneer en braboneger kan ik wel om lachen, zolang ze niet gaan pretenderen een serieus nieuwsprogramma te zijn vindt ik het prima.

Oud 04-02-12, 17:05 Standaard   #214
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik vind het allemaal wat tegenvallen dat Powned. Zag van de week dat ze weer geld hadden afgehaald. Is het laatste jaar geweest.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 04-02-12, 19:04 Standaard   #215

JaszaAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Met die zwerver met de koper was wel geniaal, noem me geen kk dief vuile allochtoon hahaha

Oud 04-02-12, 19:09 thumb down   #216

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik blijf het misselijke journalistiek vinden.

Oud 04-02-12, 20:16 sunglasses   #217
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
Ik blijf het misselijke journalistiek vinden.
PVV-tv, moet jou toch aanspreken.

Oud 22-02-12, 00:21 Standaard   #218
Juk

Ze hadden gisteren letterlijk de babbelbox gekopieerd en bij het carnaval neergezet. Mag dat zomaar SCH?

Oud 22-02-12, 10:31 Standaard   #219
SCH

Bedankt voor de tip Juk.

Kwamen ze nog terug op Rutgers faaloptreden bij DWDD?

Oud 22-02-12, 10:35 Standaard   #220

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Rutger schijnt gevraagd te zijn als tafelheer, of is dat een grapje van Weesie?
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 22-02-12, 10:45 big smile   #221
SCH

Wat denk je zelf?

Oud 22-02-12, 16:22 Standaard   #222
Juk

Bedankt voor de tip Juk.

Kwamen ze nog terug op Rutgers faaloptreden bij DWDD?
Als ik het kijk, kijk ik altijd de aflevering terug van de dag ervoor, dus zo meteen ga ik die van gisteren pas terugkijken.

Zijn faaloptreden had ik wel gezien inderdaad, normaal zo'n grote bek en nu toch behoorlijk met de mond vol tanden. Grappig om te zien dat hij zelf niet goed met de onverwachte kritiek, hij zat daar tenslotte om zijn eigen boek te promoten en wordt ineens aangesproken, om kon gaan, terwijl dat zijn trademark is.

En dat tafelheerschap, zou me niets verbazen als dat echt zo is hoor. Matthijs heeft al meerdere keren aangegeven dat hij erg onder de indruk is van Rutger. En ik zag vorige week die boer zoekt vrouw presentatrice en die heeft geen woord gezegd, er mag dus wel wat pit bij.

Laatst gewijzigd door Juk; 22-02-12 om 16:26

Oud 22-02-12, 16:24 Standaard   #223
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

Als ik het kijk, kijk ik altijd de aflevering terug van de dag ervoor, dus zo meteen ga ik die van gisteren pas terugkijken.

Zijn faaloptreden had ik wel gezien inderdaad, normaal zo'n grote bek en nu toch behoorlijk met de mond vol tanden. Grappig om te zien dat hij zelf niet goed met de onverwachte kritiek, hij zat daar tenslotte om zijn eigen boek te promoten en wordt ineens aangesproken, om kon gaan, terwijl dat zijn trademark is.
Het is ook veel makkelijker om het te doen, dan om je er tegen te verdedigen...

Oud 22-02-12, 16:25 Standaard   #224

Het was niet erg sterk, maar de duidelijke frustratie van Rottenberg was ook vrij treurig.
Oud 22-02-12, 16:28 Standaard   #225
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
Het was niet erg sterk, maar de duidelijke frustratie van Rottenberg was ook vrij treurig.
Ik vind heel die Rottenberg sowieso treurig. Elke keer een hele grote bek maar er komt nooit iets zinnigs uit. Die andere gast kon zijn punten veel beter beargumenteren.

Oud 22-02-12, 16:31 emo   #226

Oorspronkelijk geplaatst door Juk Bekijk bericht
[...]

Ik vind heel die Rottenberg sowieso treurig. Elke keer een hele grote bek maar er komt nooit iets zinnigs uit. Die andere gast kon zijn punten veel beter beargumenteren.
Hij probeert normaal ook met flauwe kritiek naar de PVDA toe zijn objectiviteit te tonen, maar nu stond het huilen ineens nader dan het lachen.
Oud 22-02-12, 16:38 Standaard   #227
Juk

Oorspronkelijk geplaatst door Erwtensoep Bekijk bericht
[...]

Hij probeert normaal ook met flauwe kritiek naar de PVDA toe zijn objectiviteit te tonen, maar nu stond het huilen ineens nader dan het lachen.
De periode dat hij er elke dag zat heb ik het programma ook gemeden als de pest.

Oud 24-02-12, 23:08 Standaard   #228
BS.

Morgenavond weer een nieuw programma: zendtijd powned - alles over kijkcijfers en nieuwe programma's.

Klinkt (voor mij) wel interessant, mar qua kijkcijfers wordt het een flop natuurlijk...

Oud 24-02-12, 23:14 Standaard   #229
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is wel een beetje makkelijk om nu in een refodorp te gaan interviewen over Friso.

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-12, 10:43 Standaard   #230
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Het is wel een beetje makkelijk om nu in een refodorp te gaan interviewen over Friso.
Tenenkrommend en respectloos. Net als dat stukje op GS over orgaandonatie. Altijd als je denkt dat de grens van lompheid nu wel is bereikt, blijkt het weer erger te kunnen.

Oud 25-02-12, 10:48 Standaard   #231

Morgenavond weer een nieuw programma: zendtijd powned - alles over kijkcijfers en nieuwe programma's.

Klinkt (voor mij) wel interessant, mar qua kijkcijfers wordt het een flop natuurlijk...
Jij vindt alles wat die etters uitpoepen interessant.

Narcistische arrogante zelfbevlekkende mongolen zijn het.

Oud 25-02-12, 10:50 Standaard   #232
BS.

Wat is daar respectloos aan en naar wie? Ik vind het geschreven stuk op GS behoorlijk hard geschreven en op een respectloze manier, maar het issue op zichzelf is een discussie die leeft onder mensen. Het refodorp denkt echt zo over het leven, waarom zou je dat niet als nieuws mogen en kunnen brengen?

Oud 25-02-12, 10:53 Standaard   #233
CHAMPIONS OF EUROPE

Wat is daar respectloos aan en naar wie? Ik vind het geschreven stuk op GS behoorlijk hard geschreven en op een respectloze manier, maar het issue op zichzelf is een discussie die leeft onder mensen. Het refodorp denkt echt zo over het leven, waarom zou je dat niet als nieuws mogen en kunnen brengen?
Nieuws is het niet echt, he? Ze gaan daar heen, omdat ze toch precies weten met wat ze terugkomen.
Oud 25-02-12, 10:58 Standaard   #234
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door mcyodogg Bekijk bericht
[...]

Nieuws is het niet echt, he? Ze gaan daar heen, omdat ze toch precies weten met wat ze terugkomen.
Dat doet ieder nieuwsprogramma; de NOS/RTL zullen bij bepaalde items genoeg mensen op straat om een reactie vragen en de beste er bij gebruiken voor een bepaald beeld wat er leeft onder Nederland. Er is zoveel niet-nieuwe nieuws wat elke keer wordt gebracht, en toch komt het altijd weer terug...

Net zoals al die grappen die al gemaakt worden of de discussie over stekker eruit trekken etc - waarom zou je dat niet in beeld mogen brengen of vanaf wanneer mag dat wel?

Oud 25-02-12, 11:03 Standaard   #235

GS heeft zich altijd tegen hervormingen mbt orgaandonatie gekeerd.

Door nu op zo'n wijze het tegenovergestelde te beargumenteren is extra schandalig.

Oud 25-02-12, 11:21 Standaard   #236
CHAMPIONS OF EUROPE

[...]
Dat doet ieder nieuwsprogramma; de NOS/RTL zullen bij bepaalde items genoeg mensen op straat om een reactie vragen en de beste er bij gebruiken voor een bepaald beeld wat er leeft onder Nederland. Er is zoveel niet-nieuwe nieuws wat elke keer wordt gebracht, en toch komt het altijd weer terug...

Net zoals al die grappen die al gemaakt worden of de discussie over stekker eruit trekken etc - waarom zou je dat niet in beeld mogen brengen of vanaf wanneer mag dat wel?
Tuurlijk, als er ergens een sociologisch onderzoekje gehouden wordt, of er is een nieuwe maatregel die 'de man op straat' direct raakt, dan ga je even peilen hoe de stemming is.

We hebben nou al 10 jaar euthanasie in Nederland. Toen dat werd geintroduceerd, werd er gesproken met voor- en (religieuze) tegenstanders. Helemaal niks mis mee. Weten we ook weer hoe zij er tegenaan kijken.

Maar om nou bij zo'n individueel geval, weer daar heen te gaan om te horen dat de hel erop volgt, dat is gewoonweg saai en heeft geen enkele nieuwswaarde. Dat is hetzelfde als Hans Teeuwen die tijdens een voorstelling duizend keer de meest vreselijke scheldwoorden eruit gooit en dan naar de Bond tegen het Vloeken bellen, om te vragen wat zij er nou van vinden.
Oud 25-02-12, 11:50 Standaard   #237
SCH

Nou ja, het is het zoeken en creeëren van rellen. We zoeken een grefo die iets ergs zegt, een moslim die iets doms roept en hoppa, we hebben weer een rel, maar waar gaat dat dan over?

Dat stuk over orgaandonatie vind ik echt resepectloos en daar ben ik behoorlijk kwaad over. Kom op, er is een familie in verdriet, die jongen leeft en er is op dit moment geen sprake van dat hij overlijdt, dat is NU niet aan de orde. Gisteren was de dag dat ze horen dat hij misschien nooit meer wakker wordt, nu zijn ze dan aan het verwerken en bedenken hoe de revalidatie in zijn werk gaat, en misshien komt daar de later de vraag van 'de stekker eruit' erbij. Maar dit is totaal niet het moment om over zijn organen te beginnen. En hoe zou jij het vinden als je moeder in coma raakt en iemand zegt: "hey ze is stuk he, sneu hoor".

Kom op zeg, we hebben toch nog wel iets van beschaving. Dat je dan de vraag stelt: wat is daar respectloos aan en naar wie, daar begrijp ik echt helemaal niets van. Is dat nou een generatiekloof of een fatsoenskloof?

Oud 25-02-12, 12:07 big smile   #238

Klinkt als het definitieve failliet van Powned... Maar ik zal morgen eens kijken, wie weet vergis ik me.
Oud 25-02-12, 13:38 Standaard   #239
Juk

[...]

Nou ja, het is het zoeken en creeëren van rellen. We zoeken een grefo die iets ergs zegt, een moslim die iets doms roept en hoppa, we hebben weer een rel, maar waar gaat dat dan over?

Dat stuk over orgaandonatie vind ik echt resepectloos en daar ben ik behoorlijk kwaad over. Kom op, er is een familie in verdriet, die jongen leeft en er is op dit moment geen sprake van dat hij overlijdt, dat is NU niet aan de orde. Gisteren was de dag dat ze horen dat hij misschien nooit meer wakker wordt, nu zijn ze dan aan het verwerken en bedenken hoe de revalidatie in zijn werk gaat, en misshien komt daar de later de vraag van 'de stekker eruit' erbij. Maar dit is totaal niet het moment om over zijn organen te beginnen. En hoe zou jij het vinden als je moeder in coma raakt en iemand zegt: "hey ze is stuk he, sneu hoor".

Kom op zeg, we hebben toch nog wel iets van beschaving. Dat je dan de vraag stelt: wat is daar respectloos aan en naar wie, daar begrijp ik echt helemaal niets van. Is dat nou een generatiekloof of een fatsoenskloof?
Ik snap niet hoe jij je druk kan maken over iets wat GS schrijft. Als ik me druk maak over alles wat er gezegd en geschreven wordt wat ik belachelijk vind heb ik geen tijd voor andere dingen. In plaats daarvan lees ik het gewoon niet.

Speciaal voor deze discussie heb ik het bericht op GS gelezen en hoe respectloos het ook is (hoewel ik me niet kan voorstellen dat ze in het koningshuis GeenStijl lezen) is het punt wat ze willen maken toch duidelijk. Dat ze dat bij GS altijd op een lompe manier doen, ik kan me een actie herinneren rond Serious Request, weten we toch allemaal. Dat ze je daar nog mee op de kast krijgen zeg.

Oud 25-02-12, 13:51 Standaard   #240

Elke keer is er ééntje teveel. Het went niet.

Oud 25-02-12, 14:02 Standaard   #241
Juk

Elke keer is er ééntje teveel. Het went niet.
Wen er maar snel aan dan, want de wereld zit vol met mensen die dingen zeggen en doen waar je verdrietig van wordt.

Oud 25-02-12, 14:11 Standaard   #242

Elke dag worden er ook mensen vermoord. Ook maar schouders over op halen?

Oud 25-02-12, 14:16 Standaard   #243
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

En hoe zou jij het vinden als je moeder in coma raakt en iemand zegt: "hey ze is stuk he, sneu hoor".
Dit dus, er bestaat nog iets als fatsoen en dit gaat ver over elke fatsoensgrens heen. Merkwaardig dat dit soort acties vooral komen van media die zelf algtijd vooraan staan om anderen (lees allochtonen) de maat te nemen.

Oud 25-02-12, 14:21 Standaard   #244
Juk

Elke dag worden er ook mensen vermoord. Ook maar schouders over op halen?
In tegenstelling tot elke dag 3 uur rouwen? Ja.

Maar je schouders er over op halen is wat anders dan ergens kennis van nemen, je hoofd te schudden en weer lekker verder met je dag.

Oud 25-02-12, 14:34 Standaard   #245
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Helemaal eens met Juk, het is toch algemeen bekend hoe ze bij Geen Stijl hun punt willen maken.
Dan kun je je daar wel iedere keer door op de kast laten jagen maar dat is nou juist wat ze graag hebben.

Hun lijfspreuk is niet voor niets: "Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend"
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-12, 15:18 smile   #246

Wat me zo heel erg opvalt is dat die gasten die zichzelf gelinkt voelen aan PowNed allemaal mannetjes zijn die een grote bek op internet hebben, maar in het echt als ze zelf aangepakt worden.

Ik ken privé één van die gasten die voor de site schrijft en ook bij tv betrokken is, maar zo scherp als zijn pen op internet is zo'n mak lammetje is het in het echt. Ik heb hem al een aantal keer in een volle ruimte en public voor lul gezet en dan gaat ie achteraf bij anderen zeiken dat ik hem altijd moet hebben

PowNed was leuk totdat ze zichzelf te serieus zijn gaan nemen. De bedoeling was om aan te tonen dat belastinggeld verspild werd, maar nu voelen ze zich iets te belangrijk.

Oud 25-02-12, 15:28 bulb   #247

En als ze dan --zoals vanavond-- ook programma's lijken te gaan maken die ook door de VPRO gemaakt zouden kunnen worden, is het einde heel dichtbij.
Oud 25-02-12, 15:32 Standaard   #248
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Trouwens Geenstijl heeft op zich niets meer met Powned te maken. Dus de discussie over Friso en geenstijl stukje hoort hier niet.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-12, 15:37 Standaard   #249
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
Trouwens Geenstijl heeft op zich niets meer met Powned te maken. Dus de discussie over Friso en geenstijl stukje hoort hier niet.
Officieel misschien niet, maar ik kan ze niet los van elkaar zien.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 25-02-12, 15:37 smile   #250

Ik heb overigens minder moeite met de site dan met de tv. De site bevat goede stukken (ok, soms wordt het randje gezocht maar dat kan), de tv is gewoon een aanfluiting. Al 2 jaar elke dag hetzelfde kunstje herhalen.

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site