![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
jooo
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heuj!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Genot
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Expeditie robinson hh kijken. Saartje
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
wtf zijn wikileaks
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
WikiLeaks - Wikipedia
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
BIER
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
wikileaks
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik hoop niet dat ik voor vast in het 1e kom, dan krijg ik problemen met wedstrijden van Twente..
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Je hebt toch zoiets als keuzevrijheid.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat snap ik ook nog wel, maar de keus is alleen te moeilijk om zo 1,2,3 te nemen.
Ik zeg namelijk vanaf dat ik begon met voetbal al dat ik in het 1e wil spelen Maar Twente gaat waarschijnlijk wel voor..
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Toen maar in een zaterdag 1-elftal gaan spelen met vrienden. Sowieso is voetballen op zaterdag veel toffer.
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hoi
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben damzkie en sinds ik een leven heb gekregen ben ik hier niet meer zo veel
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Damzkie en een leven
Hoax.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bah! Iemand met een leven
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik drink te veel
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jort is toch bezig met het schrijven van de verhaaltjes van Rutte?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Damzkie een leven, jaja
Zeker de hele wereld aan het rondreizen kut ambtenaar?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik ga.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Stil op WZV vanavond zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lekker weekendje geweest.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zag vandaag Sekou Cissé lopen, op uggs.
![]() Tot zoverre mijn bijdrage. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Sjikke
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Uitverkoop he in Rotterdam..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
heujjj
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha die vent vorige week met miljoenenjacht eigenlijk niet eens gewonnen
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Is dat serieus Kopbal ?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Had die onderste al gezien ja, domme snollen. Allemaal voor die lelijke pauperklompen. Doe een paar pumps of sneakers ofzo aan.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die foto's? Ja.
Cissé op uggs? Ja. Zie ik een negert in de rij staan? Nee. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja, er was een pop-up-store in Rotterdam vandaag waar ze 220 ipv 300 kostten.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #597: We mogen bijna weer..
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |