![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Heuj.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Liever niet, liever niet.
Zo nu ff samenvatting aangooien .
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Antenne Bayern.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Godverdomme, komt er net vanuit het niets een commercieel idee tot me.... ik ff enthousiast want het is iets simpels waar zeker vraag naar is en waar makkelijk verdienmodel aan vast zit...
Namelijk een site mbt cadeau-advies waar men simpel geslacht, leeftijd, categorie, interesses etc van een persoon kan invullen en op basis daarvan door gebruik van databases van webshops (dus in samenwerking) dat er produkten naar voren komen die bij dat profiel passen. Echt zo'n go-to website voor bv luie mannen die echt geen idee hebben wat ze moeten kopen voor familie/vriendin etc. Ik denkend dat je op dit moment alleen op alle webshops een systeempje heb waar ze op basis van je zoek en koopgedrag adviezen geven voor JOU en het niet mogelijk is om datzelfde systeem te gebruiken voor advies voor een ANDER.... en dat mn idee dus best uniek is... ... ga ik naar bol.com en meteen op hun startpagina staat al Cadeauhulp waar je dus geslacht, leeftijd, categorie, prijsklasse etc kan invullen ![]() Ik heb zovaak ideeen waar ik net te laat mee aankom maar die ansich wel goed waren aangezien ze dus in de praktijk al uitgevoerd zijn en goed werken/aanslaan. Maja nadruk op 'te laat' ![]() Met 6,5 miljard mensen en tientallen miljoenen bedrijven is het haast geen doen echt iets nieuws te bedenken
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ben kapot!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heuyuyyy
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
SpitsNieuws : Queen niet meer nr. 1
Ik nam die hele teringbende al nooit serieus. Maar dit slaat echt alles. Het meest doorsnee, afgezaagde kutdeuntje uit de 20e eeuw komt op numero uno. Kutgeneratie. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ik had toch gehoopt dat Dr Dre op 1 zou staan
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
goedemorgen!
De sneeuw is alweer weg
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hier ligt nog wel wat
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
hoi sletjesssssss
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Maar The Eagles...
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zeker, heb er nu nog last van
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
gege, maakt niks. Dikke prima gewoon. Nu kunnen wij morgen ook wee met een gerust hart verliezen in Venlo
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Epidermolysis bullosa, ging bijna over mijn nek echt erg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Middag...
Katertje van gisteren en niet van de drank.... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vandaag weer richting Nijmegen
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Al 2 van de 3 tentamens niet gehaald
Gaat lekker.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Voetbal gaat door hier.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
douchennnnnnnnnnnnn
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
DurQen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ongelofelijk. Sinds woensdagmiddag zonder gas en licht en ze komen dinsdagochtend de boel pas weer maken. Wat een kneuzenkermis. Vannacht was het 12 graden om m'n kamer en het wordt alleen maar kouder. Ben nu maar een paar dagen bij een scharrel aan het tukken.
Vanavond gaan Aanvoerder en KK Masterdam even onveilig maken!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nog geen vlokje gezien hier!
Zometeen even kappertje doen en dan vanavond naar het Koning Willem II stadion. Waarschijnlijk een potje kou vatten
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ben weer in de lucht.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ok, nu 2 weken baar+snor laten groeien.
Maar vanavond een feestje, en wil er wel een beetje representatief uitzien.... wat te doen
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zittend op je fiets 's nachts naar huis fietsend en dan dit nummer aan.
![]() __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lijk je al op je UI?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat is geen optie
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Valt mee, baardhaar van een cm nu ongeveer
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Afscheren dan, alleen met een bazenbaard zou het acceptabel zijn.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tijd dat Billy Joel eens op 1 komt
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als je er representatief uit wil zien kun je het sowieso wel shaken, baard of geen baard.
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Mijn nummer een was Ricky - Genot
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kon je eigenlijk stemmen op Zanger Rinus?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #596: Let it snow, let it snow, ...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|