![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik moet er zeker een openen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
leuke TT
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gaaaaaap.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Whehe mijn huisgenoot is kroketten aan het maken moest meteen aan KK denken
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
KaasKroket?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Groentekroket zeker.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Groeten aan je tante.
Welke tante? Tante Lien. Welke Lien? Lien back. Wat een bazen nummer van de JvT.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
meuh
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gast dat ik 4/5 keer per jaar XTC doe maakt echt niet zoveel verschil. Blowen doe ik amper meer en coke al een half jaar niet meer
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ow ok. Dan zeg ik niks
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Was dat alleen zo, of heb ik sowieso een verkeerd beeld?
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Fatima ![]() Royal Flush tegen je krijgen als je FH hebt... lullig
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hahaha ja dat dacht ik dus ook
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
That's poker
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
We hebben er trouwens wat nieuwe sporters bij onder de NLse vlag, nu de NL antillen opgeheven zijn. Waaronder Martina:
Churandy Martina - Wikipedia |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Een jaar geleden was dat wel het geval ja. Was toen ook tijdelijk gestopt met mijn studie dus had wat veel vrije tijd om handen ging dan vaak door vanaf donderdag avond tot maandag ochtend. Maar die gasten spreek ik nu bijna niet meer
|
|
|
|
|
|
#23 | |
![]() Maar goed bezig dan |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Waarom is de Rabobank in godsnaam overdag op een doordeweekse dag met onderhoud bezig
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja ach zo nu en dan een avondje door halen kan nog wel maar niet meer zovaak
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Oh een storing met iDeal blijkbaar die Rabobank en Triodos raakt.... lekker kut voor webshops e.d.
Maar waarom dan de hele internetbankieren pagina dan ook niet werkt.... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Geef jullie Facebooks eens.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Portfolio gezeur eindelijk af, moest hem eigenlijk 3.5 jaar lang bijhouden, uiteraard na het 1e jaar niet meer gedaan
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Valt nog mee
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een kakkerzooi..
Vaag verhaal, ik had een paar weken terug last van die kleine fruitvliegjes... dus ik dacht dat dat door een vuilniszak in de keuken kwam. Netjes opgeruimd en nog een hele tijd bezig geweest om die krengen uit te roeien. Komt mijn buurman net thuis, en is zoals gewoonlijk 10 minuten op z'n kamer en vertrekt vervolgens weer (dat doet hij al 2 maanden een paar keer in de week ofzo, hij is er dus praktisch nooit). Loop ik naar de keuken weer gewoon een shitload aan kutvliegjes in de keuken. Iemand enig idee of die krengen ook van wietplantjes kunnen komen? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Njah, lekker dan. Weet ook niet zo goed wat te doen nu... die gozer is er bijna nooit dus het is vaak toeval als ik hem een keer hoor, en vervolgens is hij ook altijd weer na 10 min. pleite. En een keuken (waar sowieso bijna geen frisse lucht doorheen kan) vol met van die vliegjes is fucking ranzig
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die beestjes leven niet zo gek lang, paar dagen (waarin ze wel weer voortplanten). Maar irritant lijkt het me wel ja..
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik roeide ze altijd uit met deo en een aansteker in m'n studentenhuis. Is overigens maar een tijdelijke oplossing.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tsja, de vraag is ook meer wat de neuk die gast in z'n kamer heeft als hij heel snel z'n deur open en dicht doet en er vervolgens honderden vliegjes ontsnappen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Zo heb ik hier laatst ook twee insecten weten te vermoorden die op mijn plafond aan het kamperen waren. Daar kon ik heul niet bij de met de vliegenmepper, dus dan maar zo.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
FC Twente maakt plaats voor minima in nieuwbouw stadion
dinsdag 23 november 2010 | 16:34 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 23 november 2010 | 16:50 ENSCHEDE - FC Twente reserveert in de uitgebouwde Grolsch Veste mogelijk plaatsen voor minima en mensen die niet in staat zijn een seizoenkaart te betalen. De club praat met een woningbouwcorporatie en bedrijven over sponsoring van deze plekken voor mensen die het moeilijk hebben en door een gesponsord stoeltje toch bij toerbeurt naar het stadion zouden kunnen. De club wil volgende maand beginnen met de verdere uitbouw van de tweede ring, die 18 miljoen euro gaat kosten. Maar dan moet er wel overeenstemming zijn met de gemeente Enschede, provincie en het waterschap over de vraag wie de aanpassing van infra en het verleggen van kabels en leidingen betaalt. Meer over de bouwplannen van FC Twente in onze krant van woensdag. Twente leest mee TR @!!!!
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eet straks zuurkool met speklapjes en vette jus.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Hoe zat dat ook alweer?
Heb eigen risico van 50EUR op m'n bagage. Dat houdt in dat ik de eerste 50EUR betaal en de verzekering de rest? __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Als het goed is zit er toch een clausule bij.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Uhu
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hm heb alleen een formulier meegenomen waarop stond wat gedekt wordt en wat niet. Staat wel een leuke asteriks bij, maar geen verwijzing
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Beetje jammer.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #591: zonder leuke TT
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|