Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-11-10, 20:56 Standaard   #1
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Over verhuizen, over stress, over afplaktape, dozen, huurcontracten, koopovereenkomsten, nieuwe buren en nog veel meer.

Met handige tips en weetjes en hulp.

Oud 14-11-10, 20:58 Standaard   #2
SCH

Oh ja, want wij huren dus vanaf morgen een ander huis. Na 16 jaar gaan we weg uit ons monumentale appartement in de binnenstad, noodgedwongen, want het wordt gerestaureerd en daarna is het veel te duur.

We blijven huren en hebben een prima huis met een dak erop gevonden in Tuindorp, ongeveer 1,5 km verderop in een groene, rustige jaren 30-wijk.

Ben dus 16 jaar niet meer verhuisd en man o man, wat een stress en gedoe. Vandaag sinds heel lang weer eens bij de Praxis geweest en afplaktape gekocht

We verhuizen trouwens over een kleine maand, als het meezit, tot die tijd klussen en spullen weggooien en andere spullen kopen enz.

Het enige dat ik tot nu leuk vind aan dat hele verhuizen is dat we digitale tv met EL-live krijgen

Oud 14-11-10, 20:58 Standaard   #3
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk. Jij hebt net de sleutel van je nieuwe huis gekregen SCH?

Oud 14-11-10, 20:59 Standaard   #4
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom huren jullie nog steeds SCH?

Oud 14-11-10, 21:00 Standaard   #5
Ik niet!

Waarom blijven jullie huren SCH?

Oud 14-11-10, 21:00 Standaard   #6
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Is het qua grootte wel vergelijkbaar SCH?
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 14-11-10, 21:01 Standaard   #7

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

Hij is naar de Praxis geweest voor afplaktape. Klusser!

Oud 14-11-10, 21:02 Standaard   #8
Ik niet!

Ik ben bezig met een appartement. Ik wil gaan kopen en iets dichter bij het centrum, maar toch in een goede buurt en op dezelfde afstand van het strand, gaan wonen. Ik heb besloten dat ik naar de Archipelbuurt ga verhuizen en heb een aantal dingen op het oog. Ik heb vrijdag een bod uitgebracht, 20 procent onder de vraagprijs en ze tot dinsdag de tijd gegeven. Ze accepteren het ongetwijfeld niet, maar wellicht doen ze een mooi tegenbod en dan zijn we in onderhandeling. Zo niet, dan ga ik verder kijken.

Oud 14-11-10, 21:06 Standaard   #9
SCH

Tja, die vraag over huren en kopen krijgen we natuurlijk voortdurend. Heb ik vooral gevoelsargumenten voor. Heb geen zin in dat hele gedoe en bovendien is het in Utrecht en omgeving relatief gezien zo duur voor wat je ervoor krijgt. Bovendien hebben we weinig met klussen, met investeren, met lekke dakgoten en zo en willen we gewoon rustig wonen. Bovendien zijn we beiden 40+ en hebben we tot nu niet gekocht en willen we het liefst zo lang mogelijk in het volgende huis blijven wonen en hoeven we het niet van het bezit te hebben. Bovendien hebben we een vrij groot huis in een van de populairste Utrechtse wijken kunnen vinden en is het op deze manier prima te betalen en komen we niet voor onverwachte kosten te staan enz.

@sjimmie Ja en nee. We wonen nu in ruimtes die ongeveer 3,5 meter hoog zijn. Op mijn site zie je een filmpje van de boekenkast om je een indruk te geven. Vaarwel boekenkast | JaapLeest Dit huis was vrij apart met een marmeren hal en zo en we hadden 2 grote klaslokaal-achtige ruimtes, maar we deelden toilet en douche en tuin met anderen en hadden 1 kraan. Nu krijgen we een huis met 4 slaapkamers en 6 kranen. De huiskamer is erg veel kleiner maar we hebben wel weer alles voor ons zelf. Het zal wel erg wennen zijn.

Oud 14-11-10, 21:07 Standaard   #10
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Ik ben bezig met een appartement. Ik wil gaan kopen en iets dichter bij het centrum, maar toch in een goede buurt en op dezelfde afstand van het strand, gaan wonen. Ik heb besloten dat ik naar de Archipelbuurt ga verhuizen en heb een aantal dingen op het oog. Ik heb vrijdag een bod uitgebracht, 20 procent onder de vraagprijs en ze tot dinsdag de tijd gegeven. Ze accepteren het ongetwijfeld niet, maar wellicht doen ze een mooi tegenbod en dan zijn we in onderhandeling. Zo niet, dan ga ik verder kijken.
Den Haag toch? Ben je alleen?

Oud 14-11-10, 21:08 Standaard   #11
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Den Haag toch? Ben je alleen?
Ja en ja.

Oud 14-11-10, 21:09 Standaard   #12
Ik niet!

maar we deelden toilet en douche en
Ik neem aan dat je blij bent dat dat voorbij is? Ik had daar zo'n hekel aan toen ik in een studentenhuis woonde.

Oud 14-11-10, 21:10 Standaard   #13
SCH

[...]

Ik neem aan dat je blij bent dat dat voorbij is? Ik had daar zo'n hekel aan toen ik in een studentenhuis woonde.
Valt wel mee, het is heel anders dan in een studentenhuis, het hoort bij het huis en op de benedenverdieping zit 1 douche en 1 toilet, deelden we met 2 oudere vrouwen, was eigenlijk nooit echt een punt. Maar nu straks een eigen badkamer met bad, da's wel fijn.

Oud 14-11-10, 21:11 Standaard   #14
SCH

[...]

Ja en ja.
Spannend man. Ik merk dat het een behoorlijke rollercoaster is om over te gaan. Maar voor mij is het lang geleden. Maar het staat geloof ik wel in de top 3 van heftige emotionele dingen. Achter echtscheiding en overlijden geloof ik.

Oud 14-11-10, 21:13 Standaard   #15
Ik niet!

[...]

Valt wel mee, het is heel anders dan in een studentenhuis, het hoort bij het huis en op de benedenverdieping zit 1 douche en 1 toilet, deelden we met 2 oudere vrouwen, was eigenlijk nooit echt een punt. Maar nu straks een eigen badkamer met bad, da's wel fijn.
Waar ik nu zit heb ik ook geen badkamer, ik heb een douche in de keuken. Dat komt omdat het een oud 19e-eeuws pand is dat nooit echt helemaal gerenoveerd is. Ik zou ook dit kunnen kopen, maar dan ben ik denk ik nog minstens 50.000 aan renovatie kwijt en wat minstens zo belangrijk is, is dat ik geen zin heb in het gedoe van een verbouwing. Bovendien wil ik naar een andere wijk.

Oud 14-11-10, 21:14 Standaard   #16
SCH

Als iemand nog mensen kent of zelf, die geinteresseerd zijn in de boekenkast, dan houd ik me aanbevolen. Is wel leuk voor op je ministerie Plato?

Oud 14-11-10, 21:15 Standaard   #17
Ik niet!

[...]

Spannend man. Ik merk dat het een behoorlijke rollercoaster is om over te gaan. Maar voor mij is het lang geleden. Maar het staat geloof ik wel in de top 3 van heftige emotionele dingen. Achter echtscheiding en overlijden geloof ik.
Een huis kopen bedoel je? Ik vind het niet echt spannend, het is meer een zakelijke en rationele overweging. Ik zie alleen op tegen de verhuizing, alleen met het inpakken van mijn boeken ben ik volgens mij al twee dagen bezig.

Oud 14-11-10, 21:15 Standaard   #18
Fear the Beard!

Tja, die vraag over huren en kopen krijgen we natuurlijk voortdurend. Heb ik vooral gevoelsargumenten voor. Heb geen zin in dat hele gedoe en bovendien is het in Utrecht en omgeving relatief gezien zo duur voor wat je ervoor krijgt. Bovendien hebben we weinig met klussen, met investeren, met lekke dakgoten en zo en willen we gewoon rustig wonen. Bovendien zijn we beiden 40+ en hebben we tot nu niet gekocht en willen we het liefst zo lang mogelijk in het volgende huis blijven wonen en hoeven we het niet van het bezit te hebben. Bovendien hebben we een vrij groot huis in een van de populairste Utrechtse wijken kunnen vinden en is het op deze manier prima te betalen en komen we niet voor onverwachte kosten te staan enz.

@sjimmie Ja en nee. We wonen nu in ruimtes die ongeveer 3,5 meter hoog zijn. Op mijn site zie je een filmpje van de boekenkast om je een indruk te geven. Vaarwel boekenkast | JaapLeest Dit huis was vrij apart met een marmeren hal en zo en we hadden 2 grote klaslokaal-achtige ruimtes, maar we deelden toilet en douche en tuin met anderen en hadden 1 kraan. Nu krijgen we een huis met 4 slaapkamers en 6 kranen. De huiskamer is erg veel kleiner maar we hebben wel weer alles voor ons zelf. Het zal wel erg wennen zijn.
Als je dat zo leest is het wel verklaarbaar waaro je huurt.

Mijn vrouw en ik zijn (Inmiddels een maand of 4 geleden alweer) ook verhuisd. We woonden in een klein kabouterhuisje in Amsterdam, weliswaar in een hele mooie buurt. Toch wilden we wat groter gaan wonen. We twijfelden heel lang tussen iets kopen en iets huren maar zijn uiteindelijk toch gaan huren. We hebben voor huur gekozen omdat we nog niet wisten hoe het ons zou bevallen om uiten Amsterdam te gaan wonen en dan vonden we kopen een te groot risico. Want voel je je er helemaal niet thuis dan zit je maar mooi met je huis te kijken. Maar tot nu toe bevalt het prima. Lekker een heel ruim appartement (5 kamers) en we zijn in principe zo in hartje Amsterdam als we willen.
Kopen kan altijd nog.
Oud 14-11-10, 21:15 big smile   #19
Ik niet!

Als iemand nog mensen kent of zelf, die geinteresseerd zijn in de boekenkast, dan houd ik me aanbevolen. Is wel leuk voor op je ministerie Plato?
In het huis waar ik nu woon heb ik heel hoge plafonds, maar dat blijft waarschijnlijk niet zo.

Oud 14-11-10, 21:16 Standaard   #20
SCH

[...]

Waar ik nu zit heb ik ook geen badkamer, ik heb een douche in de keuken. Dat komt omdat het een oud 19e-eeuws pand is dat nooit echt helemaal gerenoveerd is. Ik zou ook dit kunnen kopen, maar dan ben ik denk ik nog minstens 50.000 aan renovatie kwijt en wat minstens zo belangrijk is, is dat ik geen zin heb in het gedoe van een verbouwing. Bovendien wil ik naar een andere wijk.
Hier is bij de renovatie 30 jaar geledne ook zo'n keuze gemaakt om niet ieder appartement van een eigen badkamer en toilet te voorzien. Dat gaat dus nu heel anders worden, met vergelijkbare huurprijzen - want dit is zo'n beetje de duurste grond van Nederland en we hebben hier altijd redelijk betaalbaar gewoond (lees: scheef) en we gaan nu volledig naar wens van de VVD in een duurdere huurwoning wonen

Oud 14-11-10, 21:17 angry   #21
Ik niet!

[...]
we gaan nu volledig naar wens van de VVD in een duurdere huurwoning wonen
Het kabinet gaat huurders met een relatief hoog inkomen aanpakken ja, ook een reden om te gaan kopen.

Oud 14-11-10, 21:18 Standaard   #22

[...]

Een huis kopen bedoel je? Ik vind het niet echt spannend, het is meer een zakelijke en rationele overweging. Ik zie alleen op tegen de verhuizing, alleen met het inpakken van mijn boeken ben ik volgens mij al twee dagen bezig.
Ik vond het toch best spannend allemaal. Voor de eerste keer bieden op een huis, hypotheek uitzoeken, naar een totaal andere stad, grote verbouwing grotendeels zelf aangepakt. Maar wel leuk.

Oud 14-11-10, 21:18 Standaard   #23
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Als je dat zo leest is het wel verklaarbaar waaro je huurt.

Mijn vrouw en ik zijn (Inmiddels een maand of 4 geleden alweer) ook verhuisd. We woonden in een klein kabouterhuisje in Amsterdam, weliswaar in een hele mooie buurt. Toch wilden we wat groter gaan wonen. We twijfelden heel lang tussen iets kopen en iets huren maar zijn uiteindelijk toch gaan huren. We hebben voor huur gekozen omdat we nog niet wisten hoe het ons zou bevallen om uiten Amsterdam te gaan wonen en dan vonden we kopen een te groot risico. Want voel je je er helemaal niet thuis dan zit je maar mooi met je huis te kijken. Maar tot nu toe bevalt het prima. Lekker een heel ruim appartement (5 kamers) en we zijn in principe zo in hartje Amsterdam als we willen.
Kopen kan altijd nog.
Heel verstandig in mijn ogen. Maar kreeg jij er ook veel vragen over?
Er zit iets in de maatschappij dat mensen het niet begrijpen en vaak zeggen ze iets als: je gooit geld weg. Dat gevoel heb ik nooit gehad met dit huurhuis.
Het voordeel van huren is dat je lasten heel helder zijn en dat je niet teveel gezeik hebt met verrotte fundamenten en zo. Sprak afgelopen week een neefje van mijn vriend, zij kwamen er na de koop achter dat de fundamenten niet in orde waren, zijn nu 40.000 en 4 jaar verder en zitten nog steeds in de troep. Is wel extreem natuurlijk.

Oud 14-11-10, 21:19 Standaard   #24
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

We hebben voor huur gekozen omdat we nog niet wisten hoe het ons zou bevallen om uiten Amsterdam te gaan wonen en dan vonden we kopen een te groot risico.
Dat is wel belangrijk ja. Toen ik naar Den Haag kwam heb ik mede daarom ook eerst gehuurd, maar ik woon er inmiddels al jaren en ken de stad goed genoeg om te weten waar ik wil kopen en in welke wijken ik absoluut niet wil wonen.

Oud 14-11-10, 21:19 Standaard   #25
SCH

[...]

Het kabinet gaat huurders met een relatief hoog inkomen aanpakken ja, ook een reden om te gaan kopen.
Komt goed uit want ik heb niet zo'n hoog inkomen meer (ik ben minder gaan werken) en mijn vriend heeft nooit voor een carriere gekozen, we hebben het goed hoor maar niet superbovenmodaal. Het scheelt denk ik wel als je geen kinderen hebt.

Oud 14-11-10, 21:20 big smile   #26
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk Bekijk bericht
[...]
Ik vond het toch best spannend allemaal. Voor de eerste keer bieden op een huis, hypotheek uitzoeken, naar een totaal andere stad, grote verbouwing grotendeels zelf aangepakt. Maar wel leuk.
Die laatste twee dingen ga ik niet doen .

Maar verder ben ik van nature niet zo snel gespannen, als Roda niet speelt ben ik meestal ijzig kalm.

Oud 14-11-10, 21:21 Standaard   #27
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk Bekijk bericht
[...]
Dat is dapper en dat moet je ook leuk vinden. Ik heb er echt helemaal niets mee. En ik merk nu dat ik het fysiek ook niet meer echt kan, na 2 dagen klussen voelt het als een driedubbele hernia en we zijn er meesters in om muurverf op houten kozijnen te smeren e.d.

Oud 14-11-10, 21:22 Standaard   #28
Ik niet!

[...]

Komt goed uit want ik heb niet zo'n hoog inkomen meer (ik ben minder gaan werken) en mijn vriend heeft nooit voor een carriere gekozen, we hebben het goed hoor maar niet superbovenmodaal. Het scheelt denk ik wel als je geen kinderen hebt.
Ik kies ook niet voor een loopbaan maar voor een relaxed leven. Ik verdien ruim 1,5 keer modaal, maar heb verder weinig lasten. Het zal wel wat duurder worden dan nu het geval is, maar dat kan ook best.

Oud 14-11-10, 21:25 Standaard   #29

[...]

Dat is dapper en dat moet je ook leuk vinden. Ik heb er echt helemaal niets mee. En ik merk nu dat ik het fysiek ook niet meer echt kan, na 2 dagen klussen voelt het als een driedubbele hernia en we zijn er meesters in om muurverf op houten kozijnen te smeren e.d.
Hehe, ik zag er vooraf niet tegenop, nu ben ik blij dat ik er vanaf ben. Maar wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen en de rest zelf gedaan, met hulp natuurlijk (extra elektrapunten, nieuwe badkamer, overal nieuwe vloeren, schilderen, enkele nieuwe radiatoren, compleet nieuwe voor -en achtertuin, schuurtje gestript en eigenlijk opnieuw neergezet). En eigenlijk wil ik nu een dakkapel op de zolder, maar dat ga ik niet zelf doen.

Oud 14-11-10, 21:25 Standaard   #30
SCH

Ik moet morgen een energiemaatschappij kiezen voor gas en electriciteit, iemand nog tips, maakt het veel uit?

Oud 14-11-10, 21:26 Standaard   #31
Fear the Beard!

[...]

Heel verstandig in mijn ogen. Maar kreeg jij er ook veel vragen over?
Er zit iets in de maatschappij dat mensen het niet begrijpen en vaak zeggen ze iets als: je gooit geld weg. Dat gevoel heb ik nooit gehad met dit huurhuis.
Het voordeel van huren is dat je lasten heel helder zijn en dat je niet teveel gezeik hebt met verrotte fundamenten en zo. Sprak afgelopen week een neefje van mijn vriend, zij kwamen er na de koop achter dat de fundamenten niet in orde waren, zijn nu 40.000 en 4 jaar verder en zitten nog steeds in de troep. Is wel extreem natuurlijk.
Ik ben nu helemaal blij dat ik huur aangezien er in 1 week een verrotte waterleiding, een lekkend plafond en een kapot glas is aangetroffen in mijn woning. Ik zou een godsvermogen kwijt zijn geweest om dat te laten herstellen. En ik zou ook niet willen weten hoeveel het mij had gekost als ik binnen een jaar al weer weg wilde uit Zaandam. Nu kan dat gewoon prima met een opzegtermijn.
Oud 14-11-10, 21:28 Standaard   #32
SCH

Hey, dat neefje met dat verrotte fundament, die woont in..............tada.........Zaandam.

Oud 14-11-10, 21:35 Standaard   #33
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Zijn dat Suske en Wiske's op de onderste plank, SCH? .

En het is net alsof ik Albert Verlinde hoor.
RayMania is nu online   Met citaat reageren
Oud 14-11-10, 21:40 Standaard   #34
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
Zijn dat Suske en Wiske's op de onderste plank, SCH? .
ja, mijn vriend kent ze uit zijn hoofd. We hebben geloof ik ook alle donald ducks vanaf halverwege de jaren 60.

Oud 14-11-10, 22:30 Standaard   #35
Kuijt :')

Conundrum's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb em maar afgezet na 30 seconden ofzo

Dit is nou gegalvaniseerd staal

Maar wel mooi hoog ja. Kan me voorstellen dat je dat ruime en lichte gaat missen.

Oud 14-11-10, 22:52 Standaard   #36
SCH

Het is echt gegalvaniseerd staal, ik heb geen idee wat het is maar het klinkt toch prachtig?

Oud 15-11-10, 09:49 smile   #37
SCH

Ik moet morgen een energiemaatschappij kiezen voor gas en electriciteit, iemand nog tips, maakt het veel uit?
Het is Oxxio geworden.

Oud 15-11-10, 09:50 big smile   #38
SCH

Klussen leidt vaker tot ongelukkken

Het aantal klussers dat gewond raakt is de afgelopen jaren sterk gestegen, zegt de stichting Consument en Veiligheid. Jaarlijks melden 130.000 klussers zich bij de huisarts of het ziekenhuis.

Ik ga aan de slag

Oud 15-11-10, 09:56 Standaard   #39
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Het is Oxxio geworden.
Weet je het zeker? Oxxio schijnt dramatisch te zijn op administratief gebied..

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is nu online   Met citaat reageren
Oud 15-11-10, 10:02 Standaard   #40
Koning.

Darkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik dacht even dominee gremdaat bij dat: 'Dit is nou gegalvaniseerd staal'

Oud 15-11-10, 10:11 Standaard   #41

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga over een maand verhuizen. Dus kom maar door met de klustips SCH.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 15-11-10, 10:16 big smile   #42
Ik niet!

Klussen leidt vaker tot ongelukkken

Het aantal klussers dat gewond raakt is de afgelopen jaren sterk gestegen, zegt de stichting Consument en Veiligheid. Jaarlijks melden 130.000 klussers zich bij de huisarts of het ziekenhuis.

Ik ga aan de slag
Ik hou het bij het witten van de muren en de plafonds, dat kan ik wel aan, maar meer risico's moet ik echt niet nemen.

Oud 15-11-10, 10:16 Standaard   #43
Ich bin Mario

Ik ben een kleine 9 maanden geleden verhuisd, mijn klustip is dat je zelf in de weken voor je overgang op vakantie moet gaan en vervolgens al het werk door je (schoon)ouders moet laten doen.
Het valt altijd duurder uit dan je denkt en ingeschat hebt, je hebt nooit genoeg dozen en pak eerst uit wat je echt nodig hebt. Regel wat vrienden bij de verhuizing, maar niet teveel, want dat wordt het chaos. Schrijf goed op de dozen wat er in zit. ( )
Ik heb nu nog dozen niet uitgepakt, ik denk dat ik die binnenkort gewoon de vuilcontainer inflikker, want dan heb ik het ook echt niet nodig.
Oh.. en hou je post een paar weken goed in de gaten en schrijf alles op, want ik krijg nu nog regelmatig post op het oude adres, weer een adreswijziging vergeten.

Laminaat leggen is trouwens mijn favoriete klusbezigheid gebleken, fantastisch werk. Mijn vriendin vond schilderen het leukst.

Vloerbedekking en anders spul op rol moet je gewoon laten leggen, dat is echt drama als je dat zelf gaat doen, het wil nooit goed.

Oud 15-11-10, 10:18 Standaard   #44
Ich bin Mario

[...]

Ik hou het bij het witten van de muren en de plafonds, dat kan ik wel aan, maar meer risico's moet ik echt niet nemen.
Ik kreeg een helm op en hesje aan toen ik de gaten voor mijn kluisjes in de muur wilde boren.

Oud 15-11-10, 10:28 big smile   #45
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Ik kreeg een helm op en hesje aan toen ik de gaten voor mijn kluisjes in de muur wilde boren.
O ja, gaten in de muur boren zal ik ook wel moeten doen en kasten aan de muur bevestigen is denk ik ook wel handig.

Ik begin er steeds meer tegen op te zien.

Oud 15-11-10, 10:35 Standaard   #46
Ich bin Mario

[...]

O ja, gaten in de muur boren zal ik ook wel moeten doen en kasten aan de muur bevestigen is denk ik ook wel handig.

Ik begin er steeds meer tegen op te zien.
Kasten aan de muur bevestigen inderdaad.. Ik heb een mooie boeken-dvd-wand gemaakt met IKEA-billy's. Wilde ze nog even met de ijzertjes mooi aan de muur maken, ik ben redelijk autistisch op dat gebied, het moest netjes en mooi. Maar mijn schoonvader en broertje van mijn vriendin waren me voor. Die rammen gewoon een plint over de gehele breedte van die kasten heen, spijkers erdoor en daarop weer wat ijzertjes om de boel aan de muur te bevestigen. Zit stevig vast, niemand die ziet hoe lelijk en slordig, maar ik weet hoe en dat trek ik slecht.

Net als iemand anders mijn boekenkast in laten delen, tering.. alles door elkaar, wereldgeschiedenis tussen WO II boeken en de fokke & sukkes tussen de landengeschiedenis. Eerste wat ik deed bij het wakker worden de 1e dag was die boekenkast goed indelen.

Oud 15-11-10, 10:44 big smile   #47
Ik niet!

Ik heb ook een boekenwand bestaande uit Billy's en die moeten dus verhuisd gaan worden, vreselijk.

Met de indeling van die kast moet overigens niemand zich bemoeien, die boeken staan precies op thema ingedeeld en ik weet exact welk boek waar staat. ik weet zeker dat tijdens de verhuizing iemand zal denken dat ik het wel handig zal vinden als de boeken er alvast ingezet worden. Ik weet echter nu al dat ik het waarschijnlijk dezelfde dag nog opnieuw zal gaan doen .

Oud 15-11-10, 10:49 emo   #48
Ich bin Mario

Met de indeling van die kast moet overigens niemand zich bemoeien, die boeken staan precies op thema ingedeeld en ik weet exact welk boek waar staat. ik weet zeker dat tijdens de verhuizing iemand zal denken dat ik het wel handig zal vinden als de boeken er alvast ingezet worden. Ik weet echter nu al dat ik het waarschijnlijk dezelfde dag nog opnieuw zal gaan doen .
Check.
Ik moest me inhouden toen ik zag dat die kast al gevuld was. Zo'n tot tien tellen momentje. Want die dozen stonden daar zodat ik de volgende dag relaxed alles neer kon gaan zetten.

Oud 15-11-10, 18:03 Standaard   #49
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
[...]

Weet je het zeker? Oxxio schijnt dramatisch te zijn op administratief gebied..
Oh kut, echt waar? Ze kwamen goed uit die vergelijkwijzers

Oud 15-11-10, 18:04 Standaard   #50
SCH

Ging lekker vandaag. Nick (mijn vriend) had veel commentaar op de spatjes verf op het parket, die ik af en toe morste. Kwam ik vanmiddag terug van de Hubo, had hij net een heel blik gele verf omver geschopt, enorme plas op het parket

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site