|
|
#1 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Robin, waar ben je
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Opgezwolle
Fakkelbrigade is niks vergeleken met wat ze toen deden.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
DurQ heb je die liveset van Gregor Salto al gehoord? Wil een nummer weten, maar kan hem niet vinden
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Big bang theory kijken en dan trainen
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Robin zal wel bij de jeugdreclassering zitten.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hertog Jan grand prestige
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik dacht dat je minder zou gaan drinken
.EDIT: je hebt wel een prima smaak
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bitches.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik drink ook minder. Tripel bier enzulks is wat dat betreft echt een uitkomst.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
ja heb m gehoord. Welke minuut?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
18e. Kwam zelf al op monkey, maar kan daar de goede versie niet van vinden.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hm, ik ben echt barstensvol geboekt voor Praag:
Donderdag: 16:30 klaar met werken 17:20 inchecken @ Schiphol 19:30 opstijgen 20:55 aankomst in Praag 22:30 gesetteld 00:30 slapen Vrijdag: Overdag met een vriendin door de stad banjeren 20:00 drankje met 11 oud-collega's en daarna stappen tot diep in de nacht Zaterdag: 16:00 ManU - WBA @ sports bar 18:45 Ajax - NAC @ sports bar 21:00 Puissant rijk drankjes nippen @ Buddha Bar 23:30 Drinken met een maatje van Bohemians 1905 @ Zero Bar en daarna weer hard stappen Zondag: 13:00 Rond deze tijd richting Teplice met de trein vol Slavia-supporters 17:00 Usti nad Labem - Slavia 22:00 weer in Praag. Mis helaas net Lazio denk ik. Misschien nog de tweede helft. Anders nog even afteren in de stad. Maandag: 13:00 Lunchen en door de stad banjeren met een oud-collega 19:00 Afspreken met een oude vlam en daarna denk ik nog even uitgaan Dinsdag: 12:00 lunchen met een oud-collega 15:00 inchecken @ vliegveld 17:05 vliegen 18:40 aankomst @ Amsterdam 20:00 thuis. ![]() Ziiiiiiiiiiin in!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat is jammer
Vind het echt een lekker nummer. Hoor hem vanzelf nog wel een x denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
kut, kom er ineens achter dat ik niet eens een hoofdtelefoon bij mn mobiel heb, en ik zit morgen 5 uren in het openbaar vervoer
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
OV in friesland
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Een stijve krijgen van een Sprinter Lighttrain
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nog eventjes geduld jongen, dan hebben ze het ook in de achterhoek.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik aanbid de Round Table Knights.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bij Keuringsdienst van waarde een aflevering over mayonaise, ik zit echt op het puntje van m'n stoel
![]() En ze hebben ook nog lekkere fritten zie ik !
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Goeie sponsor trouwens, Subside
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Expeditie Robinson gekkkk
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet als er lekkere chikies in zitten.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() Ken verder ook geen BB'ers, BN'ers wel.. op die Regina na dan... __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die enen gast was vorige week in spuiten en slikken. En zit John van Lottum daar nou ook?
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Ik mis neuken __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die Sugar Jackson is trouwens echt een baas.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik moet toegeven dat het neukgedeelte er helaas bij heeft ingeleverd.
Er zijn 2 a 3 opties open, maar eerlijk gezegd focus ik me daar niet op. Bij een mooie meid in bed belanden die ik tijdens het stappen ontmoet is ook wel leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mijn huidige internetverbinding is echt goddelijk. Een albumpje binnen voor ik een sigaret op kan roken.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hahaha, inderdaad.
Ipods enzo zullen wel niet gemogen hebben, je hebt daar sowieso geen stopcontacten lijkt me
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In zo'n boom misschien.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die Sugar Jackson zou ook net zo goed een inboorling kunnen zijn als je hem zo ziet.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Auw : Ja, ik lees alles Kopbal !
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Wel echt een sympathieke gast.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nee hoor : Lunchen met een oud gollega staat erbij ...
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Waarom kun je met een bak Ben en Jerry's tot een half uur nadat je hem uit de vriezer hebt gehaald, iemand doodgooien. De tyfus zeg, wat is dat hard
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() Volgens mij leest die Tjekkie hier stiekem vaker mee dan wij denken
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Zo.. Vanmiddag 10 minuten bezig geweest met de estafetteloop.. Daarna snel naar huis om een huurcontract met m'n makelaar afgesloten.. Die gaat 4 mnd in m'n huis wonen
![]() En nu is het weekend
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Denk dat ik het weekend maar in R'dam blijf, moet nog best veel doen en zaterdag kan ik dan Jong Oranje kijken, zondag SC Feyenoord
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat. een. mongool.
|
|