![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
ja
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yo
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
tvp
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Toppie.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
vind dat zo kansloos, op zon manier dronken zijn. Ik weet hoe dronken dan ook altijd wel chill te blijven. Uitzonderingen daargelaten.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Robbie 12 halve liters. Ga weg man
![]() Nu pitten trouwens. Morgen weer een lange dag
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
11.5 dan, die ene gooide Sjimmie inderdad half over me kleren.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een stoere jongens hier!
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Nu entourage kijken..
Lekker studie ontwijkend gedrag zojuist trouwens dat forummen hier, nu moet ik morgen dus 2x zoveel doen En zodadelijk ook nog wat.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik lul ook maar wat. Was blij dat ik het CS nog in een keer kon vinden en ik dacht dat ik IJslands kon en alles
Laat staan dat ik nog weet hoeveel bier op had. Het waren er genoeg in ieder geval. Veel minder zullen het er in ieder geval niet zijn. Laatst gewijzigd door TR; 21-09-10 om 00:27 __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Trouwens over enkele uurtjes dus House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men en Chuck
Maar blijf er niet voor op... denk ik.. Wekkertje 11 uur dus het kan wel
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jasper!
![]() Ja wel goed tot nu toe! Colleges zijn prima, alleen helaas geen lekkere wijven om naar te kijken tijdens saaie colleges. ![]() Maar verder bevalt het wel! ![]()
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() En om nou naar die docentes te kijken ![]() Hekster al gehad voor college? Held is dat
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Van wie moet je dat zeggen? Je reclasseringsambtenaar?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
En anders kan hij altijd nog bij The Expendables gezien het feit hoeveel mensen er sterven in zijn colleges.
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
vertelt
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kak morgen om half 7 de wekker. Ajuus
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Wie zit er nog meer eigenlijk, De Haan en Slootjes ofzo eerste periode? Dat vond ik allebei maar niks. Volgende periode Raedts, ook zo'n held. En Rietbergen geeft ook wel interessante colleges. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Verder wel een goed topic dit
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die Marco Kroon, cocaïne in z'n drankje gedaan.
Yeah right..
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Chickie achter Youp van 't Hek in DWDD
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Die advocaat kan wel lullen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
sowieso, wie stopt er nou coke in een drankje
![]() verder ken ik het verhaal niet
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wie zet er nou z'n glas neer
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wie blijft er nou de hele avond ongemakkelijk staan met een glas
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Het
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hier gekken!
Ik ga slapen, over 5,5 uur rammelt ie alweer .
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja klopt, Haan en Slootjes zijn inderdaad niet geweldig. Rietbergen heb ik nu al voor globalisering, ook een meer dan prima kerel.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nu slapen. 1 uur weer werken gekken.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik moet er ook al om 1 uur uit.
Ga zo ook maar eens in.. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Oja, hendig sjieke smiley:
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
hmm House, Chuck en HIMYM zijn al te downloaden maar bewaar toch voor morgen, nu pitten
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Good Morning, zag geen hand voor ogen onder weg, wat een dikke mist zeg.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nico moet even opletten of er vandaag extra veel bezoekers zijn. Vanochtend om 5:35 was er op 3fm een gesprek over welke websites jij elke dag bezocht. Smsje gestuurd, vervolgens ben ik in de uitzending geweest en heb ruim een minuut verteld over wijzijnvoetbal.nl
Laatst gewijzigd door Lamzak; 21-09-10 om 08:53 __________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
hoewel ik niet verwacht dat er enorm veel luisteraars zijn om 5:35
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|